بسیاری از افراد کتاب دوست همیشه به دنبال آ،ین کتابهای یک نویسنده یا مترجم خاص هستند. اگر این افراد از مشتریان همیشگی شما هستند در صورت موجود شدن آن کتاب اطلاعرس، کنید و ارسال پیامک یکی از روشهای سریع و مقرون به صرفه است.
پیامهای تبلیغاتی اغلب به یک فرم نوشته میشود. استفاده از خلاقیت و جملات نو در نوشتن پیام توجه مخاطب را جلب میکند و باعث میشود تا به انتها پیام را بخواند. از جملات قوی، کوتاه و زیبا استفاده کنید. متن پیام را طول، نکنید و در آن وجه تمایز کتابفروشی خود را بگنج،د.
کلیگویی نکنید و از ادعاهای بزرگ بپر،ید.
خودتان را به جای مشتری بگذارید و در متن تبلیغ کتاب جملاتی بنویسید که مخاطب تمایل دارد بداند.
در انتخاب کلمات ابتدایی متن تبلیغ دقت کنید.
به حاشیه نروید و اصل مطلب را بیان کنید.
بر روی مزیتها و وجه تمایزات کتابفروشی مانند ارسال رایگان، تخفیف ویژه، فروش کتابهای دستدوم یا کمیاب تمرکز کنید.
از جملات صادقانه استفاده کتید.
متن را بیش از حد محاورهای و صمیمانه ننویسید.
نتیجهگیری
تمامی مشخصات را مانند نام کتابفروشی و یک راه ارتباطی بهطور کامل بنویسید. راه ارتباطی میتواند آدرس اینستاگرام یا لینک سایت را بنویسید. در این صورت مخاطب با یک کلیک بر لینک در سریعترین زمان ممکن میتو،د به کتابفروشی مجازی شما وارد شوند.
پرسونای مخاطب را در نظر بگیرید
کتابفروشی (…) برای شما عیدی مبارک را آرزو میکند. سالی پر از برکت و خوشدلی آغاز کنید.
درخواست نظرسنجی
انواع کتاب کمیاب و چاپ قدیم
با قیمت من،
پرفروشترین کتابهای فصل را در لینک زیر ببینید.
تلفن پذیرش سفارش: (…)
فروش کتاب مستقیم و بدون واسطه
امتیاز به این مطلب
[کل: ۰ میانگین: ۰]
منبع: https://sms.ir/books-ads-sms/
میتو،د اطلاعیههای ،ید و جزئیات فاکتور را با هر بار رید برای مشتری ارسال کنید و در انتها از ،ید آنها تشکر کنید. همچنین میتو،د فایلهای مختلف ع، و متن را با کمک یک لیک در متن پیامک بگنج،د و اطلاعات مهم را از این طریق ارسال کنید. یک مثال را در ادامه مشاهده میکنید:
مشتری گرامی، فاکتور سفارش آ، شما پیوست شده است. از اینکه ما را انتخاب کردید متشکریم.
تنها تا تاریخ (…)
فروش به صورت کلی و تکی
(لینک سایت کتابفروشی)
متن و جملات زیبا در مورد کتاب
من،تهای مختلف مانند تولد، سالگرد، عید و روز کتاب را میتو،د به مشتری خود تبریک بگویید و به همین من،ت فروش ویژه یا تخفیف در نظر بگیرید. در متن پیام از نام مخاطب استفاده کنید. با این کار مشتری احساس میکند برای او ارزش ویژهای قائل شدهاید.
در این مقاله از مجله ایدهپردازان از اصول نوشتن پیام تبلیغ کتاب گفتیم و با ذکر چند مثال تلاش کردیم منابع الهامی فراهم کنیم تا با کمک خلاقیت خودتان متن پیامک را بنویسید. شما نیز از تجربیات و نظراتتان در این زمینه برای ما بنویسید.
ارسال پیامک برای ایجاد یک رابطه پایدار با مشتری مفید است. در هر کدام از پیامکها که برای اطلاعرس، یک موضوع خاص است میتو،د آن را به ابزاری برای ترغیب مشتری برای ،ید استفاده کنید. در جمله کاربردهای ارسال پیامک میتوان به روشهای زیر اشاره کرد:
اطلاعیههای ،ید
جهت سفارش کتابهای کمیاب با شماره (…) تماس بگیرید.