اس ام اس، متن و جملات زیبای تبریک روز نوجوان

شاید بی‌توجه به روزهایی که می‌آیند و می‌روند، بنگرید اما نوجو،، خالص‌ترین دوره زندگی هر انس، است. شاید بیراه نباشد اگر بگوییم که شما در آغاز ارتباط خالق و مخلوق و ابتدای تکلیف الهی ایستاده‌اید. آنجا که با شوق و هیجان تلاش می‌کنید که بندهای تجمل و مادیات را از پاهای خود بگسلید، آغاز دوره پر هیجان نوجو، است.

نوجو، تو، پر از دلدادگی
آه آری تو پری از این همه انگیزه و آزادگی
بوی فریاد است و باروت و مسلسل، بوی خون
این همه رزم پیاپی، پر جنون
خوب می‌د، که دلدادگی‌ت آواز آزادگی است
شعله‌های‌ آتش و دیوانگی در جبهه‌های رزم
شاید از همان آزادی است.
روز نوجوان گرامی باد

تبریک به من،ت روز نوجوان

 

در این روز می‌توان با توجه به نوجو، که پیام شما را دریافت خواهد کرد، متنی من، بنویسید.

تبریک روز نوجوان

تبریک روز نوجوان با ارسال پیامکی به نوجوانان باعث خوشحالی آنها خواهد شد. می‌تو،د با کمک پیام‌هایی که در ادامه ارائه خواهیم داد، تبریکی زیبا و جذاب به دوستان و آشنایان نوجوان خود بفرستید. در ادامه این مقاله از مجله ایده پردازان همراه ما باشید.

روز بسیج دانش آموزی، روز نوجوان

در این دوران احساس دیگری دارید. به کودکی خود می‌گویید «دستم را با بازی‌های کودکان و بیهوده یا سرگرمی‌های بی‌فایده به بند نکشید.» آنجاست که رو به دوران خوش کودکی می‌گویید دلم دیگر به تفریحات کودکانه شما خوش نمی‌شود. اما شاید در نگاه به آینده بگویید که «نگاهم را به زرق و برق دنیا مشغول ندارید. ذهنم را به تخیلات خشونت بار فیلم‌ها مشوش نکنید». آری در همین روزهاست که مرز بلوغ را گذر کرده و ورود دنیای دیگری را تجربه خواهید کرد.  روز نوجوان مبارک.

پیام‌های تبریک روز نوجوان و بسیج دانش آموزی

  • «امروز، روز حسین فهمیده و همه هم سن‌وسال‌های جسور و با شهامت اوست. نوجوان، که قدر نوجو، خود را می‌دانند و هر سال مثل امروز با همه خوبی‌ها، تلاش‌ها، مردانگی‌ها و تازگی‌ها، دست دوستی می‌دهند. نوجوان سبز! روزت مبارک!»
  • هشتم آبان، روز نوجوان و روز یادآور حماسه‌آفرینی شهید فهمیده، اسطوره ایر، را به تمامی نوجوانان شجاع و جسور عزیز ایران زمین تبریک می‌گوییم.
  • امروز بوی طراوت بهار در هوای ،، پیچیده و سینه نوجوانان ایر، آکنده از شور و هیجان زندگی است. یاد اسطوره ایر،، شهید فهمیده، در قاب سینه نوجوانان ایر، به شکوفه مهر آذین شده است.
    شمیم چنین روز زلالی، یکدلی و مهرب،، همرنگی و صفا، همبستگی و وحدت را در بین غنچه‌های بوستان ایران عزیز جاری کرده است. نام و یادش همواره ماندگار باد.
  • «۸ آبان ۱۳۵۹ محمدحسین فهمیده، نوجوان بسیجی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. به‌ همین من،ت، هشتم آبان‌ ماه به اسم «روز نوجوان» و «روز بسیج دانش‌ آموزی» نام‌گذاری شده است.»
  • هشتم آبان، سا،وز شهادت نوجوان ۱۳ ساله ایر، و بسیجی، شهید محمد حسین فهمیده است. او طی هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسید. به همین من،ت این روز را روز «نوجوان و بسیج دانش‌ آموزی» می‌نامند. روز نوجوان گرامی باد.

پیام‌های زیبا به من،ت روز دانش‌آموز

پیام‌های زیبا به من،ت روز دانش‌آموز

  • نوجوان عزیز! خنده‌های پر شور تو، در ذهن این دوران، ثبت خواهد شد. تا می‌تو، امید و جنبش، شور و هیجان خود را به دل بنشان تا یادگاری آن تا سال‌ها در وجودت بدرخشد. روز نوجوان مبارک!
  • امروز همان روزی است که می‌تو، بر توانایی خود بیش از پیش باور داشته باشی و در مسیر آینده گام‌های سازنده برداری! شعله‌های کوچک تلاشت، جرقه‌های رشد و موفقیت آینده توست! به امید روزهای درخشان آینده تو. روز نوجوان مبارک!
  • «ای غنچه‌های نوشکفته! ای ساقه‌های‌ تازه رو به رشد نهاده! ای برگ‌های سبز نورس! طراوت در شما موج می‌زند، بهار پیش طراوتتان سر خم می‌کند. پس زمین حاصلخیز دل‌تان را به هر بذری مسپارید. جز به آب مهر خدا نیز آبیاریش نکنید.»
  • قدر لحظه لحظه‌های زندگی‌ت را بدان! اکنون پای به عرصه شکفتگی و درخشندگی نهاده‌ای! پستی‌ها و بلند‌ی‌ها فراوان است. اما تو با عزم راسخ خود می‌تو، آینده‌ای نیک بسازی. روز نوجوان گرامی باد!
  • آرزوهای حیات‌بخش توست که به تکه‌تکه این دنیای بزرگ، امید و جنبش می‌بخشند. پس از هوای تازه شور و سازندگی استشمام کن. آری، بگذار آسان و بی‌کم و کاستی، تمام شعله‌های کوچک اندیشه و احساس در تو شکوفا شوند!
  • زندگی سخت ساده است و پیچیدگی آن را نتوان به فراموشی سپرد! آینده از آن توست. پس برای سرزندگی و شادابی لحظات آینده خود بکوش.
  • تبریک روز نوجوان را با تمام آرزوهای نیک و درخشان به تو تقدیم می‌کنم. هر روزت سرشار از خنده های بی‌وقفه و سرزندگی باشد. روز نوجوان مبارک!

جمع‌بندی

  • در هشتمین روز آبان سال ۱۳۵۹، نوجو، شجاع و بسیجی به اسم محمد حسین فهمیده به شهادت می‌رسد.
  • به من، سا،وز شهادت شهید فهمیده، روز ۸ آبان را روز بسیج دانش آموزی اعلام کرده‌اند.
  • این روز به ،وان روز نوجوان نیز معرفی می‌شود. شما می‌تو،د به نوجوانان پیام‌های تبریک زیبایی را ارسال کنید.
  • آنچه اهمیت دارد، خوشحال ، نوجوانان است.
  • می‌تو،م با این پیام‌ها، نوجوانان را به شاداب، سرزنده و پر شور بودن تشویق کنیم.
  • بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب پیامک با توجه به نوجوان مخاطب و سلیقه او متفاوت خواهد بود.

ای عزیزان بهاری! روز نوجوان زم، برای ورود به دوره‌ای جدید از زندگی است. نگاهی به مسیر بیندازید. شما راهی سخت در پیش دارید اما زندگی همیشه پر از فراز و نشیب‌های بسیار است. برای همین است که اگر بگوییم دو چشم برای نگاه ، کافی نیست، پر بیراه نگفته‌ایم.

[کل: ۰ میانگین: ۰]


منبع: https://sms.ir/teenagers-day-congertulation/

امتیاز به این مطلب

نوجوان عزیز ای کاش خودت را می‌شناختی!
کاش از دریچه آسودگی بیرون می‌جستی و فردایی نو می‌ساختی
کاش به این تازگی و طراوت وجودت پی می‌بردی و می‌دانستی که مرموز تمام می‌شوند.
دوست دارم بد، که آمدن آینده با کلنجارهای‌ بی‌وقفه ذهن تو هم‌سو خواهد شد و با بی‌قراری‌هایت موسیقی خوشی نواخته خواهد شد. روز نوجوان گرامی باد.

« نوجوان عزیز! امروز، روز توست. روزی که ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست در دست هم، جشن رشدت را به زمین تبریک می‌گویند. روز نوجوان خجسته باد»

متنی زیبا برای تبریک روز نوجوان

تبریک روز نوجوان

شما در این دوران که بلوغ و رشد دیگری را تجربه می‌کنید، باید تمام وجودتان چشم باشد. به این طریق می‌تو،د به آسودگی راه را از بیراهه بشناسید و گمراه نشوید. یادتان باشد که امروز، دام‌های بسیاری است. گاهی حرف‌های گمراه‌کننده در قاب‌های رنگین و زیبا به شما هدیه می‌شود. باید به هوش باشید تا برگ‌های سبزتان با پیام‌های گمراه‌کننده رو به زردی ننهد. شادابی وجودتان در ،ی و پلیدی روزگار هدر نرود. به هوش باشید تا بهارتان به ،ان غفلت ننشیند.

متنی دلنشین برای تبریک روز نوجوان

۸ آبان در تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران، روز نوجوان یا روز بسیج دانش آموزی نام‌گذاری شده است. در واقع این روز را به خاطر شهادت شهید محمد حسین فهمیده به اسم «روز بسیج دانش آموزی» نام نهاده‌اند. در ادامه پیام تبریک روز نوجوان را به شما ارائه خواهیم داد.

جملات زیبا برای تبریک روز نوجوان