در فرهنگ فنآوری امروز، اگر وب سایت شما اطلاعات کافی را نداشته باشد، رای دهندگان احتمالاً این عدم هیجان را با دلایل نامزدی شما مرتبط میکنند. به جای داشتن حقایق اساسی در مورد پیام کمپین خود در وب سایت:
- یک وبلاگ سرگرم کننده با تولید محتوای جذاب داشته باشید.
- مداوم ع،ها و ویدیوهای تیم و تبلیغاتی را به طور مداوم بارگزاری کنید.
- بیوگرافی کامل خود و رزومهای از فعالیتهایی که داشتهاید را منتشر کنید.
- سایر ،اصر تعاملی با مخاطب را در سایت خود در نظر بگیرید.
هر کمپین انتخاباتی باید با این سوال شروع شود: “چگونه در انتخابات پیروز شویم؟” سوالی که نیاز به تحلیل و پاسخ قاطع از سوی فرد کاندیدا و تیم او دارد. تمرکز بر روی چرایی و چگونگی بردن در رقابت انتخابات باید مدتها پیش از شروع آن صورت بگیرد. متأسفانه، بارها شده که این تصمیم بر اساس شواهد موجود ناکافی یا صرفاً با فرض این که یک حزب سیاسی مسلط به پیروزی انتخابات است، اتخاذ شده است.
همیشه در نظر داشته باشید که هیچ جایگزینی برای مکالمه متقابل به خصوص در انتخابات وجود ندارد.
سیاست همیشه بر مبنای شخصیت فرد است. در مرحلهی دوم است که خط مشیها اهمیت پیدا میکند. ما به نامزدهایی نیاز داریم که از برداشتن قدمهای مهم نمیترسند و آنچه که هستند را با رای دهندگان به اشتراک میگذارند. هر سیاستمداری باید داست، مهم و جالب برای مردم داشته باشد. مردم دوست دارند که با زوایای پنهان شخصیتی و زندگی این کاندیداها بیشتر آشنا شوند. اگر کاندید مورد نظر بتواند داستان اقدامات و اه، خود را به درستی بیان کند، شانس بیشتری برای برنده شدن در انتخابات خواهد داشت.
اخیراً چرخههای تبلیغات و انتخاباتی “داده محور” نامیده میشود. اگر واقعاً میخواهید رأی دهندگان خود را درک کنید و بشناسید، بله، شما به دادههایی مربوط به آنها نیاز دارید. پیشینهی افراد با گرایشهای مختلف سیاسی و اجتماعی در این زمینه میتواند به شما کمک کند. باید بد،د برای چه دسته از افراد میخواهید تبلیغ کنید و کاندید شوید. چنین اطلاعاتی قطعا به آس، به دست نمیآید. اما در صورت دستیابی به آن تاثیر شگفتانگیزی در جریان کمپین انتخاباتی خود مشاهده خواهید کرد.
در نزدیکی زمان هر تبلیغات انتخاباتی ، روند مبارزات سیاسی میتواند برای کاندیداها و تیم آنها بسیار چالش برانگیز و طاقت فرسا باشد. به ویژه اگر در یک رقابت تنگاتنگ و مهم این اتفاق برگزار شود. برای بسیاری از این افراد هدف از حضور و هزینه در کمپینها، پیروزی در انتخابات است. سوالی که همواره و با گذشت زمان مطرح میشود این است که چگونه در انتخابات پیروز شویم و برای این هدف بزرگ به چه چیزهایی نیاز داریم؟
بنابراین استراتژیک فکر کنید و یک تیم خبره و حرفهای برای مبارزات تبلیغاتی و انتخاباتی را جمعآوری کنید. این اتفاق باعث میشود با برنامهای دقیق و حساب شده به استقبال از رویداد انتخابات پیشرو بروید. همچنین مردم نیز متوجه میشوند که شما با هدفگذاری و اصولی از پیش تعیین شده به میدان آمدهاید.
۴. بودجه خود را مدیریت کنید
هنوز و با گذشت زمانهای بسیار از برگزاری انتخابات در سراسر دنیا، انتخاب شعار انتخاباتی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین ،اصر پیروزی در انتخابات به حساب میآید. اگر به معروفترین رئیسجمهورهای دنیا و سیاستمداران دقت کنید، شعاری که برای کمپین خود انتخاب کرده بودند هنوز هم به یاد مردم مانده است. تاثیر کلمات شعاری که در راستای هدف نامزد و همچنین خواستهی مردم باشد در نتیجهی انتخابات غیرقابل انکار است.
[کل: ۴ میانگین: ۳.۵]