در ارائه این بستهها همواره سعی کنید نمادی از برند شما یا بشی از محصولاتتان را قرار دهید. ارائه محصول در قالب یک بسته من،تی باعث افزایش بهرهوری از اجرای تکنیک ریتنشن مارکتینگ خواهد شد. بهاینترتیب مشتری باتوجهبه تجربه خوب ،ید از برند، به ،بوکارتتان باز میگردد.
داستانسرایی نوروزی راهکاری مؤثر برای افزایش فروش و ایجاد ارتباط عمیقتر با مشتریان در ایام نوروز به شمار میرود. این تکنیک فروش شب عید به ،بوکارها این امکان را میدهد که از طریق روایتها و داستانهایی با فرهنگ و سنتهای نوروزی، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. این رویکرد به معرفی محصولات و خدمات در چارچوبی جذاب و م،ادار کمک میکند. پیشنهاد میکنیم برای ماندگاری این روش تبلیغات در ذهن مخاطب از سلسله روایت یا همان داستانسرایی استفاده کنید. برای مثال اگر یک کافی شاپ را اداره میکنید، با ارسال متن پیامک تبلیغاتی برای کافه یک داستان زنجیره وار را برای تبلیغ استفاده کنید. بهاینترتیب مخاطب داستان برند شما را به ذهن میسپارد و برای دریافت روایتهای بعدی منتظر میماند. این تکنیک بهویژه برای افزایش آگاهی از برند و حفظ تعامل با مشتری اهمیت دارد.
ارائه خدمات ویژه مانند ارسال رایگان یا امکان تعویض کالا حتی بعد از پایان تعطیلات نوروز، راهکاری مؤثر برای جذب مشتریان و افزایش فروش در ایام نوروز به شمار میرود. این نوع خدمات نهتنها تجربه ،ید مشتریان را بهبود میبخشد، بلکه به آنها اطمینان خاطر میدهد که در صورت رضایت نداشتن از ،ید، امکان تعویض یا بازگرداندن کالا را دارند. این امر بهویژه در دوران پرتنش و پرکار نوروز، که زمان کافی برای ،ید حضوری کمتر میشود، اهمیت بیشتری پیدا میکند. ارسال رایگان به،وان یک انگیزه قوی برای مشتریان عمل میکند تا ،یدهای بیشتری انجام دهند.
برای به کارگیری استراتژی داستانسرایی، روایتهایی را بازگو کنید که ارزشها و ،اصر نوروزی مانند نوسازی، شادی، همدلی و تجدید حیات را به تصویر میکشند. به،وان مثال، میتو،د داست، از یک خانواده را روایت کنید که در حال آمادهسازی برای نوروز هستند. در این روایت روی نشان داده کاربردی بودن خدمات و محصولات برندتان تمرکز کنید.
راهکار «ساعت طلایی فروش نوروز» یا «روزهای طلایی نوروز»یک استراتژی بازاریابی زمانبندی شده است. ،بوکارها با استفاده از این استراتژی، خفیفهای ویژه در ساعات یا روزهای خاصی را به مشتریان خود ارائه میدهند. این رویکرد به افزایش چشمگیر ترافیک مشتریان و تقویت فروش در دورههای کمفروغ فروش کمک خواهد کرد. با اعلام قبلی این ساعات یا روزهای طلایی از طریق کانالهای مختلف بازاریابی مانند شبکههای اجتماعی، ایمیلها و وبسایتها، ،بوکارها مشتریان مشتاق استفاده از خدمات یا محصولات شما میشوند.
در نظر گرفتن سفره هفت سین یا کیتهای تزئینی ویژه، یک راهکار عالی برای جذب مشتریان و افزایش فروش در ایام نوروز است. این رویکرد به مشتریان کمک میکند تا بدون نیاز به صرف وقت و انرژی بالا برای تهیه و تدارک مواد موردنیاز، یک جشن نوروزی باشکوه و سنتی را برگزار کنند. بستههای غذایی شامل کلیه اقلام سنتی سفره هفت سین مانند سبزه، سمنو، سنجد، سیر، سیب، سرکه و سماق هستند. معمولا طراحی این بستههای نوروزی به نحوی است که بهراحتی مورداستفاده قرار بگیرند.
از داستان سرایی موضوعی برای تبلیغات عید نوروز استفاده کنید
رویدادهای نوروزی علاوهبر ایجاد فضایی شاد برای ،ید، فرصتی برای برندها هستند تا با مشتریان خود ارتباط عمیقتری برقرار کنند. به،وان مثال، کارگاههای آموزشی به مشتریان نشان میدهند چگونه محصولات ،یداری شده را در آمادهسازی سفره هفت سین یا تزیینات نوروزی به کار ببرند. همچنین، برگزاری مسابقات با جوایز جذاب، تشویقی برای مشارکت بیشتر و اشتراکگذاری تجربیات شرکتکنندگان در شبکههای اجتماعی باشد.
راهکار افزایش فروش شب عید چیست؟ برگزاری رویداد مرتبط
برای ایجاد فراخوان در رویدادهای نوروزی حتما به نزدیکترین گروه مخاطبان هدف مراجعه کنید. برای این کار پیشنهاد میکنیم از ارسال پیامک منطقهای و پیامک lbs استفاده کنید. این دو خدمات سامانههای پیامکی باعث ایجاد پل ارتباطی موثر با نزدیکترین مشتریان بالقوه میشوند.
برگزاری رویدادهای نوروزی یک استراتژی بسیار موثر برای جذب مشتریان و افزایش فروش در شب عید است. این رویدادها شامل جشنهای خیاب،، بازارچههای نوروزی، کارگاههای آموزشی مرتبط با سنتهای نوروزی و مسابقات با موضوع نوروز میشوند. فعالیتهای برگزاری رویداد فرصتی عالی برای نمایش محصولات و خدمات در یک محیط شاد و جذاب فراهم میآورد؛ بنابراین مخاطبان و مشتریان بالقوه یک ،بوکار به راحتی با انواع خدمات برند شما آشنا خواهند شد.
در نظر داشتن خدمات ویژه را به مشتری اطلارس، کنید. این خدمات بهویژه برای ،بوکارهای اینترنتی بدون فروشگاه فیزیکی از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است. بهاینترتیب در هر ارسال پیامک تبلیغاتی برای فروشگاه اینترنتی باید خدمات ویژه از جمله ارسال رایگان و ارسال اشانتیون را به مشتری یادآوری کنید. ارائه امکان تعویض کالا حتی بعد از پایان تعطیلات نوروز نشاندهنده تعهد ،بوکار به رضایت و راحتی مشتریان است. این استراتژی به ،بوکارها برای ایجاد یک تصویر مثبت و ماندگار از برند خود کمک میکند.
با پیادهسازی روشهای نام برده شده در این مطلب، امکان افزایش وفاداری به برند و رضایت مشتریان را نیز ایجاد میکنید. اکنون زمان آن است که با اقدامی جسورانه و هدفمند، از این فرصت استثنایی برای رشد و توسعه ،بوکار خود بهرهبرداری کنید. بااینحال برای اطلاعرس، به مشتریان و ارسال کدهای تخفیف باید کانال موثری در نظر داشته باشید. بهترین راه ارتباطی استفاده از سامانههای پیامکی و ،ید تلفن مجازی است. این راهکارها با ایجاد دسترسی به انبوه مخاطبان بهترین کانال ارتباطی کمهزینه برای افزایش فروش شب عید به شمار میرود.