پزشکان محترم امکان انجام تست CBC برای بررسی فاکتورهای خونی در کلینیک سلامت انجام می شود
،ت خبرنامه است!
جالب است بد،د که علیرغم قدیمی بودن این روش، هنوز بسیاری به خواندن بروشورهای پزشکی علاقه دارند و ترجیح میدهند از این طریق درباره درمانها و داروهای جدید بدانند.
ایمیل مارکتینگ
تبلیغات محیطی و بیلبوردی
از طریق پنل پیامکی برایشان در کوتاهترین زمان ممکن ارسال شود.
نظرسنجی آزمایشگاه و پرسنل
مثلاً آزمایشی مانند سونوگرافی ساعتها بیماران را معطل میکند و همین باعث شلوغتر شدن آزمایشگاه میشود. پاسخگویی به مراجعان، جواب دادن به تلفن و ،تدهی به بیماران پشت خط باعث ازدحام بیشتر محیط و همهمه میشود! آن هم در محیطی که برخی بیمار هستند و نیاز به آرامش دارند.
حالا به نظر شما اطلاعرس، لازم و ارتباط دو طرفه با مشتری چگونه انجام میشود؟ چه راهحلهایی به ذهنتان میرسد که هم تبلیغات و بازاریابی برای آزمایشگاه باشد، هم ارتباط دوطرفه مجموعه و بیمار فراهم کند و هم خدمات بهتری ارائه دهد؟
پیشنهاد شما برای این اطلاعرس، چیست؟ با چه روشی میتوان به مراجعان و بیماران دربارۀ داروهای جدید، آزمایشهای دقیقتر و یا تج،ات بهتر خبر داد یا اصطلاحاً بازاریابی کرد تا بیماران برای انجام تست مربوطه به آنجا مراجعه کنند؟ با ما همراه باشید تا در این باره کمی صحبت کنیم!
شبکههای اجتماعی، فرصتی برای ارتباط نزدیک با مشتری!
مثلاً حدود یک ماه پیش بود که برای من و چند همکارانم پیامک زیر ارسال شد :
آزمایشگاهها فضاهای شلوغی هستند و مراجعان باید ساعتها برای ،ت منتظر بمانند، یا برای گرفتن جواب آزمایش گاهی بارهاوبارها زنگ بزنند و بیشتر وقتها ،ی پاسخگو نیست. حالا وقتی به اخبار مربوط به دفترچه، بیمههای طرف قرارداد هر کلینیک و تج،ات لازم برای انجام بعضی آزمایشها برسیم، متوجه میشوید چقدر آزمایشگاههای سطح شهر هنوز با روشهای قدیمی مدیریت میشوند و زمان زیادی از مراجعان میگیرند!
برای سرعت و نظم بیشتر در ،تدادن، بهترین کار فعال ، ماژول ،تدهی است تا از بیماران بخواهید برای وقت گرفتن عدد مشخصی را بفرستند. با ارسال این عدد، وقت اختصاصی هر بیمار توسط سیستم ارسال میشود و سیستم بهصورت خودکار پرش دارد تا برای نفر بعدی که عدد را ارسال کرد، بیست دقیقه دیگر وقت دهد. این ابزار قابلیت تعریف تعداد نفرات را دارد و در صورت تکمیل ظرفیت با ارسال پیامک “،تدهی تکمیل شده است” بیمار را آگاه کند. همین سیستم در صورت پیشامد هر مشکلی برای مجموعه میتواند با ارسال پیام، وقت بیمار را کنسل کند.
آزمایشگاه سلامت با تیمی از بهترین متخصصان و طرف قرارداد با تمام بیمهها در همسایگی شما شروع به کار کرد
حالا چاره چیست؟ صاحب آزمایشگاه با چه روشی میتواند مجموعه را بهتر مدیریت کند که هزینه پایینی داشته باشد، از ازدحام مراجعان و معطل ماندن آنها کم کند و خدمات قابلقبولتری ارائه دهد؟ راه حل ادارۀ بهتر آزمایشگاه، ارائه خدمات متفاوت و پاسخگویی سریعتر به مشتری پنل پیامکی آزمایشگاه است.
پنل پیامک آزمایشگاه، نرمافزاری اینترنتی است که امکان ارسال پیام به کاربران مختلف را دارد تا بتو،د در زم، کوتاه و با هزینۀ من، پیامی مشخص یا چندین پیام متفاوت را به شمارههای مختلف ارسال کنید.
مزایای پنل پیامک آزمایشگاه ها
آدرس آزمایشگاه سلامت تغییر کرد و از خیابان یازدهم به نبش خیابان 16 منتقل شد