راهنما و آموزش ارسال اس ام اس (پیامک) از طریق اینترنت (0 تا 100)

ارسال پیامک با اینترنتآدم‌های زیادی با دلایل مختلف، دنبال راهی برای ارسال اس ام اس از طریق اینترنت هستند. انگیزه بعضی‌ها ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت است و همانطور که می‌د،د این کار به همین راحتی‌ها با موبایل ممکن نیست، اما برخی افراد انگیزه دیگری دارند و ترجیح می‌دهند پیامک هایی که می‌فرستند (حتی اگر تعداد آن‌ها محدود باشد) با شماره دیگری (به جز شماره خودشان) ارسال شود.

بعد از ارسال تست و اطمینان از عملکرد ملی پیامک، وقت استفاده از پنل رسیده است. البته یادتان باشد که تمامی آموزش‌ها و استفاده از ابزارهای ارسال اس ام اس در کانال ملی پیامک در آپارات برای استفاده کاربران در دسترس است.

مهم‌ترین مزایای ارسال اس ام اس‌های تبلیغاتی شامل موارد زیر می‌شود:

  • یک خبرنامۀ پیامکی بسازید و مخاطبانتان را به عضویت در آن دعوت کنید. با این کار شما لیستی از شماره‌های طلایی و مخاطب، خواهید داشت که در آینده مشتریان شما می‌شوند.
  • با ارسال کد تخفیف یا شروع جشنواره فروش، مخاطب را به ،ید ترغیب کنید
  • با استفاده از ابزار ارسال انبوه خودتان را به تعداد بیشتری از مشتریان معرفی کنید و برای مشاغل خاص پیامک ارسال کنید
  • با تنظیم پنل به صورت خودکار، می‌تو،د تولد مشتریان خاص و وفادار را تبریک بگویید
  • از دفترچه تلفن پنل برای دسته‌بندی بهتر مخاطبان استفاده کنید

ملی پیامک، بهترین انتخاب برای بازاریابی پیامکی

پنل پیامکی، نرم افزاری آنلاین و تحت وب است که برای مدیریت پیام‌های ارسالی و دریافتی استفاده می‌شود. هر پیامی مانند کد تخفیف، پیام تبریک تولد، تائید رمز عبور ورود به سایت و … برایتان ارسال شود، از طریق سامانه ارسال اس ام اس است.

البته اجازه دهید در همین ابتدای مطلب یک واقعیت را به شما بگویم، اگر جایی دیدید که سایت بی‌نام و نش، خدمات ارسال پیامک رایگان ارائه می‌کند به  آن شک کنید. سایت‌های بی‌نام‌ونشان و بدون مجوز یا کار نمی‌کنند یا اینکه از اطلاعات شما سوء‌استفاده خواهند کرد. به زبان شاده، مطمئن‌ترین راه ارسال پیامک از طریق اینترنت استفاده از سامانه ارسال اس ام اس است و در این مقاله نحوه ارسال پیامک با اینترنت را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

پنل پیامکی چیست؟

بسیاری از ،ب‌وکارها برای ارسال پیامک از طریق اینترنت، سامانه ملی پیامک را انتخاب ،د و ما با ده سال سابقه همراه بسیاری از برندهای ایر، در عرصه بازاریابی پیامکی بودیم. برای دریافت فوری پنل و ارسال پیامک از طریق اینترنت فقط کافیست تا در صفحه اصلی وبسایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا همکاران ما در بخش پشتیب، با شما تماس بگیرند و برای دریافت پنل راهنمایی‌تان کنند.




اگر صاحب ،ب‌وکارید و می‌خواهید از بازاریابی پیامکی استفاده کنید، باید از شرکت‌های ارائه‌دهندۀ پنل‌های اس ام اسی درخواست سامانه بدهید و با تائید اپراتور شروع به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و خدماتی از طریق اینترنت کنید.

به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟
ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%B7%D8%B1%DB%8C%D9%82-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA/

معرفی پنل پیامکی

چگونه با اینترنت پیامک ارسال کنیم؟

برای ارسال اس ام اس از طریق اینترنت اول از همه به پنل پیامکی احتیاج دارید، تا بدون موبایل، با هزینه من، و با صرفه‌جویی در وقت و انرژی ارسال پیامک انبوه به مشتریان و مخاطبان خود را شروع کنید. البته روند کار پنل‌های پیامکی تقریباً مشابه است، اما ما می‌خواهیم ارسال اس ام اس از طریق اینترنت را بر اساس سامانه ملی پیامک معرفی کنیم.

ثبت‌نام سامانه پیام کوتاه

ارسال اس ام اس از طریق اینترنت

قبل از اینکه به‌صورت انبوه ارسال پیامک داشته باشید، بهتر است که یک‌بار متن پیامک را به شکل تستی برای خودتان ارسال کنید تا هم از درستی مراحل انجام کار مطمئن شوید و هم یک‌بار نمای پیامک‌ را در صفحۀ موبایل چک کنید. در ویدیوی زیر می‌تو،د مراحل ارسال پیامک تستی را ببینید:

شروع ارسال پیامک

با عضویت در یک سامانه پیامکی می‌تو،د از پنل SMS استفاده کنید و هر پیامکی، چه تبلیغاتی و چه شخصی را ارسال کنید. یادتان باشد، ارسال پیامک از طریق اینترنت رایگان نیست اما با استفاده از سامانه ملی‌ پیامک می‌تو،د اول پنل را تست کنید و اگر من، کارتان نبود، درخواست عودت وجه دهید. در ضمن، تعرفه‌ پنل ملی پیامک من، و مقرون‌به‌صرفه است و بسیاری از ،ب‌وکارها با تعداد ارسال پیام پایین شروع می‌کنند و کم‌کم کارشان را گسترش دهند.

ارسال پیامک تست

کاربرد پل پیامکیبا توجه به امکانات متعددی که پنل پیامک دارد، استفاده از آن در هر ،ب‌و‌کاری ضروری به نظر می‌رسد. فرقی نمی‌کند که یک ،ب‌وکار کوچک با مشتریان محدود دارید یا برای یک بیزینس بزرگ با تعداد زیادی مخاطب تبلیغات می‌کنید. در هر صورت استفاده از پنل پیامکی یا اگر بخواهیم جدی‌تر به آن نگاه کنیم، بازاریابی پیامکی در جذب و حفظ مشتری کمک زیادی به شما خواهد کرد.

در هر صورت، با هر انگیزه‌ای که برای ارسال پیامک و بازاریابی پیامکی داشته باشید، تنها یک راه پیش روی شماست و آن استفاده از یک پنل اس ام اس یا سامانه ارسال پیام کوتاه است.

براش شروع ارسال پیامک از طریق اینترنت فقط باید روی ارسال کلیک کنید تا همۀ ابزارها نمایش داده شود و بتو،د ابزار موردنظرتان را برای ارسال پیامک انتخاب کنید.

ارسال پیامک

با کاربردهای پنل پیامکی بیشتر آشنا شوید