متن پیامکها تأثیر بسیار زیادی روی مخاطبان دارد. به همین دلیل، زم، که قصد دارید برای مخاطبان خود پیامک ارسال کنید، حتماً زم، را برای نوشتن یک متن من، و جذاب اختصاص دهید. در انتها این مطلب چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی را خواهیم آورد.
۶- چک ، پیامکهای دریافتی
برخی افراد سؤالات خود را به شکل پیامک به همان سرشمارهای که با استفاده از آن برای آنها اساماس ارسال کردهاید، میفرستند. به همین دلیل باید پیامهای دریافتی خود را چک کنید تا بتو،د پاسخ این افراد را بدهید. بسیاری از این افراد میتوانند تبدیل به مشتریان خدمات و تورهای شما شوند.
چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی
گاهی آژانس های مسافرتی برای جذب بیشتر مسافر اقدام به ارائه تخفیفهای جذاب روی تور مسافرتی خود میکنند. اما باید بد،د که این تخفیفها به تنهایی باعث افزایش فروش نمیشود. برای اینکه بتو،د افزایش فروش را به بهترین شکل تجربه کنید، نیاز است تا افراد بیشتری از این تخفیفها مطلع شوند. به همین دلیل میتوان این تخفیفها را برای مشتریان خود پیامک کنید. با توجه به این که هزینه ارسال پیامک کم و مقرون به صرفه است، نه تنها افزایش فروش را تجربه خواهید کرد، بلکه یک تبلیغات بسیار من، و عالی نیز انجام دادهاید.
۳-اعلام رویدادها به افراد
ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه، این روزها تبدیل به یکی از من،ترین روشهای تبلیغاتی شده است. استفاده از این روش برای آژانس مسافرتی، مزایای متفاوتی به همراه دارد. در ادامه به برخی از مهمترین مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی برای آژانسهای هواپیمایی اشاره خواهیم کرد.
۱- توجه به مشتریان همیشگی
علاوه بر موارد گفته شده، توجه به برخی نکات و استفاده من، از آنها در بازاریابی پیامکی بهتر آژانسهای مسافرتی نقش دارد. از مهمترین نکاتی که باید به آنها توجه کرد، میتوان از موارد زیر نام برد.
در بازههای زم، متفاوت، تورهای جدید را به همراه تخفیفهای آن به اطلاع مشتریان خود برس،د.
چند ساعت مانده به زمان حرکت، با ارسال یک پیامک، زمان و محل حضور را به مسافران یادآوری کنید.
چند دقیقه مانده به حرکت با ارسال یک پیامک برای مسافران سفر خوشی را آرزو کنید.
پس از بازگشت از سفر، با ارسال پیامکی از حضور وی در تور تشکر کنید و میزان رضایت او را جویا شوید.
من،تها و جشنهای متفاوت را با ارسال پیامک به مشتریان و مخاطبان خود تبریک بگویید.
چند نکته مهم برای تأثیر بیشتر پیامک تبلیغاتی
سرعت بالا در اطلاعرس،، هزینه پایین و مقرون به صرفه و تأثیر بالا از مهمترین مزایای استفاده از ارسال پیامک به صورت انبوه است.
ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یکی از ارزانترین روشهای تبلیغات است. این نوع تبلیغات میتواند باعث شود تا افراد بسیاری با خدمات و تورهای یک آژانس مسافرتی آشنا شوند و در صورت علاقه از آن استفاده کنند. در میان تمام روشهای تبلیغاتی، استفاده از ارسال پیامک به صورت انبوه را باید یکی از بهترین، ارزانترین و همچنین موفقترین روشها دانست که میتواند باعث شود مخاطبان زیادی با مجموعه شما، تورهایی که برگزار میکنید و خدمات دیگری که ارائه میدهید، آشنا شوند.
۳- سرعت بالا
اگر از یک یا چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی استفاده کردهاید، اما هنوز تأثیر من، آن را در میزان فروش مشاهده نکردهاید، حتماً توجه به برخی نکات را از یاد بردهاید. علاوه بر نکات گفته شده در ،مت قبل، نکات دیگری نیز وجود دارد که باید به صورت کلی به آن توجه کرد. این نکات عبارتند از:
۱- زمان ارسال
یک مجموعه هواپیمایی با استفاده از سرویس پیامکی میتواند اقدامات متفاوتی را انجام دهد تا از مزایای آنها بهرهمند شود. از مهمترین کاربردهای یک سامانه پیامکی برای آژانس هواپیمایی، میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
۱- اطلاعرس، تورها
همه افراد قرار نیست با تمام تورهای شما آشنا باشند و زمان آنها را بدانند. آژانسهای هواپیمایی با استفاده از سرویس ارسال پیامک میتوانند تورها و رویدادهای متفاوت را به مشتریان اطلاع دهند. با استفاده از این روش، مشتریان و مخاطب، که دوست دارند در این تورها شرکت کنند، به راحتی از زمان آنها مطلع میشوند و با مجموعه تماس میگیرند تا اقدامات بعدی را انجام دهند.
۲- اعلام تخفیفها
پس از این که به نکات مهم در خصوص پیامک و تأثیر آن در افزایش مشتری آژانسهای مسافرتی اشاره کردیم، اکنون ،ت آن رسیده که چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی را با هم مرور کنیم. این نمونه متن پیامکها عبارتند از:
آیا مید،د آژانسهای مسافرتی خودشان از کجا بلیط هواپیما تهیه میکنند!
،ید آسان، لذتبخش و سریع بلیط هواپیما با آژانس هواپیمایی (نام آژانس)
،ید بلیط هواپیما تنها در ۵ دقیقه با آژانس (نام مجموعه)
آیا مید،د تا به حال چند بار بلیط هواپیمای خود را گران ،یدهاید؟ قیمتها را مقایسه کنید.
با دیدن قیمت بلیطهای هواپیمای آژانس (نام آژانس) تعجب نکنید!
تنها با یک تماس بلیط هواپیمای خود را تهیه کنید.
آ،ین فرصت برای شرکت در تور (نام شهر) با تخفیف.
تخفیفهای ما را از دست ندهید.
تور جدید شهر (نام شهر) را از دست ندهید.
ارزانترین تور (نام شهر)
صفرهای سفر ریخت، تخفیفهای ویژه تورهای مجموعه (نام آژانس)
جمعبندی
بسیاری از آژانسهای هواپیمایی برای کار اطلاعرس، و تبلیغات از ارسال پیامک انبوه استفاده میکنند.
استفاده از این روش برای آنها مزایای متفاوتی مانند هزینه کم، تأثیر بالا، سرعت زیاد و توجه بیشتر به مشتریان همیشگی دارد.
همچنین استفاده از این روش کاربردهای متفاوتی برای آژانسهای هواپیمایی دارد. آنها میتوانند مواردی مانند تخفیفها، رویدادها، تورها و بسیاری موارد دیگر را در زمان من، اطلاعرس، کنند.
توجه به مواردی مانند ساعت ارسال پیام، متن جذاب، استفاده از کلمات جذاب برای مخاطب مانند تخفیف، توجه به قیمت رقابتی و چک ، پیامهای دریافتی از جمله کارهایی است که باعث میشود تأثیر بیشتری از بازاریابی پیامکی ببرند.
در این متن به چند نمونه متن پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی اشاره کردهایم که میتوان از آنها استفاده کرد.
پرسشهای پرتکرار
ممکن است یک تور به دلایل متفاوت مانند وضعیت آبوهوا، نقص فنی هواپیما و بسیاری موارد دیگر با تأخیر مواجه باشد. شما میتو،د به محض مطلع شدن از این تأخیر، آن را با استفاده از پیامک به مسافران اطلاع دهید تا آنها بتوانند برنامهریزی من،ی برای زمان رسیدن به محل قرار و فرودگاه داشته باشند. این کار علاوه بر این که باعث میشود تا مسافران از تأخیر به وجود آمده کمتر ناراحت شوند، باعث میشود تا بدانند با یک مجموعه منظم طرف هستند و میتوانند روی اطلاعرس،های من، آن حساب باز کنند. در ادامه یک نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی برای این مواقع را با هم مرور میخو،م.
مسافر گرامی تور (نام شهر مقصد)، پرواز شما به دلیل (دلیل تأخیر) با (میزان تأخیر) مواجه است. (نام آژانس هواپیمایی)
نکاتی برای بازاریابی بهتر آژانسهای مسافرتی
۲- در هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی برای آژانسهای هواپیمایی باید به چه نکاتی توجه شود؟
راهبری نوشته