میتو،د لیست شماره مشتریان و مخاطبین جدید و قدیم را وارد سامانه ملی پیامک کنید. همچنین به بانک اطلاعاتی شمارههای ملی پیامک هم دسترسی دارید که با توجه به هدفتان (ضمیر حذف) میتو،د پیامک را برای مشتریان زیادی ارسال کنید. با مثال واضحتر توضیح دهیم، مثلاً شرکت توزیع داروی خاصی هستید و برای معرفی دارو نیاز به ارسال پیامک دارید. در پنل پیامکی سامانه ملی پیامک بانک شماره داروخانهها را پیدا و اس ام اس را ارسال میکنید. به این ترتیب امکان افزایش مشتری و فروش بیشتر وجود دارد.
یکی از امکانات پنل پیامکی تنظیمات دلخواه است. فرض کنید شما صاحب فروشگاه آرایشی بهداشتی هستید و محصول جدیدی برای معرفی به مشتریان دارید و ترجیح میدهید روز دوشنبه ساعت ۱۱ صبح پیامی برای همه خانمهای بین ۲۰ تا ۳۰ سال در منطقه امیرآباد ارسال شود (البته به دلیل جلوگیری از مزاحمتهای شخصی برای کاربران ارسال بر اساس سن و جنس فعلاً غیرفعال است). با استفاده از ماژولهای سامانه ملی پیامک بهراحتی میتو،د تنظیمات موردنظر را انجام دهید و مخاطبان را گروهبندی و به گروه خاصی پیام ارسال کنید.
هزینه ارسال پیامک مقرونبهصرفه است
فرض کنید مسئول سایتی هستید و برای سایت یک پیج اینستاگرام ایجاد کردید. حالا قصد دارید پیج اینستاگرام را به اطلاع مشتریان برس،د، از چه روشی استفاده میکند؟
البته امکان ارسال پیام برای شهرهای مختلف هم به تفکیک در سامانه ملی پیامک وجود دارد. در مورد شهرهای مختلف هم مثالی بزنیم تا واضحتر درک کنید. مثلاً شما مسئول برگزاری کنگره مهندسی در شهر اراک هستید و کنگره در روزهای ۲۲ تا ۲۵ بهمنماه برگزار میشود. میتو،د با استفاده از امکان بانک شماره اصناف و مشاغل ملی پیامک، شاخه مهندسین را پیدا کنید. سپس به مهندسین شهرهای نزدیک اراک که امکان شرکت در کنگره را دارند، پیام ارسال کنید. به این ترتیب نهتنها اس ام اس هدفمند ارسال کردهاید، بلکه لیست مخاطبان نیز افزایش مییابد.
تنظیمات پیامک را به دلخواه انجام دهید
برای به دست آوردن زمان، همهٔ مخاطبان را در نظر بگیرید و مثلاً اگر برای هر پیام حدود ۲ دقیقه زمان در نظر بگیریم، حساب کنید برای ارسال پیام به همه مخاطبان چقدر زمان نیاز است. هزینه ارسال پیام چقدر میشود؟
هزینه ارسال پیام با موبایل چقدر است؟
از مسابقه پیامکی و نظرسنجی استفاده کنید
وقتی صحبت از ارسال پیام به مخاطب میشود، ذهن ناخودآگاه به سمت موبایل میرود. پس ابتدا ارسال پیام با تلفن همراه را بررسی کنیم و سپس سراغ روش دوم برویم. اگر صاحب ،بوکار کوچکی هستید، شاید تصور کنید که ارسال پیام از طریق تلفن همراه به مخاطب بهتر است. فرض کنید میخواهید پیامی را برای مشتریان ارسال و یکی از محصولات جدید شرکت را معرفی کنید. پیام را مینویسید و سپس از ،مت لیست مخاطبان موبایل یکی از شمارهها را انتخاب و پیام ارسال میکنید. برای بار دوم دوباره پیام را کپی و ارسال میکنید، برای مخاطب سوم و چهارم نیز به همین ترتیب پیام را کپی و میفرستید.
فرض کنیم ارسال پیامک به مشتریان را با موبایل انجام دادیم، حالا سوالی که پیش میآید این است چقدر زمان برای ارسال پیام هدر میرود؟
ارسال پیام از طریق سامانه پیامکی بهصرفه است زیرا با توجه به نیازی که دارید، میتو،د یکی از بستههای ملی پیامک (پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری) را انتخاب و ،یداری کنید. ملی پیامک تعدادی پیامک را به ،وان هدیه برای کاربران در نظر گرفته است، ی،ی به محض اینکه یکی از بستهها را ،یداری کردید تعدادی پیامک رایگان برای شما فعال میشود.
از پیامهای ارسال شده گزارش بگیرید
در این مقاله به معرفی روشهای مختلف ارسال پیام به مشتریان از طریق تلفن همراه و سامانه پیامکی میپردازیم و ویژگیهای هر روش را بررسی میکنیم.
ارسال اس ام اس به مشتریان از طریق تلفن همراه
مطلب را با دوستانتان که صاحب ،بوکار هستند به اشتراک بگذارید تا بتوانند برای پیشرفتشان تبلیغات هدفمند انجام دهند.
سامانه ملی پیامک همه امکانات و ویژگیهای گفته شده در این مقاله را به صورت جامع و کامل در اختیار مشتریان قرار میدهد. برای رشد ،بوکارتان حتماً از پنل پیامکی استفاده کنید. جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ملی پیامک به شماره ۶۳۴۰۴-۰۲۱ زنگ بزنید.
در سامانه ملی پیامک میتو،د از روی نقشه برای مخاطبان پیام ارسال کنید. مثلاً اغذیهفروشی که میخواهد برای ساعت خاصی از روز برای مشتریان محدوده مغازه خود پیامی ارسال کند. در سامانه پیامک، محدوده مورد نظر را انتخاب و پیام را برای ساعت خاص ارسال میکند. یا حتی میتواند به تفکیک برای همراه اول و ایرانسل پیام ارسال کند.
نتیجهگیری از روشهای ارسال پیامک به مشتریان
به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟ ملیپیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/send-message-from-panel/
موضوع بعدی هزینه ارسال پیام با موبایل است. در ادامه بررسی کنیم و ببینیم هزینه ارسال هر پیام چند است. در سامانه همراه اول هزینه پیام ،ی برای سیم کارت دائمی، هر صفحه ۸۹ ریال است و برای سیم کارت اعتباری هر صفحه ۱۰۶ ریال است. در سامانه ایرانسل پیامک ،ی به خطوط مختلف بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ ریال است. با توجه به قیمتهای گفته شده میتو،د هزینه ارسال هر پیام و سپس همه پیامها را حساب کنید.
از تلفن همراه به چه تعداد مخاطب پیام ارسال میکنید؟
بعد از بررسی مزایا و معایب ارسال پیام با استفاده از تلفن همراه سراغ روش دوم میرویم. روش دوم ارسال از طریق سامانه پیامکی است. استفاده از سامانه پیامکی بسیار راحت و مقرونبهصرفه است. در استفاده از سامانه پیامکی مشکلات ارسال پیام با موبایل را ندارید.
تصور کنید شما در شرکتی به ،وان مدیر بازاریابی مشغول فعالیت هستید و پیام تبلیغاتی برای مشتریان ارسال کردهاید. رئیس شرکت از شما گزارش ارسال پیامها را میخواهد، به راحتی میتو،د با استفاده از امکان گزارشگیری آمار پیامهای ارسال شده و ارسال نشده را به صورت فایل ا،ل دانلود و تحویل رئیس شرکت دهید.
همانطور که در این مطلب گفته شد، ارسال پیام به مشتریان یکی از روشهای بسیار تاثیرگذار برای تبلیغات و جذب مشتری است که باعث میشود هزینهای که برای تبلیغات استفاده کردهاید، با ،ید محصولات بازگشت داده شود.
در بخش قبلی برای ارسال پیامک به مشتریان با تلفن همراه، زمان و تعداد پیامهای ارسالی را بررسی کردیم. در این ،مت زمان و تعداد پیامهای ارسالی با سامانه پیام کوتاه را توضیح میدهیم. فرض کنید صاحب فروشگاهی هستید و میخواهید محصولی جدید به مشتریان معرفی کنید. کافیست وارد سامانه شوید، روی ،مت ارسال پیامک کلیک کنید. پیام را بنویسید و سپس در ،مت بعدی ارسال، تعداد مخاطبان را انتخاب و پیام را ارسال کنید. اس ام اس در ۱۵ دقیقه برای ۵۰ هزار کاربر ارسال میشود.
لیست مخاطبان را افزایش دهید
شاید تابهحال برای شما هم سوال پیش آمده باشد که برنامههای تلویزیونی چگونه مسابقه یا نظرسنجی برگزار میکنند. برنامههای تلویزیونی برای برگزاری مسابقه پیامکی از پنل پیامکی استفاده میکنند. در پنل ملی پیامک با استفاده از ماژول مسابقه و ماژول نظرسنجی بهراحتی میتو،د برای محصولات و خدمات از مخاطبان خود نظرخواهی کرده یا مسابقهای برگزار کنید.
از روی نقشه پیامک ارسال کنید
میتو،د به همه مخاطبان که شماره آنها را در گوشی همراه ذخیره دارید، اس ام اس بفرستید و شاید شماره تلفنهایی در سایت یا محیط کارتان داشته باشید و بتو،د پیامک ارسال کنید. همه مخاطبان گفته شده تعداد محدودی هستند. البته در نظر داشته باشید که طبق قو،ن مخابرات اگر بیش از اندازه با گوشی موبایل پیام بفرستید سیم کارت میسوزد.
ارسال پیام به مشتری از طریق سامانه پیامکی
روشهای مختلف ارسال پیامک به مشتریان
در این مطلب با دو روش ارسال پیام با موبایل و ارسال پیام با سامانه پیامکی آشنا شدید. معایب ارسال پیام با موبایل را شناختید. از ویژگیهای مهم و کاربردی سامانه پیامکی برای هر ،بوکاری اطلاع پیدا کردید. اکنون باتوجه به هدفتان میتو،د خیلی راحت روش ارسال اس ام اس به مشتریانتان را انتخاب کنید.
در ادامه سامانه پیامکی و ویژگیهای مهم سامانه را توضیح دهیم.
در مدت زم، کوتاه پیامهای زیادی را ارسال کنید
قطعاً راههای زیادی برای اطلاعرس، وجود دارد از جمله استفاده از روش تبلیغ در پیجهای اینستاگرام یا تلگرام، اما تبلیغات در شبکههای اجتماعی پُرسروصدا و شلوغ است و مخاطب را سردرگم میکند. یکی از روشهای بسیار مهم و کاربردی ارسال پیامک به مشتریان است زیرا بیش از ۹۵ درصد کاربران پیامها را باز میکنند و بیش از ۲۵ درصد مخاطبان روی پیام کلیک میکنند.