قبل از آشنایی با نحوه ارسال تیکت پشتیب،، بهتر است دو نکته مهم را در رابطه با ارسال تیکت در نظر بگیرید. نکته اول این که در صورت وجود هرگونه مشکل یا سؤال، تنها کافی است یک تیکت پشتیب، ارسال کنید و منتظر پاسخ درخواست خود باشید.
هنگامی که تیکت ارسال میشود، وضعیت پیامک در حال بررسی در نظر گرفته میشود. در صورتی که به تیکت شما پاسخ داده شود، وضعیت پیامک به صورت پاسخ داده شده، نشان داده میشود.
در صفحه باز شده، موضوع درخواست خود را بنویسید. در قدم بعدی، واحد مربوطه جهت پاسخگویی به سؤال خود را انتخاب کنید. در ،مت بعدی متن سؤال خود را بنویسید. اگر قصد دارید تصویر یا فایلی را به درخواست خود پیوست دهید از طریق گزینه (browse) امکان ضمیمه ، آن وجود دارد.
نکاتی در خصوص ارسال تیکت پشتیب،
در واقع زم، که مشتری، تیکت را ارسال میکند، درخواست او به سرعت به بخش پشتیب، مورد نظر ارجاع داده میشود تا با همفکری گروهی از کارشناسان، مشکل کاربر به طور کامل حل شود. در روش ارسال تیکت، تا درخواست یا مشکل مشتری به طور کامل برطرف نشود، تیکت در حال فعال باقی میماند.
ارسال تیکت پشتیب،
کاربرد تیکت پشتیب، همچنین برای کاربر، که تازه وبسایت راهاندازی کردهاند و از وردپرس هاست استفاده میکنند سودمند خواهد بود. زیرا زم، که فرد بعد از مدت کوتاهی که از ،ید هاست گذشته است، با مشکل مواجه میشود میتواند جهت رفع مشکل با واحد پشتیب، شرکت از طریق ارسال تیکت ارتباط برقرار کند.
مزایای استفاده از تیکت پشتیب،
در ادامه این مقاله از سایت ایده پردازان قصد داریم به آموزش ارسال تیکت پشتیب، بپردازیم. اولین قدم جهت ارسال، با استفاده از لینک مورد نظر، ایجاد حساب کاربری در پنل (sms.ir) است.
در ادامه به قالبهای ماژول ارسال سریع رفته و یک قالب پیامکی ایجاد کنید. در مرحله بعد وارد ،مت تیکت شوید و با انتخاب افزونه تیکت پشتیب، پیشرفته، تنظیماتی از قبیل سرویس دهنده پیامک، کلید شماره موبایل، شماره ارسال کننده پیامک، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.
گاهی اوقات ممکن است فردی محصولی را ،یداری کند و به خدمات پشتیب، آن نیاز پیدا کند. در این صورت احتمال دارد هنگام تماس با واحد پشتیب،، گفته شود از طریق ارسال تیکت اقدام کنید. حال اینجاست که فرد با خود میگوید تیکت پشتیب، چیست؟ جهت پاسخ به این سؤال و نحوه ارسال تیکت پشتیب، پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.
تیکت پشتیب، چیست؟
اگر هنگام ارسال تیکت، گزینه اطلاعرس، از طریق پیامک را انتخاب کرده باشید، در صورت پاسخگویی کارشناسان به تیکت، پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع داده میشود.
استفاده از تیکت پشتیب، نه تنها برای ارائهدهنده محصول یا خدمات سودمند است، بلکه برای کاربران و مشتریان نیز مزایایی خواهد داشت. به ،وان مثال ممکن است در برخی موارد مانند برنامهنویسی و وبسرویس، پشتیب، نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد که در آن واحد، امکان پاسخگویی فراهم نباشد. همچنین در مواردی که جهت ارسال پیامک، نیاز به پیگیری اپراتور باشد، از طریق تیکت امکان اطلاع به شما وجود دارد. از مهمترین مزیتهای دیگر آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
- عدم از بین رفتن سابقه درخواستها
- نیاز نداشتن به تکرار مداوم درخواستها از طرف مشتری
- قابلیت ردیابی درخواستها، به دلیل مکتوب بودن آنها
- امکان برقراری مکاتبه و بحث و جدل در رابطه با مشکل تا زمان برطرف شدن آن
- استفاده از همفکری تیمی همکاران پشتیب، جهت برطرف شدن مشکل