امکان دریافت بازخورد مشتریان با پنل پیامکی از طریق ارسال لینک نظرسنجی از مهمترین مزایای تهیه پنل اس ام اس برای ،بوکارهاست. تلفن همراه به،وان ابزاری پرکاربردترین در دسترس کاربران در سراسر دنیا هستند؛ بنابراین یکی از بهترین راهها برای دریافت بازخورد مشتریان و درگیر ، آنها برای ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقاداتشان ارسال لینک نظرسنجی از طریق پیامک است. برای انجام این کار نیاز به نصب افزونه پیامک ووکامرس در سایت دارید. در ادامه به بررسی نحوه کار این افزونه برای دریافت بازخورد مشتریان میپردازیم.
یکی از راههای عالی برای دریافت بازخورد مشتریان از طریق پنل پیامکی، تهیه خط اختصاصی است. با تهیه خطوط اختصاصی، بعد از ارسال پیامک نظرسنجی به بانک شماره موبایل مخاطبان میتوانند نظرات و پیشنهادات خود را در قالب یک پیام بهصورت رایگان ارسال کنند. در واقع اصلیترین تفاوت خطوط اختصاصی با خطوط عمومی پیامکی در قابلیت دریافت پیامک از مخاطبان است.
در این مقاله راههای دریافت بازخورد مشتریان با پنل پیامکی را مورد بررسی قرار دادیم. اطلاع از نظرات، پیشنهادات و سطح رضایت کاربران از محصولات و خدمات یکی از مهمترین عوامل پیشرفت ،بوکارهاست؛ برقراری ارتباط با مشتریان با استفاده از پیامک یکی از بهترین راههای درگیر ، مخاطبان با خدمات و محصولات شما و همچنین بهبود سئوی سایت و درنتیجه افزایش فروش است؛ بنابراین پیشنهاد میکنیم در اولین فرصت برای ارتباط سریع و موثر با مشتریان و دریافت بازخورد آنها نسبت به تهیه پنل پیامکی اقدام کنید.
با است،اج اطلاعات بهدست آمده از نظرات و پیامکهای دریافتی با نقاط ضعف و قوتتان بهتر آشنا خواهید شد. بهاینترتیب میتو،د برای رفع مشکلات و کاستیها و حفظ و تقویت نقاط قوت برنامهریزی کنید.
با تهیه پنل پیامکی فراز اس ام اس میتو،د از امکاناتی همچون نصب افزونه ووکامرس و خط اختصاصی برای دریافت بازخورد مشتریان بهرهمند شوید. این پنل به،وان یک رابط بازاریابی پیامکی برای دریافت نظرات کاربران بین شرکت و مشتریان عمل خواهد کرد. با دریافت این نظرات نیازها بهتر درک و مرتفع میشوند. در نهایت این موضوع منجربه جلب رضایت بیشتر، جذب مشتری جدید، افزایش وفاداری و فروش بیشتر خواهد شد.