-تاریخ شروع و پایان، روزهفته، ساعت شروع و پایان هم یاداشت نمایید بر اساس تاریخ ، ساعت و روزی که مدنظر شماست ارسال پیامک انجام میشود. (لطفا تاریخ شروع و پایان و ساعت شروع و پایان را ی،ان قرار دهید)
-تعداد ارسال را نیز مشخص کنید تعداد ارسال ی،ی تعداد افرادی که پیامک شمارا دریافت میکنند(توجه داشته باشید که اگر متن شما دو یا سه متنی باشد هزینهی ارسال شما دو یا سه برابر میشود). -گپ ارسال پیام کوتاه: اگر ارسال پیامک شما نیاز به تکرارندارند لطفا بدون تکرار یاداشت نمایید.
داشتن یک بانک اطلاعاتی خوب جهت تبلیغات پیامکی امری بسیار مهم و حیاتی برای بازدهی بهتر تبلیغات است، متاسفانه در سالهای اخیر به دلیل عدم به روزرس، بانکهای اطلاعاتی توسط اپراتورهای تلفن کشور ممکن است ارسال پیامک به بعضی از بانکهای اطلاعاتی بازدهی سابق را نداشته باشد. مدتها بود در حوزهی تبلیغات اس ام اس وجود بانک اطلاعاتی جدید یا ارسال به صورت لایو برای مخاطبین اپراتور همراه اول امری لازم شده بود. به تازگی یکی از اپراتورهای پیامکی فعال در این حوزه اقدام به راه اندازی ارسال از طریق دکل همراه اول با ،وان LBS (Location Base Service) یا سرویس مکان نما کرده است. خوبی این روش این است که ارسال پیامک به شمارههای کاملا به روز و در موقعیت مورد نظر انجام میشود. نحوهی ارسال پیامک از طریق این سرویس بدین صورت است که شما موقعیت مورد نظرتان جهت ارسال پیامک تبلیغاتی محصول را در فایل مربوط اعلام میکنید، اپراتور نزدیکترین ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی(تا،ی، اتوبوس و …) را به ،وان مرکز ارسال پیامک قرار میدهد، و با توجه به تعداد مورد نظر شما ارسال پیامک را انجام میدهد، طبیعی است که هرچه تعداد پیامک شما بیشتر باشد شعاع بیشتری را جهت ارسال پیامک در نظر میگیرد.