آموزش ساخت پنل پیامکی در کمتر از 1 دقیقه! + آموزش تصویری مرحله به مرحله

با ساخت پنل پیامکی و ارسال پیامک تبلیغاتی از آن می‌تو،د از امکانات جالب سامانه پیامکی استفاده کنید. یکی از جذاب‌ترین روش‌های تبلیغات پیامکی، ارسال پیامک هوشمند یا همان پیامک شخصی سازی شده است. برای روشن‌تر شدن موضوع به این نمونه پیامک دقت کنید:

در ادامه هر یک از مراحل بالا را به صورت خلاصه بخو،د.

وارد شدن به سایت و ثبت نام

پنل اقتصادی کمی از پنل پایه پیشرفته‌تر است. پس از ساخت پنل پیامکی اقتصادی یک خط اختصاصی رایگان و 100 پیامک هدیه دریافت می‌کنید. این پنل، محبوب‌ترین پنل در میان مشتریان است و بسیاری ترجیح می‌دهند از آن استفاده کنند. در پنل اقتصادی به 40 درصد امکانات ملی پیامک دسترسی خواهید داشت.

پنل شرکتی

فرستادن پیامک تبلیغاتی فقط نوشتن یک متن و فرستادن آن به چند شماره رندوم نیست. بلکه با ساخت پنل پیامکی به امکانات و مزایای بی‌شماری دسترسی پیدا می‌کنید و از این طریق می‌تو،د مشتریان را درگیر خود نگه دارید و به اصطلاح برندسازی کنید. در این ،مت از مطلب مزایایی که با ساخت پنل پیامکی عایدتان می‌شود را برایتان بررسی می‌کنیم.مزایای ساخت پنل پیامکی

بدون محدودیت

پس از ساخت پنل پیامکی و تائید مدارک کاربری، کارشناسان ملی پیامک برای شما یک سرشماره اختصاصی ثبت می‌کنند. در صورت که تمایل به ،ید خط اختصاصی با شماره‌های رند و یا دلخواه را دارید می‌تو،د از ،مت «سفارش خط» داخل پنل کاربری خود اقدام کنید.

پیامک فقط برای تبلیغاتی نیست! با پیامک بازاریابی کنیدحتما بخو،د: پیامک فقط برای تبلیغاتی نیست! با پیامک بازاریابی کنید

مزایای ساخت پنل پیامکی

با ساخت پنل پیامکی پایه، شما به حداقل امکانات دسترسی خواهید داشت. با ،ید پنل پایه، یک خط اختصاصی رایگان و 50 پیامک هدیه دریافت خواهید کرد؛ اما فقط می‌تو،د از 20 درصد امکانات پنل استفاده کنید.

پنل اقتصادی

حتما می‌تو،د حدس بزنید که پنل شرکتی، کامل‌تر از پنل پایه و اقتصادی است. ساخت این پنل به شما کمک می‌کند با هزینه‌ مقرون‌به‌صرفه‌تر به ازای هر پیامک، کار تبلیغات را شروع کنید. با ،ید پنل شرکتی به 60 درصد امکانات دسترسی خواهید داشت و یک خط اختصاصی و 200 پیامک هدیه دریافت خواهید کرد.

بهترین استراتژی پیامکی برای یک ،ب و کار چیست؟حتما بخو،د: بهترین استراتژی پیامکی برای یک ،ب و کار چیست؟

پنل تجاری

در این مرحله باید اطلاعات هویتی مانند کدملی، شماره شناسنامه، نام پدر، کدپستی، آدرس، ،ت و غیره را بنویسید. این اطلاعات به دستور شرکت ارتباطات سیار و برای ثبت خط اختصاصی پیامکی شما دریافت می‌گردد بنابراین در ورود اطلاعات دقت کنید و پس از تکمیل بر روی گزینه «تایید» کلیک کنید.

همان‌طور که می‌بینید، این نمونه پیامک کاملا شخصی‌سازی شده است. جالب است بد،د پیامک‌هایی که در آن‌ها از نام و نام خانوادگی افراد استفاده می‌شود، 31 درصد بیشتر از سایر پیام‌ها باز و خوانده می‌شوند.

بازاریابی طوف، با ساخت پنل پیامکی

با ساخت پنل پیامکی می‌تو،د بدون محدودیت خاصی بازاریابی کنید و به رشد ،ب‌وکار خود سرعت دهید. برای تبلیغات پیامکی لازم نیست هیچ وسیله اضافی یا امکانات گران قیمتی داشته باشید. درواقع هرجایی که به اینترنت متصل شوید، بدون محدودیت می‌تو،د بازاریابی پیامکی انجام دهید.

راحت و آسان

اما پنل‌های ملی پیامک با هم چه تفاوت‌هایی دارد؟

پنل پایه

هر ،ی بدون آموزش بازاریابی پیچیده می‌تواند یک پنل پیامکی بسازد و در ادامه از آن استفاده کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید قبل از شروع هر کاری دقیق درباره آن بخو،د و یاد بگیرید، می‌تو،د از مطالب وبلاگ ملی پیامک و ویدئوهای کانال آپارات ملی پیامک استفاده کنید تا ببینید چقدر ساده و راحت می‌توان از پنل پیامکی استفاده کرد.

ثبت نام در ملی پیامک

انتخاب پنل دومین گام ساخت پنل پیامکی

افراد حقیقی برای ساخت پنل پیامکی باید یک سری مدارک داشته باشند. این مدارک شامل تصویر اسکن شده کارت ملی و تصویر سلفی برای احراز هویت می‌شود. اگر به کارت ملی دسترسی ندارید، می‌تو،د از گواهینامه، پاسپورت دارای تاریخ انقضا یا کارت پایان خدمت هم استفاده کنید. تصویر سلفی احراز هویت باید به شکل زیر باشد:

برای ساخت پنل پیامکی روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

وارد ، مشخصات فردی

برای ساخت سامانه پیامکی، کافی است با دسترسی به اینترنت، مراحل ساخت پنل اس ام اس را به ترتیب زیر طی کنید:

  1. ورود به سایت melipayamak.com و انتخاب گزینه «ثبت نام» در بالای صفحه
  2. درج نام، نام خانوادگی و شماره موبایل در فرم ثبت نام
  3. انتخاب پنل (مقایسه پنل‌ها در صفحه تعرفه‌ها)
  4. پرداخت هزینه برای ساخت پنل پیامکی
  5. دریافت پیامک نام کاربری و رمز عبور سامانه
  6. ورود به پنل اس ام اس
  7. تکمیل مشخصات کاربری
  8. بارگذاری تصویر مدارک (حقیقی یا حقوقی)
  9. دریافت خط اختصاصی هدیه یا ،ید سرشماره پیامکی دلخواه

امیدوارم با خواندن این مقاله بتو،د به راحتی پنل پیامکی خود را بسازید و از این طریق بازاریابی پیامکی را طوف، شروع کنید. فراموش نکنید که در این مسیر می‌تو،د از مطالب وبلاگ و ویدئوهای آموزشی نهایت استفاده را ببرید و هر زمان به مشکلی برخورد کردید، با شماره تلفن 02163404 تماس بگیرید تا کارشناسان ملی پیامک در بخش پشتیب، سوالات شما را پاسخ دهند.


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/sms-panel-building-tutorial/

 در آ،ین مرحله از ساخت پنل پیامکی باید مدارک لازم را در سایت آپلود کنید تا احراز هویت شوید. اگر در ارسال مدارک دچار مشکل و یا خطا شدید می‌تو،د از گزینه «ارسال در تلگرام» استفاده کنید و مدارک خود را برای کارشناسان ملی پیامک ارسال کنید.

در این ،مت باید اطلاعات خود را وارد کنید. نترسید! این اطلاعات چندان پیچیده نیستند و فقط شامل نام، نام خانوادگی و تلفن همراه می‌شوند. همچنین فقط اطلاعاتی اجباری هستند که در کنار آن‌ها یک ستاره قرمز قرار داده شده است. بنابراین فقط با وارد ، نام خانوادگی و تلفن همراه می‌تو،د در کمتر از یک دقیقه ثبت نام خود را در پنل اس ام اس ملی پیامک انجام دهید.

چنانچه سازمان‌های ،تی بخواهند پنل پیامکی بسازد باید مدارکی مثل نامه معرفی‌ نماینده‌ای که جهت استفاده از پنل مشخص می‌شود و مدارک مربوط به سازمان مربوطه را بارگذاری کنند.

دریافت خط اختصاصی هدیه

افراد حقوقی برای ثبت‌نام موفق در پنل پیامکی تصویر اسکن شده کارت ملی مدیر عامل و تصویر آ،ین رو،مه رسمی شرکت را بارگذاری کنند تا ثبت نام آن‌ها تکمیل شود.

مدارک موردنیاز برای سازمان‌ها و ارگان‌های ،تی

انتخاب یکی از پنل‌ها برای ثبت نام سامانه پیامکی

بلافاصله پس از اینکه مرحله پرداخت را انجام دهید، یک نام کاربری و رمز عبور برای‌تان پیامک می‌شود. به صفحه ورود بروید و نام کاربری و رمز عبور پیامک شده را در این صفحه وارد کنید.

تکمیل مشخصات کاربری پنل پیامکی

بارگذاری مدارک

ساخت پنل پیامکی نمایندگی به درد افرادی می‌خورد که می‌خواهند نماینده ملی پیامک شوند و از این طریق درآمدزایی کنند. با ،ید پنل نمایندگی 1000 پیامک رایگان و دو خط اختصاصی به شما هدیه داده می‌شود. یکی از این خطوط اختصاصی با سرشماره 3000 هستند که 6 رقم آ، آن‌ها را می‌تو،د خودتان انتخاب کنید. همچنین پنل نمایندگی یک قالب سایت به شما ارائه می‌کند تا بتو،د با آن سایت و ،ب‌وکار خودتان را آغاز کنید.

پرداخت هزینه ساخت پنل پیامکی

آیا شما هم از مزایای بازاریابی پیامکی شنیده‌اید و حالا به دنبال ساخت پنل پیامکی هستید؟ نگران نباشید! در این مطلب تمام اطلاعات لازم برای ساخت و ثبت‌نام در سامانه پیامکی را برایتان آورده‌ایم تا بتو،د به راحتی و بدون دردسر تبلیغات پیامکی خود را آغاز کنید.

پرداخت فاکتور در ملی پیامک

رمز عبور و نام کاربری

نحوه ورود به سایت ملی پیامک برای ساخت پنل پیامکی

پس از این‌که پنل مورد نظر خود را انتخاب کردید، وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در آن فاکتور به شما نمایش داده می‌شود. با کلیک بر روی گزینه «پرداخت آنلاین» به درگاه بانکی متصل شده و می‌تو،د هزینه ساخت پنل را پرداخت کنید.

تصویر سلفی مدارک کاربری پنل پیامکی

مدارک مورد نیاز ساخت پنل برای افراد حقوقی (خصوصی)

کامل‌ترین و بهترین پنل پیامکی برای ،ب‌وکارها، پنل تجاری است. ساخت این پنل در ابتدا هزینه بیشتری دارد اما در عوض هزینه‌ای که به ازای هر پیامک می‌پردازید، کمتر از همه پنل‌هاست. با ،ید پنل تجاری 100 درصد امکانات پنل به همراه 500 پیامک هدیه و دو خط اختصاصی به شما تعلق می‌گیرد.

پنل نمایندگی

اصلا نام بازاریابی پیامکی با هزینه اقتصادی به‌هم گره خورده‌اند. فرستادن پیامک تبلیغاتی یکی از بهترین و ارزان‌ترین راه‌ها برای بازاریابی است و با درصد موفقیت بالایی که دارد بهترین انتخاب برای ،ب‌وکارها به‌شمار می‌رود.

شخصی سازی تبلیغات

فاطمه عزیز
سفارش شما از اسنپ مارکت با موفقیت ثبت شد.
شماره پیگیری: ۲۷۷۳۴۱۸۰
تحویل: روز ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰.
پشتیب، اسنپ مارکت: ۰۲۱۹۶۶۲۱۴۲۵
لغو11

پس از اینکه وارد سایت ملی پیامک شدید، باید روی دکمه «ثبت نام» در ،مت بالا سمت چپ کلیک کنید.

همچنین برای ساخت پنل پیامکی نیاز به نصب اپلیکیشن خاصی ندارید و لازم نیست آ،ین مدل سیستم را داشته باشید تا بتو،د از مزایای بازاریابی پیامکی بهره ببرید. بلکه هر دستگاهی که به اینترنت وصل می‌شود و یک مرورگر دارد، می‌تواند برای کار شما کافی باشد.

هزینه مقرون به صرفه

در مرحله بعدی باید نوع پنل خود را انتخاب کنید. در سایت ملی پیامک پنج نوع پنل مختلف وجود دارد که می‌تو،د بر اساس نیازهای خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

اولین گام ساخت پنل پیامکی ورود به صفحه اصلی سایت ملی پیامک است. برای این کار ملی پیامک را در گوگل جستجو کنید. سپس روی اولین لینک کلیک کنید. همچینی برای راحت‌تر شدن کارتان می‌تو،د روی لینک ملی پیامک کلیک کنید.

رئیس به دنبال ابزار بازاریابی ساده و ارزان می‌گردد و کارمند به او ساخت پنل پیامکی را پیشنهاد می‌دهد.

نحوه ساخت پنل پیامکی

صفحه ورود به سایت

اطلاعات هویتی

ارسال مدارک برای فعالسازی پنل پیامکی

مدارک مورد نیاز ساخت پنل برای افراد حقیقی