یکی از روشهای تأثیرگذار تبلیغ، بعد از ساخت اپلیکیشن، قرار دادن آن در مارکتهای بزرگ است. به ،وان مثال جهت قرارگیری آن در دو مارکت بزرگ گوگل پلی و اپ استور، استفاده از گوگل ادز است.
برای معرفی یک اپلیکیشن روش های تبلیغ متنوعی وجود دارد که بر اساس نوع اپلیکیشن و نوع مخاطبان میتوان بهترین روش را انتخاب کرد. در واقع شما باید بتو،د از نظر میزان تأثیرگذاری و به صرفه بودن، بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن را انتخاب کنید.
تبلیغات در گوگل پلی و اپ استور از طریق (Google ads)
تبلیغات پاپ آپ نیز به گونهای است که در همان لحظه نمایش، امکان بستن آن وجود ندارد و به صورت یک تصویر ثابت یا متحرک برای مخاطب نمایش داده میشود. در تبلیغات بنری هم به صورت یک بنر در بخشی از صفحه نمایش داده میشود و کل صفحه را اشغال نمیکند.
تبلیغات ویدئویی
در واقع میتوان گفت بعد از تولید اپلیکیشن، مهمترین کار شناخت بهترین روش تبلیغ و افزایش نصب اپلیکیشن است. بر این اساس در این مطلب از ایده پردازان همراه ما باشید تا شما را با مجموعهای از بهترین تبلیغات برای اپلیکیشن آشنا کنیم.
معرفی بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن
طراحی اپلیکیشن و ساخت آن، یکی از کارهای سخت و پر هزینه است که هر،ی از پس انجام آن برنمیآید. این کار به دقت و تخصص بالایی در این زمینه نیاز دارد، چرا که از اهمیت بالایی برخوردار است. البته معرفی و تبلیغ اپلیکیشن نیز به اندازه طراحی آن مهم است. بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن، روشی است که بتوان با استفاده از آن، هرچه سریعتر تعداد مخاطبان اپلیکیشن را افزایش داد.
یکی از راههای دیگر برای این که بتو،د در معرفی اپلیکیشن خود موفق عمل کنید، داشتن سایت یا شبکه های اجتماعی است. در واقع حتی بهتر است قبل از ساخت اپلیکیشن نسبت به طراحی سایت و جذب مخاطبین اقدام کنید. در این صورت به راحتی میتوان در سایت یا شبکه اجتماعی موردنظر، لینک مربوط به اپلیکیشن خود را قرار داد تا در صورت ،وم مخاطب به راحتی به اپلیکیشن دسترسی داشته باشد.
بعد از معرفی بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن، ،ت به استفاده از شبکههایی است که با کمک آنها بتوان کمپین های تبلیغاتی اپلیکیشن را راهاندازی کرد. کافه بازار و سیبچه دو مورد از بهترین شبکههای تبلیغات خارجی هستند که میتوان از آنها استفاده کرد. از معروفترین شبکههای تبلیغاتی خارجی هم میتوان به گوگل ادز اشاره کرد.
تبلیغات نصب اپلیکیشن گوگل (UAC)
همانطور که مید،د نرخ باز شدن پیامکهای تبلیغاتی بسیار با،ت. بر این اساس تبلیغ اپلیکیشن از طریق سامانه پیامکی یک روش مؤثر و کارآمد است. چرا که به راحتی میتوان از طریق ارسال لینک اپلیکیشن برای افراد مختلف تبلیغات گستردهای را برای اپلیکیشن انجام داد. ارسال لینک اپلیکیشن از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی جزء روشهای مقرون به صرفه است.
از قابلیتهای جذاب این روش، تنوع نوع تبلیغات است. به ،وان مثال تبلیغات ویدئویی، پاپ آپ و بنری انواع مختلفی از این تبلیغات هستند. در تبلیغات ویدئویی، هرچه ویدئو جذابتر باشد، امکان جذب مخاطب بیشتر است. در واقع ویدئو شما باید آنقدر جذاب و گیرا باشد که در همان چند ث،ه اول تأثیر خود را بگذارد و مخاطب را تحریک به نصب اپلیکیشن کند.
شما همچنین میتو،د ابتدا با ارسال یک پیامک، فعالیت خود را برای مخاطبان معرفی کنید. سپس از آنها دعوت کنید جهت نصب اپلیکیشن و دریافت اطلاعات بیشتر عدد ۱ را ارسال کنند. در نهایت لینک دریافت اپلیکیشن به طور خودکار از طریق منشی پیامکی برای مخاطب ارسال شود.
استفاده از بلاگرها و اینفلوئنسرها
برای تأثیرگذاری بیشتر بهتر است در صفحه خود مسابقه یا نظرسنجی بگذارید و برای آن جایزه هم در نظر بگیرید. نمایش ویدئوهای معرفی و آپدیت در مورد اپلیکیشن، داخل سایت و شبکه اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.