لیست بهترین پیام‌های تشکر از خرید مشتری جهت قدردانی


 

در برندسازی درست عوامل و دلایل مختلفی دخیل هستند، اما یکی از مهم‌ترین عوامل، وفادارسازی مشتری است. یکی از راه‌های حفظ مشتری و وفادار ، آن بعد از ،ید، ساختن پل ارتباطی و نگه‌داشتن و حفظ این ارتباط بین فروشنده و مشتری می باشد. اگر شما بتو،د یک ارتباط خوب داشته باشید، قطعا افراد باز هم برای ،ید، به شما مراجعه می‌کنند.

مشتری‌مداری و داشتن ارتباط خوب با آنان دوام کار شما را تضمین خواهد کرد.

لیست بهترین پیام‌های تشکر از ،ید مشتری جهت قدرد،

اهمیت ارسال پیامک تشکر در برند سازی

تشکر ، از مشتریان و قدرد، از ،ید آن‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای برقراری ارتباط است. در واقع این موضوع نشان می‌دهد که شما برای مشتریانتان ارزش قائلید و فقط ،ید وهزینه‌،شان برای شما اهمیت ندارد، این کار هرچند کوچک و کم‌هزینه سبب رضایت مشتری خواهد شد.

برای ارسال پیام‌های تشکر یکی از راه‌هایی که می‌تو،د انتخاب کنید، ارسال از طریق پنل پیامکی است، تا در لحظه ،ید مشتری برای او اس‌ام‌اس ارسال شود. پنل پیامکی sms.ir یکی از بهترین گزینه‌ها برای ارسال پیامک است.

اما این پیام تشکر چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا با بهترین پیام‌های تشکر از ،ید مشتری آشنا شویم.

 

چرا ارسال پیام تشکر به مشتریان مهم است؟

همان‌طور که گفتیم ارسال پیام تشکر از ،ید مشتری، یکی از راه‌های عالی برای وفادارسازی مشتریان و سپس برندسازی برای شرکت است. اگر مشتری هنگام ،ید و بعد از آن احساس خوبی نسبت به برند شما داشته باشد، باز هم شما را انتخاب خواهد کرد. قدرد، در هر رابطه‌ای می‌تواند یک حس مثبت و خوب ایجاد کند.

علاوه بر این مسئله با ایجاد احساس رضایت و قدرد، در مشتریان، آن‌ها این حس رو به‌صورت زب، به افراد دیگر نیز منتقل خواهند کرد و به این شکل مشتریان دیگری نیز پیدا خواهید کرد. بازاریابی زبان به زبان یک روش کم‌هزینه با نتیجه با،ت.

همچنین شما با ارسال یک پیام تشکر از ،ید مشتری، یک تصویر و خاطره خوب از خودتان در ذهن مخاطب ثبت می‌کنید. این مسئله سبب می‌شود، مشتریان شما همواره به‌خوبی از برندتان تعریف کنند. در ادامه راجع به ویژگی‌های یک پیام تشکر درست و نمونه‌هایی برای الگو گرفتن صحبت خواهیم کرد.

چرا ارسال پیام تشکر به مشتریان مهم است؟

اهمینت ارسال پیام تشکر

 

همواره جذب مشتریان جدید هزینه بیشتری از حفظ مشتریان قدیمی دارد. شما با این راهکارهای ساده و کم‌هزینه می‌تو،د مشتریان خود را حفظ کنید و بودجه خود را در مواقع مهم‌تر برای ،ب مشتریان بیشتر استفاده کنید.

راه‌های ارسال پیام تشکر از مشتری

ارسال پیامک:

همان‌طور که در ابتدای مقاله اشاره شد، یکی از راه‌های ارسال پیام تشکر استفاده از پنل‌های پیامکی است. شما می‌تو،د با ساختن یک قالب آماده پیامک هر زمان که شخصی از سایت شما ،ید کرد، یک پیام تشکر سریع ارسال کنید. توجه داشته باشید که هزینه ارسال پیامک از ارسال نامه دست‌نویس و ایمیل ارزان‌تر است. Sms.ir یکی از شرکت‌هایی است که پنل پیامکی ارائه می‌دهد.

گذاشتن نامه دست‌نویس:

یکی از راه‌های تشکر و نشان‌دادن حس قدرد، به مشتریان گذاشتن یک نامه دست‌نویس در ،ید اوست. اما مطمئن شوید که این نامه را به نحوی قرار می‌دهید که افراد آن را ببینند. گذاشتن نامه دست‌نویس یک مقدار هزینه‌بر و زمان‌بر است؛ اما می‌توانند احساس خیلی خوبی را منتقل کند.

تماس تلفنی:

همچنین می‌تو،د پس از ،ید مشتری با او تماس بگیرید و علاوه بر نظرسنجی در ارتباط با ،یدی که داشته است، یک پیام محبت‌آمیز و احساس خوب به مشتریان انتقال دهید.

ارسال ایمیل:

می‌تو،د با استفاده از crmهایی که امکان ارسال ایمیل به مخاطبین را دارند، برای مشتریان خود ایمیل تشکر ارسال کنید. اما بهتر است بد،د که همه مشتریان شما ایمیل‌های خود را چک نمی‌کنند پس ممکن است پیام تشکر شما را نبینند.

یک پیام تشکر خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

برای اینکه یک پیام تشکر خوب برای مشتریان ارسال کنید، بهتر است یک سری ویژگی‌های مهم را در آن‌ها رعایت کنید تا تأثیر بهتروبیشتری داشته باشد. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با مهم‌ترین ویژگی‌های یک پیامک تشکر از ،ید خوب آشنا شویم.

بهترین زمان برای تشکر از مشتریان بلافاصله پس از ،ید است؛ اگر زمان زیادی از ،ید گذشته باشد، ممکن است فرد برند شما رو فراموش کند. هر کاری بهتر است در بهترین و من،‌ترین زمان اتفاق بیفتد تا نتایج خوبی به دنبال داشته باشد.

سعی کنید متن پیامتان کامل و دلیل تشکرتان مشخص باشد، بابت اولین ،ید یا برای اینکه بیشتر از یک سال است شما را همراهی می‌کند تشکر می‌کنید، بهتر است به‌صورت واضح این نکته مشخص باشد.

شروع یک پیام و اولین کلماتی که فرد می‌خواند بسیار مهم است. سعی کنید در نگارش متن پیامتان بسیار دقت کنید. همچنین دقت داشته باشید در متن پیامتان به‌هیچ‌وجه غلط املایی نداشته باشید.

حتماً پیامی که ارسال می‌کنید را شخصی‌سازی کرده و اسم مشتری خود را بیاورید. این کار می‌تواند احساس رضایت مشتری را تا ۲ برابر افزایش دهد.

اشتیاق خود را برای ،ید دوباره مشتری و ادامه‌دار بودن این رابطه نشان دهید. این کار باعث می‌شود. افراد متوجه شوند که شما به دنبال ساختن یک ارتباط خوب و درست با مشتری هستید.

سعی کنید پیامی که ارسال می‌کنید، مختصر اما درست باشد؛ نیازی به زیاده‌گویی نیست. کافی است در یک متن کوتاه تمامی محتوای موردنظر خود را بنویسید. یک متن کوتاه و به‌یادماندنی ارسال کنید.

افراد روزانه تعداد زیادی ایمیل و پیامک دریافت می‌کنند. لطفاً نام خود را داخل پیامک بنویسید تا متوجه شوند چه شخصی از آن‌ها تشکر می‌کند.

لطفاً در پیام تشکر خود هیچ اشاره‌ای به فروش دوباره نکنید. این کار باعث می‌شود ارزش تشکر خود را زیر سؤال ببرید. در این پیام فقط تشکر کنید.

اگر محصولتان به نحوی است که نیاز به پشتیب، دارد، می‌تو،د با ارائه راه‌های ارتباط با مشتری، به مشتریان نشان دهید که همراه آن‌ها هستید.

باتوجه‌به لحن برندتان سعی کنید لحن پیامک خود را مشخص کنید که صمیمی باشد یا رسمی و دوستانه؛ در ضمن می‌تو،د در کنار تشکر یک گیفت و هدیه کوچک یا یک کد تخفیف نیز برای مشتریان ارسال کنید.

 

 ۱۳نمونه‌ پیام تشکر و قدرد، از ،ید مشتری

در این ،مت از مقاله می‌خواهیم نمونه‌هایی از پیام تشکر از ،ید مشتری برای قدرد، را قرار دهیم تا بتو،د با الگوبرداری از آن‌ها یک متن پیام خوب و من، برای کار خودتان و باتوجه‌به لحن برند خود بنویسید و استفاده کنید.

  1. (اسم مشتری) عزیز از اینکه مشتری ما هستید، به خودمان مفت،یم. بابت ،یدتان ممنونیم و امیدواریم خیلی زود مجدد ملاقاتتان کنیم.
  2. (اسم مشتری) از حمایت و ،ید شما سپاس‌گزاریم و در هر زمان آماده خدمت‌رس، به شما هستیم.
  3. (اسم مشتری) گرامی با تشکر از ،ید شما از (اسم برند) به امید دیدار دوباره.
  4. (اسم مشتری) عزیز دیدار شما در (اسم برند یا فروشگاه) باعث دلگرمی ماست. امیدواریم به‌زودی و مجدد ملاقاتتان کنیم.
  5. (اسم مشتری) از اینکه مشتری باارزش (اسم برند یا فروشگاه) هستید، صمیمانه ممنونیم.
  6. (اسم مشتری) گرامی حمایت‌های شما برای ما بسیار ارزشمند است. با تشکر از ،ید شما
  7. (اسم مشتری) عزیز از اعتمادتان به محصولات ما کمال تشکر و قدرد، را داریم. برای دریافت راهنمایی حتماً با ما تماس بگیرید. (شماره و راه‌های ارتباط با پشتیب،)
  8. با تشکر از ،ید شما از (اسم برند). باعث خوشنودی و افتخار ماست که در آینده نیز همراه و پشتیبان شما باشیم.
  9. (اسم مشتری) گران‌قدر از اینکه فرصت ارائه خدمات به شما نصیبمان شد، به (اسم برند) می‌بالیم. به‌،وان هدیه یک کد تخفیف ۲۰% مختص شما در نظر گرفته‌ایم. به امید همراهی طول، (کد تخفیف)
  10. با تشکر از ،یدتان. اعتماد شما، افتخار ماست.
  11. (اسم مشتری) عزیز از اینکه به (اسم برند) اعتماد کردید، صمیمانه ممنونیم.
  12. خانم/آقای (اسم مشتری) گرامی امیدواریم که ،ید رضایت‌بخشی و خوبی را تجربه کرده باشید.
  13. سرکار خانم/ جناب (اسم مشتری) بابت اعتماد و ،یدتان از (اسم برند) بسیار سپاسگزاریم. داشتن همراه، مثل شما باعث افتخار ماست. لطفاً در صورت امکان برای بالابردن کیفیت، لینک نظرسنجی زیر را پر کنید.

جمع‌بندی

لیست بهترین پیام‌های تشکر از ،ید مشتری جهت قدرد،

پیام های تشکر زمان ،ید مشتری

تشکر ، همواره بار م،ایی مثبتی دارد و باعث انتقال حس خوب بین افراد می‌شود. زم، که شما از مشتریان خود تشکر می‌کنید به آن‌ها نشان می‌دهید که برای شما و برندتان به جز پول، انس،ت و همراهی نیز ارزشمند است. انتقال احساس ارزشمندی و ساخت خاطرات خوب برای دیگران باعث می‌شود که افراد نسبت به برند و ،ب‌وکار شما احساس وفاداری بکنند و باز هم برای ،ید به شما مراجعه کنند.

برای تشکر از مشتری بهترین زمان نزدیک‌ترین موقعیت زم، به ،ید است. شما می‌تو،د با تهیه یک پنل پیامکی قالب متن خود را نوشته و زم، که مشتری ،ید می‌کند. این پیامک را برایشان ارسال کنید.

بهتر است در متن پیامک خود تنها از مشتریان تشکر و قدرد، کنید و فقط همراهی خود را نشان دهید. همچنین سعی کنید، متن شما کوتاه اما پرم،ی باشد. نمونه‌هایی از یک پیام تشکر خوب را در بالا آورده‌ایم. می‌تو،د با الگو گرفتن از آن‌ها یک پیام خوب ارسال کنید.

با ساختن یک ارتباط درست بین ،ب‌وکارتان و مشتری باعث می‌شوید، افراد شما را بیشتر از یک برند دوست و همراه خود بدانند. این رابطه دوستانه و احساس خوب بسیار به برندسازی و فروش شما کمک خواهد کرد.

 

 

 

 

امتیاز به این مطلب

[کل: ۰ میانگین: ۰]

نوشته لیست بهترین پیام‌های تشکر از ،ید مشتری جهت قدرد، اولین بار در SMS.ir. پدیدار شد.


منبع: https://sms.ir/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%B4%DA%A9%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%B4%D8%AA/