چهارمین روش برای جلب نظر مشتریان و تبدیل مشتریان فعلی به مشتریان وفادار، اطلاعرس، از محصولات جدید است. همانطور که پیشتر اشاره شد، شما میتو،د از طریق صفحات مجازی خود، وبسایت برند و کانالهای پیامرسانها درباره محصولات جدید خود اطلاعرس، کنید. اما بگذارید با شما صادق باشیم، اگر بهدنبال سادهترین راه، کمهزینهترین روش و البته مستقیمترین نوع اطلاعرس، هستید، پنل اس ام اسی بهترین گزینه برای شما خواهد بود.
همچنین روشهای ارسال پیام تخفیف را هوشمندانه انتخاب کنید؛ یک پیام خلاقانه یا ایمیل دوستداشتنی بهتر از دهها پیامک بیمحتوا و یادآورهای خستهکننده خواهد بود.
کدام استراتژی در تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار بیشتر موثر است؟
شما میتو،د بهراحتی با یک متن جلب رضایت مشتری مشتریان خود را به استفاده از باشگاه مشتریان و ،ج امتیازهای خود هدایت کنید؛ بنابراین کاربران شما بیش از گذشته در ،ید از شما و ،ب امتیاز بیشتر تشویق میشوند. فراموش نکنید که در این بازی بیانتها، هم شما برندهاید و هم مشتریان شما!
3. به مشتریان خود تخفیف بدهید؛ سادهترین روش جلب رضایت مشتریان
فراموش نکنید که اجناسی که همیشه تخفیف خوردهاند، کمارزش به نظر میرسند یا در بهترین حالت، ،ید آنها به بعدتر موکول میشود؛ چرا که مشتریان از وجود تخفیفهای دائمی خیالشان راحت است. بنابراین بهترین زمان تخفیفدهی مانند روز تولد مشتریان، من،تهای خاص مانند روز مادر/پدر، روز دختر/پسر، جمعه سیاه و آ، فصلها را برای حراجی انتخاب کنید.
اگر تصور میکنید ارائه یک شماره تلفن برای پشتیب، کافی است، سخت در اشتباهید. با فراگیری استفاده از اینترنت، کاربران ترجیح میدهند از طریق شبکههای اجتماعی، اپلیکیشنهای پیامرسان و فرومهای پشتیب، آنلاین با شما در ارتباط باشند. بنابراین از حضور در بخشهای مختلف دنیای اینترنت غافل نشوید!
4. با پنل اس ام اس محصولات جدید را معرفی کنید
بنابراین همین حالا به فکر تهیه پرسشنامههای خلاقانه باشید. این پرسشنامهها میتوانند در فضای وب تولید شده و از طریق پنلهای اس ام اسی به دست مشتریان شما برسانند. همچنین میتوانند از طریق نظرسنجی در شبکههای اجتماعی، به دست آنها رسانده شود.
چگونه با پنل اس ام اس محصولات جدید را معرفی کنیم؟ برای پاسخ به این سوال اول باید بد،م پنل پیامکی چیست؟ پنلهای اس ام اسی یک نرمافزار اینترنتی تحت وب مانند جیمیل و دراپ با، هستند که امکان ارسال هوشمند پیامک به طیف گستردهای از مشتریان شما را فراهم میکند. در این پنلهای دوستداشتنی میتو،د مشتریان تارگت یا مورد هدف خود را انتخاب کنید و پیامهای شخصیسازیشده مانند محصولات جدیدی که احتمال میدهید عاشق آن شوند را برای مشتریان ارسال کنید.
5. از مشتریان خود فیدبک بگیرید؛ آ،ین قدم برای داشتن مشتریان وفادار
2. برای مشتریان وفادار امتیاز در نظر بگیرید؛ افزایش مشتری و ایجاد مشتری وفادار
در این مطلب از وبلاگ فراز اس ام اس با 5 روش اصلی برای تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار آشنا شدیم و به این سوال پاسخ دادیم که چگونه مشتری وفادار داشته باشیم؟ آنچه در ارتباط با مشتریان مهم است، ایجاد ارتباطی انس، و سرشار از صمیمیت است. ما میخواهیم مشتریان حس دیدهشدن، مورد محبت واقعشدن و مهمبودن داشته باشند. بنابراین کمک گرفتن از ابزارهای سادهای مانند پیامکهای صمیمانه، پرسشنامههای خلاقانه و باشگاه مشتریان را فراموش نکنید. اگر مایلید برای تعامل با مشتریان خود از ابزار پنل اس ام اسی استفاده کنید، پیشنهاد میکنیم همین حالا گزینه مشاوره رایگان تلفنی را در همین صفحه انتخاب کرده و از راهنمایی متخصصان ما در فراز اس ام اس، برای ،ب و کار خود بهرهمند شوید.