خلاقانه ترین نمونه متن های تبلیغاتی و پیام معرفی محصول جدید

احتمالاً برای شما هم اتفاق افتاده است که با باز ، گوشی خود، با تعداد زیادی پیامک حاوی پیام معرفی محصول جدید روبرو شده باشید. حال سؤال اینجاست کدام پیام، توجه شما را بیشتر از پیام‌های دیگر به خود جلب کرده است؟

نگارش پیام تبلیغاتی نیز اصول خاص خود را دارد. بنابراین هرچقدر هم که نویسنده ماهری باشید، بهتر است با ویژگی‌ها و اصول نگارش متن‌های تبلیغاتی معرفی محصول آشنا شوید.

  1. آیا استفاده از نمونه متن تبلیغاتی آماده برای معرفی یک محصول کار تأیید شده‌ای است؟

 

مهم‌ترین عامل در جذابیت یک پیام تبلیغاتی داشتن یک ،وان من، است. چرا که اولین موردی که مخاطب با آن روبرو می‌شود، ،وان است. در نتیجه اگر می‌خواهید با پیام خود مخاطب را درگیر کنید، سعی کنید همیشه شروع متن معرفی، با کلمات جذاب آغاز شود.

خلاقیتخلاقیت در متن معرفی محصول

حال که با اصول نگارش متن حاوی پیام معرفی محصول جدید آشنا شده‌اید، معرفی چند مورد از نمونه متن‌های تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا بتو،د متن‌های تأثیرگذارتری تهیه کنید.

  1. با انتخاب یک مبل راحت و جذاب، محیط خانه را برای خود آرامبخش و زیبا کنید. فروشگاه مبلمان…
  2. تنها کافی است چند دقیقه از وقت خود را به ما بدهید تا ما به شما جهان را بدهیم. گروه خبری…
  3. به شما این اطمینان را می‌دهیم که قیمت محصولات ما از فروشگاه‌های دیگر کمتر است. در صورت خلاف آن می‌تو،د یک محصول را به رایگان بردارید. فروشگاه زنجیره‌ای…
  4. تنها برای شما که لایق زیباترین‌ها هستید. فروشگاه زیورآلات…
  5. حق همیشه با مشتری است. فروشگاه…
  6. داشتن خانه‌ای زیبا و رویایی تنها یک خیال نیست، کافی است برای ساختن چیزی که در نظر دارید با ما همراه شوید. مشاورین املاک…
  7. شکلاتی که در دهانتان آب می‌شود نه در دستتان. شکلات…
  8. کیفیت باور ن،ی و قیمت دور از ذهن را تنها با ما تجربه کنید. فروشگاه لوازم خانگی…
  9. ناخن زیبا جواهر دستان شماست، ایده‌های جذاب برای درخشیدن این جواهرات ارزشمند را به ما بسپارید. سالن کاشت ناخن…
  10. چیزی به کنکور نمونده و ،ره و استرس زیادی داری؟! برای ک،‌های کنکور و کتاب‌های کمک درسی هزینه زیادی کردی و نتیجه‌ای نگرفتی؟! اصلاً نگران نباش! ما یه راه‌حل ویژه برات داریم، فقط کافیه با ما در تماس باشی. مؤسسه کنکور…
  11. شیک‌ترین‌ها را از ما بخواهید! تنها به مدت ۱۰ روز، ۳۰ درصد تخفیف زمستانه. بوتیک…خلاقانه‌ترین نمونه متن‌های تبلیغاتی
  12. تخفیف ۳۰ درصدی کت و شلوار…، به مدت یک هفته برای آقا دامادهای خوش تیپ! همین حالا تماس بگیرید.
  13. سفارش یک غذای لذیذ و خوشمزه تنها چند قدم باهات فاصله داره! سفارش‌های بالا ۴۰ هزار تومان با ارسال رایگان. رستوران…، برای دریافت منو عدد ۱ را ارسال کنید.
  14. دلت می‌خواد یه دورهمی عصرانه ترتیب بدی اما حالشو نداری؟! کاری نداره که پاشو چای رو دم کن، شیرینی از ما، سفارش کیک و شیرینی تنها با چند کلیک ساده! ارسال رایگان در محدوده، همراه با کاپ کیک رایگان. قنادی…
  15. برنامه سفر برای نوروز امسالت چیه؟ اگه تا فردا بلیط سفرتو رزرو کنی! یه تخفیف ۱۰ درصدی از تورهای نوروزی، از ما هدیه می‌گیری! پس بجنب تا دیر نشده اینم از عیدی ما. شماره تماس…
  16. می‌خوای امسال قشنگ‌ترین پاییز زندگیت رو داشته باشی؟ تور ۴ روزه کویر گردی، تجربه‌ای جدید و باور ن،ی. اطلاعات بیشتر در سایت…
  17. دلت می‌خواد یه تنوع به ظاهر خودت بدی؟ می‌خوای موهاتو زیباتر کنی؟ داشتن موهایی زیبا و ابریشمی را با پکیج کراتین و رنگ مو در سالن… تجربه کنید. تخفیف ۳۰ درصدی محدود سالن…
  18. تدریس تضمینی به صورت گروهی و خصوصی در مؤسسه آموزشی…
  19. فروشگاه … دوتا عینک بهت میده، فقط کافیه از لینک… دو مدل انتخاب کنی. یکیش برات رایگان حساب میشه. فرصت محدود تا ۱ هفته، با بسته بندی و کاور من،.
  20. جارو برقیت نیاز به تعمیر داره؟ اصلاً نگران نباش با تخفیف ۵۰ درصدی برات تعمیرش می‌کنیم! فقط کافیه اسم وسیله رو به همین شماره پیامک کنی.

جمع‌بندی

  • امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پیدایش دیجیتال مارکتینگ، ،ب‌وکارهای اینترنتی و فروش محصولات به صورت آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرده‌ است.
  • از طرفی افراد جهت بازاریابی محصولات خود از روش‌های جدیدتری همچون پیامک‌های تبلیغاتی معرفی محصول استفاده می‌کنند.
  • متن‌های تبلیغاتی حاوی پیام معرفی محصول جدید باید بر اساس اصول و نگارش خاصی باشد تا بتواند توجه مخاطب را جلب کند.
  • در این مقاله به بررسی ویژگی‌های متن‌ تبلیغاتی و ذکر چند مورد از خلاقانه‌ترین متن‌های تبلیغاتی معرفی محصول پرداختیم‌.

پرسش‌های پرتکرار

  1. متن تبلیغاتی چیست؟

امتیاز به این مطلب

استفاده از نمونه متن تبلیغاتی ممکن است کار را برای شما راحت‌تر کند اما این احتمال هم وجود دارد که بسیاری از ،ب‌وکارهای مختلف دیگر نیز برای معرفی محصول، این متن‌ها را به کار ببرند.

بنابراین اگر قصد دارید برند خود را به شهرت برس،د، نوشتن متن جذاب و پیام معرفی محصول جدید را جدی بگیرید.

ویژگی‌های متن معرفی محصول

[کل: ۰ میانگین: ۰]


منبع: https://sms.ir/new-،uct-introduction-message/

برای داشتن تبلیغات هدفمند پیامکی پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. چرا که در این مطلب از ایده پردازان، قصد داریم علاوه بر ذکر اصول نوشتن متن های تبلیغاتی، مجموعه‌ای از خلاقانه‌ترین نمونه متن تبلیغاتی را برای شما گردآوری کنیم.

آشنایی با متن‌های حاوی پیام معرفی محصول جدیدآشنایی با متن‌های تبلیغاتی

خلاقانه ترین نمونه پیام معرفی محصول جدید

برخلاف گذشته ،ب‌وکارهای زیادی توانسته‌اند از طریق متن‌های تبلیغاتی، ،ب درآمد کنند. می‌توان گفت بخش عمده‌ای از فروش محصول آن‌ها به کمک همین پیام‌های تبلیغاتی است.

بر این اساس نگارش یک متن تبلیغاتی معرفی محصول از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بدنه متن من، نیز در پیامک‌های تبلیغاتی بسیار مؤثر است. شما باید بتو،د در این ،مت با بی، ساده، روان، واضح و مختصر، محصول خود را به طور کامل معرفی کنید. به گونه‌ای که مخاطب با ارزش و خصوصیات واقعی محصول آشنا شود.

به کارگیری شعار من،

سعی کنید در متن تبلیغاتی خود از یک شعار من، و تأثیرگذار استفاده کنید. شعارهای تبلیغاتی، عباراتی کوتاه، روان و گیرا هستند که معمولاً وزن و قافیه دارند و به راحتی در ذهن مخاطب برجای می‌مانند.

نوشتن متن معرفی محصول، تخصص یا مهارت خاصی نمی‌خواهد. البته لازم به ذکر است نوشتن متن حاوی پیام معرفی محصول جدید، اصول و تکنیک‌های مختص به خود را دارد و تنها با فراگرفتن مهارت نویسندگی نمی‌توان یک متن تبلیغاتی من، نوشت. برای نوشتن یک پیام تبلیغاتی تأثیرگذار، ماندگار و جذاب لازم است با اصول و قواعد آن آشنایی پیدا کرد.

،وان گیرا و جذاب

خیر. استفاده از نمونه متن‌های آماده، شاید در نگاه اول کار ساده‌ای باشد اما با توجه به این که افراد زیادی در ،ب‌وکارهای خود از آن استفاده کرده‌اند، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. چرا که اصل ماندگاری یک برند، استفاده از پیام‌های خلاقانه و ابتکاری در معرفی محصول است.

سعی کنید مخاطبان خود را بشناسید تا از نظر ویژگی‌هایی همچون ،ت، سن، سطح درآمد و منطقه س،ت بتو،د بهتر با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. در واقع بهتر است خود را جای مخاطب بگذارید و از طریق درک نیاز آن‌ها بتو،د خواسته مخاطب را برآورده کنید.

از بین بردن شک و تردیدهای مشتری با توضیحات من،بهترین متن تبلیغاتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن دیجیتال مارکتینگ ا،ر ،ب‌وکارها جهت فروش محصولات خود از وبسایت یا شبکه‌های مجازی مختلف استفاده می‌کنند. بنابراین یک پیام تبلیغاتی تأثیرگذار باید شامل لینک یا آدرس وبسایت شرکت یا فروشگاه موردنظر باشد. چرا که در صورت تمایل، فرد بتواند با فروشگاه موردنظر خود ارتباط برقرار کند.

خلاقانه‌ترین نمونه متن‌های تبلیغاتی

استفاده از یک شعار من، در ،وان یا جملات اولیه متن، برای معرفی محصول، نقش به سزایی در جذب مشتری خواهد داشت.

شناخت مخاطب و ایجاد انگیزه ،ید در فرد

تعداد کلمات استفاده شده در متن‌های تبلیغاتی محدود است. بنابراین باید سعی کنید از هرگونه توضیح اضافی بپر،ید و تنها با ذکر ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد محصول، مخاطب را ترغیب به ،ید از فروشگاه خود کنید. در این صورت می‌توان هرگونه شک و تردید مشتری را از بین برد.

درج لینک

برای پاسخ به این سؤال باید بررسی کرد، یک پیام تبلیغاتی جهت معرفی محصول، نیاز است حاوی چه مطالبی باشد تا بیشتر جذب مشتری کند. در واقع برای جذب مشتریان از طریق پیامک تبلیغاتی، باید خلاقیت به ،ج داد و از طریق درگیر ، ذهن مخاطب، فرد را به جستجو و تحقیق در مورد محصول جدید واداشت.

نوشتن متن تبلیغاتی جذاب باعث ماندگار شدن برند و به دست گرفتن بازار فروش می‌شود. در واقع با استفاده از یک محتوای هدفمند و تأثیرگذار می‌توان به شهرت بالایی رسید. در نگاه اول شاید نوشتن یک متن تبلیغاتی برای معرفی محصول چندان سخت نباشد اما قابل ذکر است برای داشتن یک تبلیغات هدفمند باید با اصول و نگارش این گونه متن‌ها شناخت کافی پیدا کرد.

شاید باور آن برای شما سخت باشد اما خوب است بد،د نوشتن پیام تبلیغاتی من، باعث می‌شود برای مشتری بین شما و برندهای دیگر تفاوت ایجاد شود. در این صورت میل و رغبت مخاطب برای ،ید از شما بیشتر خواهد شد. چرا که مشتری با برند شما احساس صمیمیت بیشتری پیدا می‌کند.

متن یا پیام‌های تبلیغاتی، عباراتی است ساده، روان و گویا در خصوص معرفی محصول و برند آن که این روزها نقش مؤثری در فروش محصول دارد.

  1. آیا نوشتن متن تبلیغاتی نیاز به تخصص خاصی دارد؟

بر این اساس بهتر است با تجزیه و تحلیل نمونه متن‌ معرفی‌های آماده، از آن‌ها تنها جهت ایده گرفتن استفاده کنید و در نهایت با خلاقیت و اصول توصیه شده، یک متن تبلیغاتی من، تهیه کنید.

بدنه متن من، با بیان واضح

در طول روز ممکن است برای فرد پیام‌های تبلیغاتی مختلفی ارسال شود که پس از مدتی دیگر به آن‌ها اهمیتی ندهد. بنابراین اگر می‌خواهید در بین مخاطبان خود ماندگاری و محبوبیت بیشتری ،ب کنید، باید سعی داشته باشید در پیام معرفی محصول جدید کمی خلاقیت و ابتکار به ،ج دهید.