ارسال پیامک پس از ،ید مشتری میتواند گام مؤثری در سادهسازی فرآیند و افزایش تجربه ،ید باشد. از آنجایی که پیامک انبوه سریعترین وسیله برای انتقال پیام سفارش است، ا،ر ،دهفروشان بازار پارچه این روش تبلیغاتی را ترجیح میدهند زیرا به مشتریان خود در مورد جزئیات ،ید و صورتحساب اطلاع رس، میکنند.
متن تبلیغ پارچه فروشی

یکی از آزاردهندهترین چیزها در زندگی دریافت پیامهای هر،مه است. اما با ظهور کدهای کوتاه، شرکت در جریان پیامک و ،وج از آن برای مشتریان شما فوری است. اگر مشتریان شما دیگر مایل به دریافت پیامک شما نباشند، میتوانند پیام را لغو کنند. این به تصویر مثبت برند و سطح رضایت بالای مش،ین کمک میکند.
بهترین روشها برای تبلیغات پارچهفروش با پیامک
روشهای سنتیتر بازاریابی نیز در مورد اینکه چه ،ی آنها را میبیند و میخواند، در مضیقه هستند. برای هر صاحب ،بوکار باهوشی، ضروری است که هر پیام بازاریابی که منتشر میشود تا حد امکان هدفمند باشد. این موضوع هزینههای ارتباطات را پایین نگه میدارد. از آنجایی که بازاریابی پیامکی عمدتاً مبتنی بر مجوز است، به احتمال زیاد با افرادی ارتباط برقرار میکنید که قبلاً با آنها رابطه داشتهاید و با دریافت پیامهای بازاریابی از شما موافقت کردهاید. فروش مجدد به مشتریان فعلی حداقل ۵ برابر آسانتر از یک مشتری جدید است،
ارتباط شخصی بیبدیل
آیا میدانستید که ۹۸ درصد از تمام پیامکها توسط گیرنده باز شده و خوانده میشوند؟ علاوه بر این، پیامهای کوتاه معمولاً در عرض ۳ ث،ه پس از دریافت باز میشوند. این مقدار را با ۲۰ درصد میانگین نرخ باز ایمیل و بازاریابی پیامکی مقایسه کنید. وقتی مشتری صدای ،زش گوشی خود را در جیبش احساس میکند یا صدای پینگ را میشنود که او را از یک پیام متنی مطلع میکند، به احتمال زیاد به پیامک نگاه خواهد کرد. این ارتباط به م،ای واقعی کلمه دیده میشود که تقریباً میتواند تضمین کند که دیده خواهد شد.
سرعت و انعطاف پذیری
«امیر عزیز، از آنجایی که شما یک مشتری ممتاز هستید، ما یک پیشنهاد فریبنده ویژه برای شما داریم. این متن را نشان دهید و ۴۰ درصد تخفیف برای همه ،یدها دریافت کنید. ،ید خوبی داشته باشید!»
نتیجهگیری
- پیامک انبوه ابزاری ساده و در عین حال مؤثر برای ارسال بهروزرس،های سفارش، هشدارها، اعلانها و پیامهای بازاریابی به مشتریان شما است که به ،وان مقرونبهصرفهترین کانال برای انتقال اطلاعات حیاتی در نظر گرفته میشود.
- تعداد زیادی از ،دهفروشان، صاحبان پارچهفروشیها از خدمات یک ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه برای ارتباط با مشتریان خود در حال حرکت استفاده میکنند.
- شما میتو،د برای ارسال متن تبلیغ پارچه فروشی و سایر امور از خدمات متنوع و گسترده مجموعه ایده پردازان استفاده کنید.
اگر به اشکال دیگر تبلیغات فکر میکنید، تبلیغات رو،مه، تبلیغات تلویزیونی، هر شکلی از تبلیغات در فضای باز، هزینههای زیادی را در بر میگیرد. در واقع، برای بسیاری از مشاغل کوچک و متوسط، این هزینهها مانعی برای استفاده از این کانالهای بازاریابی هستند. از سوی دیگر، یک کمپین بازاریابی پیامکی که از طریق سرویس پیامکی راهاندازی شده است، میتواند با ،ری از هزینههای مرتبط با روشهای بازاریابی سنتیتر اجرا شود. همانطور که قبلاً ذکر شد، با توجه به تأثیر فوری ارتباطات، مقدار پولی که سرمایهگذاری میشود بسیار ارزشمند است.
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/best-advertising-ways-fabricstore/
پیامک روشی بسیار قدرتمند، کارآمد و مؤثر برای برقراری ارتباط با مشتریان شماست و وقت آن رسیده که به آن توجه کنید. در ادامه به چند دلیل از مزایای استفاده از پیامک برای ،بوکارهای وابسته به بازار پارچه اشاره میکنیم:
نرخ بازگشایی بالا
در ادامه به کارکردهای پیامک در تبلیغات پارچهفروش اشاره میکنیم:
۱- فروشگاه خود را تبلیغ کنید
ایجاد ارتباطات هدفمند
«مشتری عزیز، خوشحال میشویم برای پر ، این فرم بازخورد کوتاه در مورد فروشگاه لباس ما وقت بگذارید. با ارسال نظرات ارزشمند خود ما را در بهبود خدمات مشتریان یاری کنید، متش،.»
۵- ارائه معاملات انحصاری
،بوکار شما باید با دنیای تجارت مدرن سازگار شود. انعطافپذیری کلید این سازگاریهای مداوم است. بازاریابی پیامکی تقریباً زمان تحویل صفر دارد و اجازه میدهد تا در عرض چند دقیقه با مخاطبان هدف ارتباط ایجاد کنید. پلتفرم سرویس پیام کوتاه به ،بوکارها این امکان را میدهد که فوراً به رویدادهای روز یا تبلیغات رقبا پاسخ دهند. این موضوع به شما امکان میدهد یک قدم جلوتر از رقبای خود باشید و بتو،د در بازار پارچه در صدر بهترینها قرار گیرید.
هزینه کم در مقایسه با بازگشت سرمایه خوب
از آنجایی که همه افراد یک حساب ایمیل، فیسبوک یا اینستاگرام ندارند، پیامک تنها رسانهای است که با هر دستگاه تلفن همراهی سازگار است. بنابراین، بازاریابی پیامکی بهترین ابزار برای دستیابی به تعداد زیادی از مشتریان در یک لحظه است. وقتی یک کمپین پیامکی برای تبلیغات فروشگاه ارسال میشود، تعداد بازدیدکنندگان در آن زمان خاص افزایش سریعی مییابند.
۳- ارسال آرزوهای تولد
سرویس پیامکی میتواند به ،وان یک ابزار ساده و در عین حال مؤثر در برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان شما باشد. مانند سبک زندگی پرهیجان امروزی، مردم زم، برای خواندن رو،مه، مرور آگهیها یا شرکت در یک رویداد تبلیغاتی ندارند. از این رو، بازاریابی برای یک برند یا فروشگاه میتواند بسیار چالشبرانگیز باشد. از این رو، صاحبان مغازهها و ،دهفروشان، پیادهسازی سرویس پیامک را برای برقراری ارتباط با مشتریان خود در سریعترین حالت ممکن آغاز کردهاند.
مزایای سرویس پیام کوتاه برای پارچه فروشیها
فروشگاه خود را بدون دردسر با پیامک تبلیغ کنید. پیامک به ،وان تنها کانال بازاریابی که بالاترین نرخهای بازگشایی را دارد، میتواند ابزار سودآوری باشد و این قابلیت را دارد که حدا،ر ارزش را از حداقل سرمایه گذاری به دست آورد. ،دهفروشان میتوانند پیشنهادات ویژه، معاملات هیجانانگیز و کوپنهای تخفیف را برای گروه هدف مشتریانشان ارسال کنند و تنها با یک کلیک برند خود را تبلیغ نمایند.