استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل با 5 روش ساده

به‌جز کد اصلی ایرانسل، دو کد دستوری دیگر وجود دارد که با استفاده از آن باقیمانده اینترنت ایرانسل قابل مشاهده است. شما می‌تو،د با وارد ، کد #10*141* یا کد  #1*4*1*555* در بخش شماره‌گیری تلفن همراه، میزان باقی مانده اینترنت را بررسی کنید. درصورتی‌که کد اصلی ایرانسل به‌خوبی کار نکرد، پیشنهاد می‌‌کنیم از کدهای جایگزین استفاده کرده و از باقیمانده اینترنت ایرانسل مطلع شوید.

ساده‌ترین روش برای استعلام میزان اینترنت سیم کارت، استفاده از کد دستوری باقیمانده اینترنت ایرانسل است. ایرانسل برای راحتی کاربران دو کد دستوری در نظر گرفته که با وارد ، آن‌ها در بخش شماره تلفن، می‌تو،د به‌راحتی از میزان باقیمانده اینترنت مطلع شوید. در مراحل زیر، نحوه استفاده از کد USSD برای باقی مانده اینترنت را بررسی کرده ایم:

  1. وارد برنامه تلفن شوید و در بخش شماره‌گیری، کد  #555* را وارد کنید
  2. زم، که صفحه دستورات برای شما باز شد، در بخش پاسخ عدد 1 را وارد کنید
  3. در صفحه جدیدی که باز می‌شود، عدد 4 را وارد کنید
  4. سپس عدد یک را وارد کرده تا میزان بسته اینترنت شما و تاریخ اتمام آن نمایش داده شود

اپراتور بزرگ ایرانسل برای راحتی کاربران، کدهای دستوری متنوعی در نظر گرفته است. برای مثال با استفاده از کدهای دستوری‌ حتی می‌تو،د از تعداد سیم‌کارت‌هایی که به نام شما خورده آگاه شوید! پیشنهاد می‌کنیم برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، مقاله «شماره سیم کارت های من با کد ملی» را مطالعه کنید؛ زیرا ممکن است فرد دیگری با سیم‌کارتی که به نام شماست اعمال غیر قانونی انجام دهد.

باقی مانده اینترنت ایرانسل را در ایرانسل من بررسی کنید


بررسی روش‌های باقیمانده اینترنت ایرانسل در بلاگ فراز اس‌ام‌اس
راهنمای مطالعه

فقط با یک کد، از باقیمانده اینترنت ایرانسل مطلع شوید!‌ ایرانسل به ،وان دومین اپراتور بزرگ تلفن همراه در ایران، سهم بزرگی از بازار سیم‌کارت‌ها را به خود اختصاص داده است. Irancell خدمات متنوعی از جمله امکان ،ید اینترنت همراه، خدمات وای فای و شارژ اضطراری را به کاربران ارائه می‌دهد و یک مزیت مهم دیگر نیز برای راحتی کاربران در نظر گرفته است. برای فهمیدن باقیمانده اینترنت ایرانسل، چهار روش ساده و سریع وجود دارد که شما می‌تو،د با استفاده از آن‌ها، به‌راحتی از میزان باقی مانده بسته اینترنت مطلع شوید. حتی اگر اینترنت نیز ندارید، با استفاده از چهار روشی که در این مقاله معرفی می‌کنیم، از باقیمانده بسته اینترنت آگاه خواهید شد.

استفاده از کد دستوری؛ ساده‌ترین روش استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل

برای استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل، روش‌های دیگری مانند برنامه ایرانسل من نیز وجود دارد. این برنامه که حالا تبدیل به یک سوپر اپلیکیشن شده، امکانات بسیاری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از این برنامه می‌تو،د حتی کارتن یا فیلم سینمایی مورد علاقه خود را تماشا کنید یا درخواست تا،ی اینترنتی دهید.

کد دستوری؛ ساده‌ترین روش استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل

سایر کدهای دستوری برای اطلاع از میزان باقی مانده اینترنت

برای استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل، 5 روش کاربردی و ساده را به شما معرفی کردیم. با استفاده از این روش‌ها می‌تو،د به‌راحتی از بسته‌های اینترنتی حساب خود مطلع شوید. همچنین در زمان من، نسبت به ،ید بسته اقدام کنید؛ زیرا ممکن است اینترنت شما تمام شده و از شارژ حسابتان کم شود. بهترین روشی که برای استعلام میزان اینترنت وجود دارد، نصب ایرانسل من است.

در این اپلیکیشن خدمات بسیاری در اختیار شما قرار می‌گیرد و نسبت به سایر برنامه‌ها بی نیاز خواهید شد. حتی می‌تو،د فیلم یا کارتن مورد علاقه خود را در این برنامه با اینترنت نیم بها مشاهده کنید. به‌نظر شما به جز 5 روشی که در این مقاله گفتیم، چه روش‌های دیگری برای استعلام باقیمانده اینترنت ایرانسل وجود دارد؟ شما می‌تو،د نظرات و پیشنهادات خود را از طریق کامنت‌های همین مقاله با ما و سایر خوانندگان مجله فراز اس ام اس به اشتراک بگذارید.


منبع: https://farazsms.com/rest-of-irancell-internet/

برای بررسی میزان اینترنت،‌ ابتدا این برنامه را از فروشگاه گوگل یا منابع معتبر نصب کنید. سپس با وارد ، شماره تلفن و کدی که ارسال می‌شود، اکانت خود را بسازید. پس از آن در صفحه اصلی، تعداد بسته‌های فعال شما، میزان باقیمانده اینترنت و شارژ سیمکارت نشان داده می‌شود. در این برنامه حتی می‌توان درخواست لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل یا تغییر آهنگ پیشواز را ثبت کرد.

شماره 700، تلفن مخصوص اپراتور ایرانسل است که خدمات بسیاری را به کاربران ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند از طریق این شماره، کلیه پیگیری‌های خود را انجام دهند یا درخواست جدیدی ثبت کنند. شماره  ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ نیز دومین تلفن پاسخگوی ایرانسل است که در ساعات اداری پاسخگوی کاربران خواهد بود.
شما می‌تو،د با تماس با این شماره و انتخاب کد دستوری مورد نظر از طریق تلفن گویا، از باقیمانده اینترنت ایرانسل مطلع شوید.

اطلاع از باقیمانده اینترنت ایرانسل با شماره 700

نصب اپلیکیشن ایرانسل من؛ برای دریافت خدمات نامحدود ایرانسل

اگر علاقه‌ای به نصب اپلیکیشن ایرانسل من یا استفاده از کدهای دستوری ندارید، یک روش دیگر برای استعلام باقی مانده اینترنت وجود دارد. شما می‌تو،د با مراجعه به وبسایت رسمی ایرانسل به آدرس rancell.ir از حجم باقی‌مانده اینترنت مطلع شوید. سپس در صفحه اصلی از آی،‌های سمت چپ، روی آی، کاربری کلیک کنید.

به این ترتیب می‌تو،د به‌راحتی با استفاده از کد دستوری ایرانسل، میزان باقی مانده اینترنت را بررسی کنید. برای استفاده از این روش نیازی به اینترنت ندارید، اما سیم‌کارت شما باید شارژ داشته باشد.
ناگفته نماند زم، که شما 80 درصد از حجم بسته خود را مصرف کنید، ایرانسل پیامی با ،وان اطلاع‌رس، ارسال می‌کند که با استفاده از پنل پیامکی مخصوص برای مخاطبان فرستاده می‌شود. البته این خدمات فقط مخصوص کمپ،‌های بزرگ نیست و شما نیز می‌تو،د با ،ید پنل پیامکی از خدمات ارسال پیامک تبلیغاتی به‌صورت انبوه برخوردار شوید.

از منوی کشویی باز شده، گزینه ثبت نام یا ورود را انتخاب کرده و وارد پنل کاربری خود شوید. پس از وارد شدن به حساب کاربری خود،‌ می‌تو،د میزان اینترنت و شارژ تلفن همراه را چک کنید. علاوه‌بر این می‌تو،د نسبت به دریافت سیم کارت جدید، دریافت محصولات و خدمات یا سوزاندن سیم کارت ایرانسل اقدام کنید.

بررسی باقیمانده اینترنت ایرانسل با تلفن گویا

بررسی باقیمانده حجم اینترنت ایرانسل در برنامه ایرانسل من

اطلاع از حجم مانده اینترنت ایرانسل از طریق سامانه irancell.ir