اگر شرکت ثبتشده دارید. از بازاریابی پیامکی استفاده میکنید. گردش مالیتان با،ت و میتو،د هزینه ارسال با نام تجاری را بپردازید، بد نیست که از مزایای این روش استفاده کنید.
ارسال پیامک با نام تجاری معایب خودش را هم دارد. پیشنهاد میکنم، علاوهبر خط تجاری حتماً از خطوط دیگر هم استفاده کنید تا این معایب را پوشش دهد.
حتماً پیامکهای سال نو رییس جمهور را دیدید. در صفحۀ پیام اسم ارسال کننده شبیه مخاطبی که در لیست شماست، درج میشود. به این ویژگی در سامانههای پیامکی “ارسال پیامک با نام تجاری” گفته میشود.
1- تصویر کارت ملی هوشمند
2- دانلود و تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی (چهره باید واضح باشد)
3- ارسال آ،ین رو،مه رسمی شرکت
4- ارسال معرفی نامه نماینده شرکت
جمعبندی
این روش جذابیت بصری برای مخاطب ایجاد میکند. نام برندتان را در ذهن مشتری ماندگار میکند و باعث اعتمادش میشود. از طرف دیگر، این پیامکها هویتدار است. در نتیجه شانس خواندن پیامتان بیشتر میشود. البته یادتان باشد که باید متن جذابی برای پیامکتان بنویسید تا روی مخاطب تاثیر بگذارد.
ویژگیهای مثبت خطوط نام تجاری
بستگی به این دارد که بخواهید بهصورت حقیقی اقدام کنید یا حقوقی، در هر صورت با ارائه مدارک زیر میتو،د از این خطوط استفاده کنید. در ضمن برای استفاده از این خطوط باید حتماً مالک خط باشید.
مدارک مورد نیاز جهت سفارش خط حقیقی 021 و 026
بعد از مزایا و معایب ارسال پیامک تجاری، ،ت تعرفه است. برای شروع کار، باید پنل اختصاصی داشته باشید. بعد از دریافت پنل، سفارش خط بدهید. برای سفارش خط، یکی از سرشمارههای 1000، 2000، 3000 یا 5000 را انتخاب کنید. در مرحله دوم برای نام تجاری درخواست دهید.
هزینه فعالسازی سالانه این سرویس (در زمان نگارش این مقاله) حدود 500 میلیون تومان و هزینه ماهانه حدود 20 میلیون است. البته این هزینه شامل مالیات بر ارزش افزوده هم میشود. در ضمن، قیمت هر پیام ارسالی این سرویس طبق ج، تعرفه است. پس در قیمت خیلی تفاوتی با پنل معمولی ندارد.
حالا ،ت قو،ن ارسال پیامک با نام تجاری است. همانطور که در ،مت تعرفه گفتیم، هزینۀ نام تجاری با،ت. از طرف دیگر، ثبتنام شزمانبر است. به تائید اپراتور هم نیاز دارد. بهتر است اول شرایط را بررسی کنید. مدارکتان را آماده کنید و بعد درخواست دهید.
یادتان باشد، حدود دو ماه هم برای تائید نام تجاری زمان نیاز دارید. بعد از ثبت درخواست، 60 روز زمان برای کارهای ثبت نام تجاری لازم دارید و با تائید اپراتور میتو،د شروع به ارسال پیامک کنید. در ضمن نام تجاری شما از همان اپراتوری صادر میشود که خطش را دارید. به ،وان مثال، اگر از اپراتور 1000 خط گرفتید، نام تجاری هم از طرف همین اپراتور است.
ارسال پیام به لیست سیاه مخابرات
قطعاً نگران ،بو کارتان هستید. دغدغه سود بیشتر و پیشرفت دارید. شاید حتی روشهای بازاریابی مختلف را امتحان کردید. اما بهتر است دیگر برای هر ابزاری هزینه نکنید. تلاش کنید تا با کمترین هزینه، بهترین تبلیغات را انجام دهید. بیشترین سود را داشته باشید. هزینه اولیه شما برای تبلیغات، با فروش بالا و جذب مشتری بیشتر به شما برمیگردد.
برای ارسال پیامک با نام تجاری علاوهبر نام شرکت، سازمان یا موسسه، میتو،د از موارد زیر هم استفاده کنید:
- نام محصول
- اسم فروشگاه (مثل دیجیکالا)
- ،وان فروشگاه اینترنتی (مثل اسنپ فود)
- نام اپلیکیشن (مثل روبیکا)
مزایای ارسال پیام با نام تجاری
تا اینجا مفصل درباره ارسال پیامک با نام تجاری صحبت کردیم. اگر دنبال روشی متفاوت برای بازاریابی پیامکی هستید، میتو،د هزینههایش را بپردازید و البته دنبال تاثیر بیشتر روی مشتری هستید، این روش بهترین انتخاب است.
توصیه میکنم برای کنترل هزینهها با یک شماره من،، بازاریابی پیامکی را شروع کنید، با گسترش ،بوکارتان میتو،د برای دریافت نام تجاری درخواست دهید.
تعرفه ارسال پیام کوتاه با نام تجاری
1- تصویر کارت ملی هوشمند
2- تصویر جواز ،ب و یا پروانه ،ب
3- دانلود و تکمیل فرم تعهدنامه و تهیه تصویر سلفی به همراه کارت ملی (چهره باید واضح باشد)
مدارک مورد نیاز جهت سفارش خط حقوقی و خطوط 021
علاوهبر مزایا، ارسال پیامک با نام تجاری ویژگیهای مثبت دیگری هم دارد که در ادامه برایتان آوردیم:
- اعتبار به برند
- جذب اعتماد مخاطب
- من، برای شرکتهای حقوقی، هولدینگهای معروف مثل دیجیکالا و سازمانهای ،تی
- سرعت بالای ارسال پیام
- دریافت آبونمان به دو صورت ماهانه و یا سالانه
معایب ارسال پیام با نام تجاری
تقریباً هر روز اس ام اسهای تبلیغاتی زیادی برای مردم ارسال میشود. ،بوکارها برای اینکه بین تمام این پیامکهای تبلیغاتی بیشتر در ذهن مخاطب متمایز شوند، بهتر است بهجای سرشمارهها از نام تجاری برای ارسال پیامک استفاده کنند.
خط تجاری شبیه بقیه خطوط است. تا زم،که خط تبلیغاتی دارید، به لیست سیاه دسترسی نخواهید داشت. با خدماتی ، خط تجاری، میتو،د به بلک لیست پیام بفرستید. یادتان باشد که از خطوط خدماتی، اجازه تبلیغات ندارید. این خطوط صرفا برای اطلاعرس، استفاده میشوند.
قو،ن و مقررات خطوط تجاری
اگر امکان پرداخت هزینه ارسال پیامک با نام تجاری را ندارید، ارسال پیامک از خطوط ثابت 021 و 026 پیشنهاد خوبیست. این روش تاثیر خوبی در مشتری دارد.از دیگر شمارههای ارسال پیام متمایز است. باعث برندسازی میشود. از طرف دیگر، شماره دفتر کارتان را مستقیماً در اختیار مخاطب قرار میدهد. حالا اگر مشتری نیاز به تماس داشته باشد به شمارهای که برایش پیامک فرستادید، زنگ میزند.
مزایای ارسال پیام با خط ثابت
اگر میخواهید ارسال پیامک با نام تجاری را شروع کنید، برای دریافت فوری پنل در صفحه اصلی ملی پیامک ثبتنام کنید. برای مشاوره با 02163404 تماس بگیرید. اگر هم سوالی دارید، برایمان در انتهای همین متن بنویسید.