اگر تمام موارد بالا را تجربه کردهاید و حس خوشایندی از تصور آن ندارید، پس وقت آن است که استارت تغییر شرایط در تبلیغات پیامکی توسط شما زده شود. نگران نباشید. همچنان هستند ،، که پیامکهای تبلیغاتی را به امید داشتن یک تخفیف و یا یک پیشنهاد و آفر ویژه استقبال کنند.
what are you doing?
فکر می کنید پیامک اول چند بخش است؟ 4 بخش! در ضمن مانند تبلیغاتی است که هر روز در تلویزیون میبینیم و با دیدن آن، کانال تلویزیون را عوض کرده و به سراغ شبکه چهار میرویم یا اینکه اگر خیلی از این تبلیغات عاصی نشویم، برنامههایی مثل راز بقا را تماشا میکنیم.
به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟ ملیپیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/،w-write-s،rt-sms/
راستی تا یادمان نرفته، تعداد کارکاترهای جمله ای که در ابتدای متن ایجاد کردیم 51 کاراکتر بود 🙂
در مجموع فرصت نوشتن متون طول، در پیامک وجود ندارد و شما باید از کلمات مخفف استفاده کنید مثلا فینگلیش(نوشتن متن ،ی با استفاده از کاراکترهای ،یسی) نوشتن متون پیامکی حجم متن را به شدت کاهش میدهد. در نوشتن پیامک نیز باید از همین روش برای کوتاه تر ، نوشته استفاده کرد. مثلا بسیار پیش میآید که ما به جای نوشتن salam از slm استفاده می کنیم و حروف کوچک ،یسی را حذف میکنیم. و یا میتوان ،e و یا فاصله را از جمله حذف کرد و حروف اول کلمات را با حروف بزرگ نوشت مانند:
ملیپیامک، تجربه ای جذاب و متفاوت از تبلیغات پیامکی.
توجه به زمان مشتری و نگرفتن وقت مشتری برای خواندن پیامکهایی با محتوای طول، یکی از موارد مهم در بازاریابی است. این امر به قدری مهم است که میتواند موجب از دست دادن یا حفظ مشتری شود. پس لازم است که با روشهایی اقدام به ایجازنویسی کنیم. توسط آنچه که ما در این مقاله به شما گفتیم هم میتو،د پیامک های کوتاهتری بنویسید و هم میتو،د پیامکهای مفیدتری ایجاد کرده و با نحوه بازاریابی پیامکی آشنایی پیدا کنید. با ایجاد پیامک کوتاه که حاوی متن های کوتاه و جذاب هستند، مشتریان خود را حفظ کرده و نیز مشتریان جدید جذب کنید.
در متن دوم شما یک متن کوتاه دارید که تکلیف مخاطب با آن روشن است. آدرس، شماره تماس، حتی نوع غذای مورد نظر نیز قابل مشاهده است. و مهمتر از همه اینکه این پیامک برای شما ارزشمند است. زیرا با سفارش از این رستوران از تخفیف استفاده می کنید. پس حتما این پیامک را نگه داشته و لغو نمیکنید.
یکی دیگر از راهکارهای نوشتن اس ام اس کوتاه نیز استفاده از شکلکها یا همان اموجیها است. شکلکها میتوانند در کوتاهتر ، جملات ما نقش خوبی ایفا کنند.
آیا متنهای تبلیغاتی طول، تاثیرگذار است؟
برای مطالعه مطالب مفید و مثال های بیشتر در زمینه پیامک و بازاریابی از طریق پیامک، میتو،د به وبلاگ ملی پیامک به آدرس مراجعه کنید. همچنین در صورتی که نیاز به استفاده از قابلیت ارسال پیامک از طریق اینترنت دارید، میتو،د به صفحه تعرفهها مراجعه کرده و بهترین پنل اساماس متن، با ،ب و کار خود را انتخاب کنید؛ یا اینکه با شماره 63404-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما در ملی پیامک پاسخگوی شما باشند.