پیامهای متنی بالاترین نرخ باز شدن را در مقایسه با هر کانال بازاریابی دیگر دارند. ۹۸ درصد از تمام پیامهای متنی در پنج دقیقه اول باز و خوانده میشوند. این یک مزیت بزرگ برای مشاغلی است که به دنبال جذب مشتریان جدید هستند. چالش این است که لیست اشتراک اساماس خود را افزایش دهید. اما با گذشت زمان و صبر، تماسهای شما افزایش مییابند. از مشتریان موجود برای مراجع بخواهید. هنگامی که دوستان و خانواده آنها ثبت نام ،د، به هر دو طرف یک تخفیف کوچک به ،وان قدرد، ارائه دهید.
حفظ مشتری
سؤال این است که چگونه یک سرویس خشکشویی میتواند از متون تجاری برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی استفاده کند؟ جواب بسیار ساده است. اتوماسیون! بازاریابی پیامکی در مورد آسان ، زندگی مشتریان شماست. اما ارسال پیامک تجاری چگونه میتواند به شما در بهبود تجربه مشتری کمک کند؟ پیامهای متنی یک وسیله ارتباطی بسیار شخصی هستند.
با ارسال کوپنها و پیشنهادات با زمان محدود، مشتریان را به استفاده از خدمات خود تشویق کنید. یک کلمه کلیدی ایجاد کنید که هنگام ارسال پیامک به شماره ،بوکار شما، کد تخفیف را دریافت کنید. کد و شماره خود را از طریق کانالهای بازاریابی ایجاد شده تبلیغ کنید تا مشتریان بالقوه بتوانند به راحتی آن را پیدا کنند. در پیشنهادات خلاقیت به ،ج دهید زیرا این روشی بیعیب برای جذب مشتری است. قیمتهای جذابی را برای کاربر، که برای اولین بار استفاده میکنند ارائه دهید و با مشارکت با مشاغل محلی، معامله را شیرین کنید. به ،وان مثال، میتو،د به همراه خدمات خود، تخفیفی را در خیاطی نزدیک ارائه دهید.
متن تبلیغات خشکشویی
سلام [نام کوچک]، ما اقلامی که به دنبال آن بودید را پیدا کردیم و آنها را در جلو میز نگه میداریم تا در صورت صلاحدید آنها را بردارید.
تبلیغات و کوپنها
از ارسال پیامک دو طرفه برای تعامل با مشتریان استفاده کنید. نظرسنجیها را ایجاد کنید تا درباره آنچه مشتریان از ،ب و کارتان میخواهند بیشتر بد،د، آنها را درگیر نگه دارید و معاملات ارزشمندی ارائه دهید. پیامک بازاریابی بسیار محبوب است زیرا به بازدیدکنندگان اجازه میدهد بدون ورود به سیستم با برندها ارتباط برقرار کنند.
بازخورد مشتری
فرض کنید مشتری شما صورتحساب لباسشویی خود را چک میکند و متوجه میشود که چند لباس گم شده است. آ،ین کاری که آنها میخواهند انجام دهند این است که به مکان شما برگردند و متوجه شوند که موارد گمشده واقعاً آنجا نیستند و آنها را در محل یکی از دوستان خود گذاشتهاند. با کمک پیامهای متنی، مشتریان شما میتوانند موارد گم شده را بدون مراجعه به خشکشویی بررسی کنند. این کار نه تنها برای مشتری راحت است بلکه به آنها نشان میدهد که برای شما اهمیت قائل هستید. ایجاد اعتماد بین ،بوکار خود و مشتری و ارائه ارزش اضافی به خدمات با استفاده از ماهیت شخصی پیامهای متنی، باعث افزایش رضایت مشتری و بهبود نرخ حفظ مشتری خواهد شد.
متن تبلیغات خشکشویی
پیامکها را میتوان به روشهای مختلفی متن، با شرایط استفاده کرد که شامل استقبال از مشتریان جدید، یادآوری کد تبلیغاتی موجود در صندوق ورودی و برنامه ریزی قرارها تا ارائه معاملات منحصربهفرد، تخفیفها و کدهای تبلیغاتی به مشتریان هستند. تأیید سفارش را ارسال کنید، تحویل را برنامه ریزی کنید، پشتیب، مشتری را ارائه دهید و از طریق پیامک بازخورد درخواست کنید. اگر از خلاقیت نمیترسید، فرصتهای جذب مشتریان از طریق بازاریابی متنی بیپایان است.
آیا در این زمستان ژاکت مورد علاقه خود را یک بار بیش از حد شستهاید؟ برای حفظ کیفیت لباسها از نکاتی که میگوییم استفاده کنید. [لینک]
سلام [نام کوچک]، قرارداد لباسشویی شما در [برند] برای تمدید در [تاریخ] است. اینجا را کلیک کنید [آدرس لینک] تا امروز قرارداد خود را تمدید نمایید.
مزایای تبلیغات پیامکی برای خشکشوییها
هنگامی که برای یک کمپین بازاریابی پیامکی آماده شدید، زمان ارسال پیشنهادات به مشتریان فعلی و بالقوه فرا رسیده است. اگر لیست مش،ین پیامکی برای هدف گیری نداشته باشید، کمپین فایدهای ندارد. متأسفانه، ایجاد لیست اشتراک پیامک زمانبر است. ،ب و کارها در گذشته مجبور بودهاند برای رشد مش،ین خود بسیار خلاق باشند. از ارائه مشوقهای کوچک مانند هدایا تا مزایای قابل توجهتر، چندین راه حل ساده وجود دارند که میتو،د برای تشویق مردم به اشتراک در کمپینهای بازاریابی متنی آینده استفاده کنید.
- فرم تماس خود را در اطراف کد کوتاه تنظیم کنید تا به مشتریان بالقوه کمک نمایید تا با نام برند شما شناسایی شوند.
- پستهای رسانههای اجتماعی که کد کوتاه شما را تبلیغ میکنند به اشتراک بگذارید.
- استوری در اینستاگرام بسازید.
- در ازای دریافت تخفیف، تبلیغاتی را با شماره ،ب و کار خود و یک کلمه کلیدی برای پیامک در سراسر خشکشویی خود قرار دهید.
- برنامه اشتراک را در وبسایت خود تبلیغ کنید.
- یک فرم ثبت نام به وبسایت خود اضافه کنید.
نحوه استفاده از تبلیغات پیامکی در خشکشوییها
بازاریابی پیامکی یک استراتژی مقرون به صرفه در مقایسه با هر کانال دیگری برای خشکشوییهاست زیرا بازگشت سرمایه بالاتری را ارائه میدهد. از آنجایی که ا،ر ایمیلهای ارسالی اسپم هستند، مردم تمایل دارند آنها را نادیده بگیرند. در مقابل، مش،ین شما صریحاً موافقت کردهاند که پیامک و ارتباطات تبلیغاتی را از ،بوکار خشکشویی شما دریافت کنند و این امر باعث میشود پیامهای شما را ببینند و به آنها پاسخ دهند. مشتریان همچنین از پیشنهادات جدید و بهروزرس،های دورهای استقبال میکنند که این یک مزیت ناخواسته است.
پیامهای متنی امروزه یکی از مؤثرترین استراتژیهای بازاریابی است زیرا میتو،د بدون هیچ مانعی با افراد ارتباط برقرار کنید. بازاریابی پیامکی به افراد در سنین مختلف، قومیتها و هر بخش دیگری میرسد و به لطف افزودن رسانههای تعاملی مانند (MMS)، (GIF) و ایموجیها، پیامهای متنی بسیار گویا هستند.
هدف به حدا،ر رساندن دسترسی است. هر چه بیشتر اطلاعات را به اشتراک بگذارید، ایجاد لیست آسانتر میشود. بنابراین، کلمه کلیدی و کد کوتاه را در تمام محتوای تبلیغاتی قرار دهید. کارکنان خود را تشویق کنید تا از پیامهای متنی برای آشنایی با کمپینهای شما استفاده کنند.
نتیجه گیری
- تعامل با مشتری بخش مهمی از تجارت خشکشویی است و بازاریابی پیامکی نقش بزرگی در ایجاد تجارت برای خشکشوییها ایفا میکند.
- از آنجایی که پیامک شخصیترین حالت ارتباطی در کانالهای بازاریابی است، از مزایای بازاریابی متنی برای ایجاد علاقه به خدمات خود استفاده کنید.
- با کوپنهای هدیه به مشتریان وفادار پاداش دهید یا خدمات خشکشویی خود را در کانالهای بازاریابی تبلیغ کنید.
- شما میتو،د برای ارسال پیامک تبلیغاتی خشکشویی و سایر امور از خدمات متنوع و گسترده مجموعه ایده پردازان استفاده کنید.
از اینکه در لیست ما [نام کوچک] مش، شدید متشکریم! در اولین سفارش خود با ما ۱۰ درصد تخفیف بگیرید.
بیان نکات مفید
از مزایای پیامهای متنی استفاده کنید تا پیام خود را بدون تجاوز به فضای شخصی مشتری به مخاطب برس،د. در حالی که گفتن این کار آسانتر از انجامش است، ما شما را تشویق میکنیم که آن را امتحان کنید. با استفاده از استراتژیهای ساده برای خدمات خشکشویی، نرخ جذب و حفظ مشتری را افزایش دهید. به موارد استفاده از پیامک به شرح زیر توجه کنید:
هشدارهای پیکاپ
با به اشتراکگذاری دورهای نکات و ترفندهای مفید را به زندگی مشتریان خود ارزش بیفزایید. اطمینان حاصل کنید که متون شما موضوعی، مرتبط و دقیق هستند. نکاتی را در مورد فرآیندهای خشکشویی سازگار با محیط زیست یا تکنیکهای خانگی برای شستن لباسها به اشتراک بگذارید.
متن تبلیغات خشکشویی
چندین مزیت در پیامک برای خشکشوییها وجود دارند. بیایید به پنج مزیت برتر ارسال پیامک در صنعت خدمات نگاهی بیندازیم:
جذب مشتری
هر مشتری خشکشویی میخواهد بهروزرس،های بیدرنگ درباره زمان شستن، خشک شدن و آماده شدن لباسهایش را دریافت کند. از آنجایی که پیامهای متنی هشدارهای فوری ارائه میدهند، از آن برای ارسال یادآورها و بهروزرس،های منظم استفاده کنید. همانطور که گفتیم، در حالی که اعلانها و ایمیلهای برنامه تحویل بلادرنگ را ارائه میکنند، مردم آنها را فوراً نمیخوانند. از این رو، جایگزینی پیامهای متنی با ایمیل یا برنامهها عملی نیست.
رقابت کم
با وجود استفاده جه، از پیامهای متنی، ا،ر مشاغل خشکشویی هنوز استراتژیهای بازاریابی پیامکی را اجرا نکردهاند. از این رو، این کانال بازاریابی پتانسیل فوقالعادهای دارد. برخلاف شبکههای بازاریابی سنتی مانند ایمیل، بازاریابی متنی رقابت کمتری دارد و باعث میشود ،بوکارها راحتتر متمایز شوند. بنابراین، با رقابت کمتری روبرو میشوید و پیام خود را مستقیماً به صندوق ورودی مشتری میرس،د.
ارتباطات شخصی
از پیامکهای پیکاپ برای پاک ، آشفتگیها و سادهسازی فرآیند خشکشویی برای ،ب و کار خود استفاده کنید. پیام متنی به ،وان اثبات تراکنش دوچندان میشود و به جلوگیری از اختلاط کمک میکند. با ارسال پیامک به مشتریان یک کپی از صورتحساب آنها با یک پیوند پرداخت امن، فرآیند پرداخت را ساده کنید.
متن تبلیغات خشکشویی
مشتریان مایلند در ازای ارزشهای درک شده مانند تمیزی، راحتی یا فناوری بهتر، از خدمات خشکشویی شما استفاده کنند. سؤال این است که چگونه میتو،د ،ب و کارتان را به مک، عالی تبدیل کنید که ارزش پیمودن مسافت بیشتری را داشته باشد؟ در میان چندین تکنیک بازاریابی که میتو،د استفاده کنید، بازاریابی پیامکی در صدر ج، قرار دارد زیرا مقرونبهصرفه است و در زمان صرفهجویی میکند. ارسال پیامک به مشتریان به ایجاد اعتماد و ارتباط کمک میکند که در صنعت خدمات بسیار مهم است.
خشکشوییها باید استراتژیهای تجاری خود را در مواجهه با ناملایمات توسعه دهند و تجربه مشتری را بهبود بخشند. یکی از چالشهای اصلی یک ،بوکار خدمات خشکشویی، جذب مشتری است. خشکشوییها باید مشتریان جدیدی را به دست آورند و در عین حال مانع از بردن شرکتهای فعلی به رقبا شوند و عوامل متعددی در تأثیرگذاری بر این تصمیم نقش اساسی دارند. برای شروع، نزدیکی مکان شما به محل س،ت یا دفتر مشتری یکی از عوامل اصلی تعیین کننده است.
از تماس تلفنی با مشتریان و یادآوری به آنها برای تحویل لباسشویی خودداری کنید. در عوض، زم، که لباسهایشان آماده تحویل هستند، پیامک ارسال کنید. هشدارهای پیکاپ سفارشی را در زمان مختصری ایجاد کنید که من، مشتریان باشد. شامل پیوند پرداخت و پاسخهای خودکار برای مشتری، که ممکن است بعداً وارد شوند. به این ترتیب، دقیقاً مید،د که مردم چه زم، ظاهر میشوند و در نهایت منتظر نمیمانند.