این روزها مجموعهها و اصناف مختلفی برای انجام کار تبلیغاتی خود از ارسال پیامک انبوه استفاده میکنند. ارسال پیامک تبلیغاتی برای معرفی انواع تورها و خدمات یک نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی است. صاحبان آژانس های هواپیمایی با استفاده از همین روش سعی دارند تا بتوانند، تورهای بیشتری به مشتریان خود معرفی کنند و با افزایش مشتری، سود خود را افزایش دهند. در این مطلب ابتدا نکاتی در خصوص ارسال پیامک تبلیغاتی را برای این کار بیان میکنیم و سپس به چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی اشاره خواهیم کرد. با ما تا انتها همراه باشید.
چرا آژانسهای هواپیمایی باید به تبلیغات پیامکی اهمیت دهند؟
سرعت بالا در اطلاعرس،، هزینه پایین و مقرون به صرفه و تأثیر بالا از مهمترین مزایای استفاده از ارسال پیامک به صورت انبوه است.
علاوه بر موارد گفته شده، توجه به برخی نکات و استفاده من، از آنها در بازاریابی پیامکی بهتر آژانسهای مسافرتی نقش دارد. از مهمترین نکاتی که باید به آنها توجه کرد، میتوان از موارد زیر نام برد.
- در بازههای زم، متفاوت، تورهای جدید را به همراه تخفیفهای آن به اطلاع مشتریان خود برس،د.
- چند ساعت مانده به زمان حرکت، با ارسال یک پیامک، زمان و محل حضور را به مسافران یادآوری کنید.
- چند دقیقه مانده به حرکت با ارسال یک پیامک برای مسافران سفر خوشی را آرزو کنید.
- پس از بازگشت از سفر، با ارسال پیامکی از حضور وی در تور تشکر کنید و میزان رضایت او را جویا شوید.
- من،تها و جشنهای متفاوت را با ارسال پیامک به مشتریان و مخاطبان خود تبریک بگویید.
چند نکته مهم برای تأثیر بیشتر پیامک تبلیغاتی
همه افراد قرار نیست با تمام تورهای شما آشنا باشند و زمان آنها را بدانند. آژانسهای هواپیمایی با استفاده از سرویس ارسال پیامک میتوانند تورها و رویدادهای متفاوت را به مشتریان اطلاع دهند. با استفاده از این روش، مشتریان و مخاطب، که دوست دارند در این تورها شرکت کنند، به راحتی از زمان آنها مطلع میشوند و با مجموعه تماس میگیرند تا اقدامات بعدی را انجام دهند.
۲- اعلام تخفیفها
در هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی نباید توجه به مواردی مانند ساعت ارسال پیام، متن جذاب، استفاده از کلمات جذاب برای مخاطب مانند تخفیف، توجه به قیمت رقابتی و چک ، پیامهای دریافتی را از یاد برد.
بر اساس تحقیقاتی که در خصوص آژانسهای هواپیمایی و مسافرتی انجام شده، حدود ۴۰ درصد از درآمد این مجموعهها از مشتریان دائمی تأمین میشود. پس باید بگوییم که حفظ مشتریان همیشگی یکی از مهمترین کارهایی است که هر آژانس هواپیمایی باید به آن توجه کند. بسیاری از ،، که از خدمات یک مجموعه مسافرتی استفاده کرده و از آن راضی بودهاند، باز هم به آن آژانس مراجعه خواهند کرد. پس اگر یک آژانس هواپیمایی برای این مسافران، یک نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی مانند ارائه تخفیف را به صورت من، بفرستد، این افراد دوباره به آنها مراجعه خواهند کرد.
۲- هزینه کم و تأثیر بالا
قطعاً شما تنها آژانس هواپیمایی نیستید که از پیامک برای تبلیغات استفاده میکند. بسیاری مجموعههای دیگر نیز با ارسال چند نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی، قصد دارند تا بر تعداد مشتریان خود بیفزایند. به همین دلیل در هنگام اعلام قیمت تورها حتماً به رقبای خود توجه کنید و قیمتهای رقابتی و من، اعلام کنید تا مخاطبان به تورهای شما علاقهمند شوند.
۵- متن جذاب با استفاده از نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی
۲- در هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی برای آژانسهای هواپیمایی باید به چه نکاتی توجه شود؟

گاهی آژانس های مسافرتی برای جذب بیشتر مسافر اقدام به ارائه تخفیفهای جذاب روی تور مسافرتی خود میکنند. اما باید بد،د که این تخفیفها به تنهایی باعث افزایش فروش نمیشود. برای اینکه بتو،د افزایش فروش را به بهترین شکل تجربه کنید، نیاز است تا افراد بیشتری از این تخفیفها مطلع شوند. به همین دلیل میتوان این تخفیفها را برای مشتریان خود پیامک کنید. با توجه به این که هزینه ارسال پیامک کم و مقرون به صرفه است، نه تنها افزایش فروش را تجربه خواهید کرد، بلکه یک تبلیغات بسیار من، و عالی نیز انجام دادهاید.
۳-اعلام رویدادها به افراد
برخی مواقع در برخی شهرها و کشورها، نمایشگاهها و همایشهایی برای برخی مشاغل و اصناف برگزار میشود. شما با اطلاعرس، درست در خصوص این رویدادها هم میتو،د به افراد مشغول در این اصناف برای بهبود کارشان کمک کنید و هم فروش مجموعه را افزایش دهید.
۴- تهیه لیست مشتریان (VIP)
ممکن است یک تور به دلایل متفاوت مانند وضعیت آبوهوا، نقص فنی هواپیما و بسیاری موارد دیگر با تأخیر مواجه باشد. شما میتو،د به محض مطلع شدن از این تأخیر، آن را با استفاده از پیامک به مسافران اطلاع دهید تا آنها بتوانند برنامهریزی من،ی برای زمان رسیدن به محل قرار و فرودگاه داشته باشند. این کار علاوه بر این که باعث میشود تا مسافران از تأخیر به وجود آمده کمتر ناراحت شوند، باعث میشود تا بدانند با یک مجموعه منظم طرف هستند و میتوانند روی اطلاعرس،های من، آن حساب باز کنند. در ادامه یک نمونه پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی برای این مواقع را با هم مرور میخو،م.
- مسافر گرامی تور (نام شهر مقصد)، پرواز شما به دلیل (دلیل تأخیر) با (میزان تأخیر) مواجه است. (نام آژانس هواپیمایی)