یکی از تفکرات غلطی که بین مردم رایج است این است که مؤسسات خیریه نیاز به تبلیغ و بازاریابی ندارند. این ایده کاملاً غلطی است که باعث کاهش درآمد این مؤسسات میشود. ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه تنها یکی از راههای مؤثر در افزایش بازدهی این سازمانهاست. مؤسسه خیریه هم مانند هر بنگاه اقتصادی دیگر نیازهای خاص خود را دارد. برای درک بهتر آن میتو،م این سؤال را بپرسیم که چه اتفاقی میافتد که فردی خواستار کمک به چنین مؤسساتی میشود؟ این مواجه میتواند به طرق مختلفی صورت گیرد. افراد نیازمندی که در خیابانها و متروها میبینیم تنها بخشی از نیازمندان جامعه هستند که احتیاج به کمکهای ما دارند. در این مطلب قصد داریم به افرادی که خواستار کمک به مؤسسات خیریه هستند، لحن و بیان خوبی را برای انتشار پیامهای خود به کار بگیرند.
ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه و اهمیت آن
مدیر عامل محترم………
امروز خدا در همین نزدیکی ها نعمت می پاشد.
درست است که پیامک برای انتقال پیغامهای کوتاه کاربرد دارد، اما همچنان یک روش ارتباطی است که تصویر حرفهای مؤسسه شما را برای مخاطب بازتاب میکند. علاوه بر این وقتی که از کلمات اختصار زیادی در پیامک استفاده کنید، دریافتکننده احساس میکند پیامک شما برای ایجاد مزاحمت نوشته شده است و لینکی که ارائه دادهاید امنیت لازم را ندارد. با این وجود بهتر است هنگام نوشتن یک پیامک به انتخاب کلمات خود توجه کنید و کاری نکنید که دریافتکننده شما را جدی نگیرد.
نقصهای کار خود را برطرف کنید
مؤسسات خیریه و انجمنهای فعال در این زمینه، در ا،ر مواقع بودجه کافی برای تبلیغات گسترده و پر،ج را ندارند. در نتیجه تبلیغات پیامکی برای این مؤسسات من،ترین راهکار پیش رو است. ارسال پیامک تبلیغاتی حتی به صورت انبوه نیز هزینه چند، نداشته و به راحتی، با وجدان آسوده میتو،د برای تبلیغ و خبررس، اقدام کنید.
اطلاع رس، با پیامک تبلیغاتی
- به ،وان یک انسان، می خواهیم از صمیم قلب از کار خیر شما قدرد، کنیم.
به مساجد و معابد همه اعتکاف جستن ز ملاهی و مناهی همه احتراز ،
- با تشکر از شما برای شرکت در جمع آوری کمک های مالی برای خیریه ما ،
- شما برای پولی که به ما اهدا کردید زحمت کشیده اید. ما قدردان آن هستیم و سپاسگزاریم. کلمات زودگذر هستند و ما میخواهیم بد،د که یک «متش،» ساده نمیتواند جبرا کار خیر شما باشد.
یکی از بهترین و مؤثرترین راهها برای به دست آوردن مش،ان مورد نظر، راهاندازی یک مسابقه یا نظرسنجی پیامکی است. بدین ترتیب نرخ تعامل با مشتریان بالاتر رفته و در نتیجه افراد بیشتری به لیست اشتراک شما میپیوندند. شما همچنین لازم است به ا،ریت مخاطبان مؤسسه خود توجه کنید. احتمال اینکه افراد جوان به برنامه پیامکی شما و کمکهای مالی توجه کنند این است که مشتریان پیامکی خود را جمع آوری کنید. بنابراین همواره سعی کنید که تمرکز خود را بر روی این قشر از جامعه بگذارید.
زمانبندی و تعداد پیامکها حائز اهمیت است
هیچوقت یک تحقیق و توسعه موفق و مهم را بدون بازخو، به مخاطبان ارائه ندهید. پس در بازاریابی پیامکی مهم است که یک متن را از قبل بازبینی کرده و نقصهای آن را برطرف کنید. ابتدا این پیامک را برای گوشی خود بفرستید و نحوه نمایش و چیدمان پیامک را بررسی کنید. آیا شما از کلماتی که انتخاب کردهاید رضایت دارید؟ آیا لینکهای ارسال شده به درستی کار میکنند؟ آیا این پیامک برای ،ی که اولین بار آن را دریافت میکند خوانا و قابل فهم است؟ به این ترتیب شما یک پیامک بینقص به مشتریان ارسال کرده و در نتیجه بازدهی بیشتری از آن ،ب خواهید کرد.
- موسسه خیریه ما ، _____________ ، صرفاً به کمک های مردمی متکی است تا درهای ما را باز نگه دارد و به کارهایی که می خواهیم انجام دهیم ادامه دهد.
کمک مالی سخاوتمندانه شما کمک زیادی به ما می کند تا زندگی بسیاری از انسان ها را بهتر کنیم.
- شما یکی از بهترین حامی و خیری هستید که من تا به حال از آشنایی با او لذت برده ام. کمک مالی شما نه تنها کمک شگفت انگیزی است، بلکه نشان می دهد که شما چه قلب بزرگ و مهرب، دارید.
- لطف شما نسبت به خیریه ما ، _______________ ، به ما این امکان را داده است تا با دستیابی به اه،مان، بتو،م به راهمان را ادامه دهیم.
امروز بهشت را ت،یم می کنند.
شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن ز وجود بی نیازش طلب نیاز ،
- تلاش های شما برای تبلیغات، جمع آوری کمک مالی و کمک مالی به موسسه خیریه ما ، ______________ ، بسیار قابل تقدیر است. چنین مهرب، بازتاب واقعی انس،ت و تمایل شما برای کمک به دیگران است.
کمک های مالی خیرین محترم پس از جمع آوری، در بهترین جاها هزینه می شود.
- به شما می اندیشم. به شما که این گونه به یاری نیازمندان می شتابید.
توجه مخاطب را به پیامک خود جلب کنید
نیازهای مالی مؤسسات خیریه و انجمنهای مردمنهاد در برخی از فصول بیشتر از سایر فصلهاست. مثلاً مؤسساتی که برای کودکان بیسرپرست و بدسرپرست به دنبال حامی هستتند، در ابتدای پاییز و شروع مدارس به کمکهای نقدی بیشتری برای ،ید تج،ات و اقلام موردنیاز کودکان نیاز دارند.
- باید نگریست. باید با دقت به مهرب، اینان نگریست.