آموزش صفر تا صد ساخت پنل پیامک در چند مرحله ساده

۴. بعد از درج کد تأیید، مانند تصویر، فرم اولیه ثبت‌نام به شما نمایش داده خواهد شد.

حالا تا ایجاد پنل پیامک تنها یک قدم فاصله دارید. لطفأ تصویر کارت ملی هوشمند خود را با کلیک بر روی گزینه انتخاب فایل، انتخاب و بارگذاری کنید.

۹. رمز عبور مورد نظرتان را مجدد در فیلد تأیید رمز عبور وارد کنید تا از صحت کاراکترهای رمز مطمئن شوید.

صنایع، سازمان‌ها و ارگان‌های مختلفی می‌توانند از پنل‌های پیامکی و سیستم ارسال پیامک انبوه استفاده کنند. از جمله آن‌ها می‌تو،م به تمامی فروشندگان ،ده و عمده، بازرگانان، مدارس، خطوط هوایی، زمینی و ریلی، هتل‌ها، مشاورین املاک و رسانه‌های مختلف اشاره کنیم.

شما می‌تو،د در ارسال پیامک انبوه میزان وفاداری مشتریان خود را بالا ببرید. با استفاده از این روش می‌تو،د کاربران یا مشتریان خود را از محصولات جدید، طرح‌های تخفیفی، بسته‌های ویژه یا مسابقات آگاه کنید، یا برای آگاهی از نیاز مخاطبین، نظرسنجی برگزار کرده و از این طریق با مشتریان ارتباط قوی‌تری ایجاد کنید. این کار می‌تواند به حفظ و وفاداری مشتریان فعلی کمک کند و در رضایت مشتریان جدید نیز تأثیر شگفت‌آوری داشته باشد.

همانطور که در مزایای ساخت پنل پیامک اشاره کردیم، شما به راحتی می‌تو،د با شخصی‌سازی بانک شماره‌های تلفن‌همراه و به کمک شرکت‌ ایران پردازان به راحتی پیامک خود را به مخاطبین هدف خود ارسال کنید. برای مثال اگر شما یک مؤسسه آموزش زبان هستید که تنها یک شعبه در شهر خود دارید، می‌تو،د به کمک بانک شماره تلفن‌همراه پیامک‌های انبوه خود را برای همشهریان و البته ،، که می‌توانند در دسته مشتریان فعلی یا بالقوه شما قرار گیرند، ارسال کنید. این موضوع می‌تواند شامل یک گروه سنی یا ،ت خاص باشد که از سوی شما تعیین می‌شود.

امکان قرار دادن لینک

یکی دیگر از ویژگی‌های پنل‌های پیامکی این است که شما به نصب هیچ نرم‌افزار خاصی نیاز نخواهید داشت. پیام کوتاه می‌تواند روی هر گوشی به خوبی دریافت شود و امکان استفاده از آن بدون نیاز به هیچ سیستمی خواهد بود.

امکان پیگیری پیام‌های ارسالی

ثبت‌نام در سامانه پیامک SMS.ir بسیار راحت است و در کمتر از ۵ دقیقه می‌تو،د به تمام قابلیت‌های آن دستیابی پیدا کنید. در ادامه سعی کردیم تا تمام مراحل ثبت‌نام را به صورت کامل و به زبان ساده آموزش دهیم.

مراحل اولیه ایجاد حساب

امتیاز به این مطلب

به منظور ساخت پنل پیامک می‌تو،د از طریق سایت ایده‌ پردازان به صورت گام به گام مطابق با آنچه در مطلب توضیح دادیم اقدام کنید.

  1. چه صنایعی می‌توانند از ساخت پنل پیامک به نفع خود استفاده کنند؟

۶. در فیلد (پست الکترونیکی EMAIL)، از یک آدرس ایمیل معتبر استفاده کنید.

نام، نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد و ،ت باید صحیح و مطابق با اطلاعات مندرج در شناسنامه درج شود. در فیلد نوع فعالیت نوع ،ب و کار یا استفاده خود از پنل پیامک را انتخاب کنید.

از ویژگی‌های پنل پیامکی می‌تو،م به مواردی همچون امکان شخصی‌سازی پیام‌ها، امکان استفاده از بانک شماره‌‌های ایده‌پردازان، قابلیت تنظیمات پیام و قابلیت بررسی وضعیت دریافت پیام‌ها توسط مخاطبین اشاره کنیم.

  1. چگونه یک پنل پیامکی بسازیم؟

از مزایای ساخت پنل پیامک می‌تو،م به قیمت‌ مقرون‌به‌صرفه، ارسال سریع، انجام تبلیغات بدون محدودیت مک، و رشد وفاداری مشتریان اشاره کنیم.

  1. یک پنل پیامکی چه ویژگی‌هایی دارد؟

ثبت نام اولیه

۵. نام، نام‌ خانوادگی، نام پدر و کدملی را به صورت کامل و مطابق با اطلاعات شناسنامه‌ خود وارد کنید.

ساخت پنل پیامک می‌تواند یکی از راه‌های مقرون‌ به صرفه برای انجام تبلیغات، بازاریابی مشتریان یا اطلاع‌رس، محسوب ‌شود. امروزه از این ابزار قدرتمند می‌توان برای تبلیغ مشاغل مختلف به شکلی کاملاً حرفه‌ای و البته تأثیرگذار استفاده کرد. زم، که می‌خواهید حجم زیادی از کاربران خود را در زمان کوتاهی هدف قرار دهید، می‌تو،د از پیامک انبوه استفاده کنید. پنل‌های پیامکی به شما امکان می‌دهند که هزاران پیام را تنها با یک کلیک و در عرض چند ث،ه ارسال کنید.

  ۳. در این مرحله ابتدا شماره موبایلی که با آن قصد ثبت‌‌نام در پنل را دارید وارد و سپس روی گزینه دریافت کد کلیک کنید تا کد تأیید برای شما ارسال شود.

پیام کوتاه یک سرویس همه‌کاره

شما می‌تو،د برای استفاده هر چه بهتر از سیستم پیام انبوه خود، در هر پیامک یک لینک قرار دهید تا مشتری بتواند به کمک آن به شبکه ‌اجتماعی یا سایت شما متصل شود و کار ثبت‌نام خود را انجام دهد. در مواقع دیگر نیز می‌تو،د تنها به نام، آدرس شرکت یا شماره تلفن بسنده کنید. این موضوع به هدف شما از ارسال پیام کوتاه بستگی دارد.

نحوه ساخت پنل پیامک

 ۲. در صفحه ورود بر روی گزینه «همین حالا ثبت‌نام کن» کلیک کنید تا فرم و مراحل ثبت‌نام برای شما ایجاد شود.

ساخت پنل پیامک

از طرف دیگر پیام کوتاه امکان شخصی‌سازی تبلیغات را با نام برند یا شرکت تجاری شما فراهم می‌کند. بر این اساس می‌تو،د به شکلی کاملاً ساده اما ویژه وضعیت ،ب‌وکار خود را بهبود دهید. فراموش نکنید که با این سیستم می‌تو،د پیامک را به صورت تکی یا گروهی و بر اساس تعدادی از پیش تعیین شده ارسال کنید. چنین قابلیتی را در کمتر شیوه تبلیغاتی مشابه پیدا خواهید کرد.

قابلیت ارتباط با تمامی گروه‌های سنی

ویژگی‌های استفاده از پیامک انبوه

ویژگی‌های استفاده از پیامک انبوه

به ،وان یک ،ب‌وکار حرفه‌ای می‌تو،د با ساخت پنل پیامک از ویژگی‌های منحربه‌فرد آن استفاده کنید. البته راه‌های بازاریابی زیادی برای شما وجود دارند که می‌تو،د برای تبلیغ و شناخته شدن برند خود از آن‌ها استفاده کنید، اما همانطور که در معرفی مزایای این روش اشاره کردیم، یک پنل پیامکی می‌تواند فواید بسیار بیشتری نسبت به سایر شیوه‌های تبلیغاتی در توسعه نام برند و افزایش مشتریان داشته باشد.
در ادامه به معرفی ویژگی‌های این شیوه بازاریابی و اطلاع‌رس، برای مشاغل و ارگان‌های مختلف اشاره می‌کنیم.

راحتی در استفاده

۸. یک رمز عبور امن و قوی برای خودتان انتخاب و آن را در فیلد رمزعبور وارد کنید.

ثبت نام ایده پردازان

پیامک یک راه‌ فوق‌العاده برای ایجاد ارتباط با تمامی افرادی است که یک گوشی تلفن همراه دارند. بنابراین تفاوتی نمی‌کند که این گوشی قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد یا خیر، زیرا پیام کوتاه حتی روی گوشی‌های معمولی و غیر اندرویدی نیز قابل دریافت خواهند بود.

اعتمادسازی بالا

نکته: اگر کد معرف دارید آن را در فیلد کد معرف درج کنید، در غیر این صورت می‌تو،د این فیلد را خالی بگذارید.

اگر ثبت‌نام شما به صورت حقوقی انجام شده باشد، در این مرحله باید تصویر رو،مه رسمی آگهی تأسیس شرکت را هم آپلود بفرمایید.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ساخت پنل پیامک و استفاده از آن این است که شما می‌تو،د به کمک سیستم گزارش تحویل، پیام‌های ارسالی را رصد کنید و از وضعیت آن‌ها آگاه شوید. این باعث می‌شود که شما متوجه شوید چه تعداد از پیام‌های ارسالی به دست مخاطبین شما رسیده‌اند. در این مواقع اگر گروهی از پیامک‌ها به دلیل خاموش بودن خطوط به دست مخاطبان نرسند، تا ۲۴ ساعت بعد نیز قابلیت دریافت آن‌ها از سوی مخاطبین ثبت شده در بانک پیامکی وجود دارد. شما می‌تو،د وضعیت این گروه از پیام‌ها، دریافت یا عدم دریافت آن‌ها را از سوی مخاطبین هدف خود مشخص کنید.

قابلیت ارسال پیامک به مخاطب هدف

[کل: ۱ میانگین: ۵]


منبع: https://sms.ir/sms-panel-construction/

انتخاب فایل

فرم ثبت نام

یکی دیگر از مزایای ساخت پنل پیامک این است که بدون هیچ محدودیتی در موقعیت جغرافیایی یا زم، می‌تو،د پیامک خود را ارسال کنید. در این شیوه این شما هستید که مشخص می‌کنید چه مناطقی می‌توانند پیام شما را در چه زم، دریافت کنند. این می‌تواند شامل یک محله از شهر شما، کل افراد ،ن در شهر، کل استان یا کل کشور باشد.

۱۱. در آ،ین بخش این فرم هم از گزینه شرایط و قو،ن تمامی قو،ن سامانه را به صورت کامل مطالعه کنید. در صورت موافقت با شرایط ذکر شده، تیک این بخش را فعال کنید. با کلیک بر روی گزینه ثبت‌نام اولیه به مرحله بعدی بروید.

تکمیل اطلاعات

اگر در هنگام ثبت‌نام با سؤال یا مسئله‌ای مواجه شدید، کافی است با شماره ۰۲۱۲۸۵۳ – داخلی ۱ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن بررسی و راهنمایی‌های لازم را انجام دهند.

 جمع‌بندی

  • بازاریابی پیامکی راهی ایده‌آل و مقرون‌به‌صرفه برای ارتباط با مشتریان متعدد است.
  • ساخت پنل پیامکی به کمک ایده پردازان به راحتی قابل انجام است. کافی است طی چند مرحله ساده که در مطلب توضیح داده شد این کار را انجام دهید.
  • دسترسی به لیستی از مخاطبین هدف بدون داشتن محدودیت مک، و زم، از جمله مزایای پنل‌های پیامکی محسوب می‌شود.
  • از قابلیت‌های سیستم ارسال انبوه پیامک می‌تو،م به امکان شخصی‌سازی پیام‌ها بر اساس نیاز برند یا شرکت اشاره کنیم.
  • در این سیستم می‌تو،د پیام‌های ارسالی خود را به یک گروه سنی خاص، ،تی مشخص و بر اساس مک، از پیش تعیین شده ارسال کنید.
  • در پنل‌های پیامکی می‌تو،د وضعیت دریافت پیامک در کلیه مخاطبین را رصد کنید.

پرسش‌های پرتکرار

  1. مزایای ساخت پنل پیامک چیست؟

تکمیل اطلاعات

پیامک‌ها از جمله شیوه‌های ارتباطی مهمی هستند که برای سال‌های سال است که روی کار آمده‌ و البته خوشبختانه با وجود گسترش فضای اینترنت همچنان قدرت خود را دارند. با پیشرفت استفاده از ابزارهای پیامکی امکان استفاده از پیامک انبوه برای مشاغل، ،ب‌وکارها و شرکت‌های گوناگون فراهم شده است تا بتوانند از این طریق با مخاطبین هدف خود ارتباط بهتری برقرار کنند. اما هنوز این موضوع برای بسیاری از افراد جای تردید دارد که چرا باید از یک پنل پیامکی استفاده کنند و یک سرویس پیام انبوه چه مزایایی دارد؟ با ما همراه باشید تا شما را با فهرستی از این مزایا آشنا کنیم.

پیام کوتاه یک سرویس همه‌کاره

شما می‌تو،د هنگام ارسال پیامک تنظیمات خاصی را انجام دهید تا بتو،د آنها را در یک تاریخ و زمان خاص ارسال کنید. این کار می‌تواند با استفاده از روانشناسی مشتری انجام شود تا بهترین بازه ارسال پیامک را انتخاب کنید. فراموش نکنید که یک پیام به طور متوسط در ۲۰ دقیقه اول پس از دریافت خوانده و بررسی می‌شود.

قابلیت شخصی‌سازی تبلیغات

فرم ثبت اطلاعات شرکت

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های استفاده از پیامک انبوه این است که استفاده از آن بدون نیاز به هیچ مهارتی خواهد بود. به همین دلیل هر فردی با هر سطح آگاهی تنها با استفاده از شیوه ساخت پنل پیامک که در ادامه این مقاله به آن اشاره می‌کنیم، می‌تواند با مشتریان خود در سطح وسیعی ارتباط برقرار کند.

بدون نیاز به ابزار خاص

اگر به دنبال بازاریابی هستید، اگر قصد دارید گروهی خاص را از وضعیتی باخبر کنید، در صورتی که قصد برقراری ارتباط با مشتریان خود را دارید و حتی در حالتی که می‌خواهید نظرسنجی خاصی را برگزار کنید، ساخت پنل پیامک می‌تواند ایده‌ای جذاب برای شما محسوب شود. سرویس پیام کوتاه انبوه می‌تواند برای تمامی مشاغل ارزشمند و نتیجه‌گرا باشد. بنابراین شما هم می‌تو،د با توجه به حرفه و ،ب‌وکار خود از این سرویس استفاده کنید.

هزینه مقرون‌به‌صرفه

در ثبت اطلاعات شرکت، نام کامل شرکت ثبت شده، شماره ثبت، شناسه ملی، کد اقتصادی، نوع شرکت و نوع فعالیت را به صورت صحیح و مطابق با اطلاعات ثبت شده در رو،مه رسمی و سامانه جامع پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی وارد بفرمایید.

درج اطلاعات نش،

در اینجا ثبت‌نام پنل پیامک شما با موفقیت انجام می‌شود. سپس در انتظار بررسی و تأیید مدارک از سمت کارشناسان ما خواهد بود. کارشناسان پس از بررسی مدارک، با شماره ثابتی که در فرم‌ها درج نموده‌اید، تماس می‌گیرند. در صورت پاسخگویی پنل فعال خواهد شد.

لازم به توضیح است که می‌تو،د در هنگام آپلود تصاویر از فایل‌هایی با فرمتjpeg ، jpg و png استفاده کنید.

پایان ثبت‌نام. تبریک!

۱۰. در گزینه بعدی می‌تو،د انتخاب کنید که پنل‌تان به صورت حقیقی و یا حقوقی ثبت‌نام شود.

نکته: توجه داشته باشید که در صورت انتخاب گزینه حقوقی در مراحل بعدی باید شناسه ملی، شماره ثبت، کد اقتصادی و تصویر رو،مه رسمی ثبت شرکت را ارسال نمایید.

با کلیک بر روی گزینه تأیید و ادامه اگر به صورت حقوقی ثبت‌نام کرده باشید، مانند تصویر زیر با فرم ثبت اطلاعات شرکت مواجه خواهید شد و اگر ثبت‌نام شما به صورت حقیقی باشد بدون مشاهده این مرحله، به مرحله بعد خواهید رفت.

نکته: شاد شما نیز جزو افرادی هستید که کارت ملی آنها همچنان صادر نشده است. در این حالت می‌تو،د رسید کارت ملی هوشمند را در کنار شناسنامه جدید ع،‌دارتان بارگزاری و بر روی گزینه آپلود و تأیید نهایی کلیک کنید.

بنابراین اگر به دنبال بازاریابی بهتر برای ،ب‌وکار خود هستید، اگر می‌خواهید برند خود را شناخته شده‌تر کنید یا در مواقعی که قرار است برای کاربران و مشتریان مختلف یک پیام اطلاع‌رس، ارسال کنید، بدون شک استفاده از یک پنل پیامک انبوه می‌تواند بهترین نتایج را برای شما به همراه داشته باشد. در اینجا قرار است درباره مزایای استفاده از پیامک انبوه و نحوه ساخت پنل پیامک صحبت کنیم.

ساخت پنل پیامک چه مزایایی دارد؟

نکته: اگر به هر نوع دلیلی شماره همراه درج شده اشتباه باشد، می‌تو،د به راحتی با کلیک بر روی گزینه ویرایش به مرحله قبل برگشته و اطلاعات را ویرایش نمایید.

دریافت کد ثبت نام

۱. مانند تصویر روی گزینه ورود/ثبت‌نام کلیک کنید.

در این مرحله مانند تصویر زیر اطلاعات فردی خود را تکمیل نمایید.

خوشبختانه فرآیند احراز هویت در کمتر از ۱۰ دقیقه انجام می‌شود. این مرحله در تمامی روزهای هفته، حتی روزهای تعطیل رسمی نیز بین ساعات ۹ الی ۲۱ انجام خواهد شد.

تبلیغات شما در هر راستایی که باشد، باید به هدفمند بودن و نتیجه‌گرا بودن منجر شود. بر این اساس می‌تو،د با خیال راحت از سیستم پیامک انبوه استفاده کنید. زیرا این امکان برای شما فراهم است که پیامک‌های خود را برای گروه خاصی شخصی‌سازی کنید. به عبارت دیگر شما می‌تو،د بر اساس عوامل مختلف از جمله سن، ،ت، شهر، محله و استان، مخاطبین خود را انتخاب و پیامک مورد نظر خود را برای آن‌ها ارسال کنید.

ساخت پنل پیامک و ارسال پیامک از طریق این سیستم‌ها اعتماد بیشتری نسبت به بسیاری از شیوه‌های بازاریابی ایجاد می‌کند. پیامک‌ها قابل پیگیری هستند، به همین دلیل مخاطبین شما بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد. این مسئله نیز باعث می‌شود تا اعتبار شرکت شما بیشتر شود.

وفاداری مشتری

درج اطلاعات نش،

آ،ین مرحله ثبت‌نام

۷. در فیلد نام کاربری به صورت دلخواه می تو،د از حداقل ۶ کاراکتر، اعداد و حروف ،یسی استفاده نمایید.

آپلود تصویر

در این مرحله از ساخت پنل پیامک به آ،ین فرم رسیده‌اید. لطفاً یک شماره ثابت صحیح را که امکان پاسخگویی به آن توسط افرادی که شما را می شناسند وجود داشته باشد، وارد کنید. سپس کدپستی ۱۰ رقمی و در آ، آدرس پستی را به صورت کامل و دقیق درج کنید. بعد از آن بر روی گزینه تأیید نهایی کلیک نمایید.

بازاریابی پیامکی می‌تواند نسبت به بسیاری از شیوه‌های جدید تبلیغاتی بسیار مقرون‌به‌صرفه باشد. شما در این شیوه بابت هر پیامک ارسالی می‌تو،د هزینه‌ای خاص را پرداخت کنید، اما در بسیاری از مواقع و با توجه به شرکت انتخابی این هزینه تنها در صورتی پرداخت خواهد شد که پیام کوتاه به دست مشتری رسیده باشد. در غیر این صورت م،م به پرداخت هزینه نخواهید بود. در واقع می‌تو،د بسته به استراتژی بازاریابی خود بودجه‌ای خاص را برای استفاده از این شیوه اختصاص دهید.

بدون محدودیت در موقعیت زم، و مک،