انواع پیامک تسلیت و متن کوتاه و بلند برای عرض تسلیت

دلم افسرده است، بسیار می‌گریم.

جمع‌بندی

  • انسان جاودان نیست و ممکن است یکی از اطرافیان همکاران و یا عزیزانمان ،ی را از دست بدهند.
  • یکی از کارهایی که در این مواقع می‌توان انجام داد، ارسال پیامک تسلیت است.
  • این پیامک نشان دهنده احترام و همدردی شماست و به راحتی می‌توان آن را ارسال کرد.
  • برای این که بتو،د متن من،ی برای پیامک تسلیت خود داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم موارد بالا را مطالعه کنید تا مورد من،ی از میان آن‌ها پیدا کنید.

عاقبت با اشک و غم کوه امیدم کاه شد

پیام برای عرض تسلیت

۲۳- بازگشت همه به سوی اوست. عروج ناگه، (نام یا نسبت فرد) خبری تلخ و جانسوز بود. تسلیت و همدردی صمیمانه ما را پذیرا باشید. روحشان شاد و یادشان جاوید.

پیامک تسلیت دوستانه

اگر می‌خواهید برای فردی که معذور است پیامک تسلیت ارسال کنید و نمی‌د،د چه متنی من، است. در این حالت می‌تو،د از مواردی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم استفاده کنید.

۲۴- حافظ دیدی که کنعان دلم بی ماه شد

۲- مشیت الهی بر این قرار گرفته که بهار فرحناک زندگی را ،، ماتمزده در بر گیرد. درگذشت (نام فرد) را به شما و خانواده محترمان تسلیت عرض می‌کنیم و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته مغفرت و رحمت و برای شما صبر جمیل خواه،م.

رفیقان قلب انسانند خدایا

زندگی پستی بلندی‌های بسیاری دارد و ممکن است عزیزی را به دلایل مختلفی از دست بدهیم. این اتفاق ممکن است برای هر فردی بیفتد. ما با بسیاری افراد در زمان‌های خوشی همراه بوده‌ایم و نمی‌تو،م آن‌ها را در زمان فراغ و غم تنها بگذاریم. یکی از کارهایی که در چنین مواقعی می‌تو،م انجام دهیم، ارسال یک پیامک تسلیت است.

امتیاز به این مطلب

انواع پیامک تسلیت و متن کوتاه و بلند برای عرض تسلیت

۱۱- خبر (درگذشت پدر، درگذشت مادر) گرامیتان را از صمیم قلب به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌کنیم. برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن مرحوم علو درجات الهی را آرزومندم.

۲۱- عرض تسلیت حقیر را بپذیرید. تحمل سوگ فقدان (مادر یا پدر) صبری الهی را می طلبد. خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود: و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون.

۳- انا لله و انا الیه راجعون. با کمال تاسف خبردار شدیم که (نام فرد یا نسبت) به رحمت خدا رفت. آرزو می‌کنیم که وسعت صبر خانواده گرامی آن عزیز از دست رفته به اندازه دریای غمتان باشد. دعا می‌کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت کند و از این مهمان جدید به نیکی پذیرایی کند.

[کل: ۰ میانگین: ۰]


منبع: https://sms.ir/condolence-sms/

۸- خبر فوت (نسبت فرد) عزیزتان ما را اندوهگین ساخت. از صمیم قلب برای آن مرحوم طلب آرامش می‌کنیم و به شما تسلیت عرض می‌نماییم.

۹- از دست دادن عزیزان غمیست ناگوار. از شنیدن خبر فوت ناگه، (نام یا نسبت فرد) بسیار متاثر شدیم. از خداوند متعال برای شما صبر و برای عزیز از دست رفته آمرزش و مغفرت طلب می‌کنیم.

بهترین متن پیامک تسلیت

۱۶- ،ی که این دنیا را ، می‌کند، در حقیقت هنوز اینجا و در قلب و خاطر ما زنده است و به حیات خود ادامه می‌دهد. تسلیت من را پذیرا باشید.

۵- در غم از دست دادن عزیزان چه چاره‌ای به جز به سوگ نشستن است. برای شما و خانواده محترمان از خداوند متعال صبر درخواست می‌کنیم و برای آن عزیز از دست رفته رحمت بی‌پایان خداوند را خواه،م.

رفیق نیمه راه شد یار دیرینم

۱۴- (مادر بزرگ‌ها یا پدربزرگ‌ها) هر وقت از دنیا بروند، زود رفته‌اند و جای خالی آن‌ها همیشه حس خواهد شد. در گذشت (پدربزرگ یا مادربزرگ) عزیزتان را تسلیت عرض می‌نماییم.

۱۵- اطلاع یافتیم که (نسبت فرد) حضرتعالی دعوت حق را لبیک گفته و به سرای باقی شتافته است. روح مملو از هستی آن مرحوم در جوار حضرت حق تقربی جاودانه یافت. برای آن فقید رحمت و غفران الهی و برای معظم له و سایر بازماندگان ارجمند صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

پس از این که به مواردی در خصوص از دست دادن عزیزان و افراد خانواده اشاره کردیم. اکنون ،ت آن رسیده تا چند پیامک من، و دوستانه برای عرض تسلیت را با هم مرور کنیم. این پیامک‌ها عبارتند از:

  • او هرگز نمی‌میرد. او در وجود ما که همواره طنین صدایش در گوشمان، زمزمه نوایش بر لب‌هایمان و مهر بی‌پایانش در قلب‌هایمان جاری خواهد بود. او در قلب ما زنده خواهد ماند.
  • عمیقاً به خاطر از دست دادن آن عزیز ناراحت هستم. امیدوارم که همه از پس از غم سنگین بر آییم.
  • خیلی غمگینم و واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. امیدوارم که روحش شاد باشد.
  • می‌دانم عظمت هیچ صبری از وسعت غم از دست دادن عزیزان و دوستان نمی‌کاهد. فقط کنار می‌آییم و یاد می‌گیرم که زندگی ادامه دارد. تسلیت واژه کوچکی برای همدردی است. آرزو می‌کنم دوباره شما را سرشار از انرژی و شاد ببینم.
  • زندگی سخت است اما در سفر باید بود. از دست دادن عزیزان مانند سیلی سهمگین روزگار است. باید ادامه داد تا صبر و آرامش بازگردد. این مصیبت را تسلیت عرض می‌کنم.
  • هر چند می‌دانم در این شرایط هیچ کلامی نمی‌تواند از غمت بکاهد اما باز هم خواستم یادآوری کنم که ما در کنار هستیم. روحش شاد.
  • درکت می‌کنم و عمق غمت را می‌فهمم. می‌دانم برخی چیزها می شود حسرت و حسرت از دست دادن عزیزان تا ابد با آدم می‌ماند اما باید ادامه داد. تسلیت عرض می‌کنم.
  • وقتی خود را جای تو می‌گذارم، بدنم به ،زه می‌افتد. امیدوارم خداوند صبری عظیم به تو دهد تا این روزها بگذرد. روحشان شاد و من را در غم خود شریک بدان.
  • هر چند می‌دانم در این شرایط هیچ کلامی تسلی بخش درد و غمت نیست ولی خواستم بد، که ما در کنارت هستیم. روحش شاد و یادش گرامی.
  • گاهی غصه‌ها ما را می‌گدازند تا مثل طلا خالص شویم. غم و اندوه درگذشت (نسبت فرد) عزیزت یکی از آن غصه‌هاست. صبور و شکیبا باش و در این غصه ما را همراه و غمخوار خود بدان. تسلیت می‌گویم.
  • نفس تنگ است از به زبان آوردن واژگان در عرض تسلیت به شما. تنها می‌خواهم بگویم غصه تو غصه من است و رحلت آن عزیز درگذشته مرا اندوهگین ساخت.
  • من امشب از فراق یار می‌گریم

۶- خاموش شدن این شمع نور، را خدمت خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌کنیم. از خداوند یکتا درجات رفیع در بهشت اعلا و فضل و رحمت بی‌کران را برای آن عزیز از دست رفته و طول عمر بازماندگان را خواستاریم.

درگذشت (نسبت فرد) گرامیتان را تسلیت عرض می‌کنم.

گفته بودی یوسف گمگشته باز آید ولی

یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد

۲۰- گلچین روزگار عجب خوش سلیقه است

۱۰- واژه‌ها نمی‌تواند من را یاری کند تا بتوانم تسلیت خود را به درستی عرض کنم. مصیب وارده را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم و برای درگذشته رحمت بی‌کران الهی را آرزو می‌کنیم. امیدواریم که روح آن مهربان، آسوده از همه رنج‌های بی‌شمار دنیا در حریم الهی آرام گیرد.

کجاست بویی از آن بوستان که جان یابم؟

۱۷- تسلیت قطره‌ای است در برابر غم دریا گونه شما. برای شما از خداوند صبر و برای آن مرحوم مغفرت را طلب می‌کنم.

بسان عاشقان زار می‌گریم

ز تند باد فرافم بریخت برگ وجود

۱۸- کدام سو روم کز فراق امان یابم؟

تسلیت عرض می‌کنم.

پیامک تسلیت دوستانه

این پیام تسلیت می‌تواند نشان دهد که شما هم در غم افراد شریک هستید. پیامک تسلیت را می‌تو،د با متن‌های متفاوتی بنویسید. در این مطلب از وبلاگ ایده پردازان قصد داریم تا در خصوص پیامک تسلیت نکاتی را بیان کنیم و چندین پیامک تسلیت متفاوت را ارائه دهیم . با ما تا انتها همراه باشید.

بهترین متن پیامک تسلیت

کدام تیره شب هجر را کران یابم؟

۱۹- زدم فریاد خدایا این چه رسمیست؟

مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن مرحوم آمرزش و آرامش طلب می‌کنم.

۲۲- اندوه ما را در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه‌ها نمی‌گنجد. تنها می‌تو،م برای شما صبری عظیم و برای آن مرحوم شادی روح را طلب کنیم.

۱۳- اگر ،ی فلسفه مرگ را نداند بی شک کمر زیر بار هجرت (پدر، مادر، برادر و خواهر) خم می‌کند. اما با توجه به باور عمیق حضرتعالی از کوچ روح، صرفا فقدان جسم،‌اش را تسلیت می‌گویم و امیدوارم روح پرفتوحش با امامان و پیامبران محشور شود.

۱- درگذشت (نام فرد) چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند. ولی در برابر تقدیر پروردگار، چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. این ماتم جانگذار را به شما و خانواده محترمان تسلیت عرض می‌کنیم و برایتان از خدا صبر جمیل و برای آن عزیز سفر کرده، آرامش ابدی را طلب می‌کنم.

می‌چیند آن گلی که به عالم نمونه است

از خداوند برای شما صبر و برای آن عزیز از دست رفته مغفرت را طلب می‌کنیم.

۱۲- با شنیدن خبر فوت (نام یا نسبت فرد) بسیار متاثر شدم. از صمیم قلب به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌کنم.

بدون قلب چگونه می‌توان زیست؟

رفیقان را جدا ، هنر نیست

۷- خبر اندوه وارد شده با شما ما را در غصه‌ای جانگذاز فرو برد. اندوه بی‌پایان ما از این واقعه دردناک قابل توصیف نیست. مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌کنیم و برایتان صبر از خداوند خواستاریم.

اس ام اس تسلیت

۴- خبر درگذشت (نام فرد) چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ولی در برابر تقدیر پروردگار چاره‌ای جز تسلیم نیست.خداوند روح آن مرحوم را قرین رحمت قرار دهد.