تبلیغ کسب و کار اینترنتی، فروش خود را دوبرابر کنید! – پنل اس ام اس – سامانه پیامکی
رپورتاژ آگهی در واقع یک مقاله است که شما در رسانههای معتبر اینترنتی منتشر میکنید. با انتشار یک رپورتاژ آگهی میتو،د با یک تیر دو نشان بزنید. در واقع با این روش هم میتو،د پیام خود را به طیف وسیعی از مخاطبان برس،د و هم به بهبود سئو سایت خود کمک کنید. تقریبا همه ،ب و کارها میتوانند از رپورتاژ آگهی برای تبلیغ ،ب و کار اینترنتی خود استفاده کنند؛ اما برای موفق شدن در این فرآیند باید بتو،د یک رپورتاژ حرفهای، استاندارد و جذاب بنویسید.
در این مطلب 5 روش برای تبلیغ ،ب و کار اینترنتی و دوبرابر ، فروش را به شما معرفی کردیم. اکنون با مطالعه این مطلب دریافتید که بهترین روشها برای تبلیغ ،ب و کار در گوگل چیست و هر کدام از آنها چه مزایایی دارند. توجه کنید که هدف از تبلیغ مشاغل و ،بوکارها، افزایش ورودی و بازدهی سایت است. همچنین فراموش نکنید که تبلیغات را در یک نقطه نگه ندارید؛ بلکه همیشه به دنبال راهی برای معرفی ،بوکار خود باشید.
فراز اس ام اس برای تبلیغات ،بوکارهای اینترنتی ابزارهای گوناگونی را به بازار عرضه کرده است که پنل پیامکی، یکی از محبوبترین آنها محسوب میشود. با امکانات رایگان و غیررایگان متعددی که این پنل در اختیار صاحبان ،بوکار قرار میدهد، بهراحتی میتوان با کمترین هزینه به میزان فروش بالایی رسید. برای آشنایی با انواع پنلهای پیامکی فراز اس ام اس پیشنهاد میکنیم که با کارشناسان ما از طریق شمارههای درج شده در سایت تماس بگیرید.
تبلیغات بنری نوعی از تبلیغات گرافیکی (بصری) هستند که در ،متهای مختلف وبسایتهای پربازدید قرار میگیرند. این بنرهای آنلاین تبلیغاتی بازگوکننده پیامی هستند که در بالای سربرگ سایت، امتداد پاورقی یا در نوار کناری یک وبسایت نمایش داده میشوند. تبلیغات بنری راهی عالی برای تولید لید هستند. وقتی بازدیدکنندگان روی تبلیغ کلیک میکنند، وارد وبسایت میشوند. با استفاده از این روش، میتوان اطلاعات تماس لیدها را گرفت و ارتباطات بعدی را فراهم کرد.
اگر میخواهید با نصب افزونه ووکامرس برای سایت وردپرس خود، یک فروشگاه اینترنتی راهاندازی کنید، برای افزایش فروش روشهای متعددی پیش روی شماست. تبلیغات کلیکی بهترین روش برای فروشگاههای اینترنتی محسوب میشود؛ زیرا بهرهمندی از آن بر افزایش فروش تاثیرات قابلتوجهی دارد. اگر برایتان سوال است که افزونه ووکامرس چیست و چه کاربردهایی دارد، حتما این مقاله از فراز اس ام اس را مطالعه کنید.
بهرهمندی از پنل پیامک فراز اس ام اس برای دوبرابر ، فروش
با جذب مشتریان به سایت فروشگاهی خود از طریق رپورتاژ آگهی و دریافت اطلاعات آنها، مشتریان جدید و وفاداری جذب خواهید کرد. استفاده از انواع افزونه یکی از روشهایی است که برای دریافت اطلاعات مخاطبان جدید میتو،د از آن استفاده کنید. علاوهبر این، با استفاده از انواع افزونهها همچون افزونه پیامک ووکامرس امکان ارسال پیامک اطلاعرس، بعد از ثبت سفارش نیز برای مشتریان شما فراهم میشود؛ بدینترتیب میتو،د رضایت آنها جلب کرده و به فروش خود کمک کنید.
راهنمای مطالعه
تبلیغات کلیکی (pay per click یا PPC) به روشی گفته میشود که شما تبلیغ خود را توسط سرویسدهنده این نوع تبلیغات در سایت یا اپلیکیشن قرار میدهید. هزینه این تبلیغات بهگونهای است که به ازای کلیک و توجه کاربران به تبلیغ و محصول شما باید مبلغی را به ارائهدهنده این سرویس بپردازید. تبلیغات کلیکی باعث میشود که تعداد بسیاری ترافیک مستقیم به وبسایت یا صفحه اپلیکیشن شما هدایت شود.
علاوهبر موارد فوق، بازاریابی ایمیلی به شما امکان میدهد تا گروههای خاصی از مشتریان یا حتی افراد مشخصی را هدف قرار دهید. شما با استفاده از افزونههای مختلفی میتو،د ایمیل مخاطبان خود را دریافت کنید. به،وان مثال حتی اگر میخواهید برای ایجاد رزرو ،ت اینترنتی نیز از ایمیل استفاده کنید، افزونه بوکلی این امکان را برای شما فراهم میکند. با استفاده از این افزونه هم امکان دریافت شماره و هم ایمیل مخاطب برای مدیر سایت فراهم خواهد شد.
برای مثال، میتو،د در صفحه فرود خود از بازدیدکنندگان ایمیل دریافت کنید یا از آنها بخواهید برای شرکت در مسابقه، شماره تماس خود را وارد کنند. چنانچه شما از افزونه دیجیتس برای سایت خود استفاده میکنید، پیشنهاد ما این است که در صفحه فرودتان امکان ثبت ایمیل را نیز برای مخاطبان فراهم کنید. بدینترتیب علاوهبر شماره تماس اطلاعات ایمیل مخاطبان خود را نیز دریافت خواهید کرد.
3. رپورتاژ آگهی؛ یکی از تاثیرگذارترین روشهای تبلیغ ،ب و کار در گوگل
5. تبلیغات کلیکی؛ روشی برای افزایش فروش و ترافیک فروشگاههای اینترنتی
2. تبلیغات بنری؛ رایجترین نوع تبلیغات آنلاین برای ،بوکارهای اینترنتی
برای بهرهمندی از این روش شما میتو،د شماره مشتریان را بهصورت حضوری در هنگام ،ید یا در زمان ثبتنام در وبسایت جمعآوری کنید. البته توجه داشته باشید بهتر است حتماً به آنها اطلاع دهید که در لیست SMS مارکتینگ شما قرار داشته و پیامکهای تبلیغاتی از طرف شما دریافت میکنند. برای استفاده از تکنیک بازاریابی پیامکی باید پنل پیامک من،ی تهیه کنید؛ سامانه پیامک فراز اس ام اس یک ابزار من، برای این کار است که امکانات متعددی را نیز در اختیار شما قرار میدهد.
نرخ باز ، پیامکهای تبلیغاتی توسط کاربران، به بیش از ۹۸ درصد میرسد. از این رو برندهای مختلف میتوانند از SMS مارکتینگ برای تبلیغات موثر و ارتباط قوی با مخاطبان خود استفاده کنند. استفاده از بازاریابی پیامکی برای برندها به هیچوجه پیچیده نیست؛ در واقع، شروع تبلیغات پیامکی حتی از بازاریابی ایمیلی یا رسانههای اجتماعی نیز آسانتر است. این روش هم مشتریان عادی فعلی را به مشتریان بالقوه تبدیل میکند و وفادار نگه دارد و هم در جذب مشتریهای جدید موثر خواهد بود.
یکی دیگر از روشهای تبلیغ ،ب و کار اینترنتی، ایمیل مارکتینگ است. ۷۹ درصد از بازاریابان، ایمیل مارکتینگ را جزو سه کانال بازاریابی مؤثر خود قرار میدهند. با ایمیل مارکتینگ، میتوان مشتری یا مخاطب جدید به دست آورده و مشتریهای فعلی را نیز حفظ کرد. از مزایای استفاده از ایمیل مارکتینگ برای تبلیغ ،ب و کار اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
روشی ارزان و سریع
انعطافپذیری بالا
قابلیت رصد رفتار مصرفکننده
بازگشت سرمایه بالا
هدفگیری مستقیم
طبق آمار، ایر،ها بهطور میانگین بین ۶ تا ۹ ساعت از روز را در صفحات مجازی و دنیای اینترنت میگذرانند. این آمار نشان میدهد که تبلیغ ،ب و کار اینترنتی در فضای آنلاین، باعث معرفی برند و محصولات شما به افراد متعددی در طول روز میشود. تبلیغ ،ب و کار در گوگل بسیاری از معایب بازاریابی سنتی مانند چاپ بنر و بروشور و تبلیغ در صدا و سیما را رفع میکند. اگر قصد تبلیغ ،ب و کار اینترنتی را دارید، پیشنهاد میکنیم روشهایی که در ادامه این مقاله برای تبلیغ ،ب و کار در گوگل معرفی کردهایم را مطالعه کنید؛ با استفاده از این روشها برای ،بوکارتان، فروش خود را دوبرابر کنید!
1. SMS مارکتینگ؛ موثرترین و کم هزینهترین روش تبلیغ ،ب و کار اینترنتی
4. ایمیل مارکتینگ؛ مستقیمترین و موثرترین راه برای ارتباط با مشتریان
تبلیغ ،ب و کار اینترنتی به روش کلیکی به شما امکان را میدهد که در حجم وسیعی محصول و برند خود را در دید مخاطبین قرار دهید. البته در استفاده از روش تبلیغات کلیکی، بهتر است تبلیغات شما به مخاطبینی نشان داده شود که به محصول شما علاقمند هستند.