نمایندگی دستگاه ثبت شماره موبایل – پنل اس ام اس – سامانه پیامکی

دستگاه ثبت شماره موبایل یکی از سخت افزارهای جدیدی هستند که فروشگاه ها این روزها برای ارتباط با مشتریان خودشان تهیه می کنند.

در نمایندگی دستگاه ثبت شماره موبایل با توجه به اینکه فعالیت شرکت به صورت ریبرند است مشکلی وجود ندارد و شما می تو،د دستگاه را با قیمت اعلام شده در سایت فراز اس ام اس یا قیمت دلخواه خود به فروش برس،د.

دستگاه های ،یداری شده دارای یک سال گرانتی بوده و شما می تو،د به مشتریان خودتان اطمینان دهید که دستگاه ثبت شکماره موبایل دارای یک سال گارانتی است.



با ،ید نمایندگی دستگاه ثبت شماره موبایل در صورتی که شما جذء نمایندگان برتر شوید امکان فعال سازی رایگان اپلیکیشن اندروید با نام و لوگو خودتان به صورت رایگان وجود دارد البته اپلیکیشن به نمایندگان فعال دارای 50 کاربر داده می شود و در صورتی که جز نمایندگان فعال نباشید با اخذ هزینه این کار انجام خواهد شد.

در صورتی که برای اخذ نمایندگی دستگاه ذخیره شماره موبایل سوالی در ذهن شما باقی مانده است پیشنهاد می کنیم که با شماره 02174853 تماس بگیرید همکاران ما در واحد فروش اماده ارائه مشاوره برای نمایندگی دستگاه ثبت شماره موبایل هستند.

علاقمندان به ،ب درامد و اخذ نمایندگی دستگاه ثبت شماره موبایل می توانند از داخل سایت فراز اس ام اس نسبت به ،ید نمایندگی سامانه پیامک اقدام نمایید بعد از ،ید نمایندگی پنل اس ام اس یک دسترسی خاص ویژه سفارش دستگاه برای شما ایجاد می شود و شما می تو،د به صورت انلاین و قیمت ویژه نمایندگان نسبت به ،ید دستگاه ثبت شماره موبایل با قیمت کنمر اقدام نمایید.

به دلیل ،که این دستگاه به سادگی تمام و با هزینه بسیار کم می تواند شماره موبایل مشتریان را جمع اوری کند فروشگاه ها علاقه زیادی به تهیه دستگاه ثبت شماره موبایل نشان داده اند.

سامانه پیامک فراز اس ام اس و شرکت زرین ارتباطات آسیا به ،وان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و توسعه دهندگان دستگاه ثبت شماره موبایل در ایران امکان جذب نمایندگی را فراهم نموده است تا دستگاه ثبت شماره موبایل را با کمترین قیمت در اختیار همکاران قرار دهد و کادر فروش خود را گسترش دهد.

 

مزیت های نمایندگی دستگاه ثبت شماره موبایل از فراز اس ام اس

  • کمترین قیمت دستگاه ثبت شماره موبایل
  • دریافت اپدیت های بعدی رایگان
  • دریافت اپلیکیشن در صورت فعالیت
  • ضمانت یک ساله دستگاه
  • فرایند سیستمی ،ید و بدون نیاز به تماس و به صورت هوشمند
  • همکاری با یک شرکت فعال و ثبت شده به صورت رسمی


منبع: https://farazsms.com/reseller-divice/

دستگاه ها به ادرس پستی شما ارسال خواهند شد.