مزایای فوقالعاده بازاریابی پیامکی برای فروشگاه های اینترنتی
علاوه بر تبیلغ یک محصول و یا اطلاعرس، فروش فوقالعاده، پیامک میتواند جنبهی برقراری ارتباط موثر با مشتری را نیز داشته باشد. برخی از این امکانات نیاز به ،ب مجوز از سوی مخاطبان دارد. برای انطباق با قو،ن ضد هر،مه ، در ا،ر کشورها ، دو نوع اول نیاز به انتخاب مشتری دارند. اما با دسترسی به چنین مجوزهایی میتوان تجربهای به یاد ماندنی از ارسال انبوه و بازدهی بازاریابی پیامکی را در کمپینهای خود داشته باشید.
هر ،بوکاری با هدفی مشخص فعالیت خود را در بازاریابی آغاز میکند. در کمپینهای تبلیغاتی نیز تلاش میشود از مهمترین متدها استفاده شود تا بیشترین فروش را داشته باشند. بهره بردن از این روش نیاز به یک برنامهی اساسی و پیروی از اصول آن دارد. پس از آنکه با تعاریف و نحوهی انجام آن آشنا شدید بهتر است بد،د چه کاربردهای ویژهای برای شما فراهم خواهد کرد. با ارسال پیام کوتاه در فروشگاه اینترنتی خود، میتو،د انتظار مزایای زیر را داشته باشید:
افزایش ارزش ترافیک نهفته (۲ تا ۳ برابر احتمال ،یداران بیشتر)
جلوگیری از رها شدن سبد ،ید مشتری
تحلیل و بررسی بازخورد مخاطب
ایجاد یک لیست موثر برای بازاریابی پیامکی (نرخ تبدیل ۲ تا ۴ در مقابل ایمیل)
صرفه جویی در وقت و هزینه در پشتیب، مشتری (۱۰ برابر کارآمدتر از تماس تلفنی، ۴ برابر بیشتر از ایمیل)
افزایش رضایت مشتری
افزایش نرخ بازگشت سرمایه
سرعت بالای ارسال و دریافت
آگاهی از نام برند و ،بوکار در میان مردم
بالا رفتن نرخ تعامل با مشتری
اهمیت و مزایای استفاده از بازاریابی پیامکی برای فروشگاه های اینترنتی
در این میان تلاش شد که هم از طریق شبکههای اجتماعی و هم دیگر روشهای تبلیغات ،بوکارهای آنلاین خود را به مشتریان شناسایی کنند. شاید هر چند وقت یکبار یک متد جدید معرفی شد و در فروش بالا نیز تاثیر داشت اما پیام کوتاه همچنان مورد استفاده قرار گرفت و اساماس مارکتینگ رکن اصلی تبلیغات بود. تاثیر مثبت و کاربرد فوقالعاده بازاریابی پیامکی در فروش اینترنتی آنقدر چشمگیر بود و هست که هنوز بازاریابان از آن بهره میبرند. در ادامه بیشتر شما را با مزایای این روش و دلایل استفادهی آن آشنا خواهیم کرد.
امتیاز به این مطلب
[کل: ۵ میانگین: ۴.۸]
منبع: https://sms.ir/sms-marketing-for-ecommerce/
در سالهای اخیر شبکههای اجتماعی بخش عظیمی از تبلیغات آنلاین ،بوکارها را در اختیار گرفتهاند. تبلیغات کلیکی، بنرهای آنلاین، تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام از جمله این موارد هستند. اما اتفاقی که برای سالها بازخورد من، و قابل قبولی هم از نظر مشتری و هم فروش به دست آورده، بازاریابی پیامکی (SMS Marketing) است. مزایای این روش به بازاریابان کمک میکند تا کمپینهای فروش و تبلیغاتی موفقی را داشته باشند.
در ادامه چند نوع پیامکی که میتو،د برای مشتریان خدمات آنلاین خود بفرستید را به شما معرفی میکنیم:
۳ نوع پیام کوتاه من، مشتری
اطلاعرس، به مشتریان
اعلان های شخصیسازی شده مربوط به یک رویداد خاصی
مکالمه دو طرفه
اکنون که اطمینان پیدا کردهاید که باید تبلیغات خود را از طریق پیام کوتاه ارسال کنید، وقت آن است که ایدههایی درباره آنچه باید اجرا کنید را در نظر بگیرید. دنیای تبلیغات آنقدر گسترده است که به شما اجازه میدهد تمام ایدههای جذاب و متفاوتی که در سر دارید را اجرا کنید. در اینجا پنج مثال موثر و مستقیم از بازاریابی پیامکی که در عمل موفق ظاهر شدهاند را برای شما آوردهایم.