پنل پیامکی یا ارسال اس ام اس چیست؟ (راهنمای کامل)


امروزه با توجه به اهمیت روش‌های بازاریابی و یا اطلاع ‌رس، مختلف، پیامک هنوز هم از اهمیت بالایی در بین مردم برخودار است و افراد زیادی هستند که از این سرویس استفاده می‌کنند؛ شاید فکر کنید که با توجه به حضور شبکه‌های اجتماعی یا پیام رسان‌ها، دیگر مردم به سراغ SMS یا همان ارسال پیامک یا خواندن آن نمی‌روند اما اگر طرز تفکر شما این‌طور است باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستید و همچنان این سرویس بسیار محبوب می‌باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از روش‌های بازاریابی که امروزه هم خیلی تاثیرگذار است و شما می‌تو،د با استفاده از آن به اه، مختلفی مانند افزایش فروش و برندینگ برسید، استفاده از SMS مارکتینگ است که در واقع می‌تو،د به صورت کاملا هدفمند از آن استفاده کنید.

پس با توجه به اینکه پیامک یا همان SMS در بازاریابی خیلی تاثیرگذار است، شما می‌تو،د برای ۲۰ هزار مشتری خود، به صورت یکجا یا اصلا در یک زمان محدود ارسال SMS داشته باشید؟ به نظر شما اصلا این‌کار قابل انجام است؟! در جواب باید بگوییم قطعا خیر و خود شما هم می‌د،د که به صورت دستی و حتی با یک موبایل فوق هوشمند هم نمی‌توان این‌کار را انجام داد چرا که هم زمان زیادی نیاز دارد و هم ممکن با توجه به حجم ارسال خط شما شلوغ شود و بسیاری از این پیامک‌ها به دست مشتریان نرسد

بهترین راهکار برای شما استفاده از پنل پیامکی یا ارسال اس ام اس می‌باشد که در واقع می‌تو،د در زمان خیلی کوتاهی هزاران پیامک را ارسال کنید تبلیغات بسیار عالی را از این طریق پیش ببرید؛ این پنل‌های پیامکی اصولا توسط ،ب‌و‌کار‌های مختلف استفاده می‌شوند و قطعا تا‌کنون توانسته است که تاثیر مثبت زیادی را برای افراد مختلف داشته باشد و به همین دلیل هم محبوبیت بالایی دارد.

ارسال پیامک انبوه

ارسال پیامک انبوه

 

به صورت کلی این پنل‌ها توسط شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود که می‌تو،د خیلی ساده از آن‌ها سرویس بگیرید و ارسال پیامک انبوه داشته باشید و یا به صورت هدفمند آن‌ها را به وب سایت خود متصل کنید تا پیامک ،ید، تخفیف، ثبت سفارش و… را به سادگی برای مشتریان خود ارسال کنید.

در این مقاله قصد داریم شما را با پنل پیامکی به صورت کامل آشنا کنیم تا اگر ،ب‌و‌کاری دارید که می‌خواهید از طریق بازاریابی پیامکی هم تاثیر مثبت ببینید، خیلی ساده با استفاده از پنل پیامکی ارسال SMS را به مشتریان خود داشته باشید و دیگر نیاز نباشد که به صورت دستی برای افراد پیامک ارسال کنید.

پنل اس ام اس چیست؟

تا این بخش از مقاله سعی کردیم به حاشیه‌های مربوط به پنل اس ام اس بپردازیم اما می‌خواهیم در این بخش کاملا پنل پیامکی را به شما توضیح دهیم؛ اگر خیلی ساده بخواهیم به شما توضیح دهیم باید بگوییم که پنل پیامکی می تواند یک پلتفرم عالی برای شما باشد تا بتو،د در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت دسته‌بندی شده یا انبوه ارسال پیامک داشته باشید و نیاز نباشد که این کار را به صورت دستی انجام دهید.

همه ما می‌د،م که امروزه همه افراد یک موبایل دارند و این فراگیری می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای ،ب‌و‌کار‌های اینترنتی یا حتی غیر‌اینترنتی فراهم کند؛ اگر شما بتو،د به یک کانال بازاریابی وابسته به موبایل دستیابی داشته باشید قاعدتاً فروش عالی هم از این طریق ،ب می‌کنید و این کانال بازاریابی قطعا می‌تواند پیامک باشد.

حالا این که چرا پیامک می‌تواند کانال بازاریابی باشد را باید  خیلی راحت متوجه باشید چرا که پیامک در هر موبایلی حتی ساده‌ترین نوع آن‌ها هم قابل استفاده است اما شبکه‌های اجتماعی اصلا به این شکل نیستند و درصد مخاطب بسیار کمتری را نسبت به پیامک دارند.

یکی دیگر از دلایلی که باید از پنل ارسال اس ام اس استفاده کرد، هوشمند بودند آن‌ها است چرا که شما می‌تو،د با فیلترهای مختلفی که خودتان دارید ارسال پیامک را انجام دهید و همین باعث می‌شود در بازاریابی خود نهایت هدفمندی داشته باشید و هزینه اضافه برای تست و تجربه زیادی را صرف نکنید.

استفاده از این سرویس هم شما یک نرم افزار اینترنتی در اختیار دارید و می‌تو،د با استفاده از پنل اس ام اس که دارید مدیریت ارسال و دریافت پیامک به کاربران خود را به راحتی انجام دهید و اگر در استراتژی خود این نوع بازاریابی را دارید قطعا می‌تو،د خیلی خوب و ساده از این نرم افزارها استفاده کنید تا پیش به انجام برنامه‌های خود بروید.

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس چیست؟

البته به این نکته هم باید توجه داشته باشید صرفاً نباید تعداد مشتریان خیلی زیادی داشته باشید که از این پنل ارسال اس ام اس استفاده کنید بلکه ممکن است ،ب‌و‌کار شما چند مشتری محدود داشته باشد اما به هر حال این پنل‌های پیامکی با توجه به شماره‌ای که به شما ارائه می‌دهند می‌تواند ساختار سازم، شما را به کاربران نمایش دهند و همین در نهایت باعث افزایش اعتماد مشتری به شما هم خواهد شد.

برخی از قابلیت‌های پنل ارسال اس ام اس

برای این که بیشتر بتو،د با این سرویس بسیار عالی آشنا شوید بهتر است که یک‌سری قابلیت‌های آن‌را به شما معرفی کنیم تا اگر می‌خواهید از بازاریابی پیامکی استفاده کنید این قابلیت‌های بی‌نظیر را در نظر بگیرید و یک برنامه‌ریزی خیلی بهتری داشته باشید.

البته دقت داشته باشید که در این بخش صرفاً یک‌سری از قابلیت‌های پنل ارسال اس ام اس را به شما معرفی می‌کنیم و باید توجه داشته باشید که مزیت‌های این پنل‌ها خیلی فراتر از این موارد می‌باشد.

ارسال پیامک انبوه در لحظه

یکی از بهترین قابلیت‌هایی که پنل ارسال اس ام اس دارد دقیقا همین ارسال انبوه در لحظه است که شما خیلی ساده می‌تو،د لیست مخاطب‌های خود را انتخاب کنید و یک پیامک مشخصی را در لحظه و بدون اتلاف وقت زیادی برای تمامی آن‌ها ارسال کنید.

این قابلیت برای زم، که مخاطب‌های شما افزایش می‌یابد و می‌خواهید تخفیف‌ها یا ،یدها را به آن‌ها اطلاع دهید خیلی می‌تواند من، باشد و نیاز نیست که به صورت تکی تکی متن تخفیف محصولات را برای افراد ارسال کنید و صرفاً با انتخاب لیست شماره مخاطب‌های خود و نوشتن یک‌بار محتوا تبلیغاتی خود آن‌را در لحظه برای هزاران نفر ارسال خواهید کرد و از این بابت اصلا مشکلی نخواهید.

ارسال پیامک در لحظه

ارسال پیامک لحظه‌ای

البته دقت داشته باشید که این ارسال پیامک‌ها را هم به صورت اصولی باید انجام دهید و نباید بی‌توجه به اسپم روزانه اس ام اس‌های تبلیغاتی زیادی ارسال کنید و این‌طور نه تنها تاثیر مثبتی از آن نخواهید دید بلکه تاثیر منفی روی برندینگ شما دارد.

قابلیت دریافت پیامک از طرف مخاطب

یکی دیگر از قابلیت‌های این پنل‌های ارسال اس ام اس این است که می‌تو،د هر پیامکی که مخاطب‌های شما ارسال می‌کنند را به راحتی دریافت کنید و برای جشنواره‌های تخفیفی که دارید می‌تو،د از آن استفاده کنید.

برای مثال یک محصول دارید و می‌‌خواهید از طریق یک شماره پیامکی آن‌را به فروش برس،د و مخاطب‌های خود می‌گویید که به شماره پنل شما عدد ۱ را ارسال کنند که خیلی ساده تمام این پیامک‌ها را می‌تو،د دریافت کنید و در نهایت هم از این طریق فروش خوبی را ،ب کنید.

خیلی ساده‌تر توضیح دهیم باید بگوییم که این پنل می‌تواند یک کانال سفارش‌گیری آنلاین باشد که بدون سایت می‌تو،د سفارش‌گیری داشته باشید.

حتی می‌تو،د یکی از این شماره‌های پنل پیامکی خود را برای دریافت انتقادات و پیشنهادات قرار دهید که افراد اگر با برند شما هر مشکلی دارند یا پیشنهادی برای شما دارند بتوانند از این طریق بدون تماس گرفتن ارسال کنند و شما هم از آن‌ها در جهت بهبود ،ب‌‌‌‌و‌کار خود می‌تو،د استفاده کنید.

ارسال پیامک بر اساس منطقه

شاید یکی از کاربرد‌ی‌ترین قابلیت‌های پنل ارسال اس ام اس همین مورد باشد که شما می‌تو،د بر اساس منطقه هم ارسال پیامک داشته باشید؛ برای مثال یک فروشگاه پوشاک در غرب تهران دارید و می‌خواهید مشتریان خود را افزایش دهید، قطعا شما نمی‌تو،د به تمام افراد در نقاط مختلف ایران پیامک ارسال کنید که به فروشگاه شما مراجعه کنند.

پس خیلی ساده می‌تو،د با استفاده از این قابلیت ارسال بر اساس منطقه را داشته باشید، مثلا می تو،د به غرب تهران اس ام اس ارسال کنید و افرادی که در آن منطقه هستند را به مشتری تبدیل کنید؛ دقت داشته باشید که این قابلیت با استفاده از دکل‌های مخابراتی هر منطقه فراهم می‌شود و شما خیلی ساده می‌تو،د از آن استفاده کنید تا ،ب‌و‌کار فیزیکی خود را به بهترین شکل ممکن متحول کنید.

نکته: این قابلیت می‌تواند برای استعلام به‌روز بودن شماره‌ها هم استفاده شود.

قابلیت گزارش‌گیری

یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر داشتن پنل پیامکی، گزارش‌گیری در پنل پیامکی به این صورت شکل می‌گیرد که شما متوجه خواهید شد پیامک به‌دست مشتری رسیده، نرسیده یا فعلاً به مخابرات رسیده است که در سریع‌ترین زمان ممکن وضعیت آن مشخص خواهد شد.

قابلیت گزارش گیری لحظه‌ای

قابلیت گزارش گیری لحظه‌ای

این گزارش‌گیری خیلی می‌تواند به شما کمک کند که اه، بازاریابی خود را بهتر پیش ببرید و از این نظر مشکلی نداشته باشید، البته باید به صورت منظم این گزارش را مورد بررسی خود قرار دهید تا بتو،د اس ام اس‌هایی که ارسال نشده است را دوباره پیگیری کنید و برای مخاطب‌های خود ارسال کنید.

ارسال بر اساس سن یا ،ت افراد!

شما می‌تو،د با استفاده از این قابلیت، فیلتر ارسال پیامک بر اساس سن و ،ت هم داشته باشید که واقعا کاربردی است و می‌تو،د با استفاده از آن نهایت هدفمندی را در ،ب‌و‌کار خود پیش ببرید.

این قابلیت برای فروشگاه‌هایی است که محصولات مربوط به سن خاصی را دارند و یا محصولات آن‌ها یا برای خانم‌ها و یا آقایان می‌تواند من، باشد و خیلی ساده می‌توانند با استفاده از این قابلیت کاملا پیامک خود را هدفمند ارسال کنند تا از این طریق مشتری هم ،ب کنند.

ارسال بر اساس شغل

اگر دقت کرده باشید ،ب‌و‌کار‌های خدماتی خیلی از این پنل‌های ارسال اس ام اس استفاده می‌کنند چرا که این پنل‌ها می‌تواند برای ،ب‌و‌کار‌های b2b هم من، باشد و می‌تو،د یک‌سری پیامک تبلیغاتی را برای افرادی که شغل خاصی دارند ارسال کنید.

برای مثل یکی از دوستان که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت داشتند از طریق این پنل پیامکی توانستند که به افرادی که در کار ساخت‌و‌ساز ساختمان هستند دسترسی داشته باشند که در نهایت با تبلیغات حرفه‌ای و هدفمند توانستند مشتریان بسیار زیادی را از این طریق ،ب کنند.

متصل ، به سایت

اگر شما ،ب‌و‌کار آنلاین بر بستر وب دارید می‌تو،د از طریق پنل‌های پیامکی قابلیت‌های خاصی را دریافت کنید که خیلی می‌تواند برای پیشرفت من، باشند؛ برای مثال شما اگر بخواهید یک تخفیف را در بخش فروشگاه وب سایت خود فعال کنید خیلی ساده می‌تو،د با استفاده از پنل پیامکی کد تخفیف و جشنواره تخفیفی خود را با مخاطبان در جریان قرار دهید.

حتی می‌تو،د با تنظیمات درست سایت کاری کنید که وقتی یک مشتری در سایت ثبت نام کرد به سادگی در لیست مخاطب‌های شما در پنل پیامکی اضافه شود و شما بتو،د بعداً از آن‌ها برای بازاریابی استفاده کنید.

نکته: برای اتصال به سایت هم اصلا دردسر خاصی ندارد و با استفاده از افزونه‌ای که سرویس دهنده پنل ارسال اس ام اس به شما ارائه می‌دهد می‌تو،د آن‌را به وب سایت خود متصل کنید که هر،ی با هر سطح دانشی در زمینه طراحی سایت می‌تواند این‌کار را انجام دهد.

متصل ، پیامک به سایت

متصل ، پیامک به سایت

خیلی خوب تا این بخش از مقاله به خوبی با پنل اس ام اس آشنا شدید و ما سعی کردیم به زبان ساده کاملا این مبحث را به شما توضیح دهیم و اطلاعات شما را در این زمینه بالا ببریم، در ادامه با ما همراه باشید تا با دیگر اطلاعات این زمینه آشنا شوید و بتو،د برای خود یک پنل پیامکی خوب دریافت کنید.

از کجا پنل ارسال اس ام اس دریافت کنیم؟

خیلی خوب بعد از اطلاعات کلی و جامعی که دادیم قطعا شما هم نیاز به یک پنل ارسال اس ام اس پیدا کردید و شاید بخواهید برای خود یک پنل داشته باشید و از آن در جهت گسترش ،ب‌و‌کار خود استفاده کنید.

برای دریافت این پنل پیامکی می‌تو،د از سرویس دهنده‌های مختلفی استفاده کنید که واقعا یکی از بهترین‌ها در این زمینه SMS.IR است که می‌تو،د بهترین خدمات را به همراه پشتیب، ۲۴ ساعته دریافت کنید.

یکی از دلایلی که باید SMS.IR را برای خود انتخاب کنید مقرون به صرفه بودن تعرفه‌ها می‌باشد که البته با توجه به پشتیب، که در اختیارتان قرار دارد می‌تواند تمامی سوالات که در این زمینه دارید را رفع کند و از این بابت خیلی نگر، نداشته باشید.

در ضمن برای ثبت نام و دریافت پنل ارسال اس ام اس فقط ۱ دقیقه وقت نیاز است که خیلی ساده به صورت آنلاین می‌تو،د در این جهت اقدام کنید، هر سوالی هم دارید می‌تو،د با شماره ۰۲۱۲۸۵۳ تماس حاصل نمایید تا مشاوران فروش سوالات شما را پاسخ دهند.

جمع بندی

در این مقاله سعی داشتیم به صورت کامل درباره پنل ارسال اس ام اس به شما اطلاعاتی ارائه دهیم که با این مبحث بسیار سودآور برای ،ب‌و‌کارتان آشنا شوید و در صورت نیاز بتو،د یک پنل پیامکی خوب برای خود ،یداری کنید و از آن برای تبلیغات استفاده کنید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده و اطلاعات کافی را ،ب کرده باشید، هر سوالی هم درباره این موضوع دارید می‌تو،د از طریق نظرات با ما در میان بگذارید تا سریعاً شما را راهنمایی کنیم.

 

سوالات متداول

۱-برای دریافت پنل پیامکی مدرک خاصی نیاز است؟

خیر فقط آپلود کارت ملی برای افراد حقیقی و رو،مه رسمی برای افراد حقوقی نیاز است دریافت کنیم.

 

۲-برای ،ید سامانه پیامک چه میزان باید هزینه کنیم؟

فعال سازی سامانه پیامک با امکانات پایه رایگان هست و همچنین برای شروع می‌تو،د به میزان ۲۰ هزار تومان سامانه پیامک را شارژ نمایید.

 

۳-آیا پنل پیامکی ایده‌پردازان دارای وب سرویس ارسال و دریافت است؟

بله تمامی پنل‌ها وب سرویس ارسال و دریافت پیامک را دارا هستند.

 

۴-آیا امکان ارسال پیامک به تمامی اپراتورهای کشور وجود دارد؟

بله به تمامی اپراتورهای کشور از جمله همراه اول، ایرانسل، رایتل و… وجود دارد

 

امتیاز به این مطلب

[کل: ۰ میانگین: ۰]

نوشته پنل پیامکی یا ارسال اس ام اس چیست؟ (راهنمای کامل) اولین بار در SMS.ir. پدیدار شد.


منبع: https://sms.ir/%D9%BE%D9%86%D9%84-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85%DA%A9%DB%8C-%DB%8C%D8%A7-%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86/