ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ به صورت انبوه

[کل: ۰ میانگین: ۰]


منبع: https://sms.ir/sending-advertising-messages-on-whatsapp/

برخی افراد از ربات های ارسال پیام گروهی در واتساپ استفاده می‌کنند. اما باید بد،د که استفاده از این ربات‌ها بدون خطر نیست و ممکن است با مشکلات بسیاری مواجه شوید. واتساپ به دلیل به خطر افتادن امنیت افراد در هنگام استفاده از ربات‌های متفاوت، نسبت به این موارد حساس شده است و محدودیت‌های زیادی برای اکانت‌هایی که از ربات استفاده می‌کنند، به وجود آورده است.
در صورتی که واتساپ متوجه استفاده اکانتی از ربات شود، شماره تماس و حساب کاربری متصل به آن را مسدود خواهد کرد. همین امر سبب می‌شود تا تمام تلاش‌های فرد برای تبلیغات به هدر رود و نتواند استفاده من،ی از زحمتی که کشیده و وقتی که گذاشته ببرد.

استفاده از بانک شماره موبایل

با توجه به این که اکنون بسیاری افراد به گوشی‌های هوشمند و اینترنت دسترسی دارند، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها افزایش بسیاری پیدا کرده است. پس بسیاری از ،ب‌وکارها از همین نکته استفاده می‌کنند و برای کار تبلیغات خود از واتساپ استفاده می‌کنند.

سازندگان واتساپ امکان ارسال پیام به صورت انبوه را به وجود آورده‌اند. اما باید بد،د که برای این کار لازم است که به خود مجموعه واتساپ هزینه پرداخت کنید. با توجه به تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، محدودیت های زیادی در این خصوص برای ،ب‌وکارهای ایر، به وجود آمده و آن‌ها امکان استفاده از این قابلیت را ندارند. به همین دلیل مجموعه‌های ایر، نیاز دارند تا از نرم افزارها و اپلیکیشن‌های گوناگون برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی در واتساپ استفاده کنند.

ارسال پیام انبوه در واتساپ با استفاده از (Broadcast Message)

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک نرم‌افزار یا اپلیکیشن ارسال خوب پیام انبوه تبلیغاتی در واتساپ باید به مواردی مانند رابط کاربری خوب و سادگی در استفاده، معتبر بودن برنامه و اطمینان در استفاده، تنظیمات برای شباهت ارسال با کاربر انس،، نبود باگ در آن، امکان ارسال ع،، فیلم، نوشته و صوت به صورت جداگانه یا به صورت تلفیقی، سازگاری با به‌روزرس،‌های واتساپ و قابلیت تعریف سیم کارت‌‌های متفاوت و استفاده برای شماره موبایل‌های مختلف اشاره کرد.

۴- نرم‌افزار من، ارسال پیام گروهی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

نکته‌ای که در این میان وجود دارد، این است که می‌توان این لیست را در زمان لازم ویرایش کرد و برخی اکانت‌ها را از آن حذف کرد و اکانت‌های جدیدی به آن اضافه کرد.

ویژگی‌های برنامه من، برای ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ

۱- چرا ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ برای بسیاری افراد جذاب است؟

ارسال پیام انبوه در واتساپ با استفاده از (Broadcast Message)

این روزها و با پیشرفت تکنولوژی، تقریباً تمام افراد از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند. این کار باعث شده تا همه آن‌ها به صورت مداوم به اینترنت دسترسی داشته باشند و در شبکه‌های اجتماعی متفاوت مانند واتساپ عضو باشند. همین امر باعث شده تا بسیاری از ،ب‌وکار‌ها برای انجام کار تبلیغات خود اقدام به ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ کنند. اما باید بد،د که این کار آنقدرها هم که به نظر می‌رسد، ساده نیست و باید به نکات بسیاری برای انجام آن توجه کرد تا با مشکلاتی نظیر بن شدن مواجه نشد. در این مطلب از بلاگ ایده پردازان، قصد داریم در خصوص ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ نکاتی را بیان کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ به صورت انبوه چیست؟

۲- چگونه در واتساپ به صورت گروهی پیام ارسال کنیم؟

۳- آیا می‌توان از ربات‌ها برای ارسال پیام گروهی در واتساپ استفاده کرد؟

یکی از بهترین روش‌ها برای ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ، استفاده از قابلیت (Broadcast message) است. با استفاده از این ویژگی می‌توان در زمان کوتاهی به تعداد بسیاری از مخاطبان، پیام ارسال کرد. این قابلیت بسیار به قابلیت (BCC) ایمیل‌ها شباهت دارد. همچنین با استفاده از این روش، خطراتی مانند بن شدن اکانت شما را تهدید نمی‌کند. برای این که بتوان از این قابلیت استفاده کرد ابتدا باید اکانت خود را به صورت بیزینسی درآورید. پس از آن باید یک لیست (Broadcast) بسازید. پس از آن می‌توان از این قابلیت به سادگی استفاده کرد و به تعداد زیادی از افراد پیام تبلیغاتی در واتساپ ارسال کرد.

نحوه ایجاد لیست (broadcast)

در واتساپ بیزینس امکان بیشتری برای ارسال پیام وجود دارد. در این نسخه از واتساپ می‌توان یک پیام را به صورت همزمان برای ۲۵۶ مخاطب که شماره‌ آن‌ها را در گوشی ذخیره دارید ارسال کنید. همچنین احتمال بن شدن در این نسخه از واتساپ کمتر از نسخه عادی آن است.

آیا در واتساپ می‌توان ارسال پیام به صورت انبوه را انجام داد؟

ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ به صورت انبوه چیست؟

برای این که بتو،د از قابلیت (Broadcast message) استفاده کنید، ابتدا باید حداقل یک لیست برای این کار بسازید. نحوه ساخت این لیست به شرح زیر است.

  1. اپلیکیشن واتساپ را باز کنید.
  2. گزینه سه نقطه که در حقیقت همان منو است را لمس کنید.
  3. از میان گزینه‌های موجود، گزینه (Broadcast) را انتخاب کنید.
  4. صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در آن مخاطبین خود را مشاهده خواهید کرد.
  5. هر مخاطبی را که قصد دارید در لیست ایجاد شده باشد انتخاب کنید.
  6. توجه داشته باشید که حدا،ر می‌توان ۲۵۶ نفر را در یک لیست قرار داد.
  7. پس از انتخاب افراد و کامل شدن لیست، تیک سبزی که در پایین صفحه وجود دارد را انتخاب کنید.
  8. صفحه‌ای برای شما باز خواهد شد که در آن می‌تو،د متن مورد نظر خود را تایپ کنید و یا ع، یا ویدیو مورد نظر خود را آپلود کنید تا برای این افراد ارسال شود.

ربات های ارسال پیام گروهی در واتساپ

یکی از نرم‌افزارهایی که می‌توان از آن برای ارسال پیامک تبلیغاتی در واتساپ استفاده کرد، برنامه وات‌سندر است. باید بد،د که این نرم‌‌افزار تنها روی کامپیوتر و سیستم‌عامل ویندوز نصب می‌شود. این برنامه با متصل شدن به واتساپ شما قابلیت ارسال پیام به صورت انبوه و زمان‌دار را دارد. البته باید بد،د که این نرم‌افزار هنوز امتحان خود را به صورت کامل پس نداده است و ممکن است در آینده در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مواجه شوید

ربات های ارسال پیام گروهی در واتساپ

ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ به صورت انبوه ی،ی بتوان به تعداد زیادی کاربر پیام‌های متفاوتی حاوی متن، ع،، ویدیو و موارد دیگر را ارسال کرد. این کار را می‌توان به صورت دستی انجام داد که بسیار وقت‌گیر است و یا این که از برنامه‌ها و پنل‌هایی که برای این کار وجود دارند استفاده کرد.

ارسال پیام گروهی در واتساپ

در حال حاضر و با استفاده از اکانت شخصی، یک پیام را می‌توان تنها برای ۵ نفر ارسال کرد. همین امر سبب می‌شود تا نتوان از این روش برای کارهای تبلیغاتی به خوبی بهره برد. همچنین توجه داشته باشید که در صورتی که برای افراد بسیاری پیام ارسال کنید، ممکن است توسط واتساپ بن شوید و دیگر نتو،د برای مدتی از بسیاری از قابلیت‌های آن استفاده کنید.

ارسال پیام گروهی در واتساپ بیزینس

ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ به صورت انبوه
با استفاده از اکانت واتساپ بیزینس و قابلیت‌هایی مانند (Broadcast message) یا نرم‌افزارهایی مانند وات سندر می‌توان در واتساپ پیام گروهی ارسال کرد.

امتیاز به این مطلب

پیام گروهی در واتس اپ بیزینس

همان‌طور که گفتیم ایر،ان باید از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های متفاوت برای ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ به صورت انبوه استفاده کنند. این برنامه‌ها باید برخی ویژگی‌ها را داشته باشند تا بتوان کار را توسط آن‌ها به راحتی انجام داد. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک برنامه ارسال پیام در واتساپ باید داشته باشد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رابط کاربری خوب و سادگی در استفاده
  • معتبر بودن برنامه و اطمینان در استفاده
  • تنظیمات برای شباهت ارسال با کاربر انس،
  • عدم وجود باگ در آن
  • امکان ارسال ع،، فیلم، نوشته و صوت به صورت جداگانه یا به صورت تلفیقی
  • سازگاری با به‌روزرس،‌ها
  • قابلیت تعریف سیم کارت‌‌های متفاوت و استفاده برای شماره موبایل‌های مختلف

ارسال پیام انبوه از طریق وات سندر

یکی از کارهایی که برخی افراد از آن برای ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ استفاده می‌کنند، ،ید یا بهره‌مندی از بانک شماره موبایل است. برای این کار می‌تو،د از مجموعه‌هایی که اقدام به ارائه خدمات متفاوت مانند پنل پیامکی می‌کنند، استفاده کنید. با استفاده از این روش، به مخاطبان بسیار زیادتری دسترسی دارید و می‌تو،د کار تبلیغات خود را به شکلی بهتر و مؤثرتر انجام دهید.

جمع‌بندی

  • این روزها با توجه به پیشرفت تکنولوژی، افراد بسیاری از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان مختلف مانند واتساپ استفاده می‌کنند.
  • همین امر موجب شده تا بسیاری از افراد با ارسال پیام‌ تبلیغاتی واتساپ، کار تبلیغات خود را به شکلی نوین و بهتر انجام دهند.
  • توجه داشته باشید که در واتساپ معمولی نمی‌توان یک پیام را به صورت همزمان برای بیش از ۵ مخاطب ارسال کرد.
  • ارسال بیش از حد پیام برای افراد می‌تواند منجر به بن شدن اکانت فرد شود.
  • استفاده از اکانت‌های بیزینس واتساپ برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی گزینه بهتری محسوب می‌شود.
  • در این اکانت‌ها می‌توان برای ۲۵۶ نفر به صورت همزمان پیام ارسال کرد و احتمال بن شدن نیز کاهش پیدا می‌کند.
  • یکی از قابلیت‌هایی که می‌توان از آن برای ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ استفاده کرد، ویژگی (Broadcast Message) است.
  • با استفاده از این قابلیت می‌توان پیام تبلیغاتی را برای لیست‌هایی که ساخته‌اید، ارسال کنید.
  • استفاده از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های من، و معتبر یکی دیگر از راه‌های ارسال پیام گروهی در واتساپ است.
  • برنامه وات سندر یکی از برنامه‌هایی است که می‌توان توسط آن و با استفاده از سیستم‌عامل ویندوز برای افراد بسیاری پیام تبلیغاتی ارسال کرد.
  • استفاده از ربات یکی دیگر از روش‌های ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ است.
  • توجه داشته باشید که در صورتی که واتساپ متوجه شود یک اکانت از ربات استفاده می‌کند، شماره و حساب کاربر را بن می‌کند.
  • استفاده از بانک شماره موبایل یکی از کارهایی است که می‌توان توسط آن به افراد بیشتری پیام تبلیغاتی ارسال کرد.

پرسش‌های پرتکرار

می‌توان از ربات‌های متفاوت برای ارسال پیام گروهی در واتساپ استفاده کرد. اما با توجه به قو،ن سخت‌گیرانه واتساپ در خصوص امنیت، اگر متوجه شود که اکانتی از ربات استفاده می‌کند، شما و اکانت فرد را بن خواهد کرد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای ارسال پیام تبلیغاتی در واتساپ از روش‌های دیگری استفاده کنید.