نمونه متن های پیامک دعوتنامه افتتاحیه (رسمی و دوستانه)

پیامک افتتاحیه رسمی

محل افتتاحیه را اعلام کنید

«أَحَبُّ عِبَادِ اللَّهِ إِلَى اللَّهِ أَنْفَعُهُمْ لِعِبَادِه»
«از جمله بندگان، آن ، پیش خدا محبوب‌تر است که برای برندگان سودمندتر است.»

بسمه‌تعالی
دعوت‌نامه حضور در جلسه اولیا و مربیان مدرسه…………..
حضور اولیاء محترم دانش‌آموز: ……….. ک،: ……..
با سلام و احترام
بسیار ،سندیم که در ماه مهر، سرآغاز فصل تربیت، علم‌آموزی و معرفت، حضور پرشور و ثمربخش شما را در کنار خود حس می‌کنیم و رهنمودهایتان را در تحقق آرمان‌ها و آموزش‌ و پرورش فرزندانمان پذیرا باشیم.
شما نیز می‌تو،د در این تعامل و همبستگی بین (خانه) و (مدرسه)، خدمتگزاران خود را یاری رس،د تا با تلاش و برنامه‌ریزی مش، بتو،م آینده‌ساز، عالم و عامل پرورش دهیم.
خواهشمند است با ،ایتی که نسبت به سعادت و خوشبختی فرزند دلبندتان دارید، ضمن حضور به‌ موقع و مشارکت فعال در این جلسه ما را از نظر و پیشنهاد‌های مفید خود بهره‌مند سازید.
لازم به ذکر است با توجه به مطالب مهمی که در این جلسه مطرح خواهد شد، حضور یکی از والدین در این جلسه ا،امی است.
*برنامه جلسه:
۱- دعا برای قبولی کودکان
۲- گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه‌های سال جاری
۳- برگزاری انتخابات انجمن
*زمان: جمعه مورخ …. از ساعت…. الی ………..
*مکان: سالن اجتماعات مدرسه راهنمایی………
با تشکر و امتنان فراوان
…………
مدیر مدرسه راهنمایی ………….

نمونه دعوتنامه برای شرکت در همایش فرهنگی

همکار گرامی، جناب آقا / خانم ………………………..
ضمن تبریک ماه ضیافت الله، ماه صداقت دل‌ها و با آرزوی قبولی عبادات و طاعات؛ از شما دعوت می‌نماییم به‌صرف افطار به میهم، خالق یکتا آمده تا افتخار میزب، شما را در لحظات روح، افطار داشته باشیم.
زمان: …………………………..
مکان: …………………….

نمونه دعوتنامه رسمی جهت حضور در مراسم به ،وان سخنران

[کل: ۰ میانگین: ۰]


منبع: https://sms.ir/openning-ceremony-sms-samples/جناب آقای ……………………….
رئیس محترم …………………………
موضوع: ………………………………………
با سلام و احترام
بدین‌وسیله به استحضار می‌رساند …. مین جلسه شورای … با دستور جلسه زیر از ساعت..:.. لغایت..:.. صبح در دفتر اینجانب برگزار می‌گردد. مزید امتنان است در جلسه فوق شرکت فرمایید.
۱- ارائه گزارش از اقدامات انجام‌شده
۲- در خصوص اقدامات انجام‌نشده
۳- برنامه‌های گذشته حال و آینده
بنا به اهمیت موضوع مستدعی است در وقت مقرر شخصاً در جلسه حضور به هم رس،د.
با تشکر
…………………………………

متن دعوتنامه رسمی از مدیران شرکت

مهمانان شما دوست دارند که حضور مؤثر و پررنگی در جشن شما داشته باشند. بنابراین آن‌ها باید بدانند که حضورشان در مهم، افتتاحیه تا چه حد برای شما مهم است. این را باید در متن دعوتنامه افتتاحیه ذکر کرده و از مشتریان بخواهید که اهمیت این موضوع را در نظر بگیرند.

بنویسید که حضور آن‌ها چطور کمک می‌کند

متن دعوتنامه افتتاحیه یکی از بخش‌های اجتناب‌ناپذیر برای برگزاری نشست‌های تازه است. جلسات کاری، نشست‌ها و همایش‌های رسمی همواره با دعوتنامه‌ای از سوی برگزارکنندگان همراه است. واضح است که شیوه نگارش چنین دعوتنامه‌هایی سبک و سیاق خاص خود را دارد. بنابراین لازم است آن‌ها را متفاوت از متن‌های دوستانه و صمیمی نگاشت. در چنین نوشته‌هایی باید از اطلاعیه‌های بی‌جهت و با کلام و الفاظ غیررسمی دوری کنید. بنابراین لازم است با سبک نوشتن آن‌ها آشنا شده باشید. در این مطلب به مرور چند نکته در این خصوص پرداخته‌ایم. همچنین در انتها با چند نمونه متن پیامک دعوتنامه افتتاحیه رسمی و دوستانه همراه خواهیم بود.

مدیران و رؤسای محترم واحد‌های …………….
موضوع: برگزاری جلسه………………
با سلام.
احتراماً با توجه به در پیش بودن ………… موضوع و به منظور ایجاد آمادگی حدا،ری برای آن به ویژه در ارتباط با مدیران و رؤسای سازمان، به استحضار می‌رساند، جلسه‌ای در این خصوص در تاریخ ……… ساعت …. الی ………. در سالن اج، برگزار خواهد شد؛ لذا خواهشمند است جهت حضور در جلسه مذکور برنامه‌ریزی فرمایید.
با تشکر
………………..
رونوشت:
مدیریت محترم جهت استحضار

نمونه دعوتنامه دعوت به مراسم افطار برای همکاران اداری

پیامک دعوتنامه

در ادامه به مرور هر یک از موارد فوق و نکاتی در خصوص آن‌ها می‌پردازیم.

از افرادی که دعوت می‌کنید سپاسگزاری کنید

چنانچه میزبان یک جلسه کاری یا یک همایش رسمی هستید و به دنبال متنی من، جهت دعوت از مدعوین می‌گردید، خواندن ۱۲ متن دعوتنامه رسمی و اداری که به فرم‌های مختلفی نگاشته شده‌اند، راهنمای خوبی برای شما خواهد بود. این دعوتنامه‌ها موضوعات مختلفی را از قبیل دعوت به شرکت در جلسات رسمی تا دعوت به مراسم افتتاحیه یا همایش‌های علمی و فرهنگی پوشش می‌دهند.

متن دعوتنامه رسمی جهت شرکت در جلسه کاری

بسمه تعالی
تاریخ: ….
شماره: ….
پیوست: …..
جناب آقای …….
مدیریت محترم …….
موضوع: دعوت به برگزاری سمینار آموزشی برای کارکنان
با سلام و احترام
بدینوسیله به اطلاع همکاران محترم می‌رساند، جلسه‌ای آموزشی در رابطه با ….. در راستای توانمندسازی مدیران و کارکنان شرکت در تاریخ …. در محل سالن اجتماعات شرکت برگزار می‌گردد؛ لذا خواهشمند است همکاران محترم رأس ساعت ۱۰ صبح در روز شنبه تاریخ …. در محل سالن اجتماعات حضور به هم رس،د.
قبلاً از حسن توجه و همکاری شما سروران گرامی نهایت تقدیر و تشکر را دارم.
با تشکر
نام و نام خانوادگی
امضاء و تاریخ ….

جمع‌بندی

جناب آقای ………………..
رئیس محترم ……………………….
موضوع: دعوت جهت شرکت در جلسه
با سلام و احترام
بدین‌وسیله از جنابعالی دعوت می‌شود تا در….مین جلسه ……………که به منظور بررسی و پیگیری مصوبات جلسه دوم و همچنین ارائه گزارش و بررسی عملکرد هر یک از واحد‌های تابعه، رأس ساعت …… روز ……….. مورخ.. /.. /.. در طبقه ………. ………….. اداره کل واقع در …………………… تشکیل می‌شود، حضور به هم رس،د.
با تشکر
……………………
دبیر و عضو کمیته ………..

جناب آقای …………..
رئیس محترم …………..
موضوع: دعوت به جلسه ……………………………………
با سلام و احترام
بدین‌وسیله ضمن تشکر از اعلام آمادگی آن شرکت به جهت حضور در بخش …………… به استحضار می‌رساند مقرر گشته است جلسه آغازین فرآیند ارزیابی ……………………. در روز ………….. مورخ …………… رأس ساعت …………… در طبقه ……… شرکت ……………….. واقع در خیابان ……………………………برگزار گردد؛ لذا با توجه به ،وم حضور نمایندگان …………………… در این جلسه، خواهشمند است دستور فرمایید اقدامات لازم جهت حضور نماینده ……………….. در این جلسه فراهم آید.
با تشکر
…………….

متن دعوتنامه رسمی جهت شرکت در جلسه کاری (۳)

امتیاز به این مطلب

رمضان آمد و آهسته صدا کرد مرا
مستعد سفر شهر خدا کرد مرا
از گلستان ، طرفه نسیمی بوزید
که سراپای پر از عطر و صفا کرد مرا

با سلام
فرهیخته گرامی، جناب آقای / سرکار خانم ……………………
احتراماً، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام ……………………، بدین وسیله از جنابعالی دعوت به عمل می‌آید تا در همایش ………………… با محوریت ……………………؛ که به بررسی ……………………… می‌پردازد، شرکت فرمایید.
زمان: …………….
مکان: ……………

پیامک دعوتنامه دوستانه

نمونه متن دعوتنامه افتتاحیه برای شرکت در جلسه توجیهی

نمونه متن دعوتنامه

این را می‌تو،د به ،وان یکی از روش‌های ایجاد تعامل با کاربران در نظر بگیرید. از مشتریان بخواهید که حضور یا عدم حضور خود در جشن را از طریق پیامک یا روش‌های دیگر اعلام کنند. در صورتی که از پنل‌های پیامک استفاده می‌کنید خواهید توانست از آن به ،وان راهی برای دریافت پیام‌های آمدن مهمانان استفاده کنید. بدین ترتیب درخواهید یافت که چند نفر در جشن افتتاحیه شما حضور خواهند داشت. در نتیجه به شکل بهتری امکان مدیریت مهم، را خواهید داشت.

بنویسید که حضور آن‌ها چقدر برای شما مهم است

در متن دعوتنامه افتتاحیه لازم است به مشتریان و مهمانان بگویید که انتظار چه چیزی را داشته باشند. مثلاً در ماه مبارک رمضان ممکن است قصد دادن افطاری به روزه‌داران را داشته باشید. در نتیجه مهمانان شما با در نظر داشتن این موضوع به مهم، شما خواهند آمد.

چند نمونه متن دعوتنامه افتتاحیه رسمی و دوستانه

بسمه تعالی
تاریخ: ….
شماره: ….
پیوست: …..
جناب آقای …….
مدیریت محترم …….
بدینوسیله از جنابعالی دعوت می‌شود که به ،وان سخنران در همایش …. ما را مفت، نموده و با بیانات شیوا و مؤثر خویش در رابطه با ….. در تاریخ …. در محل …. ما را بهره‌مند سازید.
با تشکر
نام و نام خانوادگی …….
امضاء و تاریخ ……..

نمونه دعوتنامه برای جلسه اولیا و مربیان

متن دعوتنامه افتتاحیه

نکته‌هایی در متن دعوتنامه افتتاحیه که باید بد،د

جناب آقای / سرکار خانم ……………
رئیس محترم …………………
با سلام و احترام
بدین وسیله ضمن تبریک و بزرگداشت به من،ت فرا رسیدن ایام مبارک ……………..، به استحضار می‌رساند، مراسم افتتاحیه شرکت/ فروشگاه/…….. در روز ………………. مورخه ……………… از ساعت ……. لغایت ………. برگزار می‌شود. حضور ارزشمند شما، رونق بخش این مراسم و موجب افتخار بنده است.
مکان: …………………
با تشکر

نمونه دعوتنامه برای شرکت در سمینار آموزشی

در متن دعوتنامه افتتاحیه باید به این نکته اشاره کنید که قصد افتتاح چه چیزی را دارید. میهمانان شما باید بدانند که برای افتتاح چه مؤسسه، سازمان، شرکت یا مغازه‌ای در جشن شما حضور پیدا می‌کنند. اگر قصد افتتاح رستوران دارید حتماً به این نکته اشاره کنید. یا اگر قصد افتتاح مغازه موبایل فروشی دارید به مهمانان بگویید که از آنان برای حضور در چه مک، دعوت به عمل می‌آورید.

تاریخ و زمان افتتاحیه را ذکر کنید

بسیاری از افراد به دنبال این هستند که یک متن دعوتنامه افتتاحیه من، و درخور با مهمانان خود داشته باشند. واقعیت این است که نکات مهمی در این خصوص وجود دارند که توجه به آن‌ها ضروری است. این نکات شامل موارد زیر هستند:

  • از افرادی که دعوت می‌کنید سپاسگزاری کنید.
  • بیان کنید که قصد افتتاح چه چیزی را دارید.
  • تاریخ افتتاحیه را ذکر کنید.
  • محل افتتاحیه را اعلام کنید.
  • از دعوت‌کنندگان بخواهید که آمدن یا نیامدن خود را اعلام کنند.
  • بنویسید که حضور آن‌ها چقدر برای شما مهم است.
  • بنویسید که حضور آن‌ها چگونه به جشن شما کمک می‌کند.
  • به آن‌ها بگویید که انتظار چه چیزی را داشته باشند.

مهمانان شما باید بدانند که در چه نقطه‌ای از شهر باید حضور داشته باشند. دانستن این نکته ضروری است. چرا که بدون دانستن آن امکان حضور به هم رساندن وجود نخواهد داشت. می‌تو،د آن را تنها در یک خط بیان کرده و آن را با ،وان «آدرس» مشخص کنید. نیازی نیست توضیحات مفصلی در مورد آن بیان کنید. تنها ذکر مکان آن کفایت خواهد کرد.

از دعوت کنندگان بخواهید آمدن خود را اعلام کنند

افتتاحیه رستوران

به آن‌ها بگویید که انتظار چه چیزی را داشته باشند

صرف نظر از اینکه مدعویان شما در جشن حضور پیدا می‌کنند یا نه از آن‌ها تشکر و قدرد، کنید. هیچ ، دوست ندارد به زور و اجبار در جایی حضور داشته باشد. بنابراین لازم است این نکته را به نحوی ذکر کنید که مهمانان شما باعث نور، شدن جشن و مهم، افتتاحیه شما خواهند شد. این یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در متن دعوتنامه افتتاحیه باید به آن توجه داشته باشید.

بیان کنید که قصد افتتاح چه چیزی را دارید

تاریخ و زمان افتتاحیه یکی از مهم‌ترین مواردی است که در متن دعوتنامه باید به آن توجه کنید. میهمانان شما باید بدانند که در چه تاریخ و چه زم، در جشن افتتاحیه حضور به عمل می‌آورند. بنابراین این نکته را در متن دعوتنامه افتتاحیه در نظر داشته و حتماً آن را لحاظ کنید.

برای ارسال متن دعوتنامه افتتاحیه به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • از افرادی که دعوت می‌کنید سپاسگزاری کنید.
  • بیان کنید که قصد افتتاح چه چیزی را دارید.
  • تاریخ افتتاحیه را ذکر کنید.
  • محل افتتاحیه را اعلام کنید.
  • از دعوت‌کنندگان بخواهید که آمدن یا نیامدن خود را اعلام کنند.
  • بنویسید که حضور آن‌ها چقدر برای شما مهم است.
  • بنویسید که حضور آن‌ها چگونه به جشن شما کمک می‌کند.
  • به آن‌ها بگویید که انتظار چه چیزی را داشته باشند.

جناب آقای …………
رئیس محترم شرکت ………………………
موضوع: دعوت جهت حضور در جلسه توجیهی
با سلام و احترام
بدین‌وسیله به استحضار می‌رساند جلسه توجیهی ………………. روز ………. شنبه مورخ …………. ساعت … لغایت … در محل سالن ………… شرکت …………….. واقع در ………………….. با محور‌های زیر برگزار می‌گردد:
۱- آشنایی با ………………..
۲- آشنایی با سامانه ………..، مقایسه و تجزیه و تحلیل ……………..
۳- معرفی جشنواره ………..
۴- نحوه داوری‌ها و معرفی ……….
خواهشمند است دستور فرمایید افراد ذیل که در …………….. ثبت‌نام و به‌ ،وان ………………و …………….. انتخاب گردیده‌اند، در این جلسه حضور به هم رسانند.
۱- جناب …………… سرپرست ……………
۲- جناب آقای……………. رئیس ……………
۳- جناب آقای ………… شهردار ……………
با تشکر از همکاری ارزشمند جنابعالی
………………..
مدیر جشنواره…………….

نمونه دعوتنامه برای شرکت در مراسم افتتاحیه

به مهمانان خود بگویید که حضور آن‌ها چطور می‌تواند به ،ب و کار شما کمک کند. گاهی ممکن است قصد برگزاری یک مراسم ویژه را داشته باشید و مهمانان شما به شکلی موثر قادر به ارائه کمک به شما باشند. هیچ ، از کمک ، به هم نوع خود دریغ نمی‌کند. در صورتی که بتو،د به شکلی جالب این موضوع را بیان کنید قطعاً از ثمرات آن بهره‌‌مند خواهید شد.

متن دعوتنامه افتتاحیه رسمی

متن دعوتنامه رسمی جهت شرکت در جلسه کاری (۲)