پرداخت قبض موبایل با جزییات تصویری!

کدهای دستوری مختلفی برای پرداخت قبوض وجود دارد.

از اپلیکیشن‌های دیگری مانند 724، سکه، تاپ، 730 و همراه بانک‌ها هم می‌تو،د برای پرداخت قبوض استفاده کنید.

اینترنت ندارید؟

نکته: یک ترفند برای پرداخت قبض ایرانسل البته برای مبالغ کم وجود دارد. می‌تو،د پرداخت قبض را از طریق کارت شارژ انجام دهید. برای این کار کافی است کارت شارژ ایرانسل ب،ید و آن را با کد 130 وارد کنید.

گزینه پرداخت قبض را انتخاب کنید. وارد بخش قبض موبایل شوید و شماره خط موبایلتان را وارد کنید و وارد صفحه پرداخت شوید.

#کد کارت شارژ*130*

در بخش پرداخت قبض این سه اپراتور، از شما درخواست شده شماره خط دائمی خود را وارد کنید. بعد از وارد ، شماره، مبلغ بدهی به‌صورت میان‌دوره یا پایان‌دوره اعلام می‌شود که می‌تو،د هر کدام که دوست دارید را پرداخت کنید.راهنمای پرداخت قبض موبایلقبض موبایل

بعد از دریافت قبض همراه اول لازم است به پست بانک مراجعه کنید و پرداخت را انجام دهید که این کار هم کارمزد مربوط به خودش را دارد.

به نزدیک‌ترین دستگاه ای تی ام (خودپرداز بانکی) مراجعه کنید. اصلاً مهم نیست دستگاه مربوط به کدام بانک است و اصلاً لازم نیست به خودپرداز بانک کارت خودتان مراجعه کنید. کارت را وارد دستگاه کنید. بعد از وارد ، رمز، گزینه پرداخت قبض را بزنید. از شما شناسه قبض و سپس شناسه پرداخت می‌خواهد. بعد از وارد ، این دو عدد، مبلغ قبض نمایش داده می‌شود. در صورت درست بودن مبلغ، تایید کنید.

نکته: پایان دوره، قبضی است که م،م به پرداخت آن هستید و بسته نوع اپراتور دوره یک ماهه یا دو ماهه است. که البته در حال حاضر تمام اپراتورها پایان هر ماه مبلغ بدهی را اعلام می‌کنند.

بعد از انتخاب میان‌دوره یا پایان‌دوره لازم است یکی از درگاه‌های پرداخت را انتخاب کنید. اصلا مهم نیست شما کارت کدام بانک را دارید، کافی است بانک شما عضو شبکه شتاب باشد. پس یکی از درگاه‌ها را انتخاب کنید تا به صفحه پرداخت اینتترنتی هدایت شوید.

برای پرداخت قبض ایرانسل کد دستوری #7* را شماره‌گیری کنید. گزینۀ یک آن قبض ایرانسل است.

اگر دستگاه پوز در دسترس دارید و شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض موبایل‌تان را هم دارید کافی است کارت بکشید و گزینه پرداخت را بزنید . از شما شناسه قبض و شناسه پرداخت را می خواهد. با وارد ، این دو عدد مبلغ قبض نمایش داده می شود. اگر مبلغ صحیح بود تایید کنید. قبض شما به همین راحتی پرداخت می‌شود.

ای تی ام هم راهی ساده برای پرداخت قبض است

امروزه پرداخت قبض موبایل از گذشته خیلی راحت‌تر شده است. کافیست در منزل کمی به خودتان سختی دهید و با کامپیوتر، لپ‌تاپ، تب‌لت و گوشی و روش‌های به‌روزی که وجود دارد، قبض موبایل‌تان را پرداخت کنید. تمام روش‌های ممکن را در این مطلب توضیح دادم. هر کدام که از نظرتان راحت‌تر است انتخاب کنید.


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/mobile-bill/

نکته: اگر خط موبایل تان را ترابرد زده‌اید (تغییر اپراتور داده‌اید) دقت کنید اپراتور خود را درست انتخاب کنید. پرداخت قبض موبایل به صورت آنلاینپرداخت قبض موبایل با هفت هشتادپرداخت موبایل با هفت هشتاد

شاید اینترنت در دسترس ندارید یا اصلاً گوشی هوشمند ندارید. پس لازم است از روش‌های دیگری از جمله کدهای دستوری استفاده کنید.

ابتدای هر ماه، پیامک‌های بدهی قبض تلفن همراه از هر طرف برای شما ارسال می‌شود. گاهی وقت‌ها در طول روز، سه یا چهار پیامک دریافت می‌کنید که میزان بدهی خط را گوشزد می‌کند. این پیامک‌ها واقعا کلافه‌کننده هستند! اینطور نیست؟ پس چطور می‌تو،د از شر این پیامک‌ها خلاص شوید؟ جواب ساده‌ست! قبض موبایلتان را پرداخت کنید! 🙂

در مورد قبض ایرانسل و رایتل، می‌تو،د پرداخت را مستقیم از طریق همان مرکز خدماتی که به آن مراجعه کردید، انجام دهید و نیازی نیست به بانک مراجعه کنید.

هرچند این روش اصلاً توصیه نمی‌شود ولی بسیاری از سالمندان هنوز هم معتقدند که باید قبض کاغذی دریافت کنند و مهر پرداخت را روی قبض‌شان داشته باشند.

نکته: برای دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض ایرانسل کافی است شماره تلفن همراه خودتان را به ۲۱۲۱ پیامک کنید. برای قبض پایان دوره همراه اول حرف G یا g را به 990009 پیامک کنید.

قبض موبایل را سنتی هم می‌تو،د پرداخت کنید

هر سه این اپلیکیشن‌ها بخش پرداخت قبض دارند.پرداخت قبض موبایل با اپلیکیشنپرداخت قبض موبایلپرداخت قبض موبایل با اپنحوه پرداخت قبض موبایل با اپپرداخت قبض موبایلپرداخت قبض موبایلپرداخت قبض موبایل با اپپرداخت قبض با اپ

در اپلیکیشن آپ گزینه پرداخت قبوض را انتخاب کنید. سپس قبض خدماتی و تلفن و موبایل و بعد پرداخت قبض موبایل را انتخاب کنید. در این بخش از شما شماره موبایل را می‌خواهد. آن را وارد کنید و استعلام را بزنید.واریز آنلاین قبض موبایلپرداخت آنلاین قبض موبایلپرداخت قبض موبایل با آپ

برای پرداخت همراه اول می‌تو،د از کد دستوری #1* استفاده کنید. گزینۀ دو در این لیست قبض است.

در صفحه پرداخت اینترنتی لازم است، شماره کارت بانکی، رمز دوم یا رمز اینترنتی کارت پویا، CVV و تاریخ انقضا کارت را وارد کنید. و سپس گزینه پرداخت را بزنید.پرداخت آنلاین قبض موبایلواریز آنلاین قبض موبایل

قبض میان دوره در واقع مبلغ قبض پایان دوره شما به اضافه روزهایی است که از زمان بسته شدن قبض گذشته است. فرض کنید قبض تاریخ 30 اردیبهشت ماه صادر شده ولی شما تاریخ 10 ،داد برای پرداخت اقدام می‌کنید. مسلماً در این ده روز کارکرد داشته اید. این مبلغ به قبض قبلی شما اضافه می‌شود.

نکته: اگر مبلغ قبض شما کمتر از 100 هزار تومان بود می‌تو،د از رمز دوم ایستا هم استفاده کنید. ولی رمز دوم پویا امنیت بیشتری دارد.

اگر به اندازه من تنبل هستید و برای‌تان سخت است سراغ کامپیوتر بروید از اپلیکیشن‌های موبایل استفاده کنید. خوشبختانه تعداد اپلیکیشن‌هایی که می‌تو،د با آن پرداخت انجام دهید بسیار زیاد است. کافی است بهترین آنها را انتخاب کنید.

از برنامه ایرانسل من، همراه من و رایتل من استفاده کنید

در این حالت مبلغ کارت شارژ عیناً به حساب شما وارد می‌شود و مالیات بر ارزش افزوده نیز از آن ،ر نخواهد شد چون مالیات روی قبض شما منظور شده است. فقط کارت شارژ استفاده شده تا زم، که پیامک تایید برای‌تان ارسال شود، نگه دارید.

و ختم کلام

برای دریافت قبض کاغذی کافی است به مراکز خدمات و نمایندگی اپراتورها مراجعه کنید و قبض دریافت کنید. در جریان باشید که این مراکز برای ارائه این خدمات هزینه دریافت می‌کنند که در بسیاری از موارد هیچ قانونی هم برای مبلغ این هزینه وجود ندارد.

در صفحه بعد اگر خط تلفن همراه اول داشته باشید مبلغ قبض میان دوره و پایان دوره به شما اعلام می‌شود و می‌تو،د پرداخت انجام دهید. ولی اگر خط دائمی ایرانسل دارید مبلغی نمایش داده نمی‌شود و لازم است خودتان مبلغ بدهی را وارد کنید. برای اینکه میزان بدهی خط ایرانسل‌تان را بد،د کافی است کد #2*1*555* را شماره‌گیری کنید تا مبلغ بدهی اعلام شود.پرداخت آنلاین قبض موبایل

از برنامه 780 استفاده کنید

پرداخت قبض‌ها را می‌تو،د از طریق وب سایت‌هایی مثل آسان پرداخت (آپ)، قبضینو (همراه اول، رایتل، ایرانسل) و از طریق سایت بانک‌ها هم انجام دهید. اما مسلماً پورتال خود اپراتور‌ها مطمئن‌تر و بهتر است.واریز قبض موبایل

از تلفن همراه‌تان استفاده کنید!

وارد سایت همراه اول، ایرانسل یا رایتل شوید. بخشی مشخصی برای پرداخت قبض در این سایت‌ها وجود دارد.پرداخت قبض موبایل از سایتپرداخت قبض موبایلپرداخت قبض موبایل با سایت

اگر حوصله بیرون رفتن ندارید چند راه برای پرداخت قبض موبایل در ادامه پیشنهاد می‌کنم.

کامپیوترتان را روشن کنید!

کد‌های دستوری #733*، #780*، #724*، #720*، #730* و بسیاری کد‌های دستوری دیگر وجود دارند که امکان پرداخت قبض موبایل از طریق آنها وجود دارد.پرداخت اس ام اسی قبض موبایل

با تماس تلفنی هم می‌تو،د پرداخت قبوض را انجام دهید!

برای پرداخت قبض همراه اول شماره 9990 را از خط همراه اول، برای پرداخت قبض ایرانسل شماره 700 از خط ایرانسل و برای پرداخت قبض رایتل شماره 200 را از خط رایتل‌تان و شماره  9202000000 را از سایر خطوط شماره‌گیری کنید.

از پوز استفاده کنید!

نکته: همراه من، ایرانسل من و رایتل من نسخه تحت وب هم دارند و لازم نیست حتما از اپلیکیشن آن استفاده کنید.

با آپ پرداخت انجام دهید