ارسال پیامک انتخاباتی + نمونه متن تبلیغاتی برای انتخابات 1402

اگر بخواهیم روش ارسال پیامک انتخاباتی را با سایر روش‌های تبلیغات برای کاندیداها مقایسه کنیم، می‌بینیم که این روش، کمترین هزینه و بیشترین بازدهی را دارد. روش‌های سنتی مانند چاپ بروشور تبلیغاتی با محیط زیست سازگار نیست و در اغلب موارد اصلا خوانده نمی‌شود. در بهترین حالت، مردم نیم‌نگاهی به آن می‌اندازند و سپس یا در وسط خیابان رها می‌شود و یا کلا فراموش می‌کنند چنین چیزی در جیبشان است. روش‌های تبلیغاتی دیگر مانند همایش‌ها و سمینارها هم بسیار پر،ج هستند و در مقایسه با پیامک افراد کمتری را پوشش می‌دهند. بنابراین اگر بخواهیم از نظر دسترسی به اقشار مختلف جامعه، پیامک می‌تواند گزینه‌ای بسیار عالی باشد.

از طرف دیگر همان‌طور که گفتم، سرعت بالای ارسال پیامک، صرفه‌جویی در زمان و انرژی، امکان ارسال لینک و پیام در چند مرحله و ده‌ها مزیت دیگر همگی از دلایلی است که همین امروز باید برای دسترسی به آن‌ها با ملی پیامک و شماره 02163404 تماس بگیرید و برای دریافت پنل درخواست دهید.

تا اینجا به مهم‌ترین نکات ارسال پیامک انتخاباتی اشاره کردیم. در این شور و شوق انتخابات تمام روشهای تبلیغات قیمت‌هایشان را چند برابر ،د و تعامل قابل‌قبولی هم با جمع‌بندی ارسال انتخاباتیمشتری ندارند، اما هزینه ارسال پیامک و فعال ، سامانه ارسال پیام کوتاه هنوز تغییری نکرده و بازخورد خوبی هم دارد. پس نباید از این فرصت طلایی غافل شوید.

یک نامزد انتخابات که در ارسال پیامک تبلیغاتی انتخاباتی اشتباه کرده است.

بسته‌ ملی پیامک ویژه ارسال پیامک انتخاباتی

فراموش نکنید که بخش مهمی از جامعه که باید درباره آینده تصمیم بگیرند، جوانان و به خصوص رای اولی‌ها هستند. این افراد با اینکه خیلی زود تحت تاثیر قرار می‌گیرند و جلب اعتماد آنان ساده است، اما در یک چشم به‌هم زدن هم می‌توانند نظرشان را عوض کنند. بنابراین سعی کنید ابتدا اعتماد آنان را جلب کنید و بعد با صداقت آن اعتماد را ارزشمند بشمارید و آن را به هیچ وجه ضایع نکنید.

برای اینکه بتو،د برای جوانان پیامک انتخاباتی بفرستید، می‌تو،د از قابلیت ارسال پیامک زنده استفاده کنید. پیامک زنده این امکان را به شما می‌دهد تا ،ت افراد و بازه سنی آنان را مشخص کنید. بنابراین می‌تو،د در چند مرحله روی ،ت‌ها و بازه‌های سنی گونا، تمرکز کنید و برایشان پیامک تبلیغات انتخاباتی بفرستید.

فراموش نکنید که این شما هستید که آینده خود را می‌سازید، برای یک آینده بهتر رای دهید.

دکتر(—–) ، کد انتخابات (—–)

هزینه بسته: 19,600,000 تومان16,990,000 تومان

  • بهتر است شماره رند و کوتاهی داشته باشید. هر چقدر شماره سامانه شما کوتاه‌تر باشد، تاثیر بهترین در مخاطب خواهد داشت. همچنین بهتر است که حتما از یک سرشماره اس ام اس بفرستید تا همه پیام‌هایتان یکجا جمع شود. اگر از چند سرشماره استفاده کنید، پیامک‌های ارسالی در صندوق ورودی مخاطب پخش شده و جلوه خوبی نخواهد داشت.

    اخبار و برنامه‌های انتخاباتی ایشان را از لینک (—–) دنبال کنید

  • برای تبلیغ کاندیدای مورد نظر خود زمان زیادی باقی نمانده و بر اساس مقاله «زمان تبلیغات انتخابات مجلس 1402»، از تاریخ 3 اسفند تا 9 اسفند مجاز به تبلیغات هستید. پس فرصت را غنیمت بشمارید و همین الان بسته ارسال پیامک تبلیغاتی برای تبلیغ نماینده مجلس را ،یداری کنید.

    بشتابید! بشتابید!

    دوستانه توصیه می‌کنم که از ارسال پیامک در ساعات نامن، مثل صبح خیلی زود، موقع استراحت نیم‌روزی و آ، شب پر، کنید. چون علاوه بر نارضایتی مخاطب امکان تعامل بسیار پایینی دارد و این ارسال برای بیشتر افراد نوعی مزاحمت تلقی خواهد شد.

    موثرترین شعار انتخاباتی برای انتخابات مجلس 1402حتما بخو،د: موثرترین شعار انتخاباتی برای انتخابات مجلس 1402

    نکات مهم در ارسال پیامک انتخاباتی

    برای آینده ایران، روز 11 اسفند منتظر شما دانشجویان گرامی هستم.

    ارسال لینک و استفاده از لینک ،ر

    حتما برنامه ارسال چند مرحله‌ای داشته باشید. به ،وان مثال در پیام اول نام و شعار تبلیغاتی را بنویسید. در ادامه متن تبلیغات کاندیدای اتحادیه و مجلس و یا پیام بعدی اه،تان را بگویید و با ارسال لینک از مخاطب بخواهید که مطالب شما را بخواند. در اس ام اس بعدی او را مستقیم خطاب قرار دهید و راه ارتباطی مثل شماره سامانه، سایت یا اینستاگرام را برایش بفرستید و از این روش برای ماندن اسمتان در ذهن مردم استفاده کنید.

    تبلیغات انتخابات را از کجا شروع کنیم؟برای ارسال پیامک انتخاباتی اول از همه باید پنل داشته باشید، پس در صفحه اصلی سایت ملی پیامک برای دریافت فوری پنل ثبت‌نام کنید یا با شماره 02163404 تماس بگیرید تا همکاران تیم پشتیب، برای دریافت و فعال‌سازی پنل به شما کمک کنند. فعال شدن سامانه و شروع ارسال پیامک کمتر از 20 دقیقه زمان لازم دارد و در مقایسه با دیگر روش‌های تبلیغاتی سرعت بالاتر، هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر و تاثیر بیشتری دارد. حالا این روش تبلیغاتی که ما حسابی روی آن تاکید داریم، چه مزایایی دارد؟

    مزایای ارسال پیامک انتخابات چیست؟!

    هزینه بسته: 98,000,000 تومان76,900,000 تومان

  • حالا که به انتهای صحبتمان رسیدیم، می‌خواهیم چند نمونه پیامک کاربردی و تاثیرگذار برای ارسال پیامک انتخاباتی و همچنین متن تبلیغات انتخاباتی اتحادیه را هم به ،وان الگو به شما معرفی کنیم:

    برای ارسال پیامک تبلیغاتی انتخابات به یک منطقه به‌خصوص چند راه پیش‌روی شماست. ارسال از روی نقشه، ارسال با کدپستی، استفاده از بانک شماره موبایل، پیامک با آنتن ایرانسل و البته ارسال پیامک زنده.

    ارسال پیامک برای انتخابات به همراه چند نمونه متن تبلیغات انتخاباتی اتحادیه

  • حالا شاید بپرسید پیامک‌های تبلیغات انتخابات باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟ اگر یادتان باشد گفتیم که ارسال پیامک سرعت بالایی دارد و این پتانسیل را دارد که به دست تمام اقشار جامعه برسد. از طرف دیگر، بر اساس اعلام رسمی بیش از 50% مردم پیامک‌های تبلیغاتی‌شان را می‌خوانند و حدود 98% پیام‌های ارسالی هم در همان لحظه اول خوانده شده و در گوشی ذخیره می‌شوند. پس با توجه به این ویژگی‌ها پیامک تبلیغاتی شما باید حتما شامل ویژگی‌های زیر باشد:

    • ارسال پیامک با نام و نام‌خانوادگی کامل کاندیدا و شماره کد انتخاباتی
    • ارسال لینک سایت یا رپورتاژ آگهی در سایت‌های مختلف برای مطالعه بیشتر مخاطب
    • ارسال لینک اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی
    • اشاره کلی به اه، انتخاباتی
    • برنامه‌ریزی من، برای ارسال پیامک انتخاباتی در چندین مرحله بدون ایجاد مزاحمت مداوم

    تبلیغات انتخابات را از کجا شروع کنیم؟

    نامزدهای انتخاباتی باید بتوانند با توجه به حوزه تخصصی خود، حمایت بخشی از جامعه را دریافت کنند. مثلا ورزشکار، که قصد دارند در شورای شهر یا مجلس نماینده مردمشان باشند، باید بتوانند حمایت بخشی از ورزشکاران را به خود جلب کنند. برای اینکه بتو،د به اصناف و مشاغل مختلف پیامک انتخاباتی ارسال کنید، می‌تو،د از بانک شماره اصناف و مشاغل ملی پیامک استفاده کنید.

    هزینه بسته: 4,900,000 تومان

  • اول از همه یادتان باشد که حتما متن پیامک شامل نام و نام‌خانوادگی کاندیدا و کد انتخاباتی باشد. درست است که پیامک ارسالی شما در گوشی می‌ماند، ولی نباید انتظار داشته باشید که مخاطب موقع رای دادن دنبال کد انتخاباتی‌تان بگردد، پس در هر پیام به این نکته مهم اشاره کنید.

    رای قدرتمندترین ابزاری است که بشر برای گسستن زنجیر بندگی خود اختراع کرده و ورزشکاران پیشگامان گسستن زنجیرها هستند!
    نام (—–) ، کد انتخابات (—–)

  • قو،ن و مقررات تبلیغات انتخابات مجلس 1402حتما بخو،د: قو،ن و مقررات تبلیغات انتخابات مجلس 1402

    اول از همه می‌خواهیم بسته‌های ارسال انبوه پیامک انتخابات را خدمتتان معرفی کنیم. اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید فقط کافی است فرم زیر را تکمیل کنید:

    تبلیغات پیامکی – تخفیف ویژه انتخابات 1402

    برای فردایی بهتر رای می‌دهم!
    برنامه و اه، اجرایی دکتر (—-) را از لینک زیر مشاهده کنید:
    instagram.com/1234
    کد انتخاباتی (—-)
    ضمن دعوت از مردم شهیدپرور ایران برای مشارکت پرشور در انتخابات، مهندس (—–) با کد انتخاباتی (—–)

    که در ادامه می‌خواهیم به این مزایا اشاره کنیم.

    قابلیت ارسال پیام انتخاباتی به صورت منطقه‌ای

    *توجه نمائید که 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به هزینه اضافه خواهد شد.

  • امکان ارسال لینک برای مخاطب در تبلیغ کاندیدای انتخابات اگر در سایت‌های مختلف درباره اه، و برنامه‌هایتان رپورتاژ آگهی منتشر کردید، در اینستاگرام و توییتر فعالید یا سایت دارید، حتما باید درخواست خط از سرشماره‌های 3000 یا 50004 بدهید و از این طریق لینک مربوطه را برای مخاطب ارسال کنید. این روش هم متن پیام کوتاه‌تر می‌شود و هم با توجه به منبعی که در انتهای پیام آمده، توجه و اعتماد مخاطب سریع‌تر جلب شده و درگیری او با تبلیغات بیشتر می‌شود.

    با درایت برای بهبود شرایط انتخاب کن.
    برای مردم!
    دکتر (—–) ، کد انتخابات (—–)

  • رای ما برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم

    بنابراین دومین ابزار مهم که باید از آن استفاده کنید، ارسال به بانک مشاغل مختلف است. حتی می‌تو،د برای تبلیغات پیامکی استراتژی مشخصی داشته باشید و در چندین مرحله برای مشاغل مختلف پیامک بفرستید. در این استراتژی تبلیغاتی می‌تو،د گروه‌های مختلف جامعه را با پیامک‌هایی که به سبک زندگی و کار آنان نزدیک است، به سمت خود بکش،د و اعتماد آنان را جلب کنید.

    به‌طور کلی می‌بینیم که در کارزار انتخابات هزینه‌های هنگفتی می‌شود؛ اما نامزدها نتیجه دلخواه را نمی‌گیرند. زیرا در تبلیغات خود هوشمندانه و دقیق رفتار نمی‌کنند. در ادامه قرار است بیشتر راجع‌به روش موثر ارسال پیامک تبلیغاتی انتخابات صحبت کنیم و ببینیم چه مزایایی برای نامزدهای انتخاباتی دارد.

    ویژگی‌های متن تبلیغات انتخاباتی

    حتی شاید بتو،د طوری حرفه‌های مهم جامعه مانند وکیلان و بازرگانان را به سمت خود جذب کنید که در راه پر پیچ‌وخم انتخابات و سیاست بتوانند از شما حمایت حقوقی و مالی هم بکنند.

    پیامک به رای اولی‌ها و جوانان

    0 تومان

    اگر اوایل صبح مثلا 8 تا 10 پیامک خود را بفرستید، این شانس را دارید تا مخاطب شما در این مورد با همکارانش صحبت کند و درگیری بالایی با متن تبلیغاتی شما داشته باشد. برای عصر بین ساعت 5 تا 8 هم شانس به اشتراک گذاشته شدن با اعضای خانواده تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند.