قیمت فرش 1200 شانه در سال 1401 نقد و اقساط + ارسال رایگان دکتر فرش-فرش شادرخ

قیمت فرش 1200 شانه در سال 1401 نقد و اقساط + ارسال رایگان دکتر فرش-فرش شادرخ این نوع فرش با کیفیت عالی بدون پرزدهی و ضد حساسیت بوده و رقیب اصلی فرش دستبافت است که زیبایی را در تولید فرش ماشینی بوجود اورده است. فرش درجه یک 1200 شانه تراکم بالا – طرح زیبای سوگند زمینه دودی – نخ ترک با کیفیت عالی و قیمت درب کارخانه . طرح کاشان فرش درجه یک 1200 شانه 3600 تراکم – قیمت درب کارخانه با کیفیت بالا – دارای 3 رنگبندی متنوع . فرش 1200 شانه اصل کاشان طرح هالیوود دستبافگونه تمام اکرولیک هیت ست همراه با علامت استاندارد و مشخصات بافت و حک شده پشت فرش ، 5 ساله ضمانت کتبی . بعد از این مطالبی که گفته شد قصد داریم کمی تخصصی تر به فرش 1200 شانه بپردازیم. در این بخش قسمت می خواهیم به خاب فرش 1200 شانه بپردازیم و آن را بررسی می کنیم.

باید بگوییم همین تراکم بالا سبب شده است که در بافت آن به جای الیاف ضخیم از الیاف نازک قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه استفاده شود. به کارگیری از رنگ کرم بیشتر مناسب برای مکان‌هایی است که دارای تردد کمی مانند فرش جهیزیه عروس است تا از لک شدن و کثیفی فرش در اثر پاخور شدن زیاد در آن جلوگیری شود. همچنین استفاده از رنگ‌های روشن با طرح‌های بدون لچک ترنج همچون فرش 1200 شانه گل برجسته کرم به عنوان رنگی روشن برای بزرگ‌نمایی فضاهای بسته و تاریک بسیار مناسب و عالی است. فرش 1200 شانه دیجی کالا همانند فرش های 1200 شانه هایپرفرش، جز فرش‌های پرفروش محسوب می‌شود. یکی از معیارهای مهم در زمان معرفی فرش‎ها فارغ از طرح و سبک، شانه و تراکم فرش است. در یک متر مربع در عرض 1200 گره وجود دارد، در یک متر طول فرش نیز 3600 گره (تراکم) قرار دارد.

  • در اینجا ما می‌خواهید شما را با تفاوت‌های این‌گونه فرش‌ها و فرش‌های 700 شانه آشنا کنیم.
  • تولید کنندگان فرش های ماشینی با اقداماتی توانسته اند، فرش های ماشینی 1200 شانه گل برجسته را تولید نمایند.
  • از طرفی الیاف و نخ‌های به‌کار برده شده در بافت آن نازک هستند و با گذشت زمان نسبت به دیگر فرش‌ها با شانه‌های کمتر از 1200 زودتر پوسیده می‌شوند.
  • برچسب پشت قالی 1200 شانه، باید دارای اطلاعات کافی اعم از شانه و تراکم، نوع جنس، نوع دستگاه، تعداد رنگ، آرم استاندارد، برند شرکت تولیدی حک شده باشد.
  • که این مورد را باید در هنگام خرید مد نظر خود قرار دهید و حتما از خریدار این ویژگی را جویا شوید.

فرش حوض نقره ۱۲۰۰ شانه از جمله فرش‌های زیبا با طرح و نقش فوق‌العاده است که نخ بکار رفته در آن از نوع اکریلیک و با تراکم ۳۶۰۰ است و در ابعاد ۶، ۹ و ۱۲ متری بافته می‌شود. قیمت فرش ۱۲ متری ۱۲۰۰ شانه تراکم ۳۶۰۰،قیمت فرش ۶ متری ۱۲۰۰ شانه،قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه گل برجسته ۱۲ متری،قیمت فرش هزار دویست شانه کاشان،فرش گل برجسته. یکی از پرفروش‌ترین طرح‌ها در فرش ماشینی، فرش ۱۲۰۰ شانه آکریلیک طرح افشان است. هم‌چنین فروش مدل فرش گل برجسته جدید 1200 شانه با قیمت درب کارخانه توسط این فروشگاه معتبر فرش به علت حذف هزینه‌های اضافی و سود واسطه‌ها صورت می‌پذیرد که متقاضیان می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از تنوع بالای محصولات، از قیمت مناسب آن نیز برخوردار گردند.

که در یک متر عرض فرش ماشینی توسط دستگاه بافنده، بافته می‌شود و اصطلاح تراکم، به تعداد گره‌های که در یک متر طولی فرش ماشینی زده می‌شود. برای خرید بهترین و مرغوب‌ترین فرش موردنظر خود، بایستی به یک سری از آیتم‌ها توجه کرد. یکی از مهم‌ترین این آیتم‌ها را تعداد گره‌های فرش یا به عبارتی شانه آن شکل داده است.

لطفاً تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با این نوع فرش ماشینی مانند نکات و نحوه نگهداری آن در دکوراسیون منزل آشنا شوید. برای طراحی و بافت این مدل از فرش‌ها از نخ‌های اکریلیک برایت استفاده می‌کنند. امروزه آنقدر طرح ها و نقش های متنوعی در بازار عرضه می شود که خریداران با هر سلیقه ای وارد بازار شوند دست خالی بر نخواهند گشت . از طرح های مهم و مشتری پسند می توان بهطرح بهشت نقره ای،طرح طلاکوب، طرح شکارگاه، طرح پروا و غیره اشاره کرد. 3600 تراکم اکرولیک در دو رنگبندی سرمه ای و لاکی صادراتی به قیمت درب کارخانه . نقشه بی نظیر طاق بستان زمینه کرم ، سرمه ای و بژ، دارای نماد استاندارد .

انتخاب فرش ماشینی بر اساس طرح و سایز

رنگ‌ها در دکوراسیون بسیار موثر هستند و این روزها که اهمیت طراحی داخلی نزد افراد بسیار افزایش داشته، نمی‌توان از این مورد مهم و اثر گذار غافل شد. قیمت فرش 1200 شانه برحسب 12‌ متری است که با تقسیم قیمت فرش بر 12، می‌توان قیمت هر متر فرش را سنجید. قیمت فرش ۹ متری ۱۲۰۰ شانه به دلیل داشتن ضایعات، دارای افزایش قیمت کمی بر روی هر تخته می‌باشد. از معایب فرش ۱۲۰۰ شانه می‌توان خاب کم این فرش ماشینی نسبت به فرش‌های دیگر از جمله فرش 700 شانه اشاره نمود، اما به دلیل ظرافت بیشتر و زیبایی آن نسبت به دیگر فرش‌ها از استقبال و فروش بالایی برخوردار است. فرش ۱۲۰۰ شانه جدید، جزو فرش‌های ریزبافت هستند که توسط طراحان هنر فرش‌بافی در دو رنگ سرمه ای و کرم تولید می‌شود. علت نام‌گذاری آن طرح آن است که مانند حوضی است که در وسط قرار گرفته و حاشیه‌های زیبایی در اطراف خود دارد.

قابل ذکر است که در این روش برخلاف شیوه غیرحضوری با تنوع بالای محصولی، امکان مشاهده تمامی طرح‌ها به صورت یکجا به علت محدودیت فضا وجود ندارد و تنها می‌توانید طرح‌های موجود و تولید شده را مشاهده و خریداری نمایید. در روش حضوری هم نیاز به تایید و تضمین فروش است که این نیز با توجه به مواردی چون مجوز تولید و فروش صورت می‌پذیرد. فرش 1200 شانه ماشینی تولید شده در فرش داریوش دارای طرح ها و ابعاد هندسی و سایز های مختلفی است و توسط بهترین دستگاه های بافت فرش بافته شده است.

فیلتر براساس قیمت:

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار