برای مثال:
بازاریابی پیامکی روشی برای ارسال پیامهای بازاریابی از طریق پیامک است. نمونههای رایج بازاریابی پیامکی عبارتند از:
- تبلیغات شخصی
- پیشنهادات یا تخفیفها
- بازاریابی مجدد
- نظرسنجیها
دوران بازاریابی به روشهای قدیمی گذشته است. بازاریابان اکنون به ابزارهای بسیار مختلفی دسترسی دارند. از طرفی مشتریان انتظار دارند که ،بوکارها بهترین تجربه را در اختیار آنها قرار دهند. اساماس مارکتینگ یا همان پیامک تبلیغاتی یکی از روشهایی است که امروزه برای بازاریابی و با اه، مختلفی انجام میشود. در همین راستا ارسال لینک در متن پیامک اهمیت پیدا میکند زیرا مخاطب را سریعاً به سمت مسیر ،ید هدایت میکند. در ادامه این مطلب با ایده پردازان همراه باشید که قصد داریم به آموزش ارسال لینک در پیامک و مزایای آن بپردازیم.
بازاریابی پیامکی چیست؟
یکی از مهمترین دادههایی که میتو،د ردیابی کنید، نرخ کلیک است. نرخ کلیک (CTR) به درصدی از گیرندگان پیامک که روی پیوند شما کلیک میکنند از کل افرادی که پیام را مشاهده کردهاند، اشاره دارد. میتو،د از بینشهایی مانند (CTR) برای تعیین میزان قوی بودن متن پیام تبلیغاتی در پیام خود استفاده کنید. فراموش نکنید که میتو،د از کوتاه کننده کلیک استفاده کنید.
دلایل ارسال لینک در پیامک
بر این باید بد،د که طول متونی که در پیامک ارسال میکنید محدود است. بنابراین پیش از اضافه ، لینک به متن پیامک باید به اندازه نوشته خود نیز توجه کنید. یک پیامک میتواند تا ۱۶۰ کاراکتر را در خود جای دهد که حدود ۲۰ تا ۴۰ کلمه میشود. تعداد کاراکترها در ا،ر لینکها به طور متوسط بین ۶۰ تا ۷۰ است، تقریباً به نصف کاهش مییابد. بهتر است که برای بازاریابی پیامکی متنهایی کوتاه، تأثیرگذار و دقیق بنویسید. اگر این کار را انجام ندهید ممکن است مجبور به ارسال چند پیامک شوید تا همه نوشته شما در آن جا شود. با اضافه شدن پیامکها، هزینه شما نیز افزایش پیدا میکند.
اجتناب از زبان هر،مه
قرار دادن لینک واتساپ در پیامک
۲. چگونه لینک را در متن پیام وارد کنیم؟
مصرفکنندگان از طریق تلفن همراه خود با مشاغل مختلف ارتباط برقرار میکنند. صاحبان ،بوکار نیز با توجه به هدفی که از ارسال پیامک تبلیغاتی دارند، از نتایج پیامک مارکتینگ بهرهمند میشوند. بنابراین جای تعجب نیست که حتی در سال ۲۰۲۰، قبل از همهگیری کرونا که راههای تعامل ،بوکارها با مشتریان را دچار تغییر کرد، بیش از نیمی از ،ده فروشان آمریکایی قصد داشتند سرمایهگذاری بازاریابی دیجیتال خود را در پیامک افزایش دهند. بازاریابی پیامکی میتواند مکمل مؤثری برای انواع دیگر بازاریابی و تبلیغات باشد و به شما امکان میدهد با پیامهای هدفمند و مؤثر به مشتریان در زمان واقعی دسترسی پیدا کنید.