نمایش تصاویر محصولات و نام آنها روی بیلبوردها، تکراری و خستهکننده شده است. برای اینکه تبلیغات موثر باشد و در همان نگاه اول چشم مخاطب را به سمت خود جذب کند، از ،یب المانهای اطراف بیلبورد با تصویر استفاده کنید. در این صورت تبلیغ شما در نظر مخاطب متفاوت بوده و به آن توجه خواهد کرد.
تبلیغات خلاقانه؛ تجربه جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر
اگر ،وان تبلیغات مخاطب را جذب کند، محتوای بخشهای دیگر نیز به چشم او آمده و امکان تبدیل مخاطب به مشتری بسیار افزایش مییابد. از سوی دیگر، در تبلیغات متنی، مانند تبلیغات پیامکی، فقط ،وان در نگاه اول مخاطب را جذب و ترغیب به باز ، پیام میکند. برای تبلیغات پیامکی، همواره ابتدا از طریق پنل ارسال پیامک، اساماس آزمایشی برای خود ارسال کنید و در جایگاه مخاطب ،وان آن را بررسی کنید.
مشاهده مزایای محصولات و نحوه استفاده از آنها بهصورت تصویری، تاثیر فوقالعادهای در ذهن مخاطب میگذارد؛ زیرا افراد با مشاهده یک تصویر آن را در ذهن خود ثبت میکنند و به آن بال و پر میدهند. از اینرو، مخاطب شما میتواند خود را در هنگام استفاده از محصول تصور کند و بهراحتی متوجه نحوه برطرف شدن نیازهای خود میشود. از سوی دیگر، شاید مخاطب هنگام مطالعه متن پیامک تبلیغاتی، تمرکز نداشته باشد و فقط متن را سطحی خوانده باشد؛ در صورتیکه حتی با نگاه سطحی به یک تصویر، مغز آن را ذخیره و پردازش میکند. درنتیجه، حتما در تبلیغات خلاقانه از تصاویری استفاده کنید که مزایا یا کارکرد محصول را نمایش دهد.
زم،که تصویری را مشاهده و حسی را دریافت میکنید، هر بار با دیدن هر ،صری که در تصویر بوده، همان حس اولیه به شما منتقل خواهد شد. تصاویر حس را بهخوبی منتقل میکنند و از اینرو، بهترین ابزار برای برندسازی هستد. همچنین، اگر بخواهید برای تبلیغات موثر در فروش، متفاوت و خلاقانه عمل کنید، استفاده از تصاویر تاثیرگذار بسیار کمککننده خواهد بود.
ایدههایی برای تبلیغات خلاقانه در سطح شهر و جذب مخاطبان
برای تبلیغات خلاقانه باید از ،وانهای موثر استفاده کنید و مخاطب را در راستای تبلیغ محصول به چالش بکشید تا در ذهن او ماندگار شوید. همچنین، محصول یا خدمات خود را به،وان تنها برطرفکننده نیاز او معرفی کنید تا تصور کند بهترین راهحل، ،ید محصول یا استفاده از خدمات شما است.
،وانها و تصاویر در تبلیغاتی مانند بنرها، برای دیده شدن در نگاه اول مخاطب بسیار اهمیت دارند. اولین متن یا تصویری که بتواند چشم مخاطب را جذب کند، باید جذاب و درگیرکننده ذهن باشد؛ بهعبارتی دیگر باید ،وان یا تصویر بنر مانند قلاب عمل کند.
بسیاری از افراد نسبت به تبلیغات مقاومت داشته و از انواع گوناگون آن خسته شدهاند. از اینرو، تبلیغاتی که تنها محصولی را با یک متن تخصصی معرفی کند و با لحن خیلی خشک به توضیح مزایای آن بپردازد، باعث جذب مشتری نخواهد شد. برای تبلیغ محصول خود باید ببینید که کدام بخش از محصول شما دوست داشتنی و متفاوت است. سپس، با تمرکز بیشتر روی آن، تبلیغات خلاقانه راهاندازی کنید. در ادامه، برخی از تبلیغهای خلاقانه در سطح شهر را برای ایده گرفتن را معرفی کردهایم.
استفاده از فضاهای شهری برای خلاقیت بیشتر تبلیغات
در تبلیغات خلاقانه، یکی از راههای به چالش کشیدن مخاطبان، استفاده از معما، بازی یا پازل است. هنگامیکه مخاطب را به چالش میکشید، تعامل با برند، محصول یا ،بوکار شما افزایش یافته و در ذهن او ماندگار میشوید. بهطور مثال، برای تبلیغ کافه خود میتو،د در فضای مجازی، معمایی را راهاندازی کنید و به افرادی که معما را حل ،د، یک قهوه بهصورت رایگان یا یک کد تخفیف جایزه دهید. با این روش، مخاطبان به کافه شما جذب شده و آن را به افراد دیگری نیز معرفی میکنند.
نمایش ویژگیهای رقابتی؛ معرفی محصول به،وان تنها برطرفکننده نیاز مخاطب
نمایش مزایای محصول با روشهای خلاقانه؛ اصل مهم برای جلب نظر مخاطب
استفاده از تکنیک انتقال حس در تصاویر تبلیغات را به،وان راهحلی ماندگار در ذهن مخاطب معرفی کرده و در مورد تاثیر آن بر برندسازی و افزایش فروش توضیح دادیم. در انتها نیز مثالهایی از تبلیغات خلاقانه را بررسی کردیم. اگر موارد دیگری میشناسید که به خلاقانه بودن تبلیغات کمک میکند، از طریق با، پایین با ما به اشتراک بگذارید. همچنین، برای ایدههای بیشتر تبلیغاتی دیگر مقالات ما در وبلاگ فراز اساماس را مطالعه کنید.