آموزش ارسال پیامک یادآوری قسط | مزایای پیامک سر رسید

در ویدئو آموزشی زیر هم تمامی این مراحل را می‌تو،د به صورت تصویری مشاهده کنید:

نتیجه ارسال پیامک یادآوری ،طحالا که می د،د پیامک یادآوری ،ط شما را پیشرو بازار میکند، هزینۀ زیادی ندارد و خیلی سریع به دست تمام ،یداران می‌رسد، رضایت مشتری را به دنبال دارد و خودش نوعی تبلیغات است، چرا از این ویژگی مثبت استفاده نکنید؟

بیایید قدم به قدم مراحل ارسال پیامک یادآوری ،ط را باهم پیش ببریم. در ،مت ارسال زماندار، آی، پیامک سر رسید را می‌بینید. روی آن کلیک کنید تا صفحه جدیدی برایتان باز شود.

زمان ارسال پیامک یادآوری ،ط

به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟
ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/installment-reminder-sms/

این فراموشی‌ها نتیجۀ خوشایندی برای هیچ کدام از ما ندارد، پس باید ،ی باشد که به ما این موارد مهم را یادآوری کند. مثلاً از بانک تماس بگیرد و بگوید فردا ،ت پرداخت ،ط شماست! اما اینجا یک مسئله جدید دیگر پیدا می‌شود! بانک، دفتر بیمه یا فروشگاه اینترنتی که شرایط ،ید ا،اط دارد باید چند نفر نیرو استخدام کند تا جوابگوی هزاران تلفنی باشند که روزانه و هفتگی به مردم یاداوری می‌کند تا بیایند و پیامک یادآوری ،ط،ط‌هایشان را بپردازند؟ از طرف دیگر چقدر هزینه تلفن بدهد؟ اگر ،ی جواب تلفنش را هم ندهد که مشکلمان بیشتر هم می شود.

حالا با ارسال پیامک یادآوری ،ط علاوه‌بر سرعت بالای کار و هزینۀ خیلی خیلی کمتر، لیستی از مشتریان دارید که می‌د،د چه زم، از فروشگاه شما چه چیزهایی ،یدند؟! همین لیست در واقع مشتریان وفادار شما هستند و می‌توانند در بازاریابی و مشتری‌مداری ،ب‌وکارتان مفید باشند. ی،ی اگر امروز هوای مشتری را داشته باشید، در آینده نزدیک تاثیرش را در افزایش درآمد و تعداد مشتری هایتان می‌بینید.

برای گزینه بعدی هم تاریخ خاتمه را انتخاب کنید. مثلا اگر ،ط 12 ماهه است، دقیقاً سال بعد همین موقع را به ،وان تاریخ خاتمه انتخاب کنید.

سرکار خانم نگین سلط، به اطلاع می رساند موعد سررسید ششمین ،ط ،ید ا،اطی شما روز 1400/05/25 است، خواهشمند است ،ط خود را پس از ورود به سایت از طریق پروفایل کاربری در لینک زیر پرداخت نمایید. با سپاس ،طی کلاب
www.ghesticlub.com/Profile.php

ارسال یادآوری ،ط با پیامک سررسید

سامانه ارسال پیام کوتاه نرم‌ افزاری آنلاین و تحت وب برای ارسال پیامک تبلیغاتی است. به زبان ساده این نرم افزار با محیط کاربری ،ی، به زبان ساده و خیلی راحت به شما این امکان را می دهد تا اگر ،ب‌وکاری دارید، بتو،د با ارسال پیام به راحتی تبلیغات کنید. از مخاطب پیام بگیرید و مجموع این پیام‌های ارسالی و دریافتی را مدیریت کنید.

در آ، هم میبایست ساعت ارسال پیام را مشخص کنید. معمولاً به کاربران توصیه می‌شود تا زمان ارسال پیامک از ساعت 8 صبح تا 8 شب انتخاب شود تا هم در یاد کاربر بماند و هم مزاحمتی برایش ایجاد نکند. بعد از اینکه ساعت را انتخاب کردید، روی ثبت کلیک کنید و به مرحله بعدی بروید.

مزایای پیامک یادآوری ،ط

مسئله دوم راحت بودن کاربر است. شاید تعداد زیادی از اطرافیان ما از فضای مجازی استفاده کنند ولی هنوز عدۀ زیادی هستند که اصلاً رابطۀ خوبی با شبکه‌های اجتماعی و گروه‌های چت در تلگرام و واتساپ ندارند. شاید حتی پیام یادآوری شما هم در حجم انبوه چت‌هایشان گم شود.

حالا شاید تعدادی از کاربران بپرسند که چرا به جای پنل پیامکی از شبکه‌های اجتماعی استفاده نکنیم؟! برای پاسخ به این سوال بیایید تا خیلی خلاصه با مزایای ارسال پیامک یادآوری ،ط آشنا شویم:

امنیت بالا و حفظ اطلاعات کاربر

پیامک سر رسید

زمان ارسال پیام را فراموش نکنید!

پنل پیامکی ،مت‌های مختلفی برای ارسال پیام دارد که پیامک یادآوری ،ط تنها یکی از این ،مت‌هاست. این ابزار در بیشتر پنل‌ها قابل دسترسیست ولی ما در این مقاله پیامک پرداخت ،ط را بر اساس سامانه ملی پیامک برایتان توضیح می‌دهیم.

تنوع ابزارها برای حفظ و تعامل با مشتری

در صفحۀ پیامک سر رسید روی ارسال جدید کلیک کنید تا به ،مت بعد هدایت شوید. حالا تمام فیلدهای مربوطه را مطابق فرمی که در ادامه برایتان آماده کردم، کامل کنید:

حالا به ،مت مهم ارسال پیامک یادآوری ،ط ی،ی مشخص ،  زمان ارسال می‌رسیم. اینجا همه نکات را ریزبه‌ریز برای پنل مشخص می‌کنید تا پیام شما را به صورت خودکار ارسال شود.

پیامک یادآوری ،طبگذارید ساده‌تر بگویم. اگر من امروز از شما ،طی ،ید کنم و از کیفیت کار راضی باشم، موعد پرداخت ،ط را زودتر به من اطلاع دهید و امنیت حساب و کتابم را حفظ کنید، رضایت من به بازاریابی دهان به دهان برای فروشگاه شما منجر می‌شود. ی،ی من فروشگاهتان را به دوستانم معرفی می‌کنم. دوستانم به دوستانشان شما را پیشنهاد می‌دهند و این زنجیره بزرگ و بزرگ‌تر می شود و بازی برد-برد ساده برای مشتری و خود شما خواهد بود

از نتایج مثبت پنل استفاده کنید!

اما در ،مت دوم به راه‌حل طلایی این مقاله ی،ی ارسال زماندار می‌رسیم. هر پیامی که بخواهید در زمان من، و به صورت خودکار برای مشتری ارسال شود را در ،مت ارسال زماندار پیدا می‌کنید. مثل پیام زیر:

وقتی دیگر مزایای تبلیغاتی پنل مثل ارسال انبوه، ارسال کد تخفیف و ترغیب مشتری به ،ید بیشتر، ارسال پیام به مشاغل خاص و .. را هم به مزایای بالا اضافه کنیم، دیگر هیچ شکی باقی نمی ماند که همین حالا به 02163404 زنگ بزنید و درخواست پنل پیامکی بدهید. یکباره هم روش بازاریابی و تبلیغاتی‌جدیدی را شروع کنید و هم دیگر نگران پرداخت ،ط صدها مشتری نباشید که شاید فراموش کنند و اصلاً به روی خودشان نیاورند.




اما راه‌حل این مشکل چیست؟

پنل پیامکی چیست؟

امنیت کاربر برای ارسال پیامک یادآوری ،طدر پیامک یادآوری ،ط اولین مسئله امنیت است. بگذارید به زبان ساده بگویم. اگر من از فروشگاه شما ،طی ،ید کنم، شاید بخواهید در شبکه‌های اجتماعی گروهی برای یاداوری پرداخت ،ط بزنید ولی من دوست نداشته باشم شماره‌ام را دیگران داشته باشند. به فرض که فروشگاهتان در واتساپ گروهی زد و هر ماه موعد پرداخت ،ط را یادآوری کردید. علاوه‌بر شماره شخصی، شاید بسیاری از کاربران نخواهند دیگران در جریان ،یدها، میزان ،ط پرداختی و ،یدهای بعدی‌شان قرار بگیرند.

راحت بودن مشتری را دست کم نگیرید!

پیامک یادآوری ،ط + مزایا و آموزش کامل ارسال پیامک سر رسید

پس به جای بهانه آوردن، همین امروز برای یک بار هم که شده به تکنولوژی اعتماد کنید و با یک کلیک به مشتری یادآوری کنید که بیاید و ا،اطش را سر وقت پرداخت کند.

بازاریابی دهان به دهان

ارسال پیام زمانداردر ،مت ابزار ویژه پنل ملی پیامک ماژول‌هایی هستند که برای حفظ و تعامل با مشتری استفاده می‌شوند. مثلاً شما از همین ،مت می‌تو،د برای کاربر پیام تبریک تولد بفرستید یا در ،مت ،ت‌دهی زمان مراجعه برایش تعیین کنید. خلاصه هر ،ب‌وکاری که داشته باشید، در این ،مت ارسال ویژه ابزارهایی دارید که  تعامل شما را با مشتریان راحت‌تر می کند.

در تکرار ارسال میتو،د برای پنل مشخص کنید که متن پیامک در کدام یک از حالت‌های روزانه، هفتگی، ماهانه یا سالانه برای مخاطب ارسال شود. مثلاً اگر ،یدار ،طش را ماهانه پرداخت می‌کند، روی پنل گزینه ماهانه را انتخاب کنید تا هر ماه پیامک یادآوری ،ط برایش ارسال شود.

اول تاریخ اولین ارسال را مشخص کنید. ی،ی مثلاً اگر امروز مشتری از فروشگاه آنلاین شما به صورت ،طی ،ید کرده و باید ماه بعد اولین ،طش را پرداخت کند، آن تاریخ را به ،وان اولین زمان ارسال انتخاب کنید و سراغ فیلد بعدی بروید.

هر کداممان چقدر قرارهای مهم را فراموش کردیم؟ اصلاً با توجه به زندگی پر فشار و استرس جقدر باید انتظار داشته باشیم که چیزی را فراموش نکنیم؟! هزاران مثال این چنینی نشان می‌دهد زندگی ما را به سمتی کشانده که خیلی چیزها را فراموش کنیم. حالا فکر کنید که این فراموشی‌ها به موارد مهمی مثل موعد چک یا پرداخت ،ط هم برسد!

در همین ،مت ارسال زماندار به ماژول یا همان ابزار پیامک سررسید برای ارسال پیامک یادآوری ،ط دسترسی خواهید داشت.