بازاریابی پیامکی یک استراتژی مقرون به صرفه در مقایسه با هر کانال دیگری برای خشکشوییهاست زیرا بازگشت سرمایه بالاتری را ارائه میدهد. از آنجایی که ا،ر ایمیلهای ارسالی اسپم هستند، مردم تمایل دارند آنها را نادیده بگیرند. در مقابل، مش،ین شما صریحاً موافقت کردهاند که پیامک و ارتباطات تبلیغاتی را از ،بوکار خشکشویی شما دریافت کنند و این امر باعث میشود پیامهای شما را ببینند و به آنها پاسخ دهند. مشتریان همچنین از پیشنهادات جدید و بهروزرس،های دورهای استقبال میکنند که این یک مزیت ناخواسته است.
سلام [نام کوچک]، لباسهای شما [تعداد] برای تحویل از [آدرس] آماده است. لطفاً قبل از [زمان] امروز برسید. برای اطلاعات بیشتر، به [لینک] مراجعه کنید.
پیامک موجودی حساب
با وجود استفاده جه، از پیامهای متنی، ا،ر مشاغل خشکشویی هنوز استراتژیهای بازاریابی پیامکی را اجرا نکردهاند. از این رو، این کانال بازاریابی پتانسیل فوقالعادهای دارد. برخلاف شبکههای بازاریابی سنتی مانند ایمیل، بازاریابی متنی رقابت کمتری دارد و باعث میشود ،بوکارها راحتتر متمایز شوند. بنابراین، با رقابت کمتری روبرو میشوید و پیام خود را مستقیماً به صندوق ورودی مشتری میرس،د.
ارتباطات شخصی
سلام [نام کوچک]، ما اقلامی که به دنبال آن بودید را پیدا کردیم و آنها را در جلو میز نگه میداریم تا در صورت صلاحدید آنها را بردارید.
تبلیغات و کوپنها
هنگامی که برای یک کمپین بازاریابی پیامکی آماده شدید، زمان ارسال پیشنهادات به مشتریان فعلی و بالقوه فرا رسیده است. اگر لیست مش،ین پیامکی برای هدف گیری نداشته باشید، کمپین فایدهای ندارد. متأسفانه، ایجاد لیست اشتراک پیامک زمانبر است. ،ب و کارها در گذشته مجبور بودهاند برای رشد مش،ین خود بسیار خلاق باشند. از ارائه مشوقهای کوچک مانند هدایا تا مزایای قابل توجهتر، چندین راه حل ساده وجود دارند که میتو،د برای تشویق مردم به اشتراک در کمپینهای بازاریابی متنی آینده استفاده کنید.
- فرم تماس خود را در اطراف کد کوتاه تنظیم کنید تا به مشتریان بالقوه کمک نمایید تا با نام برند شما شناسایی شوند.
- پستهای رسانههای اجتماعی که کد کوتاه شما را تبلیغ میکنند به اشتراک بگذارید.
- استوری در اینستاگرام بسازید.
- در ازای دریافت تخفیف، تبلیغاتی را با شماره ،ب و کار خود و یک کلمه کلیدی برای پیامک در سراسر خشکشویی خود قرار دهید.
- برنامه اشتراک را در وبسایت خود تبلیغ کنید.
- یک فرم ثبت نام به وبسایت خود اضافه کنید.
پیامهای متنی بالاترین نرخ باز شدن را در مقایسه با هر کانال بازاریابی دیگر دارند. ۹۸ درصد از تمام پیامهای متنی در پنج دقیقه اول باز و خوانده میشوند. این یک مزیت بزرگ برای مشاغلی است که به دنبال جذب مشتریان جدید هستند. چالش این است که لیست اشتراک اساماس خود را افزایش دهید. اما با گذشت زمان و صبر، تماسهای شما افزایش مییابند. از مشتریان موجود برای مراجع بخواهید. هنگامی که دوستان و خانواده آنها ثبت نام ،د، به هر دو طرف یک تخفیف کوچک به ،وان قدرد، ارائه دهید.
حفظ مشتری
از اینکه در لیست ما [نام کوچک] مش، شدید متشکریم! در اولین سفارش خود با ما ۱۰ درصد تخفیف بگیرید.