هزینه نصب بیلبورد در مکانهای پررفتوآمد بسیار بالا است. همچنین، برخی از ،بوکارها نیاز به ایجاد کمپینهای تبلیغاتی طول، مدت دارند. به همین دلیل، در ابتدا مجبور به امضا قرارداد طول،مدت و پرهزینه خواهید شد. علاوهبر هزینه نصب بیلبورد، باید بودجه بالایی برای طراحی تبلیغات من، درنظر بگیرید. بااینحال، نمیتو،د بهطور مستقیم از اثربخشی این نوع از تبلیغات مطمئن شوید. ولی سایر تبلیغات دیجیتال، از طریق بازاریابی پیامکی و افزونه گرویتی فرم این فرصت را برای شما فراهم میکند تا با ارسال پیام تشکر از ،ید یا اطلاعرس، از تخفیفها به مشتری، ارتباطی دائمی با مخاطب داشته باشید.
بیلبوردهای کنار جاده و خیابان، هنوز هم یکی از ابزارهای تبلیغات محیطی بهشکل سنتی محسوب میشود. برای ایجاد کمپین تبلیغات محیطی سنتی، از تبلیغات در کیوسکهای کوچک کنار خیابان، ایستگاه انتظار اتوبوس یا هر جایی که احتمال تجمع مردم وجود دارد، استفاده میشود. جامعه هدف در تبلیغات محیطی برع، سامانه ارسال پیامک انبوه، گزینشی انتخاب نمیشود. بلکه، هر عابری که از خیابان بگذرد، امکان مشاهده تبلیغات را دارد. بهطورکلی، هر تبلیغات محیطی، مزایای ثابتی دارد که در ادامه بررسی میکنیم.
برندینگ؛ شناساندن برند به تعداد بالایی از افراد
با نصب بیلبوردهای بیکیفیت و بدون خلاقیت در سطح شهر، دید عابران پیاده و سواره به تبلیغات برند شما منفی خواهد شد. زیرا تبلیغات نامن،، باعث ایجاد آلودگی بصری شده و کمکی به زیباسازی شهر نخواهید کرد. همچنین، با گذشت زمان، کمپین تبلیغات محیطی ،بوکار شما تکراری و بیتاثیر میشود. درنتیجه، باید به مدت زمان کمپین تبلیغات و کیفیت آن بسیار توجه کنید.

ایجاد آلودگی بصری؛ تاثیر منفی با نصب بیلبورد بیکیفیت
با وجود آگهیهایی که مردم بهطور مداوم در فضای مجازی با آن روبهرو هستند، تبلیغات خارج از منزل یا اصطلاحاً تبلیغات محیطی، قابل چشمپوشی نیست. هنگامی که نام برند خود را در دید عموم مردم قرار میدهید و عابران پیاده یا سواره هر روز با آن روبهرو میشوند، نام ،بوکار شما در ذهن آنها حک خواهد شد. علاوهبر این، طبق تحقیقات انجام شده، مردم با مشاهده تبلیغات دیجیتال یک برند که تبلیغات محیطی آن را نیز دیدهاند، واکنش بهتری نشان میدهند. پس نصب یک یا چند بیلبورد در مکانهای پررفتوآمد شهر در کنار پنل پیامکی یا افزونه پیامک ووکامرس، نظر مردم را نسبت به برند ،بوکار خود جلب خواهید کرد و موجب افزایش رضایت آنها میشوید.

براساس بررسیهای انجمن تبلیغات محیطی آمریکا، هزینه تبلیغات در فضای باز، بسیار کمتر از تبلیغات در فضای مجازی است و میتوان گفت که هزینه نصب یک بیلبورد از تبلیغ در تلویزیون و رادیو بسیار کمتر است. علاوهبر این، هنگامی که مردم در ترافیک قرار دارند یا منتظر رسیدن اتوبوس در ایستگاه ایستادهاند، برای گذراندن این زمان، به اطراف خود دقت بیشتری میکنند. با دیدن تبلیغات محیطی جذاب، نام برند ،بوکار در ذهنشان باقی میماند. به همین دلیل، تاثیر تبلیغات محیطی در بعضی از موارد بیشتر از روشهای دیگر خواهد بود. بااینحال، استفاده از پنل پیامکی و ارسال پیامک منطقه ای در کنار تبلیغات محیطی، بازدهی کمپینهای تبلیغاتی و برندسازی را افزایش خواهد داد.
معایب تبلیغات محیطی؛ بررسی اثربخشی تبلیغات در ،بوکارهای مختلف
طراحی تبلیغات محیطی، پر بازدهترین روش جلب نظر مردم
شناسایی بهترین روش تبلیغات؛ آیا استفاده از تبلیغات محیطی برای ،بوکار شما من، است؟
بهترین روش تبلیغات محیطی، انتخاب مکانهای پررفتوآمد
محدودیت در بررسی اثربخشی کمپین تبلیغات محیطی
با وجود مزایای گفته شده، تبلیغات محیطی معایبی را نیز شامل میشود. در صورت مدیریت کمپین تبلیغاتی نادرست، آثار مع، روی برندینگ، موجب نارضایتی مردم و از دست دادن مشتریهای جدید یا وفادار خواهد شد. مهمترین معایب تبلیغات محیطی، محدودیت در انتقال پیام است. از آنجایی که فضای مشخص و ثابتی را برای درج تبلیغات خود دارید، باید هوشمندانه عمل کنید و با ایدههای خلاقانه، علاوهبر زیباسازی محیط، پیام تبلیغاتی خود بهدرستی انتقال دهید. افرادی که از کارشناسان متخصص این زمینه بهرهمند نمیشوند، باید با اثرات م،ب این روش تبلیغاتی نیز روبهرو شوند.
تمرکز محدود؛ کاهش تاثیرگذاری با مشخص نبودن جامعه هدف
تبلیغات در مکانهای عمومی، تاثیرگذار بر برندینگ