ضمانت بازگشت وجه – پنل اس ام اس – سامانه پیامکی

البته که این درخواست انصراف باید در چهارچوب قو،ن شرکت باشد بنابراین اگر درخواست عودت وجه شما در چهارچوب قو،ن شرکت نباشد هیچ عودت وجهی انجام نمی شود.

 

خواهشی که از شما داریم

تبصره: در صورتی که کدملی و شماره موبایل اعلام شده به نام یک نفر باشد برای احراز هویت نیازی به ارسال مدارک نبوده و از طریق سامانه شاهکار احراز هویت شما به صورت خودکار انجام می‌شود.

 

درخواست بازگشت وجه چگونه انجام می‌شود؟

گارانتی بازگشت وجه امک، است که ما در “فراز اس‌ا‌م‌اس” قرار داده‌ایم تا شما عزیزان با خیالی آسوده اقدام به ،ید سامانه پیامک نمایید. صداقت با مشتری و صداقت کارکنان از جمله ارزش‌های سازم، ما هستند و خلاف ان عمل نخواهیم کرد!


منبع: https://farazsms.com/money-back-guarantee/

برای تمامی عودت وجه‌هایی که برای انصراف از ،ید است علاوه بر ،ر 20% از مبلغ اولیه هزینه کارمزد بانکی ،ر شده و مابقی عودت داده می شود. در ادامه چند نمونه از رایجترین موارد ،ید پنل که درخواست عودت وجه بوده است را ،وان می کنیم، برای تمام موارد 20% جریمه همراه با کارمزد بانکی ،ر شده و مابقی عودت داده می شود.

قبل از اینکه درخواست بازگشت وجه ارسال کنید مشکل خود را با کارشناس و پشتیب، فراز اس‌ام‌اس در میان بگذارید تا مطمئن شوید که سامانه پیام کوتاه ما خواسته شما را برآورده نمی‌کند و بد،د که تمام تلاش ما جلب رضایت شماست و البته ما مطمئن هستیم که هر،ی با اجرای موبه‌مو و گام‌به‌گام راهنمایی‌های واحد پشتی، و موارد گفته شده در ویدئو آموزشی نتایج فوق‌العاده‌ای از تبلیغات پیامکی خواهد گرفت و هزاران برابر وجه پرداختی را به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به دست خواهد آورد و هیچگاه به فکر این موضوع نیز نخواهد افتاد!

 

شرایط عودت وجه

  • ضمانت بازگشت وجه تا 7 روز است.
  • در صورت ارسال بیشتر از 1000 پیامک امکان عودت پنل وجود ندارد.
  • در صورت فعال سازی خط اختصاصی رایگان هزینه فعال سازی خطوط هدیه از مبلغ پنل پرداخت شده ،ر می شود.
  • به دلیل اینکه شارژ ،یداری‌شده به پیامک تبدیل می‌شود امکان بازگشت شارژ تحت هیچ شرایطی به وجود ندارد.

،ید پنل پیامکی از فراز اس ام اس به منزله پذیرش این قو،ن است. بنابراین لطفا قبل از ،ید و استفاده از فراز اس ام اس قو،ن و مقررات سامانه پیامک را مطالعه و تایید نمایید، ،ید پنل پیامک فراز اس ام اس به منزله تایید و پذیرفتن قو،ن و مقررات خواهد بود.

لازم به ذکر است که در درخواست خود، شماره کارت بانکی به نام صاحب پنل پیامک را ارسال نمایید تا وجه شما در پنجشنبه هر هفته مبلغ به حساب شما واریز شود. در صورتی که ،ید پنل از شماره کارت دیگری به جز صاحب پنل انجام شده باشد می‌بایست تصویر کارت ملی صاحب کارت بانکی را ارسال نمایید تا هزینه به حساب صاحب کارت بانکی عودت داده شود.

  • کاربر می‌بایست دقت داشته باشد که شارژ ،یداری شده به‌ حساب اپراتور بوده و قابل عودت نمی‌باشد و همچنین درصورتی‌که کاربر خط اختصاصی ثبت کرده باشد هزینه ثبت خط اختصاصی نیز دریافت شده و مابقی عودت داده می‌شود.
  • در صورت دریافت فایل افزونه، قالب پیامکی و… در صورتی که درخواست عودت وجه داشته باشید هزینه افزونه، قالب و خدمات استفاده شده ،ر می شود و مابقی پول عودت داده می شود.
  • درخواست بازگشت وجه فقط از طریق تیکت امکان‌پذیر است و لطفاً طی تماس تلفنی این مورد را مطرح نفرمایید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست شما رسیدگی شود.

دلیل درخواست وجه را اعلام نمایید تا در صورتی که مطابق قو،ن فراز اس ام اس باشد با ،ر 20% از مبلغ پرداخت شده مابقی به حساب شما عودت داده می شود.

در ادامه تعهدات فراز اس ام اس نوشته شده است و اگر ما به تعهداتمان پایبند نبودیم، می‌تو،د درخواست بازگشت وجه داشته باشید. لازم است بد،د نرخ درخواست بازگشت در فراز اس ام اس بسیار پایین بوده و چیزی در حدود 2۰ مورد از هر ۱۰۰۰ سفارش است! که کمتر از 2% افراد هستند که از عودت وجه استفاده می‌کنند.

انصراف از ،ید پنل پیامکی شامل جریمه است و مطابق قو،ن شرکت شما می‌تو،د حدا،ر 7روز پس از ،ید پنل پیامکی نسبت به عودت وجه درخواست خود را ثبت کنید تا با ،ر 20% جریمه + هزینه کارمزد بانکی مابقی عودت داده شود.

کافی است شما وارد حساب کاربری خود شوید، در ،مت ارسال تیکت پشتیب،، به واحد مالی درخواست عودت وجه را ارسال نمایید.


ضمانت بازگشت وجه
راهنمای مطالعه

 

چه زم، هیچ مبلغی عودت داده نمی شود؟

  • به دلیل اینکه شارژ ،یداری‌شده به پیامک تبدیل می‌شود امکان بازگشت شارژ تحت هیچ شرایطی به وجود ندارد.
  • در صورتی که اکانت به صورت حقوقی ،یداری شوید، شارژ یا خط اختصاصی ،یداری شده به حساب شرکت واریز شود باتوجه به اینکه فاکتورهای حقوقی روزانه با سامانه مودیان ارسال می‌شود و در کارتابل مالیاتی شرکت ثبت می‌شود امکان عودت ندارد بنابراین اگر در ،ید خود شک دارید حتما به صورت حقیقی ،ید خود را انجام دهید، بدیهی است است که ،یدهای حقیقی به صورت تجمیعی در سامانه مالیاتی ثبت شده و امکان صدور فاکتور وجود ندارند.
  • در صورت ارسال پیامک‌های مجرمانه (ارسال پیامک جعلی از سمت نهادهای ،تی، ارسال پیامک فیشینگ، ارسال پیامکی که موجب رعب و وحشت شود و به‌قصد مزاحمت یا شوخی باشد) پنل شما مسدود شده و اطلاعات به مراجع قانونی ارسال شده و هیچ وجهی عودت داده نمی‌شود.
  • هرگونه دست‌کاری در سورس سامانه و تلاش برای نفوذ و هر اقداماتی که موجب اختلال در سرویس‌دهی فراز اس‌ام‌اس شود جرم محسوب شده و علاوه بر مسدود شدن حساب کاربری، از سمت نهاد قانونی پیگیری‌های لازمه انجام می‌شود.

تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی و نهاد‌های ،تی برای استفاده از سامانه پیامک می‌بایست مدارک احراز هویت ارسال کنند تا امکان ارسال پیامک برای آنها فعال شود و بدون ارسال مدارک امکان ارسال پیامک فراهم نمی‌باشد.

 

عودت وجه با 20% جریمه