مثلاً سوپرمارکت فرهنگ در اینستاگرام صفحهای با ۱۰ کا فالوور دارد. محصولات جدید مغازه را معرفی میکند، شماره تلفن برای تماس مشتریان را نوشته، تخفیفها را اطلاعرس، میکند و از مشتریان معروف خود ع، منتشر کرده تا فالوور بیشتری جذب کند. سوپر مارکت فرهنگ میتواند به یکی از پیجهای پُربازدید یا پیج یکی از اینفلوئنسرها (آدمهای معروف) تبلیغ بدهد، تا فالوورهای پیج و فروش از مغازه بیشتر شود.
بازاریابی پیامکی برای تبلیغ سوپرمارکت
برای من،تهای خاص پیشنهاد ویژهای را برای مشتریان در نظر گرفته و پیام ارسال کنید. مثلاً اسنپ مارکت به من،ت تولدش پیشنهادی برای مشتری در نظر گرفته و ارسال میکند.
با استفاده از خبرنامه پیامکی میتو،د اخبار مربوط به تخفیفها، جشنوارهها و … را برای مشتری ارسال کنید. البته در نظر داشته باشید که همانند پیامک بالا، برای لغو خبرنامه هم باید گزینهای در اختیار مشتری قرار دهید (لغو پیامک: 1).
اطلاعرس، با استفاده از سامانه ملی پیامک
به ،وان صاحب سوپر مارکت باید خود را جای مشتری بگذارید، تا بد،د از چه روشی برای جذب و افزایش فروش استفاده کنید.
در خانه بم،م و آنلاین سفارش بدیم!
یادت نره فقط تا جمعه فرصت داری از 40هزار تومان تخفیف ،ید سوپرمارکتی از دیجیکالا استفاده کنی.
کد تخفیف:CRS40
برای ،ید بالای 100هزار تومان
بزن بریم:
https://dgka.la/7gv
لغو پیامک: 1
اس ام اس اسنپ مارکت، مشتری را ترغیب میکند تا روی لینک کلیک کند. یکی دیگر از نکتههای مثبت پیام بالا این است که چون برای مخاطب مسابقه در نظر گرفته باعث سرگرمی میشود.
فقط خانه امن است، در خانه بم،م!
۳۰ ه،ومان تخفیف سبد بالای ۱۰۰ ه،ومان محصولات سوپرمارکتی
کد تخفیف ،ید اول: AKN30
تا جمعه
بهتر است شما هم پولتان را با چاپ تراکتها دور نریزید و از روشهای موثرتر استفاده کنید.
از طریق سایت تبلیغات انجام دهید
شاید تا قبل از اینکه اسنپ مارکت فروش محصولات مغازهها را در فضای اینترنت شروع کند، کمتر ،ی به فکر فروش اینترنتی بود. اما الان خیلی از مغازهها، روشهای مختلف تبلیغات برای سوپرمارکت را امتحان میکنند تا به فروش بیشتری برسند.
پیامکهای تخفیفی برای مشتری، احساس نیاز ایجاد میکند. ی،ی کاربر به ،ید نیاز ندارد ولی با پیام تخفیف ترغیب میشود تا روی لینک کلیک کرده و ،ید انجام دهد. پس با ارسال پیام پیشنهاد ویژه یا کوپن تخفیف شانس فروش بیشتری دارید.
پیام تشکر از مشتری، را میتو،د در ،مت پیشنویسها نوشته و ذخیره کنید. هر زمان که مشتری از شما ،ید کرد کافیست فقط شماره را وارد کرده و پیام را ارسال کنید.
خبرنامه پیامکی راهی برای ارتباط با مشتریان
این پیامک دو روز پیش ساعت ۱۰ صبح برای من ارسال شد. لحن پیام دوستانه است و حس صمیمت برای کاربر دارد. منم به مغازه زنگ زدم و برای ناهار وسایل موردنیاز را سفارش دادم. خیلی زود سفارش را آماده و برایم ارسال ،د. حالا مشتری ثابت این سوپر مارکت شدم و تقریباً هر دو روز یکبار زنگ میزنم و هر چیزی که نیاز دارم را سفارش میدهم.
قاعدتاً مشتریان هدف هر سوپر مارکت، در منطقههای اطراف مغازه هستند. با پنل پیامکی، پیامک تبلیغاتی انبوه برای مشتریان ارسال کنید. ی،ی با استفاده از ماژولهای مختلف مثل ماژول منطقه هدفمند سامانه ملی پیامک، برای مشتریان زیادی پیامک ارسال کنید.
همانطور که گفتیم تبلیغ از طریق گوگل برای مغازههای بزرگ بهصرفه است، چون نیاز به سایت، نیروی کار و بودجه دارد. سوپر مارکتهای کوچک میتوانند از روشهای آنلاین و رایگان استفاده کنند.
تبلیغات در شبکههای اجتماعی
نگین عزیز
«تو از خونه بیرون نیا هرچی از سوپرمارکت میخوای تو خونَته»
همین حالا زنگ بزن و سفارش بده.
۲۲۶۵۶۳۹۰