پیامکهای تبلیغاتی هر روز به صندوق دریافت گوشیهای ما روانه میشوند. ،رت آنها به حدی است که بسیاری از ما به آنها توجه نکرده و حتی آنها را باز نمیکنیم. اما برخی پیامها هستند که به دلیل تفاوت در ماهیت خود، توجه ما را جلب کرده و ترغیب به باز ، آنها میکنند. با دیدن اولین کلمات ممکن است سریعاً جذب آنها شده و اقدامی در این خصوص انجام دهیم. مثلاً اگر در یک بعد از ظهر کاری، خسته از سر کار برمیگردید ممکن است با یک نمونه پیامک رستوران یا کترینگ روبرو شوید که خبر از آماده بودن غذا در نزدیکی محل زندگیتان میدهد. بدین ترتیب به احتمال زیاد این پیامک را باز کرده و اقدام به ،ید از آن خواهید کرد.
متمایز و متفاوت بنویسید
بازاریابی پیامکی یا (SMS Marketing) به شکلی از بازاریابی گفته میشود که در آن، ،بوکارها با اجرای کمپینهای تبلیغاتی اساماسی اقدام به جذب مشتریان جدید یا راضی نگه داشتن مشتریان قدیمی میکنند. بدین ترتیب ،بوکارها میتوانند مشتریان قدیمی خود را تبدیل به مشتریان وفاداری کنند که به برند آنها اعتماد دارند. پیامکهای تبلیغاتی از نوشتههای کوتاهی تشکیل میشوند که از آنها برای ارسال پیشنهادهای ویژه با مدت محدود، اخبار و اطلاعات جدید و هشدارها استفاده میشود.
در پاسخ به نمونه پیامک رستوران باید گفت که این روش مقرونبهصرفه و کمهزینه است. اگر به تازگی یک رستوران افتتاح کرده باشید یا ،بوکار کوچک خانگی دارید ممکن است نتو،د هزینه زیادی برای انجام تبلیغات و بازاریابی انجام دهید. بنابراین استفاده از روش ارسال پیامک به ،وان یکی از بهترین راهکارها برای جذب مشتریان جدید شناخته خواهد شد. بازاریابی از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی برای رستورانها از بسیاری از روشهای دیگر کم هزینهتر است.
دسترسی به تعداد زیادی از مخاطبان
سعی کنید با حداقل کلمات و بهصورت موجز، اصل مطلب را در پیامک ارسالی ادا کنید. شما تا ۷۰ کاراکتر (۲۰ کلمه) میتو،د برای استفاده از تمام حروف، علامتها و فضای خالی بین کلمات استفاده کنید. اینکه در عین کوتاه بودن متن پیام، هم تبلیغ کنید و هم از بهترین کلمات برای همراه ، مشتری با خود استفاده کنید، به تکنیک شما در استفاده از بهترین کلمات برمیگردد. با کمی تمرین، تکرار و خلاقیت این کار شدنی است.
بازاریابی پیامکی یکی از روشهای من، و محبوب برای جذب مشتریان جدید و ،ب رضایت مشتریان قدیمی است به همین دلیل تمام ،ب و کارها با روشهای بازاریابی پیامکی آشنا شوند یکی از مشاغل پرکاربرد رستورانها هستند، به همین دلیل اهمیت دارد که با انواع نمونه پیامک رستوران آشنا باشیم. در این مطلب قصد داریم با برخی از اصول مهم برای ارسال پیامک رستوران و کترینگ آشنا شویم. بدین ترتیب خواهیم توانست به شکلی مؤثرتر به جذب مشتریان اقدام نماییم.
اهمیت بازاریابی پیامکی چیست؟
مید،م که دغدغه ا،ر ما به ،وان صاحبان ،بوکارها این است که چگونه بتو،م یک بازاریابی پیامکی مؤثر و مفید داشته باشیم. چگونه میتوان در این بازار رقابتی به حد مشخصی از اثربخشی در بین ،بوکارهای دیگر رسید؟ متن پیامک تبلیغاتی باید چه ویژگیهایی داشته باشد که بتواند به ،وان یک متن جذاب و تأثیرگذار شناخته شود؟ واقعیت این است که نکات متعددی در این خصوص وجود دارند که باید به آنها توجه کنیم. بدین ترتیب لازم است این نکات را در متن پیامک رعایت کرده و تبلیغات من،ی برای آن بنویسیم. در این مقاله به بررسی اهمیت بازاریابی پیامکی و نمونه پیامک رستوران و کترینگ پرداختهایم. اما پیش از هر چیز ببینیم بازاریابی پیامکی چیست؟
بازاریابی پیامکی چیست؟
اگر قصد استفاده از بازاریابی پیامکی دارید، شاید بد نباشد که قبل از استفاده از این روش نکات زیر را بررسی کنید.
متن، با مخاطبان خود بنویسید
امتیاز به این مطلب