با استفاده از سامانههای ارسال و دریافت پیامک بینالمللی میتو،د پیامکهای خارجی را به گروهی از مخاطبین خود ارسال کنید. این پیامها هزینه چند، برای مشتریان در بر نداشته و با ارزانترین تعرفههای ممکن میتو،د اقدام به ارسال پیام کوتاه کنید. ارسال ایمیل به پیامک به شما این امکان را میدهد که از سیستم ایمیل مورد علاقه خود برای ارسال پیامک به خارج از کشور اقدام کنید.
همچنین که این امکان وجود دارد که پاسخهای دریافت شده را نیز در صندوق ورودی پیامها در پنل کاربری خود مشاهده کنید. در بخش تعرفههای ارسال پیامک به خارج از کشور نیز میتو،د به راحتی با وارد ، نام کشور مورد نظر، آ،ین نرخ آن را مشاهده کنید. همچنین هرگونه سؤال در این خصوص دارید را نیز با ما مطرح نمایید.
قو،ن ارسال پیامک به برخی از کشورهای خارجی
در ،ستان ، آییننامه حفظ حریم خصوصی و ارتباطات الکترونیکی (PECR) -که توسط دفتر کمیسر اطلاعات (ICO)- بر اساس قانون حمایت از اطلاعات، منتشر شده است، قو،ن بازاریابی پیامکی را وضع مینماید. مشابه با قانون استرالیا، باید با اجازه قبلی پیامکها ارسال شوند و امکان لغو دریافت پیامک ضروری است.
مزایای ارسال پیامک به خارج از کشور
در سال ۲۰۱۶، کشور استرالیا قانونی مبنی بر غیرقانونی بودن ارسال پیام تجاری ناخواسته وضع کرد. این قانون چه از طریق ایمیل مارکتینگ و چه از طریق پیامک داخلی و یا ارسال پیامک به خارج از کشور مطرح است. بنابراین دریافت رضایتنامه کتبی توسط ،بوکار مورد نظر جهت دریافت پیامک و ایمیل از گیرنده پیام ضروری است.
ارسال پیامک به خارج از کشور یکی از بهترین و سریعترین راهها برای ارتباط فوری و قابل اعتماد با ،نین خارج از ایران است. استفاده از پیامک بینالمللی به این م،است که بتو،د با اعضای خارج از کشور ارتباط برقرار کنید. در این صورت حتی در وجود عدم دسترسی آنان به اینترنت نیز میتواند از آن به ،وان یک ابزار قابل اعتماد استفاده کنید.
سامانههای مدیریت ارسال و دریافت پیامک بینالمللی، امکان ارسال پیامکهای خارجی را فراهم کردهاند. به این ترتیب میتوان پوششی کامل از تبلیغات و ابزارهای بازاریابی را احساس کرد. در این مقاله با تعرفهها و راههای ارسال پیامک به خارج از کشور آشنا میشویم.
اهمیت ارسال پیامک به خارج از کشور چیست؟
علاوه بر این موافقتنامه کتبی، قو،ن دیگری نیز حائز اهمیت است که حتماً برای ارسال پیامک به کشورهای دنیا باید رعایت شوند.
- هویت ارسال کننده شفاف باشد
- امکان امتناع از دریافت پیامک توسط کاربر مهیا باشد و هر زمان تمایل داشت با پاسخ مستقیم به پیامک، بتواند ادامه دریافت پیامک را کنسل کند.
- پیامکها بین ساعت ۸ صبح تا ۹ شب ارسال شوند تا مزاحمت کمتری برای کاربران ایجاد شود.