نمونه پیامک تبریک کار | 50 اس ام اس انگیزشی موفقیت کاری

تبریک خالصانه ما تقدیم شما باد. موفقیت یک مقصد است، جایی که شما از طریق پله ش،ت می‌روید و من بسیار خوشحال هستم که اکنون با این دستاورد به مقصد خود رسیده‌اید.

موفقیت شما را برای ،ب پیشرفت جدید تبریک می‌گویم. حالا شما ستاره درخشان جدید در دنیای ،ب‌وکار هستید. این دستاورد ارزش و لیاقت شما را در کار نشان می‌دهد.

،، که دیگران را زمین می‌زنند اصولاً به جنس زمین توجه نمی‌کنند. زمین فنر است و آدم‌ها به قله‌های موفقیت پرتاب می‌شوند. امیدوارم همیشه روزگار تو را به قله موفقیت پرتاب کند.

اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری.

 




،ب موفقیت و ارتقاء شغلی جدیدتان را تبریک عرض می‌کنیم و از درگاه خداوند منان توفیق روز افزون و بهروزی شما را خواستاریم.

نیروی انس، مهم‌ترین عامل پیروزی و موفقیت در هر زمینه‌ای است. هر فرد برای انجام فعالیت به دو بال دانش و انگیزه نیاز دارد. موفقیت شما در شغلتان را تبریک می‌گویم.

همه می‌توانند رؤیاپردازی کنند، اما انسان‌های خاص هستند که این رؤیا را به واقعیت بدل می‌کنند. شما قطعاً رؤیای خودتان را با این دستاورد به واقعیت تبدیل کرده‌اید. موفقیت بی‌نظیرتان را تبریک می‌گویم.

موفقیت شما همچون پرواز در آسمان شادکامی است. مالکیت آسمان را به نام ،، نوشته‌اند که به زمین دل نبسته‌اند. آرزومندم همیشه، چون امروز به سمت آسمان پیروزی و موفقیت گام برداید.

پس از این موفقیت بزرگ، بیش از پیش مفت،م که با شما همکار هستم. مسیر شما به این موفقیت به پایان نمی‌رسد و پله‌ای برای ترقی و پیشرفت‌های بزرگ شما در آینده خواهد بود.

اگر صاحب ،ب‌وکار هستید، در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا همکارانم برای دریافت پنل شما را راهنمایی کنید. بعد از ارسال رمز عبور و نام کاربری می‌تو،د علاوه‌بر نمونه پیامک تبریک کار، پیام‌هایی مانند فیش حقوقی، مانده مرخصی، هشدار تاخیر حضور در محل کار و … را ارسال کنید.

فرقی ندارد که از تلگرام و واتساپ استفاده کنید یا بخواهید برای ،ی پیامک ارسال کنید، در هر صورت نمونه پیامک تبریک کار را لازم خواهید داشت. دوستان، اطرافیان و همکاران در زندگی کاری و  حرفه‌ای‌ قطعاً موفقیت‌ها و پیروزی‌هایی خواهند داشت. چه چیزی از این بهتر که با یک پیام ساده و صمیمی، موفقیت اطرافیانمان را به آن‌ها تبریک بگوییم؟!

در ادامه چند نمونه پیامک تبریک کار را برایتان آماده کردیم. اگر خودتان هم دستی به قلم دارید و نویسنده هستید، می‌تو،د برایمان از این گنجینه پیامکی الگو بگیرید.

فلسفه زندگی این است: اگر بد،م در زندگی چه می‌خواهیم، در راستای آن هدف تلاش خواهیم کرد. هیچ‌گاه ش،ت نخواهیم خورد. در این صورت است که به پیروزی می‌رسیم (رونالد ریگان)

افکار بزرگ داشته باش اما از شادی های کوچک لذت ببر.

موفقیت چیزی نیست که دیگران از تو انتظار دارند موفقیت چیزی است که تو به آن می‌اندیشی.
تبریکات صمیمانه‌ام را پذیرا باش

هدف زندگی شما این بوده است که محدودیت‌های سر راه خودتان را کنار بزنید و اکنون این کار را به نحو احسن انجام داده‌اید، موفقیت شما نتیجه تلاش شماست. آرزو می‌کنم بهترین پیروزی‌های خود را در آینده به ارمغان بیاورید.

به سلامتی تمام ،، که مهندسی را درک ،د. ،، که پلی ساختند از انتهای بن بست کوچه رفاه تا بیکران،به سلامتی تمام ،، که خود را شبانه روز وقف ،د تا همگان شبانه روزی روشن داشته باشند. تمام ،، که لذتش را فهمیدند نه آنان که تنها به نامش خوانده شدند! موفقیت کاریتان را تبریک می‌گوییم و امیدواریم در تمام مراحل زندگی‌تان طعم شیرین موفقیت را بچشید.

موفقیت کاری‌تان را تبریک می‌گوییم و امیدواریم در تمام مراحل زندگی طعم شیرین موفقیت را بچشید.

به جای اینکه به تاریکی دشنام بدهیم بهتر است شمعی بیفروزیم.دوست عزیزم موفقیتت را تبریک می‌گویم.

،، که از زمین خوردن من خوشحال می‌شوند، اصلی‌ترین انگیزه من برای موفق شدن هستند! امروز دشمنات غمگین و دوستانت از موفقیتت شادمان هستند. موفقیت‌های کاری و غیرکاریت مستدام

اگر در نخستین قدم، موفقیت نصیب ما می‌شد، سعی و عمل دیگر مفهومی نداشت. تلاش شما قابل تقدیر است.

گنجینه پیامکی و نمونه پیامک تبریک کار

اخلاق کاری مهمترین ،صر موفقیت است. شرف و اخلاق کاریتان را به هیچ، و هیچ‌چیز نفروشید. شاید مسیر طول،‌تری را طی کنید اما شک نداشته باشید که ماندگارتر خواهید بود.

مالکیت آسمان را به نام ،، نوشته‌اند که به زمین دل نبسته‌اند.
همیشه چون امروز به سمت آسمان پیروزی و موفقیت گام بردار.

شما نمونه‌ای واقعی از یک انسان موفق هستید و در حال حاضر با این دستاورد، برگی زرین به افتخارات خود اضافه کردید. این پیروزی را به شما تبریک می‌گویم و آرزومندم در آینده موفقیت‌های بیشتری در زندگی به دست آورید.

نیروی انس، مهم‌ترین عامل پیروزی و موفقیت در هر زمینه‌ای است. هر فرد برای انجام فعالیت به دو بال دانش و انگیزه نیاز دارد. موفقیت شما در شغلتان را تبریک می‌گویم.

موفقیت‌های بیشتر را برایتان آرزومندیم.

سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد تندیسی زیبا نخواهد شد.تلاش و توان شما قابل تقدیر است.به امید موفقیت‌های بیشتر

رؤیای همه دست پیدا ، به جایگاه شاخص و والای شماست و من خوشحالم که شما به ،وان الگویی برای جوانان تبدیل شده‌اید. موفقیتتان را تبریک می‌گویم.

،سندیم که به هدف زندگی دست یافتید و موفقیتتان را تبریک عرض می‌نماییم.

مأموریت من در زندگی صرفاً ت، برای زنده‌ماندن نیست، بلکه هدفم کامیابی و موفقیت است و این کامیابی و موفقیت به‌دست نمی‌آید مگر با شوق و شفقت و داشتن سبْک و سیاق خود در زندگی (مایا آنجلو)

موفقیت همیشه نتیجه کار سخت است. دستاورد و موفقیت شما شگفت‌انگیز و قابل ستایش است. برایتان سربلندی و موفقیت‌های روزافزون آرزو می‌کنیم.

چه زیباست که شما مأموریت خود را به انجام رساندید و به این موفقیت جدید دست پیدا کردید. تبریکات صمیمانه ما را پذیرا باشید

با آرزوی موفقیت برای دوست، که یک قدم به هدفشون نزدیکتر شدن و همچنین ،، که در حال برداشتن قدم‌هایی جهت رسیدن به اه، والای خودشون هستن.خدا را سپاس از جهت خبرهای خوش موفقیت

خبر مسرت‌بخش انتصاب شایستۀ حضرتعالی را به ،وان کارمند نمونه تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

موفقیت و پیروزی چیزی است که به شما هویت می‌دهد. پس از سال‌ها کار سخت، در نهایت با این موفقیت در دنیای کار هویت و جایگاه واقعی خود را بدست آوردید. تبریک و شادباش ما را بپذیرید.

موفقیت جدیدتان را تبریک می‌گویم؛ هرچند شما همواره در کار خودتان موفق بوده‌اید و این یک شگفتی جدید نیست که ما می‌تو،م موفقیتتان را ببینیم. مایه افتخار است که جنابعالی هنگامی که تصمیم می‌گیرید به موفقیت دست پیدا کنید، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرید تا پله‌های ترقی را طی نمایید.

اگر صاحب ،ب‌وکارید، توصیه می‌کنم پنل پیامکی داشته باشید. این نمونه پیامک‌ تبریک کار را برای کارمندان و مدیران بخش‌های مختلف ارسال کنید. انگیزه آن‌ها را برای کار بیشتر کنید و موفقیت‌هایشان را تبریک بگویید.

گنجینه پیامکی نمونه پیامک تبریک کار

تفاوت عمق اقیانوس و برکه از بزرگی ماهیهای که بیرون می‌آیند مشخص می‌شود.موفقیتتان مستدام

موفقیت تازه شما باعث مسرت و شادم، همکاران و آشنایان شده است. شما برای غلبه بر هر چالشی در زندگی کاری خودتان شجاعت بسیاری دارید. این موفقیت یک نمونه از قدرت شماست. تبریک عرض می‌کنیم.

به جای اینکه به تاریکی دشنام بدهیم، بهتر است شمعی بیفروزیم. موفقیت جدیدتان را که همچون افروختن شمعی در راه ،ب‌وکارتان است، تبریک می‌گویم.

برای همین در ادامه به نقل از مجله موفقیت آلامتو، مجموعه‌ای از بهترین جملات کوتاه برای تبریک رسمی یا دوستانه موفقیت کاری را برای شما آماده کردیم.

همیشه از خودت به خوبی یاد کن و زندگی را آن طور که دل خواهت هست تصور کن. همیشه مثل امروز موفق باشی

موفقیت جدید شما، نقطه عطف دیگری در راستای پیشرفت شماست. شما با رسیدن به ارتقای جدید نشان دادید که با ،ب موفقیت‌های بسیار بیشتری روبرو هستید.

شما به سختی کار کردید، پس سزاوار این موفقیت هستید، بابت برتری فوق‌العاده شایستگی‌های شما تبریک می‌گویم.

جمع‌‎بندی

از درگاه ایزد منان مزید توفیقات شما برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسئلت داریم.

موفق ،ی است که با اجرهایی که به سمتش پرتاب می‌شود بنایی محکم بسازد.

بازنده در هر جوابی مشکلی را می‌بیند ولی برنده در هر مشکل جوابی را.

خدا را سپاس از جهت خبر‌های خوش موفقیت شما. با آرزوی موفقیت برای دوست، که یک قدم به هدفشان نزدیکتر شدند و همچنین ،، که در حال برداشتن قدم‌هایی جهت رسیدن به اه، والای خودشان هستند.

،ب موفقیت شما را ارتقاء شغلی جدیدتان تبریک عرض می‌کنیم و از درگاه خداوند منان توفیق روزافزون و بهروزی شما را خواستاریم.

پیروزی، پرشی دارد به اندازه بلندای آسمان که همواره دل را شاد و لحظه‌ها را ماندگار می‌سازد. فرصت را مغتنم دانستیم ارتقای شغلی‌تان [موفقیت در انتخابات ] را صمیمانه تبریک عرض نموده و از یکتا هستی بخش جهان برایتان سلامتی و سعادت همراه با موفقیت‌های بیشمار خواستاریم.

بریان تریسی می‌گوید: هر موفقیت بزرگی نتیجه هزاران تلاش کوچک و عادیست که مورد توجه و ستایش دیگران قرار نمی‌گیرد. تلاش‌های کوچک و بزرگتان شایسته ستایش است.

اگر هم می‌خواهید برای دوستان و اطرافیان نمونه پیامک‌ تبریک کار بفرستید، باز هم می‌تو،د از گنجینه بالا استفاده کنید. اگر ذوق نوشتن دارید، نمونه متن‌های تبریکتان را با مخاطبان ملی پیامک در میان بگذارید.

از درگاه ایزد منان مزید توفیقات شما برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت داریم.

همواره به یاد داشته باش، موفقیت یک نقطه نیست بلکه جری، است پیوسته است. امیدوارم همیشه در جریان موفقیت بم،.

راز موفقیت در آموختن این نکته است: شما باید از درد‌ها و شادی‌ها استفاده کنید و بهره ببرید، نه آن‌ها از شما. اگر این نکته را دریابید، کنترل زندگی‌تان را در دست خواهید گرفت. در غیر این صورت، زندگی کنترل شما را به دست خواهد گرفت. موفقیت شما این نوید را می‌دهد که کنترل زندگی خویش را در دست دارید. به خاطر این پیروزی بزرگ به شما تبریک عرض می‌نماییم.

به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟
ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/congratulations-on-the-success-of-the-work/

دیل کارنگی می‌گوید: موفقیت در آرزوها، نسبت مستقیم با قدرت اراده ما دارد. اراده قابل تقدیر شما موفقیت‌تان را تضمین کرد.با آرزوی موفقیت‌های روز افزون

همه موفق شدن را دوست دارند، اما فقط ،، که سخت تلاش می‌کنند، به موفقیت دست پیدا می‌کنند. اکنون شما با فداکاری نتیجه تلاش و کوشش خود را بدست آورده و موفق شده‌اید. موفقیتتان را تبریک عرض نموده و آرزومندم در آینده به موفقیت‌های بیشتر برسید.

پیروزی، پرشی دارد به اندازه بلندای آسمان که همواره دل را شاد و لحظه‌ها را ماندگار می‌سازد. فرصت را مغتنم دانستیم؛ ارتقای شغلی‌تان را صمیمانه تبریک عرض نموده و از یکتا هستی‌بخش جهان برایتان سلامتی و سعادت همراه با موفقیت‌های‌ی بی‌شمار را خواستاریم.