اگر صاحب ،بوکاری هستید، پیامهای تبریک تولد، تبریک اعیاد، تسلیت من،تها و کدتخفیف را میتو،د با خط خدماتی برای مشتری ارسال کنید.
مهمترین کاری که پیش از شروع ارسال پیام با خط خدماتی باید انجام دهید، ارسال پیام تست است. پیشنهاد میکنم پیام تست را برای خودتان ارسال کنید. با این روشريال هم از متن مطمئن شوید و هم نحوه ارسال پیام برایتان جا میفتد.
هنگامی که یکی از کاربرها به پیام کوتاهتان پاسخ دهد، هم کد ارسالی و هم شماره تلفن او در سامانه ذخیره خواهد شد و یک پیام از پیش تعیین شده هم برایش فرستاده میشود. در ضمن اگر کاربر کد اشتباه یا تکراری برای شما بفرستد، پیامک اخطار جداگانه برایش میرود.
جمعبندی
برای ارسال تست به بخش ارسال پیامک تکی بروید. با گزینۀ ارسال سریع – تست پیامک در سمت چپ م،تور پیامک بفرستید. برای ارسال تست اول متن پیام را بنویسید. بعد شماره فرستنده و گیرنده را تعیین کنید. یادتان باشد کاراکتر پیامک ،یسی ۱۶۰ حرف و برای ،ی ۷۰ حرف است. در صورتیکه از این تعداد بیشتر شود، هزینه پیام هم به همان تعدا بیشتر مح،ه خواهد شد.
برای شروع ارسال پیام با خط خدماتی باید اول پنل ب،ید. من پیشنهادم سامانه ملی پیامک است.
برای تغییر نوع خط از تبلیغاتی به خدماتی، باید مدارکی از جمله فرم درخواست خدماتی، تعهدنامه خدماتی، مدارک شناسایی و … داشته باشید. یادتان باشد که مدارک خدماتی ، خط بین اپراتورهای مختلف، متفاوت است. در این مورد تیم پشتیب، شما را راهنمایی میکند.
این فایل بهصورت ا،ل در پنل برایتان ارسال میشود تا بتو،د آنالیز خوبی از ارسالهایتان داشته باشید. در واقع این گزارش رکوردی از اطلاعات ارسالی است. در این گزارش، پیامهای رسیده به مشتری و ارسال نشده را میتو،د ببینید.
معمولاً اطلاعرس،های مهم که باید حتماً به گوش مخاطب حتی لیست سیاه برسد، با خط خدماتی ارسال میشود.
تبدیل خط تبلیغاتی به خدماتی
حالا که دیگر همهچیز را درباره ارسال پیام کوتاه با شماره خدماتی مید،د، سراغ ارسال انواع پیامک میرویم.
چه پیامهایی بفرستیم؟
حالا که خط خدماتی هم دارید، ،ت ارسال پیام است.
روشهای ارسال پیام کوتاه با شماره خدماتی
اگر وبسایت یا فروشگاه آنلاین دارید، پیامهایی مثل تائید سفارش، رمز یکبار مصرف، لینک تغییر رمز عبور و … باید از خط خدماتی ارسال شود. اگر این پیامها را با خط تبلیغاتی بفرستید، ممکن است مخاطب در لیست سیاه باشد و پیام را دریافت نکند.
ماژول کدخوان هم قابلیت ارسال از شماره خدماتی برای مشتری دارد. اگر ،بوکارتان به نحویست که باید از مشتری بخواهید تا کدی را ارسال کند، به کدخوان نیاز دارد. برای این کار باید در یک فایل ا،ل تمام کدهای موردنیاز را وارد کنید.
حتماً متوجه شدید که ارسال پیام با خط خدماتی چقدر برای هر ،بوکاری لازم است. درحالحاضر بیشتر ایرلاینهای بزرگ، برندهای مشهور، آژانسهای مسافرتی، هایپرمارکتها و … برای اطلاع رس، به مشتریان از همین خطوط خدماتی استفاده میکنند تا مطمئن باشند پیامشان به دست مشتری رسیده است.
گزارش پیامهای ارسالی
اگر با بازاریابی پیامکی آشنا باشید، حتماً درباره خط خدماتی هم مید،د. سامانههای پیام کوتاه فقط برای ارسال پیام تبلیغاتی نیستند. ارسال پیامهای خدماتی مثل رمز عبور، تائید سفارش یا اطلاعرس،های مختلف هم با پنل پیامکی امکان پذیرست. برای همین شرکتهای ارائهدهنده پنل مثل ملی ملی پیامک، علاوهبر ارسال پیامک تبلیغاتی شرایط ارسال پیام با خط خدماتی را هم برای کاربران فراهم ،د.
برای ارسال پیام شخصیسازی شده به مشتری، میتو،د از ابزار ارسال متناظر استفاده کنید.
پیاهای شخصیسازی که جنبه اطلاعرس، دارد، معمولاً تبلیغ، نیستند. از همه مهمتر این پیامها با نام و نامخانوادگی مخاطب همراه است. ارسالشان با شماره خدماتی برخلاف قو،ن نیست. برای تمام شماره های لیست سیاه ارسال می شود. تاثیر خوبی در نگهداری مخاطب و ارتباط با او دارد.
ارسال هوشمند زماندار و سررسید
حالا که با پنل آشنا شدید، احتمالاً تا اینجا پنل شخصی خودتان را دارید، پیش از شروع ارسال پیام با خط خدماتی باید با این خط آشنا شوید. خطوط خدماتی در واقع همان خطوط تبلیغاتی هستند اما یک تفاوت مهم دارند.
اگر در مورد ارسال پیام کوتاه با شماره خدماتی هنوز سوالی دارید، در انتهای همین متن برایمان بنویسید تا به سوالات شما پاسخ دهیم.