5 تا از مهمترین راهکارهای افزایش وفاداری مشتری؛ رازهایی که باید بد،د
شما میتو،د بهراحتی با یک متن جلب رضایت مشتری مشتریان خود را به استفاده از باشگاه مشتریان و ،ج امتیازهای خود هدایت کنید؛ بنابراین کاربران شما بیش از گذشته در ،ید از شما و ،ب امتیاز بیشتر تشویق میشوند. فراموش نکنید که در این بازی بیانتها، هم شما برندهاید و هم مشتریان شما!
3. به مشتریان خود تخفیف بدهید؛ سادهترین روش جلب رضایت مشتریان
4. با پنل اس ام اس محصولات جدید را معرفی کنید
این امتیازها میتوانند به شکلهای گوناگونی برای مشتریان شما اعمال شوند. در ادامه برخی از آنها را به شکل یه لیست به شما ارائه میدهیم.
- افزایش اعتبار ریالی حساب به ازای امتیاز مشخص
- امکان ،ید کد تخفیف با امتیازهای ،بشده
- امکان استفاده از خدمات مختلف برند خود یا همکاران با استفاده از امتیازات ،بشده
2. برای مشتریان وفادار امتیاز در نظر بگیرید؛ افزایش مشتری و ایجاد مشتری وفادار
همچنین روشهای ارسال پیام تخفیف را هوشمندانه انتخاب کنید؛ یک پیام خلاقانه یا ایمیل دوستداشتنی بهتر از دهها پیامک بیمحتوا و یادآورهای خستهکننده خواهد بود.
برای رسیدن به موفقیت در تعامل با مشتریان یک فرمول ساده وجود دارد؛ آنها را انسان ببینید، نه رباتهای پرداختکننده! برای پرورش مشتریان وفادار، باید آنها را بهخوبی بشناسید و یادآوری کنید که آنها را میشناسید؛ بنابراین اطلاعات مختلف آنها مانند نام، سن، محل زندگی و حتی عادات ،یدشان را بیاموزید و اطلاعات برند خود را در اختیار آنها قرار دهید.
این اطلاعات میتوانند در مراحل مختلف جذب و نگهداری مشتریان کاربردی باشد. برای مثال به کمک یک پنل ارسال پیامک روز تولد آنها را تبریک بگویید و پیامهای شخصیسازیشده برای آنها ارسال کنید. در ادامه همراه ما باشید تا 5 راز برای داشتن مشتریان وفادار را با شما در میان بگذاریم.

اگر تصور میکنید ارائه یک شماره تلفن برای پشتیب، کافی است، سخت در اشتباهید. با فراگیری استفاده از اینترنت، کاربران ترجیح میدهند از طریق شبکههای اجتماعی، اپلیکیشنهای پیامرسان و فرومهای پشتیب، آنلاین با شما در ارتباط باشند. بنابراین از حضور در بخشهای مختلف دنیای اینترنت غافل نشوید!
هرچقدر هم که ارزان بفروشید، هیچچیزی در دنیا برای ،یداران، شیرینتر از تخفیف گرفتن نیست. از تخفیف دادن غافل نشوید و روشهای خلاقانه را برای ارائه تخفیف انتخاب کنید.
چگونه با پنل اس ام اس محصولات جدید را معرفی کنیم؟ برای پاسخ به این سوال اول باید بد،م پنل پیامکی چیست؟ پنلهای اس ام اسی یک نرمافزار اینترنتی تحت وب مانند جیمیل و دراپ با، هستند که امکان ارسال هوشمند پیامک به طیف گستردهای از مشتریان شما را فراهم میکند. در این پنلهای دوستداشتنی میتو،د مشتریان تارگت یا مورد هدف خود را انتخاب کنید و پیامهای شخصیسازیشده مانند محصولات جدیدی که احتمال میدهید عاشق آن شوند را برای مشتریان ارسال کنید.
5. از مشتریان خود فیدبک بگیرید؛ آ،ین قدم برای داشتن مشتریان وفادار
دومین پاسخ به سوال «چگونه مشتری وفادار داشته باشیم؟» ایجاد یک باشگاه مشتریان است. بدون شک همه ما دوست داریم متعلق به گروههای بزرگتر باشیم. برای آنکه برندی دوستداشتنی و خوشنام داشته باشید، ساخت یک باشگاه مشتریان و اختصاصدادن امتیاز برای هر ،ید، یک استراتژی موفق است.
آیا راه ارتباطی برای مشتریان خود در نظر گرفتهاید؟ یکی از سادهترین اما حیاتیترین راهکارهای افزایش فروش ایجاد پلهای ارتباطی میان خود و مشتریانتان است. مشتریان فعلی شما نیاز دارند برای پشتیب،، اطلاع از محصولات جدید و حتی تعامل با شما، کانالهای ارتباطی آسان و سریع داشته باشند.
بنابراین همین حالا به فکر تهیه پرسشنامههای خلاقانه باشید. این پرسشنامهها میتوانند در فضای وب تولید شده و از طریق پنلهای اس ام اسی به دست مشتریان شما برسانند. همچنین میتوانند از طریق نظرسنجی در شبکههای اجتماعی، به دست آنها رسانده شود.
شبکههای اجتماعی خود را ایجاد کردهاید، مشتریانتان را شناختهاید و پیامهای من، را برای آنها ارسال کردهاید؟ حالا زمان نظرخواهی از مشتریان است. بدون شک هیچ متخصص و تحلیلگری بهتر از خود مشتریان نمیتوانند میزان تاثیرگذاری فعالیتهای شما را تعیین کنند.
اهمیت داشتن مشتریان وفادار، روز به روز درحال افزایش است. در شرایطی که طیف گستردهای از ،بوکارها به فضای آنلاین رو آوردهاند، امکان جلب رضایت مشتری از طریق ارتباط انس، کاهش یافته است؛ بنابراین بهتر است به ابزارهای هوشمندانهتری مانند ،ید پنل اس ام اس روی بیاوریم. در ادامه به شما میگوییم 5 راز حیاتی برای داشتن مشتریان وفادار چیست.
1. راه ارتباطی با مشتری ایجاد کنید؛ اولین روش ایجاد مشتریان وفادار
فراموش نکنید که اجناسی که همیشه تخفیف خوردهاند، کمارزش به نظر میرسند یا در بهترین حالت، ،ید آنها به بعدتر موکول میشود؛ چرا که مشتریان از وجود تخفیفهای دائمی خیالشان راحت است. بنابراین بهترین زمان تخفیفدهی مانند روز تولد مشتریان، من،تهای خاص مانند روز مادر/پدر، روز دختر/پسر، جمعه سیاه و آ، فصلها را برای حراجی انتخاب کنید.
کدام استراتژی در تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار بیشتر موثر است؟
چهارمین روش برای جلب نظر مشتریان و تبدیل مشتریان فعلی به مشتریان وفادار، اطلاعرس، از محصولات جدید است. همانطور که پیشتر اشاره شد، شما میتو،د از طریق صفحات مجازی خود، وبسایت برند و کانالهای پیامرسانها درباره محصولات جدید خود اطلاعرس، کنید. اما بگذارید با شما صادق باشیم، اگر بهدنبال سادهترین راه، کمهزینهترین روش و البته مستقیمترین نوع اطلاعرس، هستید، پنل اس ام اسی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.
در این مطلب از وبلاگ فراز اس ام اس با 5 روش اصلی برای تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار آشنا شدیم و به این سوال پاسخ دادیم که چگونه مشتری وفادار داشته باشیم؟ آنچه در ارتباط با مشتریان مهم است، ایجاد ارتباطی انس، و سرشار از صمیمیت است. ما میخواهیم مشتریان حس دیدهشدن، مورد محبت واقعشدن و مهمبودن داشته باشند. بنابراین کمک گرفتن از ابزارهای سادهای مانند پیامکهای صمیمانه، پرسشنامههای خلاقانه و باشگاه مشتریان را فراموش نکنید. اگر مایلید برای تعامل با مشتریان خود از ابزار پنل اس ام اسی استفاده کنید، پیشنهاد میکنیم همین حالا گزینه مشاوره رایگان تلفنی را در همین صفحه انتخاب کرده و از راهنمایی متخصصان ما در فراز اس ام اس، برای ،ب و کار خود بهرهمند شوید.
منبع: https://farazsms.com/،w-to-have-loyal-customers/
وفاداری مشتریان، عامل کلیدی رشد هر ،بوکار است. مطالعات نشان میدهند هزینه جذب مشتریان جدید چندین برابر نگهداری از مشتریان قدیمی است؛ بنابراین داشتن یک استراتژی موفق برای تبدیل مشتریان فعلی به مشتریان وفادار، سبب میشود برند خوشنامتری باشید و رشد سریعتری را در میان رقبای خود تجربه کنید. از شما دعوت میکنیم تا ابتدا اهمیت شناخت مشتریان و پس از آن 5 پاسخ طلایی به سوال «چگونه مشتری وفادار داشته باشیم» را مهمان وبلاگ فراز اس ام اس باشید.
شناخت مشتریان؛ مهمترین قدم پیش از تبدیل مشتریان به مشتری وفادار