خلاقانه ترین روشها برای تبلیغات کارواش + نمونه متن ها
استفاده از بازاریابی پیامکی جهت تبلیغات کارواش یکی از بهترین و خلاقانهترین روشهاست که نسبت به روشهای دیگر تبلیغاتی ارجحیت دارد. میتوان گفت با روی کار آمدن این نوع روش تبلیغی، کم کم عمر روشهای تبلیغاتی سنتی همچون پخش تراکت یا تبلیغات بنری رو به پایان است. تنها باید دقت شود که در نگارش متن پیامک تبلیغاتی کارواش، از کلمات کلیدی، کوتاه و جذاب استفاده کرد.
دلایل من، بودن تبلیغات از طریق بازاریابی پیامکی
با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی و نوشتن متن تبلیغ کارواش میتوان مشتریان ثابت و قدیمی خود را به سرمایههای بازاریابی خود تبدیل کرد. به این صورت که در تبلیغات پیامکی خود یک خبرنامه پیامکی ایجاد کنید و مشتریان ثابت خود را برای پیوستن به آن دعوت کنید. حال میتو،د با ارائه خدمات به مشتریان خود و در نظر گرفتن تخفیفات و پیشنهادات ویژه و هیجانانگیز، کاری کنید که این مشتریان، مدام به شما سر بزنند. از طرفی در بین دوستان و آشنایان خود، اقدام به تبلیغ برای کارواش شما کنند.
مقرون به صرفه بودن
با توجه به روی کار آمدن انواع مختلف کارواشها با امکانات متنوع کارواش آبی واتر جت فشار قوی، کارواش اتوماتیک و بخار، برای جذب مشتریهای جدید و حفظ مشتریان قدیمی، لازم است از یک روش تبلیغاتی هدفمند و خلاقانه استفاده کرد. زیرا از این طریق میتوان مشتریان را نسبت به خدماتی که در کارواش شما ارائه میشود، مطلع کرد.
تبلیغات کارواش در شبکههای اجتماعی
بازاریابی و تبلیغات کارواش از طریق ارسال پیامک، جزء سادهترین و پرطرفدارترین روشهای تبلیغی است. برای استفاده از این روش تنها لازم است اقدام به ،ید پنل پیامکی از سامانههای معتبر همچونپنل پیامکی ایده پردازان کرد. سهولت در ارسال، مقرونبهصرفه بودن و زمان اندک همگی از دلایلی است که بازاریابی پیامکی را به یک ابزار من، و قابل قبول برای تبلیغات کارواش تبدیل کرده است.
در دسترس بودن موبایل برای ا،ر افراد
متن تبلیغ کارواش میتواند حاوی کوپنهای تخفیفی باشد که از این طریق به مشتریان قبلی خود یادآوری میکنید، ماشین شما به کارواش نیاز دارد. در نتیجه با مراجعه به شما و دادن تخفیفات ویژه، میتو،د آنها را جهت مراجعه مجدد به کارواش دعوت کنید.
پیامک یادآوری و اطلاعیههای ویژه
بازاریابی پیامکی برای ،بوکارهای مختلف، مزیتها و کاربردهای متفاوتی خواهد داشت. در رابطه با کارواش نیز با توجه به تنوع در امکانات آن، ارائه خدمات به مشتریان را میتوان از طریق ارسال پیامک اطلاع داد.
متن تبلیغ کارواش زیبا
با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی، هر زمان که بخواهید میتو،د تبلیغات خود را شروع کنید. در این صورت بلافاصله بعد از ارسال پیامک، تبلیغات شما شروع میشود و پیام در اختیار مخاطبان قرار میگیرد. طبق آمارهای به دست آمده حدود ۹۰ درصد از پیامها بلافاصله بعد از ارسال خوانده میشوند.
مزیتهای استفاده از بازاریابی پیامکی برای تبلیغ کارواش
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/car-wash-adverti،t-text/
استفاده از متن تبلیغ کارواش جذاب و زیبا تأثیر زیادی در ،ب رضایت مشتری و جذب او خواهد داشت. شما میتو،د یک پیشنهاد ویژه را از طریق پیامک به مشتریان خود اطلاع دهید. اگر میخواهید از خوب بودن متن پیامکی خود اطمینان حاصل کنید، کافی است قبل از ارسال این سؤال را از خود بپرسید که آیا این پیامک به اندازه کافی نظر مشتری را جلب میکند؟! در غیر این صورت بهتر است برای ارسال پیامک عجله نکنید.
ارائه کوپنهای تخفیف پیامکی
اگر دقت کرده باشید ا،ر بزرگسالان از گوشی استفاده میکنند و کمتر ،ی را میتوان پیدا کرد که گوشی نداشته باشد. بنابراین هر زمان که شما اراده کنید امکان ارسال پیامک و تبلیغ خدمات کارواش برای شما وجود دارد.
تبدیل مشتریان ثابت به سرمایههای بازاریابی کارواش
برای ارسال پیامک تبلیغاتی شما میتو،د از شماره موبایل خود استفاده کنید که البته در این روش تعداد پیامک ارسال شده محدود است و هزینه بیشتری دارد. بنابراین با ،ید پنل پیامکی و ارسال پیامک از خطوط اختصاصی میتوان علاوه بر کاهش هزینه، تعداد پیامک بیشتری ارسال کرد.
امکان انجام تبلیغ با این روش در هر زمان و مکان
با استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی، میتو،د به مشتریان خود نکات بسیاری را یادآوری کنید. بنابراین متن پیامک میتواند حاوی اطلاعیههای ویژه باشد. چراکه این نوع پیامکها وجود کارواش را به مشتری یادآوری میکند و او را جهت مراجعه به کارواش ترغیب خواهد کرد.
به ،وان مثال ارسال اطلاعیه، اخبار جدید در مورد کارواش، ارائه سرویس جدید، تغییرات در نرخ کارواش همگی از مواردی است که میتوان در متن تبلیغ کارواش برای مشتری ارسال کرد.
نمونه متن تبلیغ کارواش
یکی از مهمترین دلایل استفاده از روش بازاریابی پیامکی برای کارواش، مقرونبهصرفه بودن آن است. با استفاده از این روش به دو صورت میتوان جهت ارسال پیامک اقدام کرد. روش اول ارسال عمومی است که با توجه به منطقهای که در آن قرار دارید، اقدام به ارسال میکنید. در این روش ممکن است تعداد پیامکهای ارسال شده کمی بالا باشد اما همچنان نسبت به روشهای دیگر تبلیغاتی هزینه کمتری خواهد داشت. ارسال پیامک برای مش،ین نیز برای مشتری، است که به خبرنامه پیامکی پیوستهاند و با نوشتن متن پیامک جذاب میتوان آنها را به مشتریان ثابت خود تبدیل کرد.