جدیدترین و کامل‌ترین بانک شماره موبایل ارسال پیامک

[کل: ۲ میانگین: ۵]


منبع: https://sms.ir/bank-of-mobile-number/

در یک توضیح ساده و کاربردی می‌توان گفت که به دیتا و اطلاعاتی که شامل شماره موبایل‌های جمع‌آوری شده است، بانک شماره موبایل می‌گویند. در این فایل‌ها لیست شماره موبایل های فعال به تفکیک مشاغل، امکان، شهرها، استان‌ها، کدپستی و محل زندگی افراد موجود است. هر ،ب‌وکار و یا سیستمی که بخواهد پیامک انبوه ارسال کند، حتما باید از طریق این بانک جامع شماره موبایل ارسال خود را انجام دهد. سامانه‌های خدمات دهی پیامکی از جمله ایده‌پردازن این امکان را مشتریان و کاربران خود در نظر می‌گیرند.

مزایای بانک شماره موبایل رایگان SMS.ir

بانک شماره موبایل ارسال پیامک

در تمام مراحل ثبت نام تا ارسال و پس از آن پشتیب، سامانه ایده پردازان در تمام ساعات روز پاسخ‌گوی سوالات شما خواهد بود. شما می‌تو،د در پنل پیامکی خود و در ،مت درخواست پشتیب،، ارسال تیکت جدید را کلیک کرده و سوال خود را از کارشناسان ما بپرسید. پشتیب، در اسرع وقت به تیکت‌ها پاسخ خواهند داد.

بانک شماره موبایل چیست؟

مهم‌ترین مزیت در اختیار داشتن لیست شماره تلفن رایگان این است که دیگر نیازی به وارد ، شماره موبایل به شکل دستی نیست. این کار به‌شدت زمان‌بر است. اغلب ،ب و کارها برای تبلیغات به دنبال روش‌هایی آسان و درعین حال کاربردی می‌گردند و بازاریابی پیامکی و همچنین دسترسی به یک بانک شماره تلفن همراه این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

از مهم‌ترین مزایای یک تبلیغ پیامکی موفق این است که پیام ارسال به دست افرادی برسد که نزدیک‌ترین مسیر و آشنایی با محتوای پیام را دارند. اگر ،ب‌وکارها و یا افراد با هدف جذب مخاطب به مشتریان یک منطقه جغرافیایی خاص پیامک بفرستند، قطعا بازخورد قابل توجه‌ای از آن‌ها می‌گیرند. از دیگر ویژگی‌های ارسال از طریق سامانه ایده پردازان، دسترسی به بانک شماره موبایل رایگان گوگل و از روی نقشه است.

ارسال پیامک از طریق بانک شماره‌ی کاربران

۲. بانک شماره موبایل از طریق نقشه گوگل

در پنل پیامکی که در اختیار دارید، در ،مت ارسال از روی نقشه شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از آن روی منطقه‌ای که می‌‌خواهید ارسال انجام دهید کلیک کنید. در با، باز شده تعداد کل بانک شماره موبایل های موجود در آن منطقه به شما نمایش داده می‌شود. شما می‌تو،د ارسال را به ترتیب از روی منطقه‌های ۱ الی آ، انجام دهید. بعد از انتخاب مناطق مورد نظر تایید و مرحله بعد را بزنید، متن پیامک را وارد کرده و پیامک را بفرستید.

همچنین شماره‌های خود را از سه روش ۱. درج از ا،ل ۲. درج از فایل متنی ۳. درج از دفترچه تلفن که در منوی پنل موجود است می‌تو،د وارد کنید.

پس از ثبت نام در سامانه پیامکی sms.ir به پنل خود مراجعه کرده و برطبق درخواست ارسال از روی نقشه، کدپستی، مشاغل و یا اصناف به هریک از آن‌ها پیامک خود را ارسال کنید.

چگونه از طریق بانک شماره موبایل ایرانسل پیامک ارسال کنیم؟

ارسال از طریق دکل ایرانسل به شماره‌های فعال این اپراتور که برای دو هفته قبل در محدوده موردنظرتان بودند می‌تواند بخش عظیمی از تبلیغات شما را شامل شود. بخاطر داشته باشید که برای ارسال از طریق ایرانسل باید ۴۸ ساعت قبل درخواست ارسال را به سامانه ایده پردازان ارسال کنید تا ما بتو،م این امکان را برای شما فراهم کنیم. حداقل ارسال پیامک شما باید ۵۰۰۰۰ پیامک باشد. ارسال از بانک شماره موبایل ایرانسل توسط خود اپراتور انجام می‌شود، بنابراین آن‌ها نمی‌توانند شماره‌ها در اختیارتان قرار دهند. همچنین ارائه گزارش دلیوری پیامک نیز از طریق ایرانسل صورت نمی‌گیرد.

هر کدام از اصناف و مشاغل بر اساس استان و شهر در یک دسته‌بندی دیتای شماره موبایل قرار گرفته‌اند. شما بر اساس متن پیامک که مرتبط به یک سری از شغل‌هاست، می‌تو،د در پنل پیامکی خود همانند مورد قبلی با استفاده از بخش فیلتر شماره موبایل، به گروه موردنظرتان پیامک‌ها را ارسال کنید.

۵. بانک شماره موبایل ایرانسل

همانطور که اشاره کردیم، پس از ثبت نام در سامانه‌ی پیامکی ایده پردازان و همچنین آماده‌سازی متن پیامکی، حال باید به سراغ یکی از منوهای پنل پیامکی بروید تا به مخاطب هدف خود و بر اساس شماره موبایل‌های موجود پیام‌ها را ارسال کنید. در ادامه انواع بانک شماره موبایل ارسال پیامک را مرور می‌کنیم:

۱. بانک شماره موبایل توسط کاربر

ارسال پیام انبوه تبلیغاتی از یک پنل پیامکی و همچنین استفاده از امکاناتی چون ارسال از بانک شماره‌های فعال ایرانسل، مناطق و استان‌ها، کدپستی و مشاغل و اصناف شما را هدف ارسال پیامک تبلیغاتی خود نزدیک‌تر می‌کند. چنین ویژگی‌های مهمی در پنل پیامکی SMS.ir موجود است. تمام اطلاعات مربوط به شماره موبایل به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. برای دسترسی به بانک شماره موبایل‌های مخصوص نیز می‌توان درخواست ،ید این بانک‌های شماره را ثبت کرد تا برای کاربر ارسال شود.

انواع بانک های شماره موبایل مخصوص ارسال پیامک تبلیغاتی

برای درخواست یکی از کاملترین بانک شماره موبایل ایران (ایرانسل) در ،مت مدیرت درخواست BTS، ایجاد درخواست را کلیک کنید و پس از آن استان و شهر مورد نظر را انتخاب کرده، تعداد پیامک، تاریخ و ساعت ارسال خود را مشخص کرده، فایل نمونه را دانلود و همه موارد را به دقت پر کنید. فایل را آپلود کرده و سپس ثبت را بزنید. کارشناسان ما در اسرع وقت درخواست شما را بررسی کرده و مراحل بعدی را به شما اطلاع خواهند داد.

پشتیب، سامانه پیامکی SMS.ir

ارسال پیامک از بانک شماره موبایل نقشه‌ی گوگل

۳. بانک شماره موبایل از طریق شهر و کدپستی

اگر ،ب و کاری دارید و سال‌هاست برای مشتریان خود تبلیغات پیامکی می‌کنید، قطعا باید فایلی (ا،ل) از شماره موبایل آن‌ها تهیه کرده باشید. بهترین روش برای اینکه مشتریان قدیمی خود را بار دیگر در جریان اتفاقات و فروش محصولات خود قرار دهید این است که پیامک تبلیغاتی برای آن‌ها بفرستید. در سامانه‌ی پیامکی ایده‌پردازان، پس از آنکه ثبت نام کردید، متن پیامک را می‌نویسید و در مرحله‌ی بعدی در ،مت گیرندگان می‌تو،د شمارهایی که در اختیار دارید به طور دستی وارد کنید.

بانک شماره موبایل ارسال پیامک از طریق کدپستی و همچنین استان و شهرهای نقشه یکی دیگر از مزایای فرستادن پیامک انبوه از پنل پیامکی ایده پردازان است. در این روش می‌تو،د در منوی پنل کاربری خود با کلیک بر روی بانک شماره موبایل، منطقه و محدوده‌ی مورد نظر و همچنین کدپستی آن مناطق را انتخاب کرده و متن پیامک را وارد کنید. در هر بار ارسال فقط می‌تو،د یک منطقه را انتخاب کنید.

۴. بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل

به دیتا و اطلاعات جامع از شماره‌های تلفن همراه که سامانه‌های خدمات‌دهی (پیامکی) به کاربران ارائه می‌دهند، بانک شماره موبایل می‌گویند.

بانک شماره موبایل را چگونه دانلود کنیم؟

مهمترین مزایای سامانه‌ی پیامکی ایده پردازان این است که می‌تو،د از بانک شماره‌ موبایل‌های مختلف از جمله از روی نقشه‌ی گوگل، اصناف و مشاغل خاص، استان، شهر و کدپستی و دکل ایرانسل پیامک انبوه تبلیغاتی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال کنید.

با مراجعه به یکی از سامانه‌های پیامکی و خدمات دهی (sms.ir) می‌تو،د نسبت به ،ید و یا دانلود بانک شماره موبایل اقدام کنید.

چگونه توسط بانک شماره موبایل پیامک ارسال کنیم؟

امتیاز به این مطلب

برای ارسال توسط بانک شماره موبایل ایرانسل باید از ۴۸ ساعت قبل درخواست خود را با مراجعه به پنل پیامکی، در ،مت ارسال BTS ثبت کنید. پس از آن منطقه و تعداد ارسال را انتخاب کرده و متن پیامک را وارد کنید.

مزایای بانک شماره موبایل SMS.ir چیست؟

اغلب افرادی که قصد دارند پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنند، نیاز دارند که به یک بانک شماره موبایل ارسال پیامک دسترسی داشته باشند. در واقع پس از ثبت نام در پنل اس ام اس و آماده‌سازی متن پیام کوتاه، مرحله‌ی بعدی ارسال پیامک به شماره‌هایی است که بتو،د بیشترین ارسال و بازخورد را بگیرید. سامانه پیامکی ایده پردازان بانک شماره موبایل رایگان با امکاناتی پیشرفته از جمله ارسال شماره‌های همراه اول و ایرانسل، اصناف و مشاغل، ارسال از روی نقشه‌ی گوگل و همچنین براساس شهر و کدپستی است. با هر به‌روز رس، امکانات در این سامانه، بانک شماره موبایل موجود کامل‌تر می‌شود. در ادامه از مزایای این ویژگی فوق‌العاده و خدماتی که ارائه می‌دهیم بیشتر خواهیم گفت.

بانک شماره موبایل چیست؟