چگونه اپلیکیشن خود را تبلیغ کنیم؟

پیشنهاد دیگری هم که به شما داریم این است که تبلیغ اپلیکیشن را خیلی عادی در گوشهٔ از صفحه وبسایت‌تان نیندازید، بلکه پاپ آپی برای آن درست کنید. اگر این کار را بکنید زم، که کاربران وارد وب‌سایت می‌شوند، اولین چیزی که می‌بینند تبلیغ اپلیکیشن است. همچنین پاپ آپ خیلی راحت می‌تواند در صفحات و بازه‌های زم، مختلف تکرار شود و اپلیکیشن را به مشتری یادآوری کند.

حتماً از پیامک تبلیغاتی استفاده کنید!

درست است که اپلیکیشن را شما ساختید، اما هیچ ،ومی ندارد که فقط خودتان هم تبلیغ کنید، ی،ی می‌خواهم بگویم که از افراد اطراف هم می‌تو،د برای تبلیغ اپلیکیشن استفاده کنید، شاید حتی بعضی وقت‌ها تنها چیزی که لازم است، این باشد که شخص دیگری به جز خودمان از ما بگوید، پس اگر بتو،د رابطه‌ای صمیمی و صادقانه با این افراد برقرار کنید، مسیر طول،‌ایی در تبلیغ را رفتید.

همانطور که گفتم رقابت در دنیای اپلیکیشن خیلی با،ت و طبیعتاً دیده شدن و تبلیغات در آن هم پیچیده‌تر و حساس‌تر شده است، پس اگر به فکر ساخت و تبلیغ اپلیکیشن هستید، حتماً از راه‌های درست و پربازده آن استفاده کنید، چون یک اشتباه کوچک می‌تواند شما را خیلی از رقابت عقب نگه دارد.

تبلیغ اپلیکیشنبا بازار وارد رابطه شوید!

حالا متوجه شدید که چرا بازاریابان حرفه‌ای اول تبلیغ می‌کنند و بعد تولید؟ چون بازار خودشان را به خوبی می‌شناسند و به اصطلاح نیازسنجی می‌کنند، ی،ی می‌بینند که مشتری از یک اپلیکیشن چه انتظاراتی دارد؟ چه چیزهایی در اپلیکیشن می‌تواند باعث اذیت کاربر شود؟ اگر این کار را با بخشی از بازار خودتان انجام دهید، در حقیقت مشتری‌ها هم در فرآیند ساخت اپلیکیشن دخیل کردید و این کار سود بسیار زیادی برای شما دارد.

اپلیکیشنبگذارید تا یادم نرفته بگویم، که حتماً راه‌های بیشتر و دیگری برای افزایش فروش اپلیکیشن وجود دارند که در این مقاله نیامدند؛ مثلاً تبلیغات موبایلی. اگر کنجکاو هستید تا با این دسته از تبلیغات هم آشنا شوید و نحوۀ مح،ه هزینه‌‌ها را در انواع و ا،ام این روش‌ها یاد بگیرید، بهتر است نگاهی به مقاله روش‌های تبلیغ اپلیکیشن در سایت نوین بیندازید. حالا بعد از اینکه همهٔ این مطالب را خواندید، دیگر تصمیم با خودتان است و اگر نظری در مورد این راه‌ها دارید یا روشی مدنظر شماست که من دقت نکردم حتماً در ،مت نظرات بنویسید تا در این مقاله و مقاله‌های بعدی از آن‌ها استفاده کنیم.

به نظر ا،ر افراد، تقریباً هیچ‌کاری نمی‌تو،د انجام دهید، چون تصمیم‌تان را گرفتید: به جای خود و به جای مشتری‌ها تصمیم‌گیری کردید، درحالی‌که استفاده کننده اصلی اپلیکیشن، مشتری است نه شما! پس در نهایت همهٔ تلاش‌ها بیهوده است و رضایت مشتریان را نمی‌تو،د به دست آورید.

دوم اینکه اگر دارای ،ب‌و‌کاری باشید که با قشر خاصی از مردم در ارتباط است، یا اصلاً بخواهید در یک منطقه خاص تمرکز کرده و آن‌ها را ترغیب به دانلود اپلیکیشن کنید، خیلی راحت می‌تو،د این کار را با سامانه پیامک انجام دهید، بله درست متوجه شدید! سامانه ملی پیامک این امکان را به کاربر می‌دهد، تا پیام‌ را مثلاً فقط به پیش‌شماره‌های خاص بفرستید یا پیامک را فقط به ،نین یک منطقه خاص ارسال کنید.

فرض کنید چندین ماه زمان صرف کردید و شاید چند برابر آن بودجه ،ج کردید، تا بالا،ه اپلیکیشن خودتان را ساخته و آماده کردید، حالا به نظر شما ،ت چه کاری است؟

طبیعتاً ،ت آن که اپلیکیشن را به بازار ارائه داده و به دست مشتری برس،د. حالا این کار را هم انجام دادید و اپلیکیشن به دست مشتری رسید، اما تقریباً ا،ر مشتری‌ها از آن راضی نشدند! الان تکلیف چیست؟

چگونه اپلیکیشن خودمان را تبلیغ کنیم؟

یکی از فواید درگیر ، مشتری در فرایند ساخت اپلیکیشن این است، که علاقه و سلیقه‌های مشتری را می‌شناسید و در ساخت اپلیکیشن استفاده می‌کنید. زم،‌که اپلیکیشن به دست مشتری می‌رسد احساس راحتی با آن کرده و استفاده می‌کند. حالا گذشته از این مورد، همین که یک مشتری احساس کند در فرآیند ساخت اپلیکیشن دخیل بوده است، یک نوع احساس تعلقی در او به وجود می‌آورد که نه تنها از آن استفاده کند، بلکه به دیگران هم معرفی کند.تبلیغات پیامکی اپلیکیشن

با اینفلوئنسرها هم وارد رابطه شوید!

حالا این را هم بگویم، که کلاً ما به افرادی اینفلوئنسر می‌گوییم، که روی تصمیم ،ید یا مشارکت عده‌ای از مردم تاثیرگذار باشند. مثلاً اگر ،ی می‌خواهد یک جفت کفش بگیرد، اینگونه با خودش فکر کند که “فلان شخص در فلان فیلم این مدل کفش را پوشیده بود؛ پس من هم همین مدلی می‌،م” در حقیقت تصمیم ،یدش را تحت تاثیر شخص دیگری گرفته است و این ی،ی آن شخص به نوعی اینفلوئنسر است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه این است، که هزینه‌تان تا چند برابر کاهش پیدا می‌کند و از طرف دیگر بازده کارتان به 98 درصد می‌رسد! مهم‌ترین دلیل این آمار 98 درصدی این است که موبایل‌ها الان یکی از شخصی‌ترین وسیله‌های هر فرد هستند و کاربران روزانه تقریبا 14 ساعت تلفن‌شان را نزدیک خودشان نگه می‌دارند.

بعد از این همه زمان و هزینه تازه می‌بینید، که فلان گزینهٔ اپلیکیشن درست کار نمی‌کند یا اصلاً این برنامه به درد مشتریان نمی‌خورد. اگر با چنین قضیه‌ای مواجه شوید، چه کاری از دست‌تان بر می‌آید؟

چیزی که اینجا باید به آن دقت داشته باشید این است که حتماً سعی کنید با اینفلوئنسرهایی کار کنید، که مخاطبانش با ،ب‌وکار و اپلیکیشن شما ارتباط داشته باشند. حالا این ی،ی چه؟ مثلاً از یک نویسنده نخواهید که تبلیغ شامپو کند! مثلاً می‌تو،د این کار را با یک آرایشگری که تاثیرگذار باشد انجام دهید، منظورم از ارتباط این است.

به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/،w-to-promote-your-app/

آماری که از تحقیقات انجام شده داریم، نشان می‌دهند که تقریباً 98 درصد پیامک‌های ارسال شده به کاربران دیده می‌شوند! که فوق‌العاده است، این آمار ی،ی گنجینه تبلیغات! چرا؟ چون کمتر روشی را پیدا می‌کنید (یا اصلاً شاید پیدا نکنید) که درصد دیده شدن آن 98 درصد باشد! کلاً اگر مزایای پیامک تبلیغاتی را باهم مرور کنیم، شاید حتی پشیمان شوید که چرا زودتر با آن آشنا نشدید!

به دوره جالبی رسیدیم! زم، اگر کلمه استارت آپ را می‌پرسیدید شاید 2 نفر از 10 نفر آن را شنیده بودند، اما الان شاید 1 نفر از 10 نفر نشنیده باشد! شاید! تازه اینکه تقریباً همهٔ ،ب‌وکارها هم وارد دنیای دیجیتال شده‌اند، خودش اتفاق بزرگ دیگری است. اما حالا این اتفاق‌ها چه نتیجه‌ای دارند؟ بگویم؟ نتیجه‌اش این است که هر روز  شاید بیشتر از 15 اپلیکیشن جدید ساخته و ارائه می‌شود و این کار را برای ساخت و تبلیغ اپلیکیشن خیلی سخت کرده است. ما هم که رقابت سنگین دنیای اپلیکیشن را دیدیم، به این فکر افتادیم که مقاله‌ای خلاصه و جامع در مورد تبلیغ اپلیکیشن بنویسیم.

از چه راه‌هایی اپلیکیشن‌مان را تبلیغ کنیم؟

البته بازاریابان و ،ب‌وکارهایی هستند، که از اینفلوئنسرهای نامرتبط هم استفاده می‌کنند، اما اصلا این کار را به شما پیشنهاد نمی‌دهم، چون هر چه باشد مشتریان متوجه می‌شوند که شخص فقط پول گرفته تا به جای شما نقش بازی کند، پس حتماً دقت کنید.

تبلیغ با اینفلوئنسراز اهرم وب‌سایت‌ استفاده کنید!

حالا می‌بینید که چرا پیامک تبلیغاتی می‌تواند گزینۀ بسیار خوبی برای تبلیغ اپلیکیشن باشد؟ چون واقعاً بهینه و دقیق عمل می‌کند و در عین حال به اندازه روش‌های دیگر زمانبر و هزینه‌بردار نیست.

تصمیم نهایی برای تبلیغ اپلیکیشن

اگر برای ،ب‌و‌کارتان وب‌سایت دارید، در حقیقت یکی از بهترین گزینه‌های تبلیغ اپلیکیشن در دست شماست! هر طور که باشد مشتریان و افرادی که به ،ب و کار شما علاقه‌مندند روزی به وب‌سایت شما سر می‌زنند. زم، که این اتفاق بیفتد، بهترین زمان برای تبلیغ اپلیکیشن شماست. چرا بهترین موقع؟ چون اولاً شخصی پیش روی شماست که از طریق مشتری‌ها، شما را می‌شناسند یا به ،ب‌وکارتان علاقه‌مند است. دوماً اینکه مخاطب مستقیماً با ،ب‌و‌کارتان ارتباط دارد و قطعاً اپلیکیشن می‌تواند برای او مفید باشد.

تبلیغات پیامکی اپلیکیشنآ،ین راهی که در این مقاله برای تبلیغ اپلیکیشن می‌دهم، استفاده از پیامک تبلیغاتی است! تا اینجای مقاله حتماً خودتان هم متوجه شدید که موارد گفته شده، کمی بر خلاف تصور مردم عادی است، دقیقاً همین مورد آ، هم به این شکل است! ی،ی خیلی از افراد هنوز فکر می‌کنند که خب الان این همه شبکه اجتماعی وجود دارد. مگر ،ی از پیامک هم استفاده می‌کند! اما می‌خواهم بگویم که باز هم تعجب خواهید کرد!

همهٔ بازاریابان و تبلیغ‌کننده‌گان حرفه‌ای این اصل را می‌دانند، که محصول قبل از تولید باید تبلیغ شود! شنیدنش کمی عجیب به نظر می‌آید، اما اگر دلایلش را بخو،د نظرتان عوض می‌شود.