کدپستی همدان + ارسال پیامک با کدپستی بر اساس محل زندگی

این نرم افزار آنلاین که به نام سامانه پیامکی شناخته می‌شود، قابلیت های مختلفی را برای ارتباط با مشتریان برای شما فراهم می کند. امکان اتصال به سایت (وبسرویس پیامکی)، بانک شماره‌های مختلف همدان و سایر استان ها، بانک شماره تمامی شهرهای مربوط به استان همدان، بانک شماره بر اساس مشاغل و اصناف و کدپستی برای شما فراهم می‌شود.

ارسال پیامک بر اساس کدپستی همدان

ارسال برای خطوط ایرانسل با کدپستی همدان مشابه روش قبلی است. با انتخاب کدپستی ایرانسل وارد صفحه مربوطه می شوید سپس با انتخاب متن و ،وان و وارد ، رنج کدپستی می‌تو،د به مرحله بعدی وارد شوید.

به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟
ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک
ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه




منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/send-sms-based-on-post-code-of-hamadan-province/

اگر تصمیم به استفاده از این قابلیت پرطرفدار گرفته باشید، می‌تو،د از ج، کدپستی همدان استفاده کنید. در این ج،، کدپستی همدان و مناطق مختلف استان به تفکیک وجود دارد.


   اسدآباد از 45411 تا 65419
   بهار از 65311 تا 65319
صالح آباد 65361
   تویسرکان از 65811 تا 65819
سرکان 65841
   جوکار 65781
   دمق 65671
   رزن از 65611 تا 65691
قروه درجزین 65691
   سامن 65761
   شیرین سو 65571
   فامنین از 65611 تا 65619
   فرسنج 65861
   فیروزان 65981
   قهاوند 65631
   گل تپه 65581
   گیان 65961
   لالجین 65331
   ملایر از 65711 تا 65719
   نهاوند از 65911 تا 65919
   همدان از 6511 تا 6519
   کبودرآهنگ 65511 تا 65519

جمع‌بندی

ارسال پیامک بر اساس کدپستیبرای این کار می‌تو،د کدپستی محله های مورد نظر خود را از ج،ی که در ادامه می آید انتخاب کنید. سپس با وارد ، آن در بخش ارسال پنل ملی پیامک، پیام خود را برای افراد بفرستید. هر یک از اپراتور های ایرانسل و همراه اول بانک شماره متفاوتی دارند. در پنل ملی پیامک هردو در دسترس است. در ادامه به توضیح چگونگی استفاده از هرکدام می پردازیم:

کدپستی همراه اول

برای ،ب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان ما می تو،د از طریق اینستاگرام ملی پیامک و یا کانال آپارات با ما در ارتباط باشید.

کد پستی ایرانسل

ج، کدپستی استان همدان

اگر بخواهید برای سیمکارت‌های همراه اول بر اساس کدپستی همدان ارسال پیامک کنید، کافی است وارد پنل کاربری شده و مطابق ع، زیر، گزینه کدپستی همراه اول را انتخاب کنید.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های اداره پست، کدپستی همدان و سایر استان های کشور به گونه‌ای تهیه شده است که هر محله با محله های دیگر متفاوت و قابل تشخیص باشد. این قابلیت در پنل اس ام اس قابل استفاده است.

پنل ملی پیامک به شما قابلیت‌های مختلفی برای ارسال اس‌ ام‌ اس می‌دهد. یکی از آنها ارسال با کمک کد پستی همدان است. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا انتخاب دقیق و هدفمندی داشته باشید.

صاحبان مشاغلی که به دنبال ارتباط موثری با مشتریان خود هستند می‌دانند که هر روش تبلیغاتی نمی‌تواند خواسته آن‌ها را برآورده کند، از این رو پنل پیامکی به ،وان یک نرم افزار آنلاین که امکان ارسال گروهی پیامک را برای آنها فراهم می‌کند گزینه من، آن‌ها خواهد بود. بهتر است بد،د که تنها یکی از قابلیت های این پنل ارسال با کدپستی همدان است.

در ادامه ابتدا متن و سپس ،وان پیامک را برای دسته‌بندی بهتر پیام‌های ارسالی وارد کنید. پس از آن رنج کدپستی محله موردنظرتان را وارد کنید. بهتر است این کد حاوی 5 رقم اولیه کدپستی باشد تا بازه کاملی از افراد را در بر بگیرد.

دسترسی به مخاطبان هدف برای همه ،ب‌وکارها یک مزیت محسوب می‌شود. روش‌های مختلف تبلیغاتی مانند بیلبورد، تیزر و… نمی‌تواند تضمین‌کننده این موضوع باشد که تبلیغات شما به دست ،، برسد که به آنها نیاز دارند اما کدپستی همدان و مناطق مختلف آن می‌تواند شما را در مسیر تبلیغات کمک کند.

کد پستی همداندر بسیاری از روش‌های تبلیغات بسیاری از ،، که با آگهی‌های شما مواجه می‌شوند، مخاطب شما نیستند. اگر به دنبال روشی برای ارتباط با مخاطبان بالقوه خود هستید، می‌تو،د از ارسال پیامک بر حسب کدپستی همدان استفاده کنید، زیرا این قابلیت باعث می‌شود ارسال پیامک منطقه‌ای دقیق و مشخصی داشته باشید. به ،وان مثال شما می‌تو،د کدپستی هر یک از مناطق را انتخاب کرده و از سامانه بخواهید برای آن افراد پیامک تبیلغاتی شما را ارسال کند.

پنل ارسال پیامک چیست؟

کد پستی همراه اول

کدپستی ایرانسل

کدپستی همدانبرای دریافت و فعالسازی فوری پنل پیامک می‌تو،د هم اکنون با ما تماس بگیرید. پنل قابلیت ارسال پیامک در همدان و سرتاسر استان‌های دیگر کشور را دارد. شماره تماس 02163404 برای مشاوره استفاده از پنل پیامکی و معرفی قابلیت‌های مختلف در اختیار شما می‌باشد. ملی پیامک از تهیه تا ارسال پیامک و اجرای یک کمپین تبلیغاتی در کنار شماست. ،ب‌وکارهای مختلفی در همدان توانسته‌اند با کمک پنل تغییرات مثبتی در فروش و درآمد خود ایجاد کنند. امیدواریم شما نیز بتو،د از این خدمات استفاده کافی ببرید.

در اینجا با بررسی مجدد متن و انتخاب تصادفی یا ترتیبی بودن آن‌ها، تعداد شماره‌های موجود را می بینید. پس از تایید به مرحله ارسال هدایت می شوید و اگر همه فاکتورهای ورودی درست بود، تائید را بزنید و به مرحلۀ بعدی بروید.