اصول و فنون تبلیغات سیاسی؛ چگونه در انتخابات پیروز شویم؟ انواع تبلیغات انتخاباتی

البته سریع‌ترین و بهترین روش برای راه‌اندازی یک سایت، کمک‌ گرفتن از سایت‌سازهاست. با پرتال می‌تو،د خیلی راحت و سریع، همراه با تخفیف 10 درصدی به سایت خودتان برسید.

مزایا و معایب وب‌سایت

حرف شما کاملا درست است؛ اما این تنها دلیل ش،ت خوردن آن‌ها نیست! این روزها شناخت انواع روش‌های بازاریابی و تبلیغات و استفاده درست از آن‌ها، امری مهم و ضروری به حساب می‌آید.

توجه کنید که رپورتاژ شما زم، اثربخش است که به طور دائمی در سایت مقصد جا خوش کند. می‌تو،د در متن رپورتاژ آگهی‌های مختلف به فعالیت‌ها و کارهای اجرایی‌تان اشاره کنید تا به ،وان یک رزومه درست و حسابی در سرتاسر وب پخش شود و با یک کلیک جلوی چشم همه ظاهر شود.

برای شروع یک کمپین انتخاباتی طوف،، لازم است تا اول از یک سامانه پیامک استفاده کنید. سامانه پیامکی یک نرم‌افزار آنلاین است که به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از پنل ارسال پیام کوتاه، با هزاران نفر در سراسر ایران در ارتباط باشید. توجه کنید که سامانه پیامکی که انتخاب می‌کنید حتماً قابلیت‌های بالا را داشته باشد، گزارشات لازم را در اختیار شما بگذارد و از آن مهم‌تر، پشتیب، خوبی داشته باشد! 

در حوزه بهداشت و مسائل مربوط به بیمه اظهار نظر کنید

در واقع شما با صحبت ، از رویکردها و گزارش فعالیت‌هایتان در رو،مه‌، از اعتبار آن‌ استفاده می‌کنید و از این طریق اعتماد مردم را جلب می‌کنید.

راهکار استفاده از پنل اس ام اس در انتخابات شورای شهر و روستاحتما بخو،د: راهکار استفاده از پنل اس ام اس در انتخابات شورای شهر و روستا

مزایا و معایب تبلیغات چاپی

از ارزان بودن و بازدهی بالای اس‌ام‌اس مارکتینگ که بگذریم؛ استفاده از پنل ارسال پیامک مزایای جالب دیگری هم دارد؛ به طور مثال می‌تو،د متوجه شوید که دقیقاً چند نفر پیامک شما را خوانده‌اند و قدم‌های بعدی را بر اساس تحلیل همین گزارشات و بازخوردها بردارید. با این اطلاعاتی که به‌دست می‌آورید، همه چیز در مشتتان است و می‌تو،د به کمک اعداد و ارقام برنامه‌هایتان را مدیریت ‌کنید.

اما این روش تبلیغاتی ایرادهایی هم دارد؛ مثلاً هزینه بالا، ضربه‌ای که به محیط زیست می‌زنید و زشت‌، ظاهر و نمای شهر.

البته توجه داشته باشید که برای اینکه سایت شما همیشه بالا باشد و با سرچ‌های مرتبط در صفحه اول گوگل خودنمایی کند، باید مرتب به ‌روز باشید. تولید محتوای درست و مستمر می‌تواند از شما یک چهره متفاوت و مطلع از جریانات رایج در جامعه را در نگاه مخاطب بسازد.

شما نماینده مجلس می‌شوید اگر و فقط اگر…

از آنجایی که در دنیای امروز هر لحظه یک شبکه اجتماعی جدید مثل قارچ سبز می‌شود، می‌توان متوجه علاقه زیاد قشر جوان و فعال جامعه به تعاملات آنلاین شد. پس برای موفقیت در عرصه رقابت‌های انتخاباتی، حضور مداوم و قدرتمند در شبکه‌های اجتماعی از نان شب هم واجب‌تر به نظر می‌رسد؛ چرا‌که شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین جاهایی است که می‌تو،د به طور مستقیم با مردم در تماس باشید.

در آ، امیدواریم تا با به‌ کارگیری شیوه‌های نوین و موثر تبلیغاتی، این انتخابات به بهترین شکل و پرشورتر از همیشه برگزار شود.


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/political-advertising/

شاید برایتان جالب باشد که بد،د این فقط شما نیستید که به هوادارانتان پیامک می‌فرستید، بلکه طرفدارانتان هم می‌توانند به شما اس‌ام‌اس بزنند! این پیام‌ها در بخشی از پنل کاربریتان ذخیره می‌شود تا با تحلیل آن‌ها، هر لحظه از خواست و مطالبات مردم آگاه باشید.

«اینفلوئنسر» به ،ی گفته می‌شود که در شبکه‌های اجتماعی در حوزه خاصی موفق عمل کرده، شناخته شده است و فالوئرهای بسیار زیادی دارد. بازاریابی از طریق این اشخاص را «اینفلوئنسر مارکتینگ» می‌گویند.

چند خط در مورد من،ت‌های روز بنویسید

همانطور که می‌د،د از تبلیغات چاپی به شکل‌های مختلفی می‌شود استفاده کرد. در ادامه چند نمونه را برایتان مثال می‌زنیم.

انواع تبلیغات چاپی

  • رو،مه و مجلات
  • پوسترهای تبلیغاتی
  • تراکت و بروشور
  • تبلیغات بنری

همراه اول یا ایرانسل؟ اگر مسئله شما هم این است، دیگر نگران نباشید. چون مثل آب ‌‌خوردن می‌تو،د فقط برای یک پیش‌شماره خاص پیامک بفرستید و از خودتان و برنامه‌هایتان بگویید.

به تفکیک منطقه و محله

دقیقا به همین دلیل است که اس‌ام‌اس مارکتینگ به یکی از روش‌های بسیار کارآمد در عرصه تبلیغات انتخاباتی تبدیل شده و با حداقل هزینه، شما را به نتایج شگفت‌انگیزی می‌رساند.

پیام کوتاه ولی قدم‌های بلند!

بهتر است از مقدمه‌چینی بگذریم و یک راست برویم سراغ اصل مطلب! تبلیغات، نقش کلیدی و پررنگی را در پیروزی یک نامزد انتخاباتی مجلس ایفا می‌کند. این موضوع به قدری بدیهی است که هیچ‌،صندوق رای گیری انتخابات مجلس نمی‌تواند منکر آن بشود؛ اما حتماً شما هم ،، را می‌شناسید که با وجود صرف هزینه‌های بسیار و تبلیغات گسترده، از رقبایشان ش،ت خوردند و در نهایت نتوانستند به مجلس راه پیدا کنند. شاید بگویید که آن‌ها صلاحیت لازم را از نظر مردم نداشتند یا نتوانستند یک برنامه دقیق و کاربردی را برای ساختن آینده بهتر پیشنهاد دهند.

پیشنهاد ویژه!
تبلیغات هوشمندانه انتخابات مجلس 1402 را با ارسال پیامک انبوه تبلیغ نماینده در سامانه پیامکی ملی پیامک تجربه کنید. همین الان به صفحه پیامک انبوه تبلیغات انتخابات مجلس مراجعه کرده و تبلیغ کاندیدای انتخاباتی مورد نظر را آغاز کنید.

البته ناگفته نماند که شما باید ماه‌ها قبل از برگزاری انتخابات برای چاپ رپورتاژها دست به کار شوید. درست است که مردم در روزهای نزدیک رای‌گیری هیجان بیشتری دارند و در مورد اخبار مربوط به انتخابات بیشتر سرچ می‌کنند؛ اما برای اینکه صفحه اول گوگل را تصاحب کنید، نیاز است تا برنامه‌ریزی چندماهه داشته باشید. از این طریق می‌تو،د قدم به قدم در بین مخاطبان به یک چهره شناخته‌شده تبدیل شوید.

مزایا  و معایب رپورتاژ آگهی

لازم است بد،د برای اینکه وب‌سایت شما رتبه بالایی ،ب کند و به صفحه اول گوگل بیاید، باید از مدت‌ها قبل برای سئو و بهینه‌سازی سایتتان وقت بگذارید.

چطور می‌توانم یک سایت داشته‌ باشم؟ساخت وب سایت به روش ساده

0 تومان

تا اینجا، بحث ما درباره روش‌های تبلیغات آفلاین بود. بهتر است دیگر از تبلیغات آفلاین فاصله بگیریم و موضوع بحث را به نوع دیگری از تبلیغات تغییر دهیم که این روزها طرفداران بیشتری دارد!

مزایا و معایب تبلیغات پیامکی

بعضی‌ها نه تنها در هیچ کانال یا گروه خبری عضو نیستند، بلکه با شبکه شش تلویزیون هم قهرند! چون اصلاً از اخبار و مخلفاتش خوششان نمی‌آید.

اگر بعد از خواندن مطلب بالا، در مورد تبلیغات انتخابی سوالی برایتان پیش آمد یا در انتخاب روش تبلیغاتی من،، نیاز به مشورت داشتید؛ کارشناسان ما در ملی پیامک در خدمت شما هستند. می‌تو،د از طریق شماره 63404-021 با ما در تماس باشید.

رپورتاژ آگهی‌ها هم به این شکل برای شما اعتماد و به دنبال آن رای می‌،ند.

گاهی اوقات ممکن است که خودتان یک لیست طلایی از شماره موبایل‌هایی داشته باشید که برایتان مهم هستند و می‌خواهید پیامک متفاوتی برایشان ارسال کنید. در چنین حالتی می‌تواند فایل شماره‌ها را داخل دفتر تلفن سامانه پیامک وارد کرده و به صورت خودکار پیامک را برای این گروه از منخاطبانتان ارسال کنید. سامانه پیامک کوتاه ملی‌پیامک، این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد.تاثیر اس ام اس مارکتینگ در انتخابات

به تفکیک شهر و شهرستان

فرض کنید با دو نفر به تازگی آشنا شدید. آقای الف و آقای ب. آقای الف ،ی است که مدام از خودش تعریف می‌کند و می‌گوید که دست‌فرمانش حرف ندارد. اما آقای ب لام تا کام چیزی نمی‌گوید؛ در عوض این دیگران هستند که حسابی از رانندگی‌اش تعریف می‌کنند. به نظر شما کدامیک راننده خوبی است؟

هزینه بسته: 49,000,000 تومان39,900,000 تومان

  • سامانه ارسال پیامک انبوه

    اس‌ام‌اس مارکتینگ، میان‌بری به مجلس

    با اس‌ام‌اس مارکتینگ می‌تو،د حتی توجه این دسته از افراد را هم جلب کنید و خودتان را صمیمانه به آن‌ها معرفی کنید. با این شگرد، مخاطبان بی‌تفاوت و دور از دسترس را هم به شور و شوق انتخابات مبتلا کنید و به کرسی مجلس نزدیک‌تر شوید.

    حتماً خودتان می‌د،د؛ هر روزی که به انتخابات نزدیک می‌شویم، تب تبلیغات بیشتر بالا می‌گیرد. پس باید حواستان باشد که برای لحظات آ، هم برنامه داشته باشید. یکی از این برنامه‌ها می‌تواند پیامکی با مضمون شعار تبلیغاتی شما و یادآوری به شرکت در انتخابات باشد؛ مثلا اگر شعارتان در مورد حفاظت از منابع طبیعی منطقه است، به اهالی بگویید که حفظ محیط زیست در واقع حفظ آینده فرزندانشان است و رسیدن به این هدف، توجه کامل و مستمری را می‌خواهد که تنها از دست شما برمی‌آید. از آن‌ها بخواهید که به خاطر نسل آینده در انتخابات شرکت کنند.

    با پیامک دعوت‌نامه بفرستید

    حتماً شما هم تایید می‌کنید که در دوره و زمانه‌ای که ا،ر آدم‌ها لحظه‌ای از تلفن همراهشان جدا نمی‌شوند، دیگر درست نیست تا فقط به تبلیغات آفلاین تکیه کنیم. قطعاً تبلیغات آنلاین می‌تواند نقش مهم‌تری را در پیروزی شما داشته باشد! به همین دلیل از اینجا به بعد مقاله را به توصیف روش‌های آنلاین اختصاص دادیم.

    راهکار دوم: ارسال پیامک انبوه

    شاید اصلاحاتی را برای بهترشدن زندگی و شرایط کاری صنف خاصی در نظر داشته باشید. دست به کار شوید و این موضوع را به آنها اطلاع بدهید. به آن‌ها بگویید که دغدغه‌شان فکر شما را هم مشغول کرده است. هر چقدر هم که سرشان شلوغ باشد حتما پیامک‌هایشان را چک می‌کنند.

    ارسال پیامک براساس سن

    بهتر است بد،د که در کلیه شبکه‌های اجتماعی می‌تو،د برای وایرال یا همه‌‌گیر‌شدن افکارتان، از اینفلوئنسرها کمک بگیرید. در ادامه بیشتر از این روش نوین بازاریابی برایتان می‌گوییم.

    اینفلوئنسر مارکتینگ دیگر چیست؟

    بهتر است در سایت‌های معتبر و مرتبط با زمینه کاریتان یا همسو با خط فکری و دیدگاهتان رپورتاژ بگذارید؛ به طور مثال سایت‌هایی که در حمایت از احزاب مختلف فعالیت می‌کنند و یا وبسایت‌های خبری برای شما من، هستند.

    شاید باورتان نشود اما می‌تو،د انتخاب کنید که به چه ،، پیامک بدهید! حتما می‌د،د زم، که پای تبلیغات هدفمند وسط باشد این موضوع خیلی اهمیت پیدا می‌کند؛ چون پیامک گروهی می‌تواند با فیلترهای مشخص و باب میل و سلیقه‌تان ارسال شود تا شما را زودتر به نتیجه برساند. پس اگر شما هم آدم مصمم و بابرنامه‌ای هستید که می‌خواهید تند و سریع به بهترین نتیجه ممکن برسید، می‌تو،د با استفاده از یک یا چندتا از روش‌های زیر پیامک انبوه ارسال کنید.

    بر اساس لیست شماره‌های شخصی

    در ادامه چند راهکار تبلیغاتی را که در سال‌های اخیر امتحان خود را پس داده‌اند، بررسی می‌کنیم!

    انواع تبلیغات انتخاباتی

    نگر،‌هایتان را از اوضاع و شرایط حاضر، با مردم در میان بگذارید و برایش راه حل ارائه بدهید. اجازه دهید مردم از برنامه‌های شما آگاه شوند و در جریان فعالیت‌های احتمالی شما در آینده قرار بگیرند. به طور مثال اگر در این زمان، دغدغه شما بیکاری قشر جوان و تحصیلکرده جامعه است؛ راه حل ارائه بدهید و بگویید در صورت اجرایی نشدن برنامه‌های کاربردی شما در این خصوص، نه تنها شرایط بهتر نخواهد شد؛ بلکه ممکن است وضعیت بدتر هم بشود.

    تخفیف ویژه سامانه پیامک برای انتخابات شورای شهر و روستاحتما بخو،د: تخفیف ویژه سامانه پیامک برای انتخابات شورای شهر و روستا

    مزایا و معایب اس ‌ام ‌اس مارکتینگ

    مسلماً هر کدام کارایی خودش را دارد. اما اگر نظر ما را بخواهید به شما می‌گوییم که رو،مه و مجلات ارجحیت دارند؛ چون مردم به رو،مه‌ها به ،وان یک منبع معتبر نگاه می‌کنند. همه می‌توانند بروشور یا تراکت چاپ کنند، اما چاپ رو،مه کار هر ،ی نیست!

    احتمالاً به همین دلیل است که ا،ر نامزدها علاقه زیادی دارند تا بیشتر در این سبک از تبلیغات سرمایه‌گذاری کنند. درست است که این رویکرد تبلیغاتی در همه‌ جا جواب می‌دهد؛ اما تجربه ثابت کرده که میزان بازدهی این روش در تمام مناطق کشور ی،ان نیست.

    در یک میدان مبارزه انتخاباتی، ،ی پیروز است که گروه های مخاطب را به درستی بشناسد؛ چراکه شناخت درست مخاطب‌ها به شما کمک می‌کند تا از روش موثرتر و کارآمدتری برای معرفی خودتان استفاده کنید. 

    لازم است تا بگوییم همه روش‌های بالا می‌تواند در جای خودشان شما را به نتیجه درخش، برساند؛ اگر و فقط اگر سن و سال، ،ت و محل زندگی هر کدام از مخاطب‌هایتان را در نظر بگیرید. 

    هزینه بسته: 4,900,000 تومان

  • اگر قرار است در محله‌ای سخنر، کنید، می‌تو،د از روی نقشه و لوکیشن سخنر، فقط برای اهالی آن محله پیامک ارسال کنید و بگویید که خوشحال می‌شوید تا آن‌ها را از نزدیک ببینید. به احتمال زیاد اگر فرصت داشته باشند برای شنیدن حرف‌های شما می‌آیند. یا اگر مراسم خاصی مثل صرف شام یا بحث درباره یک موضوع خاص دارید، می‌تو،د از افرادی که فکر می‌کنید حضورشان مهم است، با یک SMS دعوت کنید.

    با پیامک از مشکلات مردم و برنامه‌هایتان بگویید

    اس‌ام‌اس مارکتینگ تا به حال نمونه‌های موفق زیادی داشته است. به طور مثال دو رییس جمهور اخیر آمریکا نتایج چشمگیری را از ارسال پیامک انبوه گرفته‌اند.

    تبلیغات پیامکی – تخفیف ویژه انتخابات 1402