بررسی محدودیت ارسال و تعداد پیامک مجاز در اپراتورهای مختلف

بر این اساس سامانه ۸۰۰، جهت لغو درخواست پیامک ناخواسته در اپراتورها راه‌اندازی شد. با استفاده از این سامانه نا حدودی دست سوءاستفاده کنندگان بازار تبلیغات از گوشی‌های مردم کوتاه شد. تا این که بار دیگر افراد سوءاستفاده گر راه‌ دیگری جهت ارسال پیامک تبلیغاتی پیدا ،د. به این صورت که از طریق سیم کارت شخصی جهت ارسال پیامک تبلیغاتی دست به کار شدند. همین امر باعث تنظیم مقررات مبنی بر تعداد پیامک مجاز در روز از طریق سیم‌کارت‌های شخصی در همه اپراتورها شد.

قانون مجازات ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصیقانون مجازات ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی

تعداد پیامک مجاز در روز

بله. در واقع می‌توان گفت یکی از مزیت‌های استفاده از این سامانه‌ها، قیمت من، آن نسبت به ارسال پیامک از شماره‌های شخصی است.

با ،ید پنل‌های پیامکی از سامانه‌های پیامک معتبر از جمله ایده پردازان، امکان ارسال پیامک به صورت انبوه به طور همزمان فراهم می‌شود.

  1. آیا ،ید پنل‌های پیامکی از سامانه‌های پیام کوتاه مقرون به صرفه است؟

این روزها افراد زیادی جهت بازاریابی محصولات و معرفی برند خود به ارسال پیامک تبلیغاتی روی آورده‌اند. شاید در ظاهر ارسال پیامک امری ساده به نظر برسد اما جهت انجام آن شرایط و امکانات خاصی وجود دارد. به ،وان مثال بعضی از افراد جهت ارزان شدن و به صرفه بودن این روش از شماره شخصی برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

برای رهایی از مشکل محدودیت ارسال و همچنین تعداد پیامک مجاز در روز، روش‌های مفید و کارآمدی وجود دارد. ،ید پنل پیامکی یک ابزار من، است که از طریق آن می‌توان در کنار ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه و معرفی خدمات به مشتریان، نام برند خود را زنده نگه داشت.

با استفاده از خدمات پنل‌های پیامکی، ارسال پیامک‌های انبوه با شماره‌های مشخص انجام می‌شود. هدف این پیامک‌ها اطلاع رس، یا تبلیغات است. در نتیجه در ارسال پیامک با تعداد بالا، انتخاب گروه هدف به راحتی امکان‌پذیر است. به ،وان مثال انتخاب افراد بر اساس فیلترهایی مانند سن، شغل یا یک ویژگی خاص به راحتی انجام می‌شود.

جمع‌بندی

حال ممکن است این سؤال باشد که آیا امکان ارسال پیامک تبلیغاتی یا خدماتی از طریق شماره موبایل شخصی وجود دارد؟ اگر پاسخ مثبت است، تعداد پیامک مجاز در روز چقدر است؟

بنابراین اگر یک شرکت برای تبلیغ محصولات خود از سیم کارت شخصی اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی کند، برای مش،ین تلفن‌های همراه امکان ثبت شکایت وجود دارد. در نتیجه با اعمال شکایت، سیم کارت در بلک لیست یا لیست شماره‌های مسدودی قرار می‌گیرد. هرچند که رفع مسدودی سیم کارت در صورت نداشتن شاکی امکان‌پذیر است.

روش‌ رفع محدودیت ارسال و رهایی از تعداد پیامک مجاز در روز

[کل: ۰ میانگین: ۰]


منبع: https://sms.ir/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D8%AD%D8%AF%D9%88%D8%AF%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%88-%D8%AA%D8%B9%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%DA%A9-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2/

یک موضوع موردتوجه دیگر این که ا،ر مشتریان، به شماره های تلفن شخصی کمتر اعتماد می‌کنند. همین امر نیز ممکن است باعث نامعتبر به نظر رسیدن برند شما شود.

بررسی محدودیت ارسال در اپراتورهای مختلفبررسی محدودیت ارسال در اپراتورهای مختلف

بنابراین می‌توان با کمک سامانه پیامکی و ،ید پنل پیامک این مشکل را حل کرد. سرعت بالا، تعرفه من،، ارسال پیامک هوشمند و عدم محدودیت گیرندگان همگی از مزیت‌های استفاده از سامانه پیامکی است. با استفاده از این سامانه همچنین امکان تغییر شیوه ارسال و ارسال به صورت تکی و انبوه وجود دارد.

تأثیر ارسال پیامک انبوه با استفاده از پنل پیامکیتأثیر ارسال پیامک انبوه با استفاده از پنل پیامکی

در پاسخ به این سؤال می‌توان گفت، بله از طریق سیم کارت شخصی می‌توان برای ارسال پیامک استفاده کرد اما میزان بار حقوقی ارسال اس ام اس از طریق سیم کارت شخصی بسیار زیاد است. همچنین برای سیم کارت شخصی محدودیت ارسال پیامک وجود دارد. بنابراین بیشتر از تعداد سقف مجاز برای این خطوط، نمی‌توان پیامک ارسال کرد. در صورت عدم رعایت این موضوع، به سرعت از طرف مراجع قانونی پیگیری خواهد شد.

مسئله بازاریابی پیامکی یا اس ام اس مارکتینگ یکی از مواردی است که این روزها نقش مؤثری در روند بازاریابی و تبلیغات محصولات ،ب‌وکارها داشته است. با توجه به استقبال زیاد افراد، حجم پیامک های ارسالی با انواع سیم کارت‌ها به حدا،ر میزان خود رسیده است. بنابراین بر اساس مصوبه‌ای از شورای عالی فضای مجازی و همچنین مطابق با آئین‌نامه‌ای که از سمت و، فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است، ارسال پیامک انبوه از طریق سیم کارت شخصی ممنوع اعلام شده است.

امتیاز به این مطلب

مطابق با مصوبه شورای عالی فضای مجازی، خدمات پیامک انبوه، از جمله خدمات تبلیغاتی است که توسط فرستنده مشخص از طریق شبکه‌های ارتباطی ارسال می‌شود. بنابراین بدون درخواست قبلی از سمت کاربران یا دریافت هزینه پیامک از آن‌ها ارسال خواهد شد.

در این مقاله از ایده پردازان به بررسی محدودیت ارسال و همچنین تعداد پیامک مجاز در روز برای سیم کارت‌های شخصی پرداختیم. در ادامه به معرفی یک روش جایگزین من، ی،ی استفاده از پنل‌های پیامکی پرداخته شد. با توجه به مطالب فوق متوجه شدیم که با کمک سامانه پیام کوتاه، امکان ارسال پیامک به مشتریان به صورت صنفی یا منطقه‌ای وجود دارد. همچنین می‌توان برای ارسال پیامک‌ها زمان‌بندی مشخصی تعیین کرد تا در موعد مقرر ارسال شوند.

پرسش‌های پرتکرار

  1. آیا جهت ارسال پیامک انبوه با موبایل محدودیت وجود دارد؟

محدودیت ارسال پیامک در سال ۹۸ توسط سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی برای سیم کارت‌های شخصی تعیین شده است. بر اساس این قانون امکان ارسال پیامک انبوه از طریق سیم‌کارت شخصی وجود ندارد. بنابراین صاحبان ،ب‌وکارهای مختلف جهت استفاده از این روش نیاز است از پنل اس ام اس استفاده کنند یا توسط اپراتورهای تلفن همراه به ،وان عاملین مجاز شناخته شده باشند. جهت ،ب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم تا پایان همراه ما باشید.

امکان ارسال پیامک تبلیغاتی از طریق سیم کارت شخصی

این روزها یکی از راحت‌ترین و به صرفه‌ترین روش‌های تبلیغاتی در هر نوع ،ب‌وکاری، ارسال پیامک تبلیغاتی است. البته در این روش هم اپراتورها تعداد پیامک مجاز در روز را از قبل تعیین کرده‌اند. در واقع استفاده از این روش هم محدودیت‌ها و شرایط خاص خود را دارد که در این مقاله از ایده پردازان قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

همان‌طور که گفته شد از سال ۹۸ به بعد محدودیت ارسال پیامک تعیین شده است و تعداد پیامک مجاز در روز برای سیم کارت شخصی در اپراتورهای مختلف مشخص شده است. با توجه به این قانون، امکان ارسال پیامک انبوه از طریق سیم‌کارت شخصی وجود ندارد مگر در صورت استفاده از پنل اس ام اس یا جزء عاملین مجاز بودن که آن هم شرایط خاص خود را دارد.

یکی از گلایه‌های شایع ا،ر مش،ان تلفن همراه، دریافت پیامک تبلیغاتی از سرشماره های تبلیغاتی بوده است که در تعداد زیاد و به طور دائم موجبات اذیت افراد را فراهم‌ کرده است. بنابراین جهت رفع این مشکل، سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، به همه اپراتورهای تلفن همراه اعلام کرد، زمینه‌ای فراهم شود که امکان انصراف مش،ان از دریافت پیامک تبلیغاتی وجود داشته باشد.

بله. طبق قو،ن تصویب شده توسط سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی برای ارسال پیامک از سیم کارت‌های شخصی محدودیت وجود دارد. بر اساس این قانون، تعداد پیامک مجاز در هر شبانه روز در اپراتورهای مختلف برابر ۸۰ پیامک است.

  1. چگونه می‌توان تعداد زیادی پیامک را به طور همزمان و با سرعت بالا ارسال کرد؟

طبق مقررات فعلی تصویب شده، سقف مجاز برای ارسال پیامک، ۸۰ عدد در شبانه روز تعیین شده است. اپراتورهای تلفن همراه نیز این قانون را از فروردین سال ۱۳۹۸ اجرا کرده‌اند.

ضرورت محدودیت ارسال و تعداد پیامک مجاز در روز برای سیم‌کارت‌های شخصی

ارسال پیامک از طریق سیم کارت شخصی علاوه بر محدودیت ارسال معایب دیگری هم دارد. هزینه بالای پیامک و عدم سرعت کافی در ارسال از جمله مشکلات دیگری است که ممکن است در ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی وجود داشته باشد.